Hop til indhold
Gæst

Denne type, har jeg ikke set før

Recommended Posts

Ja, den er for viderekommende. Det første, der falder i øjnene, er de astronomiske priser, og det andet er, at fransk er med gummi, mens der er frit slag m.h.t. sex.

Det er også første gang, jeg ser den kombination. Mon ikke der er blevet forbyttet et par ord i teksten?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vilde priser, ja mon ikke der er byttet rundt.

Undre mig ofte når pigerne tager al verdens forbehold, som her hvor tykke mænd ikke er velkommen. Er ikke selv tyk, tværtimod, men kan man tillade sig dette ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vilde priser, ja mon ikke der er byttet rundt.

Undre mig ofte når pigerne tager al verdens forbehold, som her hvor tykke mænd ikke er velkommen. Er ikke selv tyk, tværtimod, men kan man tillade sig dette ?

​Ja hvorfor ikke - vi gæster har jo også vores præferencer.

Hvis pigen finder overvægt u-æstetisk så er det et turn-off for hende og hun vil ikke kunne abstrahere helt fra det og dermed også give gæsten en mindre god oplevelse, det kan hverken hun eller gæsten være tjent med.
Hvis tatoveringer er et turn-off for en pige vil jeg da også gerne vide det :) 

Venligst

Spunsen/Bundstokken

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undre mig ofte når pigerne tager al verdens forbehold, som her hvor tykke mænd ikke er velkommen. Er ikke selv tyk, tværtimod, men kan man tillade sig dette ?

​selvfølgelig kan man da det...  altid!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan man tillade sig dette? Haha neeerj.. Dagens kommentar!

 

Personligt har jeg intet imod tykke mænd- mere fyre uden hygiejnen i top eller fyre, som prøver at presse ting igennem, som jeg tydeligt har givet udtryk for at jeg ikke gider- og generelt uhøflige mænd.. Dem er jeg gerne fri for:)

Redigeret af Sara

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, den er for viderekommende. Det første, der falder i øjnene, er de astronomiske priser, og det andet er, at fransk er med gummi, mens der er frit slag m.h.t. sex.

Det er også første gang, jeg ser den kombination. Mon ikke der er blevet forbyttet et par ord i teksten?

​Tror jeg ikke. I en ældre annonce var det kun sex uden, men slet ikke fransk:

https://annoncelight.dk/showad/183251

Uanset hun flasher en lækker krop, så er det lige før at hendes modvilje mod fransk er et større turn off for mig end at hun tilbyder sex uden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Undre mig ofte når pigerne tager al verdens forbehold, 

​Hvad undrer du dig over? At kvinder der sælger sex har grænser?

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Undre mig ofte når pigerne tager al verdens forbehold, som her hvor tykke mænd ikke er velkommen. Er ikke selv tyk, tværtimod, men kan man tillade sig dette ?

Øhhh JA! Så vel som du må vende dig om og gå hvis du ikke kan lide det du ser, så må hun da også afvise kunden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis "21cm" ønsker denne branche skal køre efter købeloven, regler mod diskrimination, osv.. 

Ja så har jeg da et par køb jeg gerne vil fortryde, og have pengene tilbage :)

Ja har sågar købt en ydelse som ikke kunne leveres, idet fjappen var defekt.. Hvad mon forbrugerklagenævnet siger til det??

Del dette indlæg


Link til indlæg

"interessante" kommentarer til mig spørgsmål :-) inkl. FS der ikke svarer på spørgsmålet.

Er glad for det ikke er mig, der har for mange kilo, til at få fisse ved en GP. Men interessant de boller for penge, men ikke hvis manden vejer for meget, så dur hans penge ikke. Måske lidt for romantisk i forhold til virkelige verden. Men bindlinjen er pigen med annoncen er ny og mangler penge og ja, gætter på hun er ret ny, med de priser og den nedladende holdning om tykke mennesker.

Del dette indlæg


Link til indlæg

vi mænd vender jo også om i døren hvis vi ikke har lyst til at have sex med pigen, så hvorfor må hun ikke også fravælge mænd hun ikke kan lide

Del dette indlæg


Link til indlæg

"interessante" kommentarer til mig spørgsmål :-) inkl. FS der ikke svarer på spørgsmålet.

Er glad for det ikke er mig, der har for mange kilo, til at få fisse ved en GP. Men interessant de boller for penge, men ikke hvis manden vejer for meget, så dur hans penge ikke. 

​Man kan altså købe guld FOR dyrt ... og at knalde med en der rammer turn-off knappen inden legen starter er vist definitionen på at det ikke er pengene værd!

Det er yndigt at  du så hånligt siger at du er glad for det ikke er dig, der har for mange kilo, til at få fisse ved en GP samtidig med at du siger vi er nedladende fordi vi er ærlige nok til at sørge for at tykke drenge ikke spilder (MANGE) penge på piger der i virkeligheden ikke ønsker dem ind af døren.... 

det er da de piger der melder ud fra start der er de ærlige i den her sammenhæng!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad så hvis man er fed, sort, lugter af lam og ligner Bin Laden ? "I'm sexy and I know it" :lol:

​Så håber jeg virkelig at man har sans nok til at spørge en der tænder på den kombi..... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

"interessante" kommentarer til mig spørgsmål :-) inkl. FS der ikke svarer på spørgsmålet.

Er glad for det ikke er mig, der har for mange kilo, til at få fisse ved en GP. Men interessant de boller for penge, men ikke hvis manden vejer for meget, så dur hans penge ikke. Måske lidt for romantisk i forhold til virkelige verden. Men bindlinjen er pigen med annoncen er ny og mangler penge og ja, gætter på hun er ret ny, med de priser og den nedladende holdning om tykke mennesker.

​O.k. du svarer heller ikke: Tror du at kvinder der sælger sex ikke har grænser?

Hvis du vil tage dit "penge har ret"-synspunkt til sin yderlighed: Er du ikke glad for, at en kvinde der sælger sex, men som ikke magter at levere en god oplevelse til bestemte typer, klart deklarerer det?

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er du ikke glad for, at en kvinde der sælger sex, men som ikke magter at levere en god oplevelse til bestemte typer, klart deklarerer det?

​Der er også kvinder som ikke leverer varen og har minus indlevelse uanset typen, disse skulle hellere klart deklarere at de ikke leverer varen :lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​O.k. du svarer heller ikke: Tror du at kvinder der sælger sex ikke har grænser?

Hvis du vil tage dit "penge har ret"-synspunkt til sin yderlighed: Er du ikke glad for, at en kvinde der sælger sex, men som ikke magter at levere en god oplevelse til bestemte typer, klart deklarerer det?

​Jo naturligvis har de grænser, mener blot denne grænse, er lidt underlig i den verden vi i dag lever i. Er helt overbevidst om overvægtige ikke har lyst til at være overvægtige, og de bliver lidt diskrimineret ved at "ikke en gang en GP" vil knalde dem. Ved godt denne sætning lyder nedværdigende over for en GP, det er ikke ment sådan, man kan ikke lige komme på en bedre formulering.

Stiller mig enligt blot for de mænd, der vejer for meget. Det er sikkert også lettere når jeg ikke er en af dem, men jeg kunne også vælge at være ligeglad.

For mig er det kæmpe forskel på at være overvægtig, i forhold til grænserne ved en GP, i forhold til at hun siger nej tak til fx urin sex. Det handler jo om ens sexløster og ikke ens udsende. Lige som jeg tilfulde forstår en GP afviser en mand, der ikke går i bad, eller en håndværker der efter 8 svedige timer på job, vil ha suttet pik uden gummi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle annoncer lugter lidt af at der er en, der - BINGO - har fundet ud af at man kan have god sex OG få penge for det, og glemmer lidt at dealen så er, at det foregår med en man ikke nødvendigvis "tænder på" eller som ligner Richard Gere. Hvis prisen så yderligere sættes urealistisk højt kører annoncen ikke så længe, idet det nok er nogle spooky typer, der møder op.

Også at hun skriver "elsker at blive slikket." får mig til at løbe langt væk, jeg betaler ikke for at ligge og få hold i nakken af at slikke i halve timer. Jeg har engang været ude ved en, der skrev noget lignende, hun blev pissessur da jeg forsigtigt sagde at jeg ikke havde lyst til at slikke men hellere ville bruge min afmålte tid på andre ting, jeg troede bare det var et tilbud, men det var åbenbart et krav.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt ser jeg hellere at en GP siger hun ikke er til mænd med nogle extra kilo/ton, end at man kommer ind af døren og så får at vide "Du er desværre for tyk". Ingen kan lide at få det at vide, uanset om de godt ved de er for tykke eller ej :P.

Vi mænd har grænser.. nogle vil ikke acceptere piger som er ok med usikker sex, og de fleste mænd vil jo have at pigen er køn. Så hvorfor skulle pigerne ikke også have grænser? :).

Nå men alt dette er sikkert blevet sagt... læste ikke alle indlæg ordenligt igennem :P

Im lazy and i know it..... :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg

​ Er helt overbevidst om overvægtige ikke har lyst til at være overvægtige,

​Den er jeg holdt op med at tro på - derimod har jeg oplevet at nogle af dem ligefrem er bange for at tabe sig og derfor skynder sig at spise lidt mere :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et af mine kriterier er at pigen ikke ryger - det kan være svært at få opfyldt. Jeg vil hellere slikke hendes fisse end at kysse en mund som stinker af tobaksrøg.

​Æhm, ja! Er det ikke rimeligt obvious? Altså jeg vil hellere slikke hendes fisse end jeg vil så mange andre ting. Hvis altså hendes fisse er nogenlunde sund og rask og ikke midt i mens og derfor i øvrigt velsmagende ...

Skriver du sådan, fordi du egentlig ikke bryder dig om at slikke fisse - sådan som når man siger "Jeg vil hellere flække et ben på langs end ..."? Eller har jeg helt misforstået?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad så hvis man er fed, sort, lugter af lam og ligner Bin Laden ? "I'm sexy and I know it" :lol:

​En beskrivelse af dig selv;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...