Hop til indhold
Dunkedyret

Sex uden kondom....tak for advarslen

Recommended Posts

Guest storslem

Er der nogen der ved om det er 10 eller 100 der smittes med AIDS årligt i dk? Under alle omstændigheder er der tale om små promiller. Men de der lever af at beskytte vil jo gerne male fanden på væggen så de fortsat kan leve af det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der ved om det er 10 eller 100 der smittes med AIDS årligt i dk? Under alle omstændigheder er der tale om små promiller. Men de der lever af at beskytte vil jo gerne male fanden på væggen så de fortsat kan leve af det. 

Ja den der bestille, betaler også undersøgelsen, så det er betalerens dagsorden som undersøgelsen laves efter, skjult eller ikke.

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Jeg har den opfatelse at Thai piger gør det uden kondom, hvis man smider en 500 seddel oven I prisen.

Er der nogen her der kan bekræfte dette?

Nej absolut ikke. Der er nogle piger, der gør det, uanset oprindelsesland. Det er ikke noget det er relateret til fødested. 

De piger jeg har oplevet der tilbyder det, er piger jeg har et langtids forhold (kendskab)  til. Så opstår der en helt speciel situation, som baserer sig på ansvarlig optræden over for hinanden - tillid til ansvarlig optræden. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der nogen der ved om det er 10 eller 100 der smittes med AIDS årligt i dk? Under alle omstændigheder er der tale om små promiller. Men de der lever af at beskytte vil jo gerne male fanden på væggen så de fortsat kan leve af det. 

Se her: http://www.ssi.dk/Aktuelt/Nyhedsbreve/EPI-NYT/2015/Uge%2020-21%20-%202015.aspx

Del dette indlæg


Link til indlæg

som glædespige er det faktisk lidt træls at blive spurgt flere gange om dagen om man tilbyder uden kondom og mange siger/skriver at de gerne vil betale ekstra ..

 

det skal lige siges at de fleste af dem der spørger starter med at sige jeg har læst din annonce på annoncelight ... hvor der står med STORT at jeg ikke tilbyder samleje uden kondom .... :P  så kan jeg godt blive lidt fornærmet ... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

som glædespige er det faktisk lidt træls at blive spurgt flere gange om dagen om man tilbyder uden kondom og mange siger/skriver at de gerne vil betale ekstra ..

 

det skal lige siges at de fleste af dem der spørger starter med at sige jeg har læst din annonce på annoncelight ... hvor der står med STORT at jeg ikke tilbyder samleje uden kondom .... :P  så kan jeg godt blive lidt fornærmet ... 

som den flinke og søde pige du er, så formoder jeg du henviste dem til nærmeste Synoptik.... :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

som den flinke og søde pige du er, så formoder jeg du henviste dem til nærmeste Synoptik.... :P

Nej , jeg spørger først om de har læst hele min annonce og de siger altid ja .. så er det bare meget nemmere at sige jeg tror du skal læse den igen så får du dit svar ;) .. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej , jeg spørger først om de har læst hele min annonce og de siger altid ja .. så er det bare meget nemmere at sige jeg tror du skal læse den igen så får du dit svar ;) .. 

Det er jo ikke altid at det der står i annoncen er det der er gældende, 

der er det, der skrives som tilbydes

og

der er det der IKKE skrives som tilbydes, så det er sgu da ikke nemt.

Venligst Landsbytossen - nu med smart-phone

.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

som glædespige er det faktisk lidt træls at blive spurgt flere gange om dagen om man tilbyder uden kondom og mange siger/skriver at de gerne vil betale ekstra ..

 

det skal lige siges at de fleste af dem der spørger starter med at sige jeg har læst din annonce på annoncelight ... hvor der står med STORT at jeg ikke tilbyder samleje uden kondom .... :P  så kan jeg godt blive lidt fornærmet ... 

Når man direkte og tilmed med store bogstaver som Daniella  gør. Så syntes jeg det er respektløst at spørger hvis man har læst annoncen til ende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har den opfatelse at Thai piger gør det uden kondom, hvis man smider en 500 seddel oven I prisen.

Er der nogen her der kan bekræfte dette?

Helt ssikkert ikke! Der er sikkert piger alle steder fra, der dropper gummiet mod gebyr, herunder thaier. Men næppe hyppigere end så mange andre. Jeg synes det er sværere at finde nogen der overhovedet vil sutt uden blandt thaier end blandt så mange andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...