Hop til indhold
Dunkedyret

Sex uden kondom....tak for advarslen

Recommended Posts

Gæst

Du må være ny herinde så. Den har været vendt masser af gange. Søg og du skal finde i Generel Debat.

​Sex uden gummi nok været vendt flere gange, og personligt synes jeg det er et 100% ligeså relevant spørgsmål, ligesom anal sex uden gummi. Men måske er der ingen grund til at diskuter det, da blowjob uden gummi jo er mere reglen end undtagelsen, og anal sex uden gummi, er der kun sjældent nogen der reklamer med, så det er der jo nok ikke nogen som tilbyder. Ude af øje ude af sind.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Selvom man spørger efter det, er det jo ikke ensbetydende med at man ønsker den ydelse. Jeg stiller pigerne mange spørgsmål, men det er alene for at finde ud af hvilken type de er, og for at finde ud af om der er kemi. Det er langt fra alle de ydelser jeg spørger om, som jeg er interesseret i.

Jeg har mødt piger, som er blevet meget fornærmet når jeg har spurgt om de tilbyder noget uden gummi. Flere af disse blev også fornærmet når man spurgte om f.eks. anal sex, blid slave pige etc. I alle tilfælde har jeg valgt at gå igen, for for mig dur det ikke med piger, som ikke kan tale åbent om sexuelle preferencer, selvom de ikke selv er interesseret i dem.

​Du spørger altså piger om noget som du ikke er interesseret i, tilmed noget som du anser for farligt. Når de så bliver fornærmede over at du spørger om noget som de ikke har tilbudt, som du ikke har læst om i deres annonce og som du egentlig ikke er interesseret i, så duer det ikke med piger som ikke kan tale åbent om sexuelle præferencer. Altså ... er du købere af seksuelle ydelser eller af diskussioner om sexuelle præferencer? Eller er du bare en tidstyv?

Sgu ikke underligt pigerne bliver trætte af alle spørgsmål. De må jo synes vi er nogle stupide størrelser.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Du spørger altså piger om noget som du ikke er interesseret i, tilmed noget som du anser for farligt. Når de så bliver fornærmede over at du spørger om noget som de ikke har tilbudt, som du ikke har læst om i deres annonce og som du egentlig ikke er interesseret i, så duer det ikke med piger som ikke kan tale åbent om sexuelle præferencer. Altså ... er du købere af seksuelle ydelser eller af diskussioner om sexuelle præferencer? Eller er du bare en tidstyv?

Sgu ikke underligt pigerne bliver trætte af alle spørgsmål. De må jo synes vi er nogle stupide størrelser.

​Du læser mit indlæg som en vis person læser biblen. Lad mig forsøge at rette et par misforståelser.

  1. Jeg anser ikke sex uden gummi for at være mere farligt end at ryge.
  2. Hvis du prøver at søge i mine indlæg her på boardet vil du se at jeg i høj grad er køber af seksuelle ydelser. Men jeg er kræsen, og jeg bruger gerne tid på at afstemme forventninger med pigerne, før pengene og tøjet falder. Herunder også at danne mig et indtryk af hvor deres grænser går. Nogle piger ser dette som et udtryk for respekt for deres profession. Andre som invadering af deres privat liv. Sådan er pigerne så forskellige.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Du læser mit indlæg som en vis person læser biblen. Lad mig forsøge at rette et par misforståelser.

  1. Jeg anser ikke sex uden gummi for at være mere farligt end at ryge.
  2. Hvis du prøver at søge i mine indlæg her på boardet vil du se at jeg i høj grad er køber af seksuelle ydelser. Men jeg er kræsen, og jeg bruger gerne tid på at afstemme forventninger med pigerne, før pengene og tøjet falder. Herunder også at danne mig et indtryk af hvor deres grænser går. Nogle piger ser dette som et udtryk for respekt for deres profession. Andre som invadering af deres privat liv. Sådan er pigerne så forskellige.

​Måske anser du ikke at sex uden gummi er særligt farligt. Men du kan være overbevist om at de fleste normalbegavede piger i branchen anser det for væsentligt farligere. Og jeg undrer mig ikke over at de bliver fornærmede over spørgsmålet .... eller tilmed straight out pissed off.

Selvfølgelig kan man stemme af med en mer eller mindre udviklet hearing af pigerne før tøjet falder. Eller så bare føler man sig frem, lær hinanden at kende og tager dermed risikoen at det ikke bliver som man håbede, eller chancen at det bliver langt bedre.

Selv skulle jeg aldrig lave den der "invaderende" research, som var det en brugt bil jeg skulle købe. Sådan er vi mænd så forskellige.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Måske anser du ikke at sex uden gummi er særligt farligt. Men du kan være overbevist om at de fleste normalbegavede piger i branchen anser det for væsentligt farligere.

Personligt betragter jeg alle piger i branchen som normaltbegavede, også dem som tilbyder sex uden gummi. Jeg ser ikke ned på pigerne fordi de vælger at tilbyde sex uden gummi, eller betragter dem som mindrebegavede.

Selvfølgelig kan man stemme af med en mer eller mindre udviklet hearing af pigerne før tøjet falder. Eller så bare føler man sig frem, lær hinanden at kende og tager dermed risikoen at det ikke bliver som man håbede, eller chancen at det bliver langt bedre.

Selv skulle jeg aldrig lave den der "invaderende" research, som var det en brugt bil jeg skulle købe. Sådan er vi mænd så forskellige.

​Du har aldrig oplevet hvordan jeg forventnings afstemmer med pigerne, og alligevel hænger du mig ud som en der laver 3grads forhør af pigerne. Det er ikke så underligt at folk forvinder her fra boardet, og der er så få, som lægger anmeldelser. Hvis man ikke har ordet i sin magt, bliver man jo i løbet af nul komma fem hængt ud som voldtægts forbryder, eller det der er værre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personligt betragter jeg alle piger i branchen som normaltbegavede, også dem som tilbyder sex uden gummi. Jeg ser ikke ned på pigerne fordi de vælger at tilbyde sex uden gummi, eller betragter dem som mindrebegavede.

​Du har aldrig oplevet hvordan jeg forventnings afstemmer med pigerne, og alligevel hænger du mig ud som en der laver 3grads forhør af pigerne. Det er ikke så underligt at folk forvinder her fra boardet, og der er så få, som lægger anmeldelser. Hvis man ikke har ordet i sin magt, bliver man jo i løbet af nul komma fem hængt ud som voldtægts forbryder, eller det der er værre.

​Jeg har ikke hængt ud dig som noget som helst. Det var du selv som informerede om at du stillede en masse spørgsmål - tilmed om ting du egentlig ikke var interesseret i - og tilføjede at om pigerne blev fornærmede over dem så "dur det ikke".

Du har helt ret i at jeg intet aner om hvordan du fører dig med pigerne; jeg aner kun noget om det du skriver og det er kun det jeg reagerer på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Jeg har ikke hængt ud dig som noget som helst. Det var du selv som informerede om at du stillede en masse spørgsmål - tilmed om ting du egentlig ikke var interesseret i - og tilføjede at om pigerne blev fornærmede over dem så "dur det ikke".

Du har helt ret i at jeg intet aner om hvordan du fører dig med pigerne; jeg aner kun noget om det du skriver og det er kun det jeg reagerer på. 

​Kan godt følge Nørden, som skriver i indlægget, at han stiller spørgsmål. Hvis svaret er positivt at hun gør uden gummi, hvor mange andre gør hun det så også med, så jeg kan overhovedet ikke se noget forkert i at blive afklaret. Det er jo ikke så svært at svare JA eller NEJ til spørgsmålet, men straks er der nogen udbydere der bliver tøsefornærmet/pist. Jesus da.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Jeg har ikke hængt ud dig som noget som helst. Det var du selv som informerede om at du stillede en masse spørgsmål - tilmed om ting du egentlig ikke var interesseret i - og tilføjede at om pigerne blev fornærmede over dem så "dur det ikke".

Du har helt ret i at jeg intet aner om hvordan du fører dig med pigerne; jeg aner kun noget om det du skriver og det er kun det jeg reagerer på. 

Jeg ved ikke hvad du mener med "Selv skulle jeg aldrig lave den der "invaderende" research, som var det en brugt bil jeg skulle købe. Sådan er vi mænd så forskellige." men jeg læser den som at du mener jeg sætter pigerne i 3 grads forhør, hvilket er milevidt fra hvad der sker.

​Sætningen jeg tror du henviser til vedr. de fornærmede piger, er nok "Jeg har mødt piger, som er blevet meget fornærmet når jeg har spurgt om de tilbyder noget uden gummi." Jeg ved ikke hvordan du læser den, men det er nok under 1% som er blevet fornærmet når jeg har spurgt om de tilbyder noget uden gummi.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg ved ikke hvad du mener med "Selv skulle jeg aldrig lave den der "invaderende" research, som var det en brugt bil jeg skulle købe. Sådan er vi mænd så forskellige." men jeg læser den som at du mener jeg sætter pigerne i 3 grads forhør, hvilket er milevidt fra hvad der sker.

​Sætningen jeg tror du henviser til vedr. de fornærmede piger, er nok "Jeg har mødt piger, som er blevet meget fornærmet når jeg har spurgt om de tilbyder noget uden gummi." Jeg ved ikke hvordan du læser den, men det er nok under 1% som er blevet fornærmet når jeg har spurgt om de tilbyder noget uden gummi.

​Jeg tror ikke du udsætter pigerne for ubehagelige ting. Du gør det på din måde og jeg på min og fred med det. Jeg syntes dine skriv i denne tråd virkede lidt mærkelige og reagerede på det. Men man skal jo også være opmærksom på at skriv i en tråd ikke altid siger ret meget om et menneske. Ikke altid.

Jeg beklager hvis jeg har fornærmet dig, og håber du får en god weekend.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er jeg den eneste der får det fysisk dårligt af tanken? 

Jeg ville aldrig gøre det, fordi der går grænsen for mig imellem privatliv og professionel. Mine gæster for så meget af mig, men noget skal også holdes privat :) Det er en sørgelig tendens som jeg håber forsvinder hurtigt igen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Jeg tror ikke du udsætter pigerne for ubehagelige ting. Du gør det på din måde og jeg på min og fred med det. Jeg syntes dine skriv i denne tråd virkede lidt mærkelige og reagerede på det. Men man skal jo også være opmærksom på at skriv i en tråd ikke altid siger ret meget om et menneske. Ikke altid.

Jeg beklager hvis jeg har fornærmet dig, og håber du får en god weekend.

Jeg burde nok også sommetider tælle til 100 før jeg trykker send. :-D

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej du spørger vel ikke grønthandleren om han har en plæneklipper, men vel om han fx havde en dusk persille. Det svarer til at spørge efter en dusk uden indpakning og kunne meget vel være en del af sortimentet eller de hemmelige og ekstra gode grøntsager som man har liggende gemt i baglokalet. Derfor dur din analogislutning overhovedet ikke her! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, GFE er ikke = superfransk, hvis du med den betegnelse mener blow uden gummi. Hvis du vil ha blow uden gummi, så spørg efter det, og accepter at ikke alle tilbyder det.

Det vil da virke lidt underligt at spørge, om man kan få sex uden kondom, hvis man ikke ønsker det. Jeg spørger da heller ikke grønthandleren om varer, jeg ikke vil købe. Hvis jeg ikke ønsker sex uden kondom, får jeg det heller ikke... Piger der annoncerer med sex uden kondom, vil jeg ikke opsøge. Jeg vil også vurderer risikoen højere her, fordi de, der ønsker sex uden kondom vil kigge specifikt efter pifåger, der tilbyder det.

Er jeg den eneste der får det fysisk dårligt af tanken? 

Jeg ville aldrig gøre det, fordi der går grænsen for mig imellem privatliv og professionel. Mine gæster for så meget af mig, men noget skal også holdes privat :) Det er en sørgelig tendens som jeg håber forsvinder hurtigt igen :) 

​Det er jeg bare bange for ikke er tilfældet. Prøv at tjekke adultwork.com og vælg UK og se hvor mange som her tilbyder bareback services som betyder samleje uden kondom. Det er helt vildt - det er et rent cream pie orgie derovre! 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​​Det er jeg bare bange for ikke er tilfældet. Prøv at tjekke adultwork.com og vælg UK og se hvor mange som her tilbyder bareback services som betyder samleje uden kondom. Det er helt vildt - det er et rent cream pie orgie derovre! 

​Trist, men det betyder jo ikke nødvendigvis, at de piger, som vælge at passe på sig selv og deres kunder, så skal tilbyde usikker sex.

Det er da komplet irrelevant hvor mange i UK, der tilbyder dette, selvom det måske (desværre) kan  vise sig at være en tendens, der måske også spreder sig til Danmark. :-(

Venligst K

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da komplet irrelevant hvor mange i UK, der tilbyder dette, selvom det måske (desværre) kan  vise sig at være en tendens, der måske også spreder sig til Danmark. :-(

Venligst K

Kunden

Hvorfor er det så irrelevant?

Tværtimod er det særdeles relevant, for så er det jo her lige om lidt!

gF

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kunden

Hvorfor er det så irrelevant?

Tværtimod er det særdeles relevant, for så er det jo her lige om lidt!

gF

​Nu kan du ikke nødvendigvis overføre alle forhold fra UK og USA til DK sådan uden videre. Som jeg har forstået er konkurrencen noget mindre i DK og derfor er prisniveauet også væsentlig lavere. Det kan jo betyde at det ikke er/bliver nødvendigt at gå på kompromis mht sikkerheden generelt, i hvert tilfælde ikke indtil videre, men selvfølgelig ikke noget jeg ved, blot håber.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kunden

Så du er enig, i at det ER relevant, men håber bare, at udviklingen går Danmark forbi?

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Trist, men det betyder jo ikke nødvendigvis, at de piger, som vælge at passe på sig selv og deres kunder, så skal tilbyde usikker sex.

Det er da komplet irrelevant hvor mange i UK, der tilbyder dette, selvom det måske (desværre) kan  vise sig at være en tendens, der måske også spreder sig til Danmark. :-(

Venligst K

​Ja og hermed har du jo netop modsagt dig selv omkring manglende relevans! Sjovt nok ikke?

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Men det er netop det jeg prøver at forstå. Er problemet at de tilbyder sex uden gummi, eller er problemet at de reklamer med at de tilbyder sex uden gummi?

 

Banal logik: Hvis de reklamerer med det, så tiltrækker de i højere grad end andre de kunder der vil købe det. Facit: de sælger mere sex uden gummi. Så der er naturligvis en afgørende forskel i sandsynligheden for at de bliver smittet med noget, når de reklamerer med det ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kondomet kan revne, og så  må man jo bruge to...( Har prøvet hos en GP i Polen, der forlangte to...) .

​Hvis du mener: tage nyt på, når det ene revner: Fint. Hvis du mener at tage et ekstra kondom på uden på et allerede monteret: Dumt - det øger risikoen betragteligt for at de springer (gummi gnider mod gummi - det er klinisk testet).

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Hvis du mener: tage nyt på, når det ene revner: Fint. Hvis du mener at tage et ekstra kondom på uden på et allerede monteret: Dumt - det øger risikoen betragteligt for at de springer (gummi gnider mod gummi - det er klinisk testet).

​Det har du fuldstændigt ret i.........  Det var nu ment som en let ironi....men er først lige blevet bekendt med det faktum...... Og så hjælper 2 jo mindre end et..........Men uvidennhed er jo desværre noget vi mennesker plages med.... også mig

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...