Hop til indhold
ZEUS

Første tur til Pattaya/Thailand 9-24 maj

Recommended Posts

 

 Igen nævne at vi danskere hernede er utroligt populære.. Og ikke bare var “salgsnak” fra dem,- Denmark står i de fleste bevisthed dernede.. Og som lutter positivt… Og igen hørte jeg fra hende her LB ,- som sagde hun havde læst en del om Danmark,- at vi var et rigt land og venlige mennesker og så den med  køer.. Ved ikke hvor det kommer fra det med køer,- men det hørt mindst fra 2-3 andre..

 
Hende pigen jeg endte med at tage hjem, kendte også Danmark.. Og Norge og Sverige er de 3 lande som for dem står for de ultimative bedste lande -og ikke mindst venlige folk !!..  Amerikanere og englændere bryder de sig faktisk ikke om,- opdagede jeg..- efter samtaler med mange piger hernede...  Lidt overraskende,- men klart billede efter mange samtaler.
 
 

​Jo skandinaver er kendt for at være søde og rare, men du skal ikke lade dig narre af hvad du hører, pigerne er gode til at fortælle dig det du gerne vil høre, de spørger dig hvor du kommer fra og siger du Danmark, så kender de straks noget til Danmark, prøv næste gang at sige du er fra England, du vil høre samme historie. :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Jo skandinaver er kendt for at være søde og rare, men du skal ikke lade dig narre af hvad du hører, pigerne er gode til at fortælle dig det du gerne vil høre, de spørger dig hvor du kommer fra og siger du Danmark, så kender de straks noget til Danmark, prøv næste gang at sige du er fra England, du vil høre samme historie. :lol:

​Er som tidligere nævnt ikke naiv :)  -og mener også jeg en af de første dage,- nævnte det, hvor jeg skrev, gad vide om de havde svaret anderledes hvis jeg havde svaret Rumænien.      -Og om de så ikke bare havde sagt det samme:  Ohhhh Rumænien.. -med anerkende blik ;-)  :grin:

Men dels overrasket over hvor mange der kender Danmark,- og dels hvor mange ting de kan nævne fra vores land... Med 5 mio indbyggere, så jo ikke ligefrem logisk !!  Men ikke desto mindre en kendsgerning man meget hurtigt erfarer.    Jeg går ud fra som der jo er i alle lande er nogle lande der er kendt mere end andre,- og hver har forskellig status..

Prøv at spørge hvilken status en amerikaner har i Danmark ?.. Men tro endelig ikke amerikanere feks har den status mange andre steder..  Men i Danmark vil en udlænding der sagde han var fra Amerika pr automatik blive løftet højere op.. Det er facts !!!. Det er simpelthen en kendsgerning..  Sådan er virkeligheden om man vil det eller ej.. Havde feks en sort mand kommet og været nok så godt et menneske, og sagt han kom fra hvilket som helst andet land end USA ,- kontra han med amerikansk accent havde sagt han kom fra USA,. -så love der ville være forskel på hvorledes han ville blive opfattet og behandlet på !!! .    Så kan vi påstå vi ikke ikke har fordomme og ikke forudindtagne,- men sandheden er bare noget andet.

Min klare opfattelse er at skandinavien - trods vi udgør meget få indbyggere,- har en sådan status der.- som kunne minde om den amerikanerne har hos os.

Den bygger selvsagt ikke på det samme,- da vores respekt eller hvilken ord man skal bruge,  om amerikanerne ,- mere bygger på  taknemlighed for de er en stor storebror der har hjulpet os og vi har blevet inspireret af.. Thailernes (eller en del i Pattaya) bygger på vi sammen med Sverige og Norge er landet der er fyldt med mælk og honning.. Og mange thaier der er rejst den vej op- og nu let kan sende penge tilbage til deres familier.. Lad os dog ikke være mere naive end erkende det... Men hørt fra mange, at englænderne bestemt ikke har et så god ry...  -at de ikke behandler dem særligt pænt og er hårde mod dem..

Det handler måske i sidste ende om at vi skandinaver jo ikke ligefrem er et impirium,- eller føler os større end andre,- og den indstilling tror jeg godt kan mærkes ;-)   

-og generelt det med danskere der ofte ikke er selvhøjtidlige , nede på jorden og let til smil ,- altid giver et bedre indtryk,- end dem der tror de kommer fra en stormagt.

Men det overraskede mig meget , hvor mange der kendte til Danmark dernede.. Det er utroligt når vi trods alt er så lille /få indbyggere her..

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Danskere havde ikke et godt ry i muslimske lande... jeg havde enkelte gange måtte lyve at jeg var fra Sverige for ikke at komme i konflikt.

​Den sagtens forstå :)  De der Mohammed tegninger spillede helt sikkert en rolle der.     Så kan man sige det er dybt latterligt at nogle enkelte menneskers meninger skal blive ensbetydende med at et helt land skal opfattes for at have de samme.. Men sådan dømmer vi ofte selv :)  tror da ikke ligefrem en muslim eller araber fra mellemøsten blev populær der efter den første Golfkrig og sidenhen 9/11.  Selvom de jo intet havde med det at gøre..  Vi mennesker har det med at generalliere og sætte folk i bås :)

Og af den grund får man i nogle lande lav eller høj status.. -hvis man i det hele taget bliver bemærket :grin: - som man kan sige at et land på Danmarks størrelse er sjældent....   Men med Mohammedtegningerne kom vi på landkortet !!!. Så op til hvert enkelt og skønne om det var positivt lige der.. 

 

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Vi skal sandelig ikke være for blåøjet, når vi mænges med de lokale, hvilket er mit gode råd til alle. Jeg har ikke været i Thailand (endnu), men I mange andre lande, hvor fattigdom er overvældende.

Jeg mødte en gang en coolie i Indien, der begyndte at tælle antallet af min baggage på dansk, og ville jo så i øvrigt have lidt mere af mig. Jeg gav ham naturligvis, hvad jeg syntes var tilpas, og ikke fordi han prøvede at imponere mig.
Pointen er at de kan deres tricks, og de mødes med mange mennesker af forskellige nationaliteter hver dag. Det bliver en naturlig del af deres måde at forbinde med andre på. Vi bliver naturligvis beæret over at høre så mange ting om os selv.
Jeg tror, det er i ligeså høj grad et spil fra galleriet fra deres side, de giver det fuldendte GFE skuespil, og vi betaler naturligvis for den meget autentiske oplevelse.

Zeus, jeg ved at du har haft lidt svært ved at huske navnene på gogo barerne på dine sidste dage. Jeg har jo læst dine lækre beretninger igennem fra A til Z. Psyko girls er fx blevet noteret. Kan du evt. gøre en sidste bedrift i at huske et par få navne.
Min rapport om Bangkok / Pattaya kommer til at være en matrisse af de steder, jeg har besøgt med karakter angivelser ud fra forskellige parametre.

Håber du kan gøre dig den sidste anstrengelse med navnene. :)

Redigeret af zorroguy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man læser bruger-anmeldelser af hoteller kan man hurtigt spotte hvilke nationer som brugerne irriteres over. Tit synes jeg man læser der er for mange russere og englændere på hotellet. Men man læser ikke der er for mange danskere.

De gange jeg har været sydpå fx. bare på Mallorca, har jeg da også bemærket hvor højrystede englændere er i forhold til de danske gæster. De har en større "her kommer jeg" mentalitet, hvor danskere måske er mere ydmyge.

Så jeg tror der er noget om snakken, men hvis du i Thailand siger du er englændere vil de selvfølgelig ikke sige at de ikke bryder sig om den nations befolkning, men de giver dig måske ikke de sidste 5% af oplevelsen som udgangspunkt.

(jeg har så aldrig været i Thailand)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man læser bruger-anmeldelser af hoteller kan man hurtigt spotte hvilke nationer som brugerne irriteres over. Tit synes jeg man læser der er for mange russere og englændere på hotellet. Men man læser ikke der er for mange danskere.

De gange jeg har været sydpå fx. bare på Mallorca, har jeg da også bemærket hvor højrystede englændere er i forhold til de danske gæster. De har en større "her kommer jeg" mentalitet, hvor danskere måske er mere ydmyge.

Så jeg tror der er noget om snakken, men hvis du i Thailand siger du er englændere vil de selvfølgelig ikke sige at de ikke bryder sig om den nations befolkning, men de giver dig måske ikke de sidste 5% af oplevelsen som udgangspunkt.

(jeg har så aldrig været i Thailand)

​Enig russerene er ikke særlige populære. De har ingen maner og prutter om alt. Englænder er fulde og højrøstende, det ser man ofte i fx Prag. Danske teenager er heller ikke populære i Prag, :lol: Nok om fordomme, der er nok noget om snakken, men vi skal ikke være hellige og som sagt, jeg har rejst en del i Asien og pigerne er ret gode til at spille med og sige det man gerne vil høre, så vær ikke blåøjet. "Love me longtime" :lol:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Så jeg tror der er noget om snakken, men hvis du i Thailand siger du er englændere vil de selvfølgelig ikke sige at de ikke bryder sig om den nations befolkning, men de giver dig måske ikke de sidste 5% af oplevelsen som udgangspunkt.

 

​Det er nu ikke min fornemmelse, at englændere er i lav kurs i Thailand/Pattaya, snarere tværtimod. Min erfaring er, at thaierne nærmest forguder alt hvad der kommer fra England, ikke mindst Engelsk fodbold, der er sindsygt populært i Thailand. Men selvfølgelig, hvis man opfører sig som en idiot, som nogen englændere givetvis gør, så får man nok ikke de sidste 5% af oplevelsen.

Hvad der til gengæld er i lav kurs blandt barpigerne (og thaier generelt) er negere, indere og muslimer (mellemøstligt udseende). Jeg siger ikke, at jeg bifalder det, sådan er det bare.

Redigeret af juipui

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

 

Zorroguy: fra busterminalen i Pattaya er der busser som kører op langs med Mekong floden, du har Laos på den anden side af den enorme flod. Og der er flere grænseovergange helt op til Nakom Panom. Det varer ikke længe, før  såsæden på rismarkerne spirer, og planterne popper op, hvis processen ikke allerede er i gang. I den periode skifter de farve nuancer dagligt. Når man så kører forbi, ser man alle farvenuancerne på samme dag, fordi der jo plantes over en flere uger lang periode. Det er meget meget smukt. Hvis du har en dame med, så regn med at hun sover inden i er ude af Pattaya. Og hun vågner kun op, når hun skal på toiletttet, og eller spise. Hvis du vil prøve at fortælle hende, at hendes land er smukt, glemt det. Uden det forbandede Isaan behøvede hun ikke at arbejde i Pattaya, Tromsø, Trelleborg, eller Tåstrup.

Jeg har booket min bustransport her: https://12go.asia/en

Det er en samlet portal, med en masse busselskaber heriblandt Bell travel. Supernem med betaling via PayPal og så printer man blot billetten ud. Man kan endda booke busrejse til destinationer længere væk, så det kan være en del af oplevelsen at køre med bus og opleve Thailands landskab.
Jeg betalte vist 50 baht mere for at få en noget priority attention, og er nok noget VIP behandling. 2 stk baggage og en tur til Pattaya - Bangkok til omkring 20-35 kr. Man kan se billeder af den bus man vil køre i, og de ser nu vældig komfortable ud. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Zorroguy: fra busterminalen i Pattaya er der busser som kører op langs med Mekong floden, du har Laos på den anden side af den enorme flod. Og der er flere grænseovergange helt op til Nakom Panom. Det varer ikke længe, før  såsæden på rismarkerne spirer, og planterne popper op, hvis processen ikke allerede er i gang. I den periode skifter de farve nuancer dagligt. Når man så kører forbi, ser man alle farvenuancerne på samme dag, fordi der jo plantes over en flere uger lang periode. Det er meget meget smukt. Hvis du har en dame med, så regn med at hun sover inden i er ude af Pattaya. Og hun vågner kun op, når hun skal på toiletttet, og eller spise. Hvis du vil prøve at fortælle hende, at hendes land er smukt, glemt det. Uden det forbandede Isaan behøvede hun ikke at arbejde i Pattaya, Tromsø, Trelleborg, eller Tåstrup.

Hej!

Jeg har rejst rundt i Thailand i 35 dage, brugte www.seat61.com hvor de også linker til 12goasia dette er perfekt og til at stole på.

Hilsen Ilovothaiwomen

 

Redigeret af Ilovewomen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Det er jo op til hver enkelt hvad man vil. Der er udmærkede "almindelige busselskaber", så er der de efterhånden meget udbredte minibusser (som jeg dog tit synes kører for stærkt), ofte fra de samme selskaber, og så dem i nævner, som jeg aldrig har hørt om. Min økonomi er s¨dan, at jeg altid vælger service i den nederste end rent prismæssigt.

Jeg kører 600 km i Thailand om 10 12 dage, det bliver også med de normale busselskaber, i store busser, hvor man sidder rimeligt, når man som jeg, har meget lange ben.

Det gode ved en tråd som denne er, at vi får så mange muligheder op. 

Til Ilovothaiwomen: Husk nu, at bare fordi man har været meget tilfreds med det, man selv brugte, kan mange af de andre muligheder jo også være gode. Det gælder transport, skræddere, valg af byer, steder at finde prostituerede (freelancere på Pattaya Beach Road dog undtaget), osv.

Der er ofte den holdning hos turister, at hvis de har været tilfreds med en service, eller et hotel, osv. så er det det eneste som gælder. Jeg siger IKKE at du gør det.

Et eksempel: Jeg har gennem alle de år, der har været thai fora, læst om Mona Lisa på Sukhumwit ved Soi 8 i Bangkok. Han får den ene rose efter den anden. :-( Mig snød han i den grad med en større bestilling. Han troede at jeg ville være ude af byen næste dag efter at have modtaget varerne, og så slut med mig. Men jeg boede i byen, så noget af det møg han havde leveret, blev han tvunget til at lave om, med det stof han havde lovet mig.

Ak ja.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

nogle steder hvor man finder nogle lækre piger med silikone bryster ??? (og ikke lady boys) nogle specielle steder de holder til?
PLanlægger en tur derned.

Del dette indlæg


Link til indlæg

nogle steder hvor man finder nogle lækre piger med silikone bryster ??? (og ikke lady boys) nogle specielle steder de holder til?
PLanlægger en tur derned.

på gogo barerne er de flotteste piger - inkl. dem med silikone.

Thailand er normalt ikke stedet for store bryster - 80% er født med str. A men siliconen vinder udbredelse på gogo pigerne :-)

Der findes også enkelte soapie og massage piger med silicone...

Personligt er jeg ikke så meget til Thai piger med silicone, da det let kommer til at virke for voldsomt på de små spinkle kroppe...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for en super beretning.

Man kan tydeligt se hvordan du hurtigt bliver mere erfaren med hvert indlæg.

Kan godt genkende din "skuffelse" over de GP'er der er herhjemme efter man kommer tilbage fra Pattaya. Ikke at de alle herhjemme er skuffende, der er bare så mange gode i Pattaya og til 250 kr. så er pris og kvalitet bare svær at matche andre steder.

Godt at høre at du Elsker Soi 6. Holder selv meget af Soi 6. Bruger den ikke så meget til shorttime mere, men kommer der nu mest for stemningen og livet I gaden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I øvrigt så lige en lille kommentar omkring at du ikke kunne få pigerne til at tage den analt:

Det med at de siger at du vidst søger en LB er en klassisk kommentar for at "shame" de mænd der gerne vil kneppe pigerne i røven. Dog er der masser af piger der tilbyder denne service. Hvis jeg har lyst til det med en pige så spørger jeg bare "boom boom ass?" så kan de sige nej eller komme med den der kommentar omkring man søger LB og så går jeg bare videre til den næste. Jeg vil sige at omkring 40 pct. af pigerne tilbyder Anal.

Del dette indlæg


Link til indlæg

I øvrigt så lige en lille kommentar omkring at du ikke kunne få pigerne til at tage den analt:

Det med at de siger at du vidst søger en LB er en klassisk kommentar for at "shame" de mænd der gerne vil kneppe pigerne i røven. Dog er der masser af piger der tilbyder denne service. Hvis jeg har lyst til det med en pige så spørger jeg bare "boom boom ass?" så kan de sige nej eller komme med den der kommentar omkring man søger LB og så går jeg bare videre til den næste. Jeg vil sige at omkring 40 pct. af pigerne tilbyder Anal.

Super :-)

Så ved jeg det til næste gang jeg skal derned :)

Var faktisk også en  fræk oplevelse med en pige hvor vi lå i en 69´er hvor hun uopfodret slikkede mig i røven , da mit slikkeri var bevæget sig derhen på hende.. Dvs hun var straks med på legen, og nu her efter , så sikker på havde man spurgt eller forsøgt, -så været en af de piger der finder det frækt med anal,- og sikket ikke bange for at tage den i munden bagefter.   Og hvad jeg nogle gange finder frækt med sådan en kombi..

Syntes bare der er en kæmpe forskel på oplevelsen om det er en pige der udelukkende gør det fordi hun vil tjene penge, selvom hun inderst inde finder det over hendes grænse ,- kontra en der naturligt finder det frækt og selv tænder lidt på det..   De piger findes ihvertfald..  Men ikke helt lette at finde... Men okay nu hvor jeg helt udelukkede at spørge piger om det,- de dage /øjeblikke jeg tændte på det,- så klart jeg mine odds for at finde sådanne har være dårlige :-)

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sorry haft rygende travlt,- og har det faktisk stadig.. Lovede at give en opfølgning.. Ved dog ikke hvor meget der er at sige. Det meste står i selve dagbogen,- eller mellem linierne :)

Håber jeg får mulighed for at tage derned en tur igen snart..

Del dette indlæg


Link til indlæg

rHmm selvom træt nu, så fået nogle spørgsmål i min indbakke,- og et par gange har det gået på ladydrinks og generelt tvivl om hvordan det foregår med betaling…

Burde,- eller var faktisk meningen da jeg kom hjem,- at jeg ville give en udførlig beskrivelse af pris guide,- som var enkelt at huske, -ligegyldigt om det drejede sig om drinks eller køb af en pige.. Som alle nye ville have godt af før de tog derned…

Vil så kort her dog lige ridse lidt op…

Et godt råd,- kend altid normal priserne,- hvad enten det er på taxier, piger, eller andet der kan købes hvor der er risiko for der skal pruttes.. Kender du “normal” prisen, så meget lettere og du kan så hurtigt overveje om du vil prutte eller bare godkende en pris -eller helt afslå…

For en pige til short time så regn med 1000 bath (200 kr) fra en ølbar

Og det dobbelte for en Go go pige

Det kan være mere eller mindre,- men det er gennemsnitsprisen.

Skal du have longtime,- for så igen at gøre det let at huske, så regn med det dobbelte.. Altså 2000 for en pige fra en ølbar og 4000 fra en Go go bar..

Man kan sagtens finde piger til 500 bath,- som endda er lækre,- men også støde på nogle Go go piger de respektive steder der forlanger mere end det jeg her angav..

Så husk altid tallet 1000 bath (200kr) - så super nemt at danne et indtryk hvad en fair pris er på feks en Go go pige eller long time,- da du jo bare skal gange med 2..

Barfin regn med 3-500 i en ølbar og 7-1000 bath i en Go go bar

 

Forskellen på en ølbar og en Go go bar.. 

Som du ser ovenover så er priserne på pigerne i ølbarerne meget lavere.. Mit indtryk ,- var at kvaliteten bestemt ikke var dårligere.. Forskellen i pris skal måske mere ses i at i Go go barerne er der en del dyrere hyre til lokale, tjenere, udsmykning osv,- samt piger så danser.. Nogle gange topløse og i sjældne tilfælde helt nøgne…

Men kvaliteten på pigerne var bestemt ikke dårligere i øl barerne.. Derfor jeg personligt kraftigt vil anbefale dem,- ikke alene udfor man fik mere for pengene ved at tage piger fra ølbarer,- men sandelig også udfra andre kriterier,- jeg vil komme ind på senere..

Nu først give en kort beskrivelse, så enhver der aldrig har besøgt Thailand kan få en fornemmelse hvad der menes med en øl eller en Go go bar..

En ølbar - ihverfald i Pattaya et typisk et lille bar hvor der er 4-5 piger og en “mama” som styrer baren..  Findes også enkelte i Pattaya som er sådanne kæmpe haller hvor der er fyldt med en masse minibarer… Men typisk i Pattaya så små selvstændige bare der ligger side og side.. Det der hovedsagligt adskiller en ølbar fra en Go go bar,- er at i en ølbar så kan du se hvilke piger der er,- når du går forbi på gaden.. Det er også et kæmpe plus i min bog !!!  ,- da man i Go go barerne ikke aner hvad man går ind til,- samtidigt med du hvert sted som minimum skal betale en drinks eller øl/vand til dig selv.. Fair nok med den ordning i Go go barerne da de jo har ekstra udgifter med deres lokaler og dansere..  Men surt at skulle ind masse steder før man finder lige den pige man vil have…   Der er det ti gange nemmere i feks soi 6 som kun har ølbarer at se et kæmpe udvalg af type piger på ingen tid !  Gaden desuden kendt for en fest gade hvor de nogle steder spiller det fedeste musik,- så er man ikke i party stemning , så bliver man det hurtigt :)

En typisk Go go bar kunne godt minde om et diskotek… Forskellen her at udover der er en “mama” , så også en masse tjenere der fra man kommer ind guider en hen et sted hvor man kan sidde og se de typisk 6-12 piger der danser… Han/hun sørger så samtidigt for at tage imod en bestilling på noget drikkelse som du som minimum skal betale for at være der..

Her kommer så endnu en ulempe i forhold til ølbarerne.. På mange go go barer,- specielt i Walking Street kan pigerne være ekstremt påtrængende for at platte ladydrinks.. 

 Lad være med at begå fejl som jeg gjorde et sted,- hvor jeg til sidst for at få fred , valgte at give til en,- hvorefter resultatet var at en ny troppede op,- og hun fortalte hun var hendes veninde,- og kunne så have forsat :-D

Misforstå mig ikke..Fint at give ladydrinks :) - men man skal passe på man ikke bliver plattet til at give mange.. Derudover den ulempe,- hvis man giver til den første den bedste som “overfalder” en ,- så udelukker man ligesom at se de andre piger og vælge en af dem..  Dvs bliver uundgåeligt mere svært at slippe af med hende du lige har fået til at sætte sig hos dig fordi du har givet hende en drink..

Det skal dog siges der findes udmærkede Go go barer i Walking Street hvor der ikke er den her pågåenhed og “afpresning”… Hos de mere anmelder roste steder…. Men der syntes jeg generelt de tilsvarende også er mere kolde og professionelle.. Og sværere at finde en med super kemi… Dvs når en pige hver dag har tusindvis af kunder der kommer og kigger,- der vil hun tilsvarende heller aldrig gøre alt for at sælge sig selv til netop dig, kontra et sted hvor der ikke kommer mange kunder og stor indbyrdes konkurrence mellem pigerne.

For helt nye som denne tråd jo er lavet for,- så måske også nævne,- på de Go go barer hvor man slipper for at blive “overfaldet” der kan det måske være svært at få øjenkontakt til en af de piger man har udvalgt sig .. Der som alle andre Go go barer,. så gælder reglen ,- giv en drink- og hun vil sætte sig ned til dig senere når hun er færdig med at danse.. Det uanset hvis hun feks havde flirtet kraftigt med en kunde.. Her som alle steder gælder det penge,- og ham den anden kunde har bare ikke været hurtig nok..

Måden du giver hende en drink på- er at sige til en af tjenerne at du vil give hende en drink.. Pigerne har typisk et nummer på sig..

Der måske også lige fortælle om hvorledes betaling foregår.. På øl og Go go barer, restauranter mfl foregår det med det der typiske rablebæger,- hvor regningen bliver lagt.. Når du så forlader stedet så betaler du..   Skal du have en pige med hjem, så kommer en “mama” og vær sikker på når hun siger pris, om det er inclusiv med din drikkeregning,, Barfin plejer altid være i den pris hun siger når det er med at få pigen med hjem.. Men drikkeregning kan både være med eller separat..

ville også gerne nævne hvad en typisk lady drink koster og en pris på en normal øl, sodavand eller kendt drinks koster generelt.. Men ikke huske præcis… Så her må andre der lige har det i hovedet gerne give deres besyv med.. 

Men generelt meget billigt i forhold til Danmark at få en kæp i øret.. Dog tydeligt at priserne er kraftigt opskruede sådanne steder,- og vælter du dig i drinks og lady drinks,- så sikkert få en fed aften og billigt i forhold til hvad du ville i Danmark.. Men kan hurtigt blive dyrt.. Så råd,- kender du ikke miljøet og priserne 100 % i hovedet,- så hold dig rimelig ædru -og tjek løbende regningen..

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump
 

 

Er som tidligere nævnt ikke naiv :)  -og mener også jeg en af de første dage,- nævnte det, hvor jeg skrev, gad vide om de havde svaret anderledes hvis jeg havde svaret Rumænien.      -Og om de så ikke bare havde sagt det samme:  Ohhhh Rumænien.. -med anerkende blik ;-)  :grin:

Men dels overrasket over hvor mange der kender Danmark,- og dels hvor mange ting de kan nævne fra vores land... Med 5 mio indbyggere, så jo ikke ligefrem logisk !!  Men ikke desto mindre en kendsgerning man meget hurtigt erfarer.    Jeg går ud fra som der jo er i alle lande er nogle lande der er kendt mere end andre,- og hver har forskellig status..

Prøv at spørge hvilken status en amerikaner har i Danmark ?.. Men tro endelig ikke amerikanere feks har den status mange andre steder..  Men i Danmark vil en udlænding der sagde han var fra Amerika pr automatik blive løftet højere op.. Det er facts !!!. Det er simpelthen en kendsgerning..  Sådan er virkeligheden om man vil det eller ej.. Havde feks en sort mand kommet og været nok så godt et menneske, og sagt han kom fra hvilket som helst andet land end USA ,- kontra han med amerikansk accent havde sagt han kom fra USA,. -så love der ville være forskel på hvorledes han ville blive opfattet og behandlet på !!! .    Så kan vi påstå vi ikke ikke har fordomme og ikke forudindtagne,- men sandheden er bare noget andet.

Min klare opfattelse er at skandinavien - trods vi udgør meget få indbyggere,- har en sådan status der.- som kunne minde om den amerikanerne har hos os.

Den bygger selvsagt ikke på det samme,- da vores respekt eller hvilken ord man skal bruge,  om amerikanerne ,- mere bygger på  taknemlighed for de er en stor storebror der har hjulpet os og vi har blevet inspireret af.. Thailernes (eller en del i Pattaya) bygger på vi sammen med Sverige og Norge er landet der er fyldt med mælk og honning.. Og mange thaier der er rejst den vej op- og nu let kan sende penge tilbage til deres familier.. Lad os dog ikke være mere naive end erkende det... Men hørt fra mange, at englænderne bestemt ikke har et så god ry...  -at de ikke behandler dem særligt pænt og er hårde mod dem..

Det handler måske i sidste ende om at vi skandinaver jo ikke ligefrem er et impirium,- eller føler os større end andre,- og den indstilling tror jeg godt kan mærkes ;-)   

-og generelt det med danskere der ofte ikke er selvhøjtidlige , nede på jorden og let til smil ,- altid giver et bedre indtryk,- end dem der tror de kommer fra en stormagt.

Men det overraskede mig meget , hvor mange der kendte til Danmark dernede.. Det er utroligt når vi trods alt er så lille /få indbyggere her..

Thailænderes kendskab til Danmark kommer for en meget stor del fra Ulandsprojektet Thaigården i Muak Lek nord for Bangkok. Det var Danmark, som indførte mælkeproduktion i Thailand,

Fodboldspillere som Brian og Michael Laudrup, og store Peter er, eller har også været, meget populære i Thailand. Rigtig mange er bidt af en gal fodbold i kongeriget.

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg

Thailænderes kendskab til Danmark kommer for en meget stor det fra Ulandsprojektet Thaigården i Muak Lek nord for Bangkok. Det var Danmark, som indførte mælkeproduktion i Thailand,

Okay ! :)   Derfor mange også nævner at vi har mange køer i Danmark.. - for flere der nævnte..

-det undrede jeg mig nemlig over,- da det er svin vi har ekstremt mange af i Danmark.. Mener der bliver produceret  20-25 mio om året.. Dvs 4-5 pr indbyggr ung som gammel :)  Immervæk mange !!!    Men det med de tror der er køer alle steder i Danmark har de fra det med den reklame det har fået med gratis mælk til skolebørn hvor vores navn bliver nævnt..

Plus den goodwill Danmark har fået af Thailanske myndigheder sidenhen , efter sådanne projekter

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for denne gode, detaljerede beretning, som jeg har læst med stor interesse over de seneste par dage.

Lige et spørgsmål til dig og andre: Findes der steder i Pattaya, som minder om de gode FKK klubber fx i Tyskland? Altså steder, hvor der er fokus på en mere eller mindre luksuriøs men også afslappet oplevelse, hvor man eksempelvis kan dase ved poolen og nyde en drink, mens der vimser kvinder omkring én - som man så kan gå bort med, når man lyster? Kunne forestille mig det ville være et ret dejligt, afstressende afbræk under en længere ferie - I stedet for dag ud og dag ind at gå fra bar til bar for at finde lige præcis den rigtige kvinde. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for denne gode, detaljerede beretning, som jeg har læst med stor interesse over de seneste par dage.

Lige et spørgsmål til dig og andre: Findes der steder i Pattaya, som minder om de gode FKK klubber fx i Tyskland? Altså steder, hvor der er fokus på en mere eller mindre luksuriøs men også afslappet oplevelse, hvor man eksempelvis kan dase ved poolen og nyde en drink, mens der vimser kvinder omkring én - som man så kan gå bort med, når man lyster? Kunne forestille mig det ville være et ret dejligt, afstressende afbræk under en længere ferie - I stedet for dag ud og dag ind at gå fra bar til bar for at finde lige præcis den rigtige kvinde. 

Pattaya er en slags stor FKK. Pigerne går ikke nøgne rundt offentligt, men stort set alle er til rådighed for et, efter Europæiske forhold, beskedent beløb.

Det med at du tror det er stressende at gå fra bar til bar kan jeg godt forstå hvis barerne lå langt fra hinanden, men de ligger i en perlerække på en gade som Soi 6. Der findes også "Gentlemen Clubs" i Pattaya hvor det med en pool og damer er.


 

Redigeret af Fissehviskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...