Hop til indhold
ZEUS

Første tur til Pattaya/Thailand 9-24 maj

Recommended Posts

Guest stump

Svar til Stump

Jeg boede på 3 forskellige hoteller. Og ingen af dem krævede betaling for pige besøg... Dog hos 2 ud af de her 3 hoteller,- krævede de underskrift fra mig, også når jeg havde besøg.. Og har jo intet med hverken sikkerhed,- eller hvor de tjener nogle penge ved det..Men måske en tendens de bruger nu, så de sikrer sig hvis der skulle ske tyveri eller noget,- så har de et mindre ansvar..  Ved et ikke... På hotel 3 sendte de altid en op med det papir jeg skulle underskrive.

Godt være Pattaya centrum er nem at finde rundt i, når i når man har været der mange gange :)  Men det er KBH jo også - for dem der bor der ;-)

Første gang er det altid svært lige at få styr på hvorledes vejene er byget op osv.. Og hvorfor dog så bruge timevis på at gå rundt og kigge på små byskilte -og alligevel intet få set !!! :) når man kan fisse rundt bagpå scooter og se det hele og få overblik... -på ingen tid !!

Ved i hvert fald næste gang jeg skal derned,- så har jeg styr på de store veje og det meste... Men skal jeg finde en eller anden klub, -så gider jeg sgu da ikke gå og skulle risikere at bruge 20-25 minutter om at gå dertil (selv vist jeg går hurtigste og nemmeste vej) - når jeg for skallede 12 kroner kan komme derhen med en scooter.

 

​Det er de 5 stjernede hoteller, som kan forlange extra for at lukke pigen ind.

Vi er forkellige. Meget. Jeg besøger et land, en kultur, og da jeg var yngre kneppede jeg hver dag. De har valgt at besøge steder, oftest med chauffør, og det fremgår ikke klart, om han spiste med, jeg tror at du brugte ham som betalt "ven" og det er jo op til dig. Mange knytter sig fra den første dag til den første barpige de møder, du gjorde lidt det samme med en MC taxi til overpris. Det er fint nok. Jeg synes at det er synd at du ikke selv har magtet at kaste dig ud i den thailandske kultur. Men det er helt op til dig.

Som skrevet fortryd jeg det først indlæg jeg sendte til denne tråd. Det må du have mig undskyldt.

Jeg har set måske 500 danskere komme til Thailand førte gang. Dun måde at tackle en ny kultur på, er enestående i forhold til de 500 andre, det er jo noget i sig selv.

Held og lykke med den næste tur. Jeg kommer til Bangkok i næste måned, meget kort, og til Pattaya omkring den 1. november Jeg glæder mig til at gå rundt og æde mig ind på Pattaya igen, snakke med mennesker, spise thai mad, måske indisk mad,  lytte, se, røre, hvis jeg må, osv.

Stump

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

​Må de erfarne kunne dig et mere præcist svar på.. Jeg fravalgte netop longtime på turen,- og fik det ved en tilfældighed en nat.     Men vil tro pigerne får løn for at være tilknyttet en bar 12 timer i døgnet,- og vel reelt de timer man så betaler for... Dvs går man hjem med en sent,- så ikke sikkert man får så mange timer.. Uanset noget der skal aftales på forhånd og sikkert kan forhandles...   Vil også tro,- at mange gange kan long time dække 24 timer,- og der ofte ikke til større pris,- men hvor dig og pigen er blevet glade for hinanden,- og du så giver det beløb som hun syntes er rimeligt,- samt det hun er låst fast til en eventuel bar..

Men kun gæt fra min side..

​Det SKAL man aftale med barpigen inden man betaler barfine. Ligesom alle de andre detaljer. Hvad kan du, hvad vil du, og hvor meget skal du have for det, og hvornår går du hjem. Så enkelt er det.

Asien bargirls-sådan fungerer det oftest

Redigeret af stump

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Det SKAL man aftale med barpigen inden man betaler barfine. Ligesom alle de andre detaljer. Hvad kan du, hvad vil du, og hvor meget skal du have for det, og hvornår går du hjem. Så enkelt er det.

Asien bargirls-sådan fungerer det oftest

​Jeg er blevet bekendt med begrebet 'butterfly', dvs. det skal man også meget tidligt fortælle pigen, hvis man er i Pattaya for at lege med så mange piger som muligt, dvs. ikke har brug for en fast pige. På den måde får man afstemt forventningerne allerede fra starten.

Er det korrekt?

Redigeret af zorroguy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forsat torsdag og Fredag

Fredag…   Lige stået op.. Klokken 12..
 
Lad os lige gøre aftenen og natten færdig fra i går
Der ved 8-9 tiden aften følte jeg faktisk syg.. Dvs frøs.. Kunne ikke få varmen selv om jeg vel stod en time under bruseren,-hvor jeg ikke syntes vandet var varmt nok.. Tog en pille,- og dog hjulpet lidt med badet,- men følte mig halv sløv.. Gik så ned og fandt noget at spise.. Og da jeg kom hjem så fået det bedre.. Og  horny :grin:
Tænkte nu må jeg sgu lige få testet hende her: https://www.thaifriendly.com/Fruend
Ushhhhhhhh .. gør jeg generelt aldrig mere.. Dvs det med finde nogle inde på feks thaifriendly,- Og gjorde jeg oprindeligt bare fordi jeg kedede mig lidt før jeg tog herned,- og godt at have nogle alternativer af type piger.. Men egentligt tåbeligt at bruge piger derfra , -selv hvis billederne er 100 % vellignende. For man  kan aldrig læse personlighed og alt muligt andet som man ville hvis man havde stået overfor dem.. Og jo tåbeligt når der er mulighed hernede for at se tusinder af forskellige piger,- og lige finde den type man bedst kan lide,- og meget bedre kan aflæse masser af info om de personer som man jo kan når man står overfor dem..
Fint at skrive, der kan man få info osv til dem der feks søger en at tage med hjem på sigt.. men vil sgu mere råde de der søger en sådan pige,- at finde en GP´er i Pattaya.. Ja så er hun det, men hvad så ?.. Så er man da sikker på hun er det , fremfor måske leve i usikkerhed om det.. Derudover så mulighed for at se tusinder af piger hvor man altså gennem øjenkontakt kan få meget mere info end sådan en dating side som Thaifriendly..
Jeg jo ikke hernede for at finde en pige,- men udelukkende købesex.. Var dog lidt tændt fysisk  på hende fra linket der.. Og skete jo ikke noget ved at prøve.. Eller gør der ???  :-?he he mere om det senere..:-o
Var på forhånd forberedt på billedet sikkert ikke lignede meget,- og redigeret rigeligt i de der billeder hun har på sin profil.. Og sige hun nok er 5 år ældre,- end billederne.. Modsat hende den der vietnameser   jeg havde hjemme forleden fra Beach Road,- som godt kunne minde lidt om udseende,- men som var mindst 5 år yngre end de her billeder her…Og så en lille bitte nips,- samt med de største og klareste øjne jeg nogensinde har set…Dvs ægte,- for inde på datingsider har de jo manipuleret meget med deres udseende og specielt øjne..
Men hende her der kom fra Thaifriendly var som sagt 5 år ældre end billederne,- men stadig meget ung.. Det der dog bekymrede mig var hendes stemme.. Lignede meget godt billederne.. dvs sminke kan gøre meget :wink:  Men så faneme godt ud ,- men den der stemme , den var lidt mistænkelig.. Nogle gange meget tynd,- andre gange lidt mere dyb.. Hovedet også lidt større end jeg forestillede mig på billederne.. Nu var hun jo kommet op på værelset før jeg kunne se hende og opdage den mistanke jeg havde, så hvad gør man ? :-?
Forsøgte på en pæn måde men direkte måtte at udfritte hende om hun var en LB,- og hvis, så okay så kunne hun bare få 500 bath og tage afsted igen.. Men nej forsikrede hun/ham mig..   Siges de kan faneme være lavet godt.. Og da utrolig stor sympati med dem.. Mange jo bare født i den forkerte krop.- og mange sgu mere kvindeligt udseende end andre naturlige kvinder.. Men er der bare en ting der minder lidt om at de er GP´er ,så tænder det mig sgu af..  Tænder bare slet ikke på det, selvom de kan være utroligt smukke,- og af dem jeg har stødt på her rundt i pattaya er nogle virkeligt søde personligheder.. Men er bare ikke det jeg tænder på    :grin:       -eller får faktisk kuldegysninger bare der er en mistanke ha ha :)
Og havde jeg her.. Hendes stemme var ikke specielt dyb, kender mange piger/kvinder i DK som har dybere stemme,- men lad os sige hendes stemme var ikke naturlig tynd og fenimin.. Og god til at aflæse folk, og mindede frygtedeligt om en LB ha ha ha.…  Gys !!!  :eek::shock:.
Smuk,-men de der lidt hurtigere bevægelser, og lidt overdrevne feminine bevægelser gjorde mig virkeligt i tvivl.. Men så man på hendes krop, så naturligt kvindelige former der hvor de sidder på kvinder.. Hmm men hormoner kan vel også gøre meget der vel ? he he… Men tænkte fuck, -var horny, så var bare intet der blev lagt i det fra min side… OVERHOVEDET ikke !!..:grin:
Så på sengen var det blow,- og da jeg så hendes små bryster, som næsten var for perfekte til at være ægte,- bekræftedes min mistanke yderligt.. Samt den hårdhed hun suttede pik på..  Dvs en der sikkert har haft en pik engang og godt ved hvad den bedst kan lide…   Hun spurgte så : fuck ?,- tjaee jo ehh øh svarede jeg og hun tog kondom på, og blev bar liggende som en sky genert en for sgu også synd hvis hun virkelig var en ægte pige.. Men ikke noget som helst iniativ fra min side.. Hun/han red så meget hårdt.. Sådan så jeg på et tidspunkt mærkede noget fugtigt der løb ned.. Opdagede så senere da hun var gået var små blodpletter på dynen. Så enten en der har haft det røde eller hendes kunstige der endnu ikke var helt iorden.. fuck !!!!  :(:eek: det her sker bare ikke mere for mit vedkommende !!!!!
Hun var næsten for hård i sin ridning,- så bad om kondom af igen og så kunne hun sutte, -hvor det endte med jeg skød den af,- og så pænt farvel.
Sådanne en dag som i går hvor hende der til græsk fra Devils Den, havde skyllet ud 5-7 min før og efter samleje ude med den lille bruser ved toilet,- hvor man tydeligt kunne høre det !! -og så den her oplevelse med hende/ham - er ikke nogle der brændemærker sig ind som super oplevelser loooooool !!!!! :)  -men ved det er noget jeg vil grine af i fremtiden.
Karakter.. Billedet bedømme til en 8-9 efter min smag.. Men virkeligheden der + 5 år og ikke så meget pupertigt pige ,- så giver 7.. Personen var da smuk efter min smag..
Oplevelse, ja det bliver en 4..… Kunne få lavere,-men modsat en anden pige jeg mødte herinde som fik 3,- så var det her dejligt hurtigt overstået,- og man behøvede ikke spilde meget tid.. 
 
 
Nu klokken 15.30
Gik der fra kl 13.00 de 20 meter fra hotel her, og op gennem soi 6  og ud på second Road.. godt nok hurtigt blive fristet der    :-P     -men valgte at besøge en Mac D og få noget morgenmad.. Bagefter samme tur igennem soi 6 og hjem på hotel, hvor jeg har ligget og slikket lidt sol ved pool.. Dejligt lige hurtigt at kunne blive afkølet, hvis man føler det bliver for varmt..  Nu ved at fået rimelig god farve overalt.. :)
Nu plan at gå en tur.. Op gennem soi 6 igen,- og hvis bar hvor man kan sidde rimeligt ufortyrret så få en cola eller to på vej op ad den ca 100 meter lange gade.. Til venstre -hvis man kommer nedefra Beach Road,- så virkelig mange af de “større" øl barer hvor der er 6-10 piger,- mens til højre mindre barer med måske kun 1 eller 3 piger..- som er bedre hvis man bare vil nyde en kølig cola og vand.… Finder jeg ikke lige den rigtige bar,-men den helt rigtige pige, så forsætter jeg bare og går så i stedet til Soi Buakhao ,- dvs tager en taxi derhen da stadig lidt øm i mine fødder....
 
Eftermiddag skal gå med afslapning -og så nok et knald…  Aftenen gå med at få sidste styr på taxi til Bangkok, og bookning af fly fra Kbh og hjem,- eventuelt næste dag, -så finde hotel der i Kbh til søndag.. Og måske en dansk GP.. så jeg ikke helt får en kold tyrker når jeg kommer hjem til Danmark og vandt til så meget fisse..
Senere på aftenen/natten så en tur rundt i go go barer..
Lørdag skal ligesom i dag være afslapning.. Evt morgen knald soi 6,- lidt sol,- og så eneste praktiske ting, at få pakket kuffert,- så alt er klart.. Så tage en tur om sen aften/nat rundt i byen, og så vende tilbage til hotel der omkring kl 03 nat,- og tage taxi til lufthavn.
 
Nu klokken 18... sidder her og skriver på værelset.. Mens en pige jeg støvede op på en bar i soi 6 ligger i sengen.. Mere om hende senere..
Gik op ad soi 6, og er altså mange fristede bar piger der…     :)          Men var lige inde og vende på en bar jeg ikke husker navnet på,-men en jeg åbenbart har været på en anden dag.. En hvor der er meget få piger,- og valgte lidt ro.. Dejligt bare at sidde der med en kold cola i glas med isterninger og en smøg…  gik videre, og det rimelige stykke vej der er til soi 7 ad sekond Road og passerede Central Pattaya Road.. gik ned gennem gaden-og ved enden fra Beach Road, så jo få meter før soi 8 starter,- så op ad den.. De er jo intet i sammenligning med soi 6…   Forsøgte så at finde Soi Buakhao som burde være nemt,- men endte i en blind sidegade,- og spurgte en taxi og pris derhen.. 30 bath, og forståeligt nu der var så kort derhen.. Men mange forsøger jo at snyde   Da vi kom derhen ville jeg give ham 40,- da han havde været så reel og ikke forsøgt med høj pris som de fleste -og gav ham to 20 bath sedler (2x4 kr) -men uha.. jeg skulle endelig ikke betale for meget.. Endte med jeg gav ham 60- for sådanne mennesker vil jeg altså meget gerne unde de får lidt.- og jo krummer i Danmark.
Gik rundt i området.. Ved der er meget jeg ikke kender der endnu,- men begynder dog at genkende steder og rimeligt kunne finde rundt blandt sidegaderne… Soi Buakhao er dog mere spredt,- og man kan sige man kan gå lidt mere i fred.. Men også risikere at skulle gå langt før der er en pige der specielt frister en.… Så efter et stykke tid,- tog jeg tilbage til soi 6... Nåede ikke så frygteligt langt ned,- før en pige fangede min interesse.. En 8´er måske men dejligt smil :) ,- og baren ikke fyldt op med mange piger,- så valgte at få en cola der.. Hun var ligesom pigerne i Soi 6 og barer generelt ikke så påtrængende som nogle/mange Go go barer er det i Walking Street.. Men stadig meget opmærksom og service orienteret.. Man får opvartning og kan så selv vælge om man skal udbygge kontakten eller bare sidde i fred og ro.. Hun var dog nice og kemi fra start,- så udbygges hurtigt til hun satte sig, og tungekys og raven på min pik,- som åbenbart har kommet sig efter nogle dage med ikke helt vildt tempo…
Her priser også reele modsat mange steder i Walking Street.. Deres specielle er short time-men sikker på long time er ligeså let.. I hvert fald blevet tilbudt det nu 2 ud af 3 gange her i den her gade.. Den sidste kommer vi tilbage til... Hun ligger her nemlig stadig..
Pigernes kvalitet er høj syntes jeg,- og gider sgu ikke prutte når de kommer med deres sikkert standartpris til 1000 bath (200 kr) til pigen og 300 bath til baren.. Så efter colaen var det op ovenpå.. Var dog lidt problemer med at nogle rum var låst (nogle piger sover sikkert der også)
,- så hun spurgte om vi kunne tage til mit hotel.. Fint nok,- var jo lige for enden af gaden ca... :)
Så hyggelig sex, - rigtig kæresteagtig med hende, med masser af tid,- hvor det startede i badet og endte i sengen.. Hun her ønskede heller ikke noget at drikke da jeg tilbød det her fra baren på værelset.... Langt de fleste meget beskedne… Hvad jeg husker så kun hende fra DD,- der iøvrigt  da jeg gav hende røret til hotel receptionisten,- da der på det her hotel, kun står vand i køleskabet.. Trods jeg flere gange havde sagt jeg bare ville have 1 cola,- så bestilte hende der fra DD 2 øl og 2 cola..  Så findes også de typer, - men generelt overrasket over hvor beskedne de har været, dem jeg har haft på besøg..
Selve akten ikke så meget specielt at sige om.. Men dog et stort 8 tal…  Sprang dog over den obligatoriske 69”er.. -her dusk og flere af pigerne hernede der har.
Bagefter så bad,- og gjorde klar til at finde penge frem,-men i stedet for at tage tøj på, spurgte hun om hun måtte tage en lur på 10 min.. Intet problem, og gik ud og røg.. Da jeg kom ind, og ville sætte mig til at skrive, så  sagde jeg hun ikke skulle skynde sig.. -bare sov lidt,- jeg vil bare lige sætte mig og skrive på pc.. Så kom de lidt mere personlige spørgsmål om hvor gammel jeg var og hvad jeg skulle lave i morgen.. Tænkte uha, nu håber jeg sgu jeg på en pæn måde kan få hende ud herfra igen.. Super sød pige,- men andre planer for i aften/nat og i morgen som jo bliver min sidste her i Pattaya for den..
Nu klokken halv 7 aften,- og hun sover.. Lader hende være og vil så eventuelt sige jeg har et vigtigt møde der senere i aften- når jeg skal ud og spise
 
 
Sendt fra Windows Mail

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Det er de 5 stjernede hoteller, som kan forlange extra for at lukke pigen ind.

Vi er forkellige. Meget. Jeg besøger et land, en kultur, og da jeg var yngre kneppede jeg hver dag. De har valgt at besøge steder, oftest med chauffør, og det fremgår ikke klart, om han spiste med, jeg tror at du brugte ham som betalt "ven" og det er jo op til dig. Mange knytter sig fra den første dag til den første barpige de møder, du gjorde lidt det samme med en MC taxi til overpris. Det er fint nok. Jeg synes at det er synd at du ikke selv har magtet at kaste dig ud i den thailandske kultur. Men det er helt op til dig.

Som skrevet fortryd jeg det først indlæg jeg sendte til denne tråd. Det må du have mig undskyldt.

Jeg har set måske 500 danskere komme til Thailand førte gang. Dun måde at tackle en ny kultur på, er enestående i forhold til de 500 andre, det er jo noget i sig selv.

Held og lykke med den næste tur. Jeg kommer til Bangkok i næste måned, meget kort, og til Pattaya omkring den 1. november Jeg glæder mig til at gå rundt og æde mig ind på Pattaya igen, snakke med mennesker, spise thai mad, måske indisk mad,  lytte, se, røre, hvis jeg må, osv.

Stump

​Nej selvfølgelig spiste han ikke med !!! :)  

Trods jeg fortæller en masse her,- så er det jo kun en brøkdel af de ting man oplever og tanker man har -som man får fortalt.. Kan sige med hensyn til ham jeg måske lidt provokerende kalder min privat chauffør, og senere ven - for hvad skulle jeg kalde ham?.. - var et samarbejde hvor jeg de første dage kun benyttede ham , fordi jeg havde tillid til ham,- og så senere kun når der var behov for noget specielt.. For den flinkhed han havde udvist fra start,- så lidt dårligt med bare at cutte ham helt,- så brugte ham fast hver aften når jeg skulle ud at spise.. Og det trods jeg ofte gav ham 100 bath /20 kr. for turen,- hvor jeg bare ved at have taget en tilfældig taxi kunne få turen til 60 bat 12 kr..   Men sådan er jeg bare som person.. 
En aften (var i starten) - der fortalte han at han havde nogle problemer med hans kæreste/kone derhjemme..  Og var netop den aften jeg for første gang skulle til at besøge Go go barer for første gang,- og han der om formiddagen havde vist mig rundt vel i en halv time - for en pris af 100 bath).. Og fik mistanke,- om han nu pønsede på at kunne få lov at komme med.. Normalt hvis jeg fatter mistanke til folk vil platte eller har skjulte dagordener - eller bare simpelthen er falske,- så går jeg i den modsatte grøft.. Og sådan opfattede jeg det der , da han afleverede mig ved mit spisested - og fortalt om det med kærsten.. Men da jeg havde spist og tænkt lidt over det, tænkte jeg det måske var en meget god deal trods alt.. Med at få ham med den første aften,-og de øl han ville koste ville være godt lagt ud,- så skrev en sms- og spurgte om han ville med i byen i nat… Men der var svar,- at han som lokal ikke kan gå i Go go barer,- hvad jeg i øvrigt også kort som info fortalte i en af dagene derfra her i min dagbog.. Dvs derfra jeg jo så havde fået den info…  Men man får jo kun fortalt en brøkdel af de ting man oplever eller de tanker man har..   Men kort fortalt havde min mistanke jo intet på sig der…
 
Fortæller også i dagbog mener jeg at han på et tidspunkt nævnte noget om en regning han havde fået for noget rengøring,- men at det ikke var noget jeg skulle bekymre mig om.. Og sige det gjorde jeg så bestemt heller ikke ;-)  -sådan noget tænder jeg helt af på..
Så den gled jeg fuldstændigt af på,- for hader virkelig hvis nogle forsøger sig med sådan noget..
Fortæller også i en af de sidste dage,- at han hjalp med at finde en sikker og rimelig god pris for en taxi fra Pattaya til Bangkok når jeg skulle hjem.. Men som jeg ironisk slår fast også - så de penge jeg sparede ,- de gav jeg ham der min ven for sin hjælp.. Så var jo ikke så meget hjælp kunne man sige…
Skal man endelig gøre det samlet op,- så sikker på jeg fik det billigere for den samlede kørsel jeg fik kontra med en tilfældig man havde pruttet med.. Alt den info som han hurtigt kunne hjælpe mig med sparede både tid og penge.. Samlet set kostede han vel mig 60-70  kr pr dag de første 2 måske 3 dage -og siden -med forskellige haste ting der skulle laves,- og tur til spisested hver dag ,- måske i gennemsnit 15- 25 kr.. Og er altså krummer i et budget når man er på ferie..
 
Med ja man skal absolut ikke være naiv dernede :) ,- for ved at trods han var en fin fyr,- så forsøgte han nogle gange at rykke ens grænser for flinkhed,- som overnævnt beskrevet...  Som også beskrevet tidligere, er jeg som person af natur gavmild.. Og tænker ikke specielt økonomisk, -men vil bare gerne give ud,- hvis jeg kan hjælpe andre.. Men på ingen måde naiv.. Snart tvært imod og lige der være virkelig kynisk ,-hvis jeg ser nogle folk udnytter min personlighed. Så går jeg i den modsatte grøft..   Med hensyn til forhold til ham blev det hele tiden meget afbalanceret..      Win win for begge..
Og det forhold jeg altid forsøger at skabe i en eller anden relation… Hvis nogle så misforstår og tror jeg enten er dum eller naiv,- fordi jeg kan være meget flink,- så cutter jeg dem simpelthen meget hurtigt..
Sådan var det også med købepigerne dernede.. Og måske også derfor jeg snakker meget om kemi.. -for lynhurtigt spotte de typer ud, der forsøger sig med falskhed. Andre mere i tvivl om,- men de afslører sig jo uundgåeligt hurtigt gennem en kortere samtale.. Og der har jeg været meget konsekvent dernede,- og hurtigt fundet en anden, hvis jeg fornemmede det.. Det kan selvfølgelig altid gøres på en pæn måde,- som jeg har forsøgt.
 
Med hensyn til min tur dernede, så tror jeg du skal passe på ikke at dømme for hurtigt.. :)  Lyder som om du har nogle forestillinger om min person ,- feks med det du siger  `de` til mig   - og jeg (som du opfattet det) bliver kørt rundt til barerne.. sådan jo på INGEN måde været !! :shock:
Min tilgang til denne tur, var bare lynhurtigt at få totalt overblik over Pattaya.. Og gjorde jeg nemmest ved feks at fisse meget rundt bag på de der scootertaxier de første dage,- og siden besøge en masse go go barer og øl barer rundt omkring de efterfølgende.
Man kan sige,- at hvis jeg skulle derned igen om 14 dage,- så gøre det på en helt anden måde.. Så været i helt andet tempo,-hvor jeg virkelig ville nyde bare at have tid og kun opsøge det jeg lige tændte på.. Med det overblik jeg så nu har fået fra min tur..
 
Måske gået til den de første 3-4 dage,- og få taget det værste tryk,- men siden satset på mange flere øl barer i specielt soi 6 og Soi Buakhao området,- og måske besøgt Walking Street enkelte gange,- men slet ikke så meget som jeg gjorde ved denne tur… Og helt helliget mig at den sidste uge skulle bruges til noget longtime/dage med en eller flere piger som jeg virkeligt havde det godt med.. Og der bare slappet af med hende..
Men alt det her kunne jeg umuligt gøre her ved mit første tur,- da jeg jo endnu ikke havde den viden derfra.. Og selvom jeg måske med bagklogskabs altid lyse overblik, kunne sige der var ting jeg ville have gjort anderledes,- så ændrer det ikke ved at jeg havde aldrig fået den indsigt som jeg har nu,- ved at gøre som jeg netop gjorde på denne tur :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

​Jeg er blevet bekendt med begrebet 'butterfly', dvs. det skal man også meget tidligt fortælle pigen, hvis man er i Pattaya for at lege med så mange piger som muligt, dvs. ikke har brug for en fast pige. På den måde får man afstemt forventningerne allerede fra starten.

Er det korrekt?

​Butterfly betyder på thai engelsk at være utro, at flyve rundt fra blomst til blomst.

Lidt kynisk, de lyver eller udelader detaljer fra de åbner munden.

Gør det samme. Fortæl hende at du skal være her i tre uger, og leder efter en fast pige. Så er du garanteret lækker fisse den nat i det mindste. Når du siger farvel, kan du lyve igen, så du undgår konfrontationen, du er syg, skal på hospitalet, en ven har ringet fra Bangkok, du tager bussen om en time, osv:-D:-D:-D

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Butterfly betyder på thai engelsk at være utro, at flyve rundt fra blomst til blomst.

Lidt kynisk, de lyver eller udelader detaljer fra de åbner munden.

Gør det samme. Fortæl hende at du skal være her i tre uger, og leder efter en fast pige. Så er du garanteret lækker fisse den nat i det mindste. Når du siger farvel, kan du lyve igen, så du undgår konfrontationen, du er syg, skal på hospitalet, en ven har ringet fra Bangkok, du tager bussen om en time, osv:-D:-D:-D

​Looooooool måske ikke ligefrem sødt :-P

Men må indrømme det jeg meget hurtigt opdagede !!! :) 

Den der helt overnaturlige kæresteoplevelse man kan få der på bare en nat dernede,- hænger tydeligvis sammen med det du omtaler,- og man må så overveje -hvordan man formulerede sig :grin:

Som du siger så ingen grund til at være naiv..  De lyver selvfølgelig også,- og hvorfor frasige sig en super oplevelse... På den anden side, så kan man gøre det på en pæn måde.

Min måde var hele tiden at have en bagdør åben.. At jeg måske gav indtrykket at de kunne være pigen man ville fremover , -men samtidigt indirekte fortalte at man skulle en forfærdeligt masse,- så man altid hurtigt og let,- og ikke mindst på en pæn måde kunne trække sig...   

Men ingen tvivl om de mekanisme hænger sammen,- og sikker på var man 100 % ærlig og feks sagde man kun ville rå sex (hvad jeg nogle gange ønskede,-og der ærligt fortalte det) så fik man heller ikke den der helt overnaturlige super oplevelse ,- som man aldrig nogensinde vel opleve i Danmark !!!.. - Måske heller ikke med en kæreste herhjemme :)

Tænkte også en af dagene dernede at nævne de tanker jeg havde vedr det i min dagbog- men vidste ikke rigtigt hvordan jeg kunne få det få formuleret rigtigt,- for ville sgu heller ikke ligefrem opfodre folk til at lyve og snyde pigerne..  På den anden side så gøre sig bevist om det spil der er,- og at de lyver eller undlader at sige mange ting :)

Ved at pigerne dernede generelt netop har den opfattelse af at man ikke kan stole på os og vi lyver.. På den anden side , så er de næppe meget bedre selv :) Men syntes nu alligevel man skal være sød med dem.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

I dag går jeg over på nattevagter,- og så tid til at få smidt de sidst dage af min tur,- og skrevet en afslutning af mine oplevelser..  I nat bliver det næppe,- for lige ind i den døgnrytme,- og sikkert træt.

Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi glæder os allerede til læse afslutningen på turen.  Tusind tak for alle dine lange beretninger.  Virkelig værdifuldt for os andre som har planer om at tager derned.  Er sikker på allerede at jeg får en bedre tur med al den viden du har givet videre.

Og så lige et spørgsmål - har du regnet på hvad dine samlede omkostninger til denne 14 dages tur løb op i inkl. hotel, fly, mad, drikke og naturligvis tøser ad libitum :-).  Kunne være rart som vejledende at have i baghovedet

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aalborg

Hej

Uden at blande mig i tråden, har jeg de sidste 4-5 gange, jeg har været i Thailand brugt kr.-- 1.500-1.700 kr pr døgn _ alt incl. og jeg har ikke skånet mig selv for nogen af herlighederne....

 

Redigeret af Aalborg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Uden at blande mig i tråden, har jeg de sidste 4-5 gange, jeg har været i Thailand brugt kr.-- 1.500-1.700 kr pr døgn _ alt incl. og jeg har ikke skånet mig selv for nogen af herlighederne....

 

​Hej Aalborg

Så har du da også fået så hatten passer:smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi glæder os allerede til læse afslutningen på turen.  Tusind tak for alle dine lange beretninger.  Virkelig værdifuldt for os andre som har planer om at tager derned.  Er sikker på allerede at jeg får en bedre tur med al den viden du har givet videre.

Og så lige et spørgsmål - har du regnet på hvad dine samlede omkostninger til denne 14 dages tur løb op i inkl. hotel, fly, mad, drikke og naturligvis tøser ad libitum :-).  Kunne være rart som vejledende at have i baghovedet

 

Hej

Uden at blande mig i tråden, har jeg de sidste 4-5 gange, jeg har været i Thailand brugt kr.-- 1.500-1.700 kr pr døgn _ alt incl. og jeg har ikke skånet mig selv for nogen af herlighederne....

 

​Hej Aalborg

Så har du da også fået så hatten passer:smile:

​Tak Anacondaen :)  -netop det jeg havde som håb.. At selvom der måske står meget urelevant i mine dagbøger,- så finde ting som man normalt ellers ikke kan finde.. I hvert fald ikke samlet under en tråd..  Og vil i konklusionen,- som endnu ikke er skrevet, - forsøge at få  de ting med, -som ikke helt fremstår i selve dagbogen.. Blandt andet økonomien ved sådan en tur.

Det er meget individuelt vil jeg sige.. Skal man have 2-3 piger i snit pr døgn -kontra 1 pige,- så stor forskel..

Ligesom  stor forskel om det er piger man hver gang finder i en Go go bar eller i en øl bar..      -hvis man udelukkende tager på Go go barer, og drikker en del, og giver ladydrinks ofte til pigerne,- så hurtigt løbe op.... Modsat finder man pigerne udelukkende ved ølbarerne så virkeligt holde et lavt budget..  Så enkelt kan det siges,

Regn med , hvis du er nogenlunde klar i hovedet,- og ikke lader dig friste/presse til alle de ladydrinks så er pigerne ca 5 gange så billige som i Danmark

Principelt kunne man tage en lækker pige fra en øl bar hver dag, endda uden at prutte for 1000 baht /200 kr og 300 baht i barfin /60 kr , eller for ca 500 kroner tage 2 nye hver dag.. Og sådan forsætte,- til man måske fik smag for en og i stedet lejede den ene for det samme beløb hele dagen.
Derimod være obs på det kan være meget højere beløb, hvis man går til den i mange Go go barer i løbet af en nat,- hvor der af og til ryger nogle lady drinks.
 
Det hænger også meget sammen med hvad man spiser dernede.. Spiser man lokal thaimad ,- ja så få et godt måltid dernede med en cola for 50 Baht / 9,50 kr .. Spiser man europæisk mad ,- så dog ikke meget billigere end i DK..  Spiser man som jeg gjorde ofte et godt sted,- ja så hurtigt ryge 200 kr hvis man spiser dessert mm… Feks det sted jeg spiste ofte,- der kostede en 200 gr steak med pommes frites eller kartommelmos og et par colaer 160 kr.. Det var ganske vist også et dyrt sted.. Men bare for at vise at et budget afhænger af hvad man ønsker på sådan en ferie tur..
Man kunne sikkert sagtens leve fint for 500 kr pr dag…    100 på hotel, og 3-40 kr på mad og 260 på fisse, og så 100 til lidt drikkelse og andet - men ville virkeligt være et stramt budget..
 
Selv havde jeg planlagt med 1000 kr pr dag efter hotel betalt,- som vel løb op i ca 3000, - for 14 dage…Men hvad man jo selv ønsker.. Uanset hvad ,- så altid have en stor buffer med fra det man har planlagt..  
 
Jeg vil ikke anbefale nogle at tage derned hvor de regner med at kunne leve for 500 kr..  Syntes beløbet Aalborg nævner med 1500-1700 som et godt bud,- hvor man kan leve super godt.  
 
Da jeg som skrevet i min dagbog havde fået arbejde før min afrejse,- og derfor ikke som planlagt ville gøre det til et budget rejse,- sparede jeg i hvert fald slet ikke på noget,- som jeg ved andre måske ville…  For mit vedkommende skulle alt prøves -og i rigelige mængder,- så de første 3 dage røg der sikkert 1500-2000 pr dag,- var jo også taxi fra Bangkok, samt hotel der skulle have 3000 baht desposition.. Og hadede bare generelt ikke at have penge nok med i pengebogen,- hvis jeg gik i byen om natten..  Hvis man blev fristet til noget,- som måske ikke var billigst ,- så hadede hvis der ikke hele tiden var ca 6-7000 baht i pengebogen..  Den første uge hvor der virkeligt blev besøgt mange go go barer og ikke sparet på noget ,- ja der hævede jeg max beløbet på 1950 kr måske 4-5 dage af den uge.. (men betalte dog også en del dage hotel cach for de penge) Den efterfølgende uge, hvor det nogle dage kun blev til 1 pige,- og nogle fra øl barer,- ja der rækkede sådan en hævning til 3 dage.. Trods jeg ikke sparede,- og spiste super godt hver dag ,- og ofte køre med de der taxi scootere, fik vasket mit tøj på hotel ofte,- og drak rimeligt mange colaer fra barskab på hotel.. Så nogle dage leve fint for måske 700 ,- med mit forbrug ,- som nævn ovenover.. Andre dage,- specielt der hvor der var masser af besøg på Go go barer og 2 piger derfra i snit , og hvor jeg selv bællede en masse drinks ned,- så  røg der måske 1500 - 1600 kr… Men brugt frygteligt meget mere,- hvis man bare lod sig lokke i fælden med de piger der forsøger at få lady drinks..
 
Så det korte af det lange,- det er meget individuelt… Hvor mange piger man ønsker i snit pr døgn - og hvorfra man vil opsamle dem,- samt om man lever af mad ala herhjemme på en restrurant eller lokal mad.. 
 
Næste gang jeg tager derned,- så vil jeg ikke have mindre med, og bestemt ikke tage derned hvis ikke der er mulighed for at besøge Go go barer hvert eneste nat, og mulighed for give lady drinks til mange hvis jeg føler jeg har lyst til at snakke længe med dem .- før jeg finder den eller de jeg vil tage hjem den dag.. Men jeg er næsten sikker på de der go go barer vil betyde meget mindre for mig nu efter jeg har været dernede og set dem.. Jeg tror jeg hovedsagligt jeg vil opsamle piger fra øl barer.. Simpelthen fordi jeg syntes de er mindst ligeså kønne,- og meget bedre overblik over at kunne se mange..  Det at se en halv nøgen pige danse ,- siger mig altså ikke meget..  Og så betale dem dobbelt og alt det der tiggeri for lady drinks ,- samt man skal ind hvert sted før man kan se de måske 10-12 piger der er derinde i sådan en go go klub - det gør at jeg hovedsagligt vil fravælge dem til fordel for ølbarerne.. Og gør jeg det,- så jo dårligt nok bruge 500 kr pr dag  på sex… Da de jo er billigere…    Så næste rejse der regner jeg med det bliver svært at bruge   1000 kr pr dag,- selvom jeg selvfølgelig vil have rigeligt med,- hvis jeg skulle ændre mening når jeg er dernede.
Redigeret af ZEUS

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Uden at blande mig i tråden, har jeg de sidste 4-5 gange, jeg har været i Thailand brugt kr.-- 1.500-1.700 kr pr døgn _ alt incl. og jeg har ikke skånet mig selv for nogen af herlighederne....

 

​Og kun godt du gider blande dig :)

Ligesom alle jer der har været dernede mange gange, og meget mere erfaring end mine 14 dage dernede,- og som kan se noget i er uenige om noget jeg har skrevet. Så kun fint hvis i blander jer.   Dvs kun glad hvis tråden kommer så tæt på sandheden og folk er mest muligt orienteret når de første gang besøger Thailand

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Nå jeg taler om de kolde oplevelser dernede, fra feks nogle go go piger fra anerkendte steder fra Waling Street,- så var det altså alligevel hvor de starter med at tage dig i hånden når du forlader stedet,

Først en meget stor anerkendelse af din kæmpe indsats med at indvie os andre i dine tanker, overvejelser og valg. Flot gjort.

Det er næsten som at være tilbage i 1990'erne, hvor jeg var der sidst :-)

Vækker mange minder :-)

Dine tanker, om steder at finde gf-agtige piger, kan jeg dele hundrede procent. Gogo-barer var fine og frække, beerbars bedre og allerbedst var det at finde dem som servitricer/personale i diverse shops som pizzabarer og cafeer samt på natklubber ved lukketid :-)

Mht. citatet ovenfor: Den, med at de starter med at tage dig i hånden, tror jeg i høj grad også handler om, at vise de 2.000 andre piger, at du er optaget :-) . Håber ikke det skuffer dig.... :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Meget fine beretninger, takker for spændende læsning.

Hvad koster en taxa fra Bangkok til Pattaya. ?

​Regn med 1500 baht inclusiv den vejafgift der også er- som det i øvrigt altid er vigtigt du får tilsagn om er med i prisen fra start :) - de der taxi chauffører kan være virkelig frække..

Oprindelig så plan bare at tage bus, som vist er i udgang 8,. og skulle være komfortabel og næsten ligeså hurtig som med taxi og koster kun hvad der svarer til 25 danske kroner. Men var pisse træt der efter flyvetur.- og der da jeg landede så lufthavnen virkelig uoverskuelig ud (modsatte indtryk da jeg skulle hjem),- så lod mig lokke og tog en taxi,. som jeg endda måtte betale 2000 bath / 400 kr for..  

Den hjem den blev forhandlet ned til 1300 bath,- og chaufføren ankom tidligt på aftenen- og ventede og sov i bilen ,- til jeg kom ud fra hotel om natten/morgenen kl 04..

Der er et link en hjælpsom bruger har smidt i den oprindelige tråd, hvor man kan aftale med et firma der er reelle og har en fast pris på 1500 baht.. Det er klart det nemmeste at bruge,- men lige da jeg var dernede,- så ikke finde det link..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Først en meget stor anerkendelse af din kæmpe indsats med at indvie os andre i dine tanker, overvejelser og valg. Flot gjort.

Det er næsten som at være tilbage i 1990'erne, hvor jeg var der sidst :-)

Vækker mange minder :-)

Dine tanker, om steder at finde gf-agtige piger, kan jeg dele hundrede procent. Gogo-barer var fine og frække, beerbars bedre og allerbedst var det at finde dem som servitricer/personale i diverse shops som pizzabarer og cafeer samt på natklubber ved lukketid :-)

Mht. citatet ovenfor: Den, med at de starter med at tage dig i hånden, tror jeg i høj grad også handler om, at vise de 2.000 andre piger, at du er optaget :-) . Håber ikke det skuffer dig.... :-)

Venligst

French

​Nej skuffer mig på ingen måde :)  -er alt andet end naiv :)

Lige med hensyn til den med at tage en i hånden,- var en kommentar jeg havde med hensyn til de piger hvor jeg havde skrevet oplevelsen var kun til en 5 eller 6´er..  Var kvali piger med udseende på 10 fra de bedst anerkendte og sikkert også mest besøgte go-go bare fra Walking Street,- hvor jeg skrev de virkede mere kolde og profesionelle.. Og som jeg også skrev sikkert hang sammen med de havde massevis af kunder der bare stod og ventede på en deal..   Men ville så lige for at understrege niveauet på GP i Thailand kontra Danmark :)  - at trods det her var meget mere overfladisk,- startede det med de tog en i hånden,- og på hele turen jeg havde hjem til hotel (gik dengang da jeg boede ca 10 min fra hotel) -var de meget påpasselige med at man ikke blev kørt ned mm.. dvs meget servicemintede og ganske ok sex,- men som jeg skrev meget mere maskin sex,- end dem man feks fandt i en bar hvor der var modsatte forhold,-  få kunder,- og mange piger der sjældent fik en deal - samt nogle måske havde det indtryk af at det her kunne føre til mere end bare sex en enkelt gang.

Og super glad for du har samme indtryk af det miljø som mig..  Og næste gang må jeg opsøge de steder du omtaler lidt mere.. Havde en enkelt oplevelse fra diskotek der lige før lukketid,- som bekræfter din påstand ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Regn med 1500 baht inclusiv den vejafgift der også er- som det i øvrigt altid er vigtigt du får tilsagn om er med i prisen fra start :) - de der taxi chauffører kan være virkelig frække..

Oprindelig så plan bare at tage bus, som vist er i udgang 8,. og skulle være komfortabel og næsten ligeså hurtig som med taxi og koster kun hvad der svarer til 25 danske kroner. Men var pisse træt der efter flyvetur.- og der da jeg landede så lufthavnen virkelig uoverskuelig ud (modsatte indtryk da jeg skulle hjem),- så lod mig lokke og tog en taxi,. som jeg endda måtte betale 2000 bath / 400 kr for..  

Den hjem den blev forhandlet ned til 1300 bath,- og chaufføren ankom tidligt på aftenen- og ventede og sov i bilen ,- til jeg kom ud fra hotel om natten/morgenen kl 04..

Der er et link en hjælpsom bruger har smidt i den oprindelige tråd, hvor man kan aftale med et firma der er reelle og har en fast pris på 1500 baht.. Det er klart det nemmeste at bruge,- men lige da jeg var dernede,- så ikke finde det link..

​Vil anbefale at bruge mr T taxi service meget rost, pris 1000 bath med vej afgift søg lidt på nettet og find hans mail adresse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der findes en del forskellige taxi services dernede.

Jeg har brugt disse uden væsentlige problemer.

http://www.pattaya-taxi.com/

Sidste gang var chaufføren dog 10 min forsinket fremfor at være der før tid (som de plejer), og vognen virkede som om den kunne få motorhavari hvert øjeblik det skulle være. Men jeg nåede til lufthavnen i god tid :)

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har nu været sjovt at læse denne tråd. Man føler jo næsten man selv har været med på turen.

Da min far i vinters var i Hua Hin (ikke sex-ferie) kørte han med dette busselskab (de køre også til Pattaya): http://www.belltravelservice.com/pages/PageHome.aspx

En enkelttur til Pattaya koster 230 bath.

Jeg bookede pladsbillet til bussen hjemmefra i begge retninger (man kan selv vælge hvor i bussen man vil sidde). Sidste nat inden flyet gik mod Danmark igen bookede jeg så et billigt lufthavnshotel til ham (kostede vist 120 kr. for en nat).

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har booket min bustransport her: https://12go.asia/en

Det er en samlet portal, med en masse busselskaber heriblandt Bell travel. Supernem med betaling via PayPal og så printer man blot billetten ud. Man kan endda booke busrejse til destinationer længere væk, så det kan være en del af oplevelsen at køre med bus og opleve Thailands landskab.
Jeg betalte vist 50 baht mere for at få en noget priority attention, og er nok noget VIP behandling. 2 stk baggage og en tur til Pattaya - Bangkok til omkring 20-35 kr. Man kan se billeder af den bus man vil køre i, og de ser nu vældig komfortable ud. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Go-go bar siger mig heller ikke så meget mere, jeg var mere ude efter amatørpiger, som jeg scorede på cafeer, shops, diskoteker, mv. Jeg blev inviteret hjem til dem og vi hyggede os privat, hvor de lavede mad mv. Jeg kom virkeligt tæt ind på deres liv og kultur. Der er sjov og spændende. Jeg holder stadig kontakten med nogle af pigerne. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Go-go bar siger mig heller ikke så meget mere, jeg var mere ude efter amatørpiger, som jeg scorede på cafeer, shops, diskoteker, mv. Jeg blev inviteret hjem til dem og vi hyggede os privat, hvor de lavede mad mv. Jeg kom virkeligt tæt ind på deres liv og kultur. Der er sjov og spændende. Jeg holder stadig kontakten med nogle af pigerne. :)

​Ja nævnte Frenchlover også noget om,- og helt sikkert noget jeg skal dyrke næste gang jeg tager til Thailand !! :)    -og så altid let have piger barerne i reserve,- som man altid let kan få..  

Næste gang bliver også i helt andet tempo,- hvor man kan slappe af,- for nu rimeligt overblik efter denne tur.

 

I øvrigt tak til alle der har kommenteret og kommet med gode råd,- som feks på transport til Pattaya.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fredag forsat og Lørdag
 
Klokken tolv Lørdag og lige været i bad.. Kom i seng ved 3-4 tiden i går,- men trods mega liderlig der tidligt på aftenen,-men hvor jeg blev nødt til at lave nogle praktiske ting så klart til hjemrejse i dag,- så var jeg ikke specielt horny da jeg engang ved midnat tog en tur rundt i byen…  Startede nede ad Walking Street.. Har det ligesom jeg helst vil se alt.. Ikke undgå noget.. - eller gå glip af noget,- som man nok må sige er uundgåeligt i Pattata ha ha :grin:
Og har derudover det med at starte der hvor jeg regner for det er dårligst -for så af have det bedste til sidst.. Og derfor plan . såfremt jeg ikke blev meget fristet ,- så slutte af i Soi 6..
Men ville starte i Walking Street,- og se om jeg kunne  finde den der go go bar hvor jeg havde haft en fed oplevelse hvor der var 2 steder de dansede,- og en hel masse piger men få kunder da jeg var der,- og hvor de nærmest havde flokkes om mig.. Nu ikke huske navnet,-men havde det på min papirlap da jeg ad flere forsøg gik op og ned ad Walking Street.. Men umuligt at finde.
Husker der var sådan en lille indgang- der var en trappe der førte op til 1 sal.. Det gjorde det nok heller ikke nemmere her i det mylder af Go go barer.  Var inde på et par go go barer,- men intet der nævneværdigt fristede.. Var bare så mæt af sex  :sad: :)
På den anden side, så nu jeg var hernede så sgu ikke forsømme lejligheden,- så inde der på toilet i en go go bar- tog jeg en af de der små blå  :-P
 
Klokken må vel have været omkring 2,- da jeg forlod Walking Street,-for ved at lukke i soi 6, da jeg endelig nåede derop,- men forsatte til Soi buakhao.. Lige der ikke horny overhovedet,- men blev jeg kort tid efter.. Må være den blå der hjalp på det.. Nu ikke fordi der skete meget der,- var endnu mere dødt end soi 6,- og lukket de fleste steder.. Men stadig musik og gang i den nogle steder,- og kom på en lang tur,- hvor jeg faktisk ikke anede hvor jeg endte.. Men fulgte lysene og lydene,- som dog var mere og mere spredte.. Men et sted fandt jeg det jeg søgte.. Var et meget stille og afbefolket område,- hvor der sad en kvinde- skyder hende til 30 (de thaiers alder meget svær at bedømme.. Men havde nogle meget kvindelige former,- hvad jeg åbenbart tændte meget på der..  Og meget stærk og fræk øjenkontakt vi havde da jeg langsomt bevægede mig op hvor hun sad enligt i en sådan lille have/gård.. Men som dog stadig var en slags øl bar.. Måske var det også desperaiton, -med den voksende liderlighed ,- og mig langt væk fra andre steder,- ved det ikke, men blev virkeligt tændt der.. Gik først forbi hende,- men forsatte vel 5-10 meter,- før jeg gik over på modsatte side af vej,- og ligesom tilfældigt stoppede op og tændte en smøg,- mens jeg ligeså “tilfældigt” langsomt drejede mig , så jeg kunne se i den retning hvor hun sad.. Og hun havde blik direkte mod mig,- som jeg der følte var liderligt -eller i hvert fald meget interesseret for en deal.. Det blik nærmest skreg på en aftale.- så jeg gik hen imod hende..
Og ikke  kede læserne,- men blev faktisk er rigtig god sex jeg fik der.. På ingen måder kæreste agtigt.. Nok også min egen skyld da jeg slet ikke lagde op til tungekys mm,-men lige der mere var tændt på rå sex..  Normalt der, så ikke interesseret i 69´ere.. Iøvrigt også kun en besættelse jeg har fået nu her de sidste år af mit liv.. Førhen afskyede jeg det at slikke fisse,- måske haft en dårligt oplevelse af smag  der ha ha :-P og siden afholdt mig fra det i virkelig mange år.. Men nogle gange har man måske fået en fræk oplevelse,- eller set en særlig fræk pige/kvinde på nettet når man har taget en spiller,  men uanset hvad , så fået en eller anden form for fantasi , der bare i det ubevidste sig GO GO - hvis man så senere møder en kvinder der minder en om det der ligger dybt begravet i ens hjerne.. Sådan tror jeg i hvert fald det ofte hænger sammen.. Med hvilke typer kvinder eller hvilken form for sex man tænder på..         -69` ere er i hvert fald Go for mig nu..
Og hende her , der ville jeg egentlig ikke selv tage iniativ til det,- men hun lagde  uden videre sin lidt store røv op foran mig,- og virkelig lækker og fræk mis.. Samt røvhul, der virkeligt så ud til at være det jeg en anden dag omtalte,- som dem der var skabt til at blive brugt… Egentligt dumt,- men forsøgte ikke noget der.. Måske bange for at ødelægge den rigtigt frække stemning der var.. Og af de erfaringer jeg havde haft når jeg hernede havde talt med mange specielt go go piger,- om de var til ass fucking,- hvor de alle havde været i hvert fald meget forbeholdne.. Nogle endda nævnt om det ikke var en LB jeg så havde brug for - hvad jeg på det kraftigste jo kan sige det ikke er !!!! :eek::?
Men hernede virker de ikke ligefrem glade for det.. Så jeg undlod at forsøge,- selvom jeg mens jeg sidder nu og skriver ærger mig..
Men kort fortalt blev det til de klassiske stillinger,- hvorefter min fantasi med det der 69´ere blev udleveret,- da jeg sagde jeg vil ned i den igen,- så af med gummiet igen.. Der elsker jeg simpelthen i DK hvor man ligger der uden gummi,- hvor pigen på forhånd ikke vil sluge,- “at ligesom tilfældigt”   - at komme til at skyde kanonen af..  Ha ha måske ikke sødt,- men ikke desto mindre noget der tænder mig.
Og skete også med hende her.… Udseende en 7 vil jeg mene.. Faktisk virkelig lækker krop når tøj kom af,- og måske reelt i 30´erne, men svært at bedømme.. Gode former,- men bitte små naturlige og faktisk meget faste bryster.. Måske fordi de var så bitte.…    Selve sexen give et stort 8 tal.. Burde måske give mere,- men de der hvor der er kæresteoplevelser slår altså alt…
 
I dag også få det sidste på plads vedr taxi til lufthavn.. Vil om muligt have chaufføren viser mig vej derinde.. Sidst da jeg ankom,-så den godt nok forvirrende ud og svær at finde rundt i.. Dvs havde i mit hoved nogle billeder og forestillinger,- og måske mega træt fra lange flyvetur,- men syntes vi gik og gik.. måske været i den modsatte ende af paskontrol  hvor vi landede,- men var faneme et langt stykke.. Da vi/jeg så endelig nåede ud og så det kæmpe område med baggage udleveringbånd der lå på række (følte jeg ) -var flere hundrede meter,- så var jeg træt og ville bare ud,- og fandt ikke udgang 8 -som jeg troede var rimelig logisk og enkelt at finde…  Gider bare ikke i dag risikere at skulle bruge lang tid på at finde mit fly.. Og læst det kan forekomme at de pludselig skifter ankomststed,- så jeg må virkelig være vaks der..
Ellers sige jeg er træt og mæt..  To uger for mig er nok rigeligt. Men nok også en speciel type.. Kan være mega social, men elsker også det at kunne være lov at være alene.. Og føler for længst jeg har fået det jeg ville have hernede…
Men derfor selvfølgelig ikke sjovt at skulle afslutte en ferie,- hvor der hjemme venter en masse arbejde.. Men for at bevare et lys i tunnelsen, så bestemt jeg tager en tur til Polen igen der om nogle måneder.. Bare 3-4 dage, da det jeg maximalt kan få fri fra arbejdet af sammenhængende periode..  Og sådan et antal dage er nok det optimale for mig når jeg holder ferie.. To uger, så har jeg i hvert fald for længst set alt og prøvet alt -som jeg syntes der er interessant..
På den anden side tager man så langt væk her som Thailand,- hvor der minimum går et halvt døgn - pr vej med flyvning,- så for kort tid, at kun være der 1 uge.
Klokken 14,30 og lige været oppe og spise et sted på Second Road.. Og gik selvfølgelig op ad soi 6   :)          - elsker simpelthen den gade,- og var lige inde og få en kold cola og røget nogle smøger, før jeg bevægede mig videre.. Dejlig afslappet sted, men med masser af piger.. Begynder vel at titte frem der fra kl tolv- og bliver så flere og flere hen ad eftermiddagen.. Der har man så mulighed for at se en masse lækre piger, og lige finde den man tænder mest på.. Dog minus  :)  Man kan godt føle det er en selv der er i et bur der, og bliver vist frem for alle de piger der står der :)     -og ikke modsat, som man jo ellers skulle tror :grin:
Men man kan gå uforstyrret.. Handler om attitude.. Smiler man og udadvendt,- så massevis af tilbud.. Vælger man at have neutralt og ikke interesseret udtryk, - og kigge meget ned i jorden, så kan man gå ufortyrret og diskret.. Og engang imellem hurtigt lige tjekke varerne ud… Og må sige sidstnævnte attitude jeg mest har brugt her i Pattaya… Selvom byen havde fortjent man gik med det bredeste smil hele tiden, for befolkningen super søde  :)              Men vil man som jeg gerne have ro nogle gange , så nødt til at holde den kolde facade meget af tiden.
 
Efter mad, så meningen jeg skulle have lidt sol, men så overskyet så gik herop på værelset.. Min ven ringede vedr taxi.. Ikke finde det link en hjælpsom bruger gav mig på et taxifirma som var godt og reelle priser.. Han har dog fundet en privat og skal så have 1300 bath for turen inclusiv vejafgift.- så fint nok.. Han ville dog så have jeg skulle hentes først kl 6 (flyet går kl 9.20) - og tør jeg sgu ikke løbe an på.. så aftalt kl 04,- og senest kl 05..  Vil minimum have 2 timer når jeg har fundet afgangshal.- og så slappe af og få spist -og eventuelt røget hvis man kan det der ,- før den lange flyvetur hjem..
Plan er at så lander jeg i morgen kl 16 i KBH og skal så med fly videre hjem kl 22.30.. Er lysten der til sex der,- nu efter blevet så godt forvænt hernede   ;-)  ,- så for ikke at få en kold tyrker,- så vil jeg få noget fisse der om aftenen i Danmark..
Elsker generelt polske piger. Skønne og i Polen købesex utroligt billigt i forhold til Danmark. (dog ikke så billigt som her :)) Og plan er en 3-4 dages tur senere på sommeren.. så hvorfor ikke teste en nu.. Som opvarmning.. Hende her:  http://escortguide.dk/P/wonderfull-polish-girls-are-back-again--21792.html
som skulle være en på 152 cm-har jeg læst mig til inde her på Eroguide,- men bange for at hun ikke arbejder om søndagen,- men måske hjemme i Polen i Weekenderne.. Ihvertfald efter vagtplan så ikke træffes søndag.. Men vil prøve, og så have lidt alternative.. Ligesom jeg skal have googlet så jeg kan finde vej derhen nu efter jeg lander i morgen eftermiddag i KBH.
 
Så lige været henne og spise.. Klokken nu 22.15   Min ven har sørget for der udenfor hotel holder en taxi og venter , på jeg skal afsted kl 04 i nat.. Sådan ordnes det åbenbart i Thailand.. Han sover i bil og venter,- og vil så køre turen til lufthavn for 1300 bath inclusiv vejafgifter.. Gav min ven 500 bath for min tur hen til ynglingsspisested . hjem igen og hjælp med taxi,- så de penge man sparer et sted ryger bare et andet sted  .. Men var jo samtidigt min afsked med ham, så syntes han havde fortjent det for den hjælp som han havde givet mange gange gratis eller meget billigt i løbet af ferien...
 
Kuffert næsten pakket,- så skal bare have pc og det tøj jeg har på nu, ned i den,- så klar til afgang.. Og vil så give den gas i Walking Street i nat !!.. Vil passerede soi 6 på vej hjem,- og ja stadig mit suverænt favorit sted.. Men vil se en masse Go go girls i dag,- og tage en helt anden type end jeg fortrinsvis har gjort hernede.. Ja nu får vi se :)   men gerne en lang benet med gode former.. Ikke kærestesex jeg søger i dag, nu jeg skal hjem,- så forhåbentlig bare en ekstra fræk,- så jeg lige får tømt den aller sidste sæd ud her for sidste gang på denne tur.. -dvs i Pattaya.. For tjekket lidt sider her fra DK, -så jeg har et nødknald jeg kan gennemført fra jeg lander i KBH ca kl 16,- til jeg klokken ca 21,00 skal tænke på at komme med fly helt hjem hvor jeg bor..  Man skulle jo nødigt få abstineser efter sådan en tur hvor man jo har blevet en del forvænt..
 
Glæder mig faktisk til at komme hjem.. Føler mig mættet på flere planer.. For 4-5 dage siden, hvor uret tikkede den her vej,- der frygtede jeg lidt at det skulle blive svært at rejse hjem.. Men set nok for denne tur og prøvet det meste..
Næste gang,- for bliver helt sikkert en næste gang - så vil jeg være de erfaringer rigere,- og ikke bruge den tid på at lære byen eller stederne at kende..  Så vil jeg nok bruge 2-4 dage på at kneppe igennem,- og resten af ferien på desederet longtime med en eller et par piger i flere dage..  For ingen tvivl om der får man altså virkelig kvalitets oplevelser…
 
Får så sikkert ikke skrevet her før engang i overmorgen,- og så står der ellers masser af arbejde for døren.. Men vil forsøge at finde tid, og få afsluttet lørdag nat her, -og eventuelt hvis det bliver til mere fisse i KBH søndag .- og aller sidst skrive en konklusion på mine oplevelser på denne tur.
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Forsat Lørdag nat og Søndag

Mandag, hjemme og lige stået op, og skynde mig at skrive det jeg husker fra aftenen og dagen.
 
Desværre er den lap jeg havde gjort lidt notater på blevet væk når jeg har pakket.. Ihvertfald væk nu jeg har pakket ud..  Var navne på nogle barer,- og et par navne..
Det ene sted var en go go bar næsten for enden af gaden,- hvor jeg var inde,- og ligesom ved andre besøg den aften,-blot valgte en cola og ville videre,- men lige der gav jeg lady drinks til en der måske var mutter ved det ikke,- lignede også en LB lidt,- og så en anden pige.. For hun var sjov og endte med lang snak… Igen nævne at vi danskere hernede er utroligt populære.. Og ikke bare var “salgsnak” fra dem,- Denmark står i de fleste bevisthed dernede.. Og som lutter positivt… Og igen hørte jeg fra hende her LB ,- som sagde hun havde læst en del om Danmark,- at vi var et rigt land og venlige mennesker og så den med  køer.. Ved ikke hvor det kommer fra det med køer,- men det hørt mindst fra 2-3 andre.. Underligt nok det ikke er svin, hvor der mig bekendt vist er ca 25 mio ud af en befolkning på kun 5 mio.. Er vitterligt mange :eek:   Men køer de tror vi har masser af   :)     …
 
Hende her fortalte at hun en gang havde fået 1000 kr af en dansk kunde,- og fået et chok da hun skulle veksle og fået udbetalt 6000 bath (der kursen sikkert været x 6,- nu er den ca x 5)  Kort fortalt tilbød hun også et gratis blowjob, da jeg fra start havde været vedhæftede med at afslag på deres tilbud,- ligesom hun  havde forsøgt at få afsat den anden unge pige til mig ,- til noget mere end longtime, da en dansker jo var det optimale at få sig..  Var noget sjovt jeg mindes der ha ha , hvor hun havde spurgt om jeg bare var sådan en der kiggede og ikke tog en masse damer hvor jeg ellers først havde svaret rimeligt ærligt,-men diplomatisk at jeg i den her 2 ugers ferie da havde fået tjekket lidt ud,- men hvor hun igen senere i samtalen ,den lille halv time jeg var der igen spurgte om det - og der gik op for mig at det var henvendt dels til den anden pige der sad der,- og hvor jeg svarede måske lidt mere bramfrit og ærligt hvorefter hvor hun udbrød; Ohhh no no og tyssede på mig med med fingeren loooool.. De LP´ere har sgu ofte en fed humor :grin:
 
Men kort fortalt, så besøgte jeg en del barer…Jeg ville finde den ene Go go bar hvor jeg jo en aften havde haft en kanon oplevelse med 2 steder hvor de dansede og en masse vilde og påtrængende piger,- men på den gode måde..  Og en Go go bar der faktisk var mere åben og ikke så mørkt og høj musik,- men måtte endnu en gang opgive. Dens navn skulle ifølge hvad jeg kunne se i dagbog være Psyko girls…  Men opgav som sagt..
Og efter en del andre besøg i nogle Go go barer endte jeg med at tage hen til Soi buakhao
 
Endte så i en af de mange Go go barer der var der i det område, (måske nærmere centrum) og fandt en pige der som dansede som jeg godt kunne bruge.. Ikke min type,- men lige den aften så godt ville teste… Så efter drink til hende,- så aftalt shorttime til mit hotel.. Og igen igen,- så nogle der kendte danskerne.. Selve mutteren,- som kunne fortælle en masse om os og havde kendt en dansker personligt..
Så råd vil man på forhånd have masser af credits,- så tag en t´shirt på hvor det danske flag er på og hvor der med tekst står: Denmark         Så vil man blive behandlet som en konge fra første sekund..   Sådan en t´shirt kunne jeg i hvert fald godt finde på at teste af virkningen at have på,- næste gang jeg besøger Pattatay  :)
 
Hende pigen jeg endte med at tage hjem, kendte også Danmark.. Og Norge og Sverige er de 3 lande som for dem står for de ultimative bedste lande -og ikke mindst venlige folk !!..  Amerikanere og englændere bryder de sig faktisk ikke om,- opdagede jeg..- efter samtaler med mange piger hernede...  Lidt overraskende,- men klart billede efter mange samtaler.
Om selve knaldet sige, at pigen måske var en 7 `er og knaldet vel en 8 `er.. Ikke min type,- dvs vores kemi ikke 100 %.. Hun var ikke min type,- og hun havde sikkert heller ikke valgt mig som sin type hvis hende der skulle vælge.. Alligevel rigtig god sex for de giver altså så meget mere af sig selv der i Thailand..
 
Efter hun havde forladt hotellet, der klokken halv 4 , og havde på forhånd pakket kuffert så meste klart.. Klokken 4 ,- mega træt, vækkede jeg chauføren som holdt udenfor hotel og vi kørte til lufthavn.. Min ven havde understeget mens han stod der tidligere på aftenen at turen på 1300 var alt inclusiv.. dvs vejafgift og at han ville stoppe et sted, hvis jeg ville have mad.. Det gjorde han ikke,- og da vi stoppede udfor lufthavnen,- pegede han bare derhen,- og tænkte så får han bare beløbet og ikke noget ekstra.. Følger stadig det princip,- dem er yder ekstra service og ikke på forhånd forsøger at platte, de får drikkepenge.
 
Var dog overraskende let at fine rundt denne gang syntes jeg.. Måske også heldig der ikke var så mange mennesker og kø alle steder.. 
Havde masser af tid,- var der ca 05.45 -og flyet skulle først afgå 09.20... Så fik spist, og røget godt før afgang..
 
Overraskende varmt når jeg ankom til KBH søndag kl 16..  Men mega tæt.. Er altså et helvede i sådan et fly så mange timer       Super moderne fly Norwegian har,-hvor mange ting kan ordnes på den skærm alle siddepladser har foran sig.. Stort udvalg af film blandt andet… Men trods man feks kan køre sædet lidt tilbage så faneme hårdt at side der 10-11 timer i et stræk.. Var træt før tur og håbet jeg kunne sove,- og fik jeg da absolut også gjort.. Men man bliver jo vækket ofte,- og når man har sovet 2-3 gange og i øvrigt syntes man nu har været undervejs mange timer ,- og så på skærm foran sig kan se der er 10 timer og 43 min tilbage ,- så får man en fornemmelse af hvordan tiden føles der :grin:
 
Endte med jeg besøgte en GP´er i Danmark.. En østeuropæer,- jeg kan finde link til, hvis nogle er interesseret.. Men bestemt ikke noget anbefalesesværdig.. Men surfede der i forgårs kort før afrejse,- for at finde alternativer til hende der polakken.. Og fandt en med store naturlige bryster, lange ben og billeder hvor man kunne se hendes ansigt og øjne som ,- jeg ihvertfald lige der i nuet tændte på,- og gjorde jeg stadig da jeg havde landet,- og i øvrigt var totalt udmattet og træt,- og som ikke ligefrem blev bedre når man skulle undersøge hvorledes man med en lang bustur kunne komme ud til hende..  Men lige pt der tændt på en med hendes udseende..
Pigen får en 5 i udseende og selve sexen 3.. Hun gjorde det faktisk bedre end det østeuropæerne er kendt for.. Mener der kan være langt mellem snapsene der.. Sød og villig til en del,- men kneppes i røven ville hun ikke,- men kun ride den mens den var i røven.. Hvorfor fanden skriver de så det bare ikke !!.. Det er nok desværre det der kendetegner de østeuropæiske piger.. Meget falsk markedsføring (hende her dog ægte billeder og ansigt med)   Polakker har jeg dog  gode erfaringer med,- så lidt ærgeligt det ikke blev hende den lille der , som jeg ellers havde håbet.
Gav i øvrigt 1200 for en time i håb om man så kunne få en god olevelse,- men der ærge mig nu over jeg ikke bare betalte for et kvarter og bankede den af.   Og de 1200 godt nok stå i skærende kontrast til de oplevelser jeg hos nogle fik der i Pattaya for 250 kr  :grin:
Megatræt endte jeg hjemme hos mig selv der kl 23..
 
 
Sendt fra Windows Mail

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...