Hop til indhold
Rejsenetværk

Jer der har børn

Recommended Posts

Jeg har valgt at blive organdonor, og yderligere at testamentere mit lig til lægevidenskaben, der til gengæld sørger for kremering og hensættelse af min urne på de ukendtes grav.

Der vil alligevel til den tid ingen være, som det vil interessere at jeg har været til, medmindre jeg dør noget før end forventet.

Måske en lidt makaber logik, men når jeg ikke skaber liv, kan jeg måske bidrage ved ikke at lade noget gå til spilde, når den dag kommer?

Spild synes jeg det er at blive bisat, eller kremeret med alt i behold, der kunne have gavnet på en eller anden måde inden.

Men nu er jeg også ateist, og på alle måder et ikke troende menneske, så tanken om den rationelle logik til det sidste tiltaler mig også.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runner

Nu er jeg fuldtidsfar til tvillinger (Ja, som i at jeg har dem hele tiden) og det har jeg været siden de var 4 år, så jeg kan med rette sige at det er pisse hårdt.

Gu' er det hårdt at skulle op og tørre bræk op midt om natten, passe barn med feber og samtidig få vasket tøj, lavet mad osv osv. Men på en eller anden  måde, så formår man at klare det - for det skal bare gøres.

Men det er det hele værd. Jeg ville ikke for noget i verden undvære det. Jeg er overbevist om, at det man gør/"ofrer" for sine børn - det komme tifold igen på et senere tidspunkt. Og det at få børn kan på ingen måde kobles sammen med økonomi - for man finder råd.

Ja, så kan det godt være at man ikke lige kommer til Mallorca hvert år eller kører den fedeste bil, men so F..king what. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu er jeg fuldtidsfar til tvillinger (Ja, som i at jeg har dem hele tiden) og det har jeg været siden de var 4 år, så jeg kan med rette sige at det er pisse hårdt.

Gu' er det hårdt at skulle op og tørre bræk op midt om natten, passe barn med feber og samtidig få vasket tøj, lavet mad osv osv. Men på en eller anden  måde, så formår man at klare det - for det skal bare gøres.

Men det er det hele værd. Jeg ville ikke for noget i verden undvære det. Jeg er overbevist om, at det man gør/"ofrer" for sine børn - det komme tifold igen på et senere tidspunkt. Og det at få børn kan på ingen måde kobles sammen med økonomi - for man finder råd.

Ja, så kan det godt være at man ikke lige kommer til Mallorca hvert år eller kører den fedeste bil, men so F..king what. 

 

​Og man må måske også styre sig lidt på andre områder, men det er et spørgsmål om prioritering og så vidt jeg husker, så gælder det for rejse om at få de bedste kvalitets oplevelser for de penge han har og jeg kan ikke forestille mig end bedre måde at bruge sine penge på, end at opfostre børn

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har valgt at blive organdonor, og yderligere at testamentere mit lig til lægevidenskaben, 

 

​Hej Rejse.

Stor respekt for du, har gjort dette. Det viser jo du også er et smukt menneske, at du i den sidste ende, kan være med til at redde, andre børn og voksne. Til at få et længere liv. 

God aften Rejse.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det rationelle er åbenbart det du skal lære i dette liv, rejsenetværk  :lol: 

Men det må også være svært at finde en kæreste med nattearbejde? 

Jeg har heller ikke fået børn endnu. Mit liv ser lidt anderledes ud end hvad jeg planlagde. Men har vist overført mine moderinstinkter til min hund istedet.. Jeg ved slet ikke hvor de sidste 5 år er blevet af! 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En behjertet kollega anbefalede mig at anskaffe en hund, for at gå tur i parken med den.

Han påstod at det var et af de bedste scoretricks, da kvinder altid vil klappe hunde, og synes om at du har hund.

Måske det virker bedst på kvinder der ikke har fået børn, men ønsker sig dem, og tror at en mand med hund har den fordi de ikke har fået børn endnu?

Jeg har dog ikke fulgt rådet, man efterlader vist ikke en hund i 2 v single bolig på tredje, mens ejeren er på natarbejde, men jeg kan vældig godt lide hunde, store hunde, de små kan være hæslige.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

En behjertet kollega anbefalede mig at anskaffe en hund, for at gå tur i parken med den.

Han påstod at det var et af de bedste scoretricks, da kvinder altid vil klappe hunde, og synes om at du har hund.

Måske det virker bedst på kvinder der ikke har fået børn, men ønsker sig dlig på tredje, mens ejeren er på natarbejde, men jeg kan vældig godt lide hunde, store hunde, de små kan være hæslige.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

​Babyer scorer altså også ret godt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du må godt låne min! Han er rigtig god til at påkalde sig opmærksomhed, og vejer 46 kg.. Jeg bor i en 2værelses, men går meget med ham - han oplever mere end min overbos barn på 3 år.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg begriber ikke hvordan I klarer at få børn :shock:

Hvordan er det muligt at køre bil til arbejdet, passe og beholde et arbejde når ens nattesøvn konstant bliver afbrudt af et skrigende barn, I derfor må stå op og gå i seng flere gange hver nat, I af samme årsag får alt for lidt søvn.

 

​Turnus med den anden forælder. Det første år er mindst en af dem på barsel - vedkommende tager nattetørnen og den anden sover igennem i et andet rum. Senere kan man lade det gå på tur ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...