Hop til indhold

Recommended Posts

Gæst

Jeg har en aftale med hende i næste uge, hvor jeg skal hjem til hende. Hun har ikke bedt om noget over Mobile Pay. Nu bliver jeg jo lidt mistænksom, for beløbet er stort, da jeg søger noget der er lidt hårdere for hende end normalt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

 Dermed være ikke sagt, at der ikke findes lykkelige kombinationer af en sukkerfar og en sukkerdatter. Dem synes jeg bare ikke, at vi rigtigt har hørt om.

​Enten har du læst sporadisk eller også fejler din hukommelse. Der er masser af eksempler - et par af de nylige:

https://www.eroguide.dk/forum/topic/36135-sugardaters-kan-også-være-godt/

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

bx , har nu haft ganske god erfaring med sugardating med østeuropæiske piger . 

det er bare en hovedregel .. kend nu den pige godt før i sender penge .. alt andet er idioti. 

har før sendt penge til ukraine for visa så vi kunne komme til spainen ... men jeg lavede også en massiv undersøgelse inden pengende blev sendt . 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun sige ganske kort:

1) Branchen (også SD-gruppen) bugner af piger, der vil gøre alt for at få nemme penge.
2) Unge piger tror de kan slippe afsted med alt
3) Man er for dum, hvis man sender penge på forhånd, hvis ikke det er en organiseret webcam-side.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mht. til at man er uskyldig til man er dømt, jo og det gælder da også her, det er jo kun annoncen man dømmer ved at lægge den op her og ikke pigen eller manden bag det pågældende scam.

​At sige, en person er svindler er bestemt ikke det samme som at sige, hun er dømt for bedrageri.
Det er en konstatering - formentlig med belæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan kun sige ganske kort:

1) Branchen (også SD-gruppen) bugner af piger, der vil gøre alt for at få nemme penge.
2) Unge piger tror de kan slippe afsted med alt
3) Man er for dum, hvis man sender penge på forhånd, hvis ikke det er en organiseret webcam-side.

Der er også slyngler der kører en organiseret webcam side. Så det er ikke nogen rettesnor.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er også slyngler der kører en organiseret webcam side. Så det er ikke nogen rettesnor.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

En organiseret webcam-side har firmanavn og CVR-nummer på. Eller de udenlandske, noget tilsvarende.
Ellers er man som kunde selv skyld i, hvad man udsættes for.

Da jeg havde webcam side var jeg forundret over, hvor mange mænd som faktisk brugte at finde campiger på Gul og Gratis og så ewire eller paypal'e pengene først.

Min side arbejdede med overførsel af penge (med rabat), og så derefter pris pr. sekund - og den lavede en liste over de chats, man havde haft. Ikke én klage.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Har jeg gjort noget forkert, håber jeg at nogen sletter det, jeg var ikke klar over dette

det burde sgu også være OK at oplyse et nummer på en fupper - BUM

Del dette indlæg


Link til indlæg

det burde sgu også være OK at oplyse et nummer på en fupper - BUM

Og hvordan afgør du lige om det er ejeren af nummeret der er "fupper" eller om det er den der oplyser nummeret?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Og hvordan afgør du lige om det er ejeren af nummeret der er "fupper" eller om det er den der oplyser nummeret?

det er selvfølgeligt rigtigt nok at det kan være lidt svært at se herfra  :-)

Redigeret af anders Jensen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan det være rigtigt at EG beskytter svindlere?

 

Det har noget at gøre med noget, som hedder injurieparagraffen. Indtil en person sigtes for et forhold, er vedkommende uskyldig og skal behandles derefter.

Desuden er der nogle problematikker i forhold til persondataloven. Kan en person identificeres, er det ulovligt, hvis ikke personen har tilladt det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...