Hop til indhold

Recommended Posts

En lille anmeldelse fra min side, til skræk og advarsel.

 
Melissa, som nu kalder sig LuxusBebe (ja med e, hun er ikke så gammel) har lige taget røven på mig. Har lige sendt 300,- på mobilepay, dum som jeg er, på tel. xx xx xx xx, til et navn som Mille H.
 
Efterfølgende blev jeg blokket af hende på SD, væk er hun, og endnu mere klart står det, hvor naiv jeg er, bum-dum... :-)
 
Jeg har billeder af hende, super flot pige, men jeg synes i skal holde jer fra hende, hun er der for at tage røven på os alle sammen.
 
Ja, eller bare lad være med at være lige så frisk som mig, så sparer i nok pengene.
 
Jeg springer bøffen over i aften, så stemmer pengene :-)

 

Redigeret af Rudolfski
Diskretion... Done...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er surt sjov, og jeg forstår dig i din frustration.

Spørgsmålet er bare, om du må angive telefonnummer og/eller billeder herinde? Ikke fordi, jeg vil holde hånden over hende, men EG har visse (skærpede) regler på dette område.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

ualmindelig grov overtrædelse af reglerne om diskretion - uanset hvad - 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har jeg gjort noget forkert, håber jeg at nogen sletter det, jeg var ikke klar over dette

​Du anmelder dit eget indlæg til Førerbunkeren og beder om et godt råd.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest serviceboy

Har jeg gjort noget forkert, håber jeg at nogen sletter det, jeg var ikke klar over dette

​Hvem er hun? Vil du ikke sende en PM med det så jeg ikke får gjort det sammen :s

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er selv blevet taget røven på fra én fra SD.
Jeg faldt også i den desværre.
Vi havde skrevet sammen i et stykke tid, og vi havde næsten aftalt at mødes til en middag. Hun virkede oprigtigt som et voksent, samvittighedsfuldt og fornuftigt menneske...
Jeg havde udkåret hende som min rejseven til Maldiverne blandt en del andre profiler. 
Lige pludseligt skulle bruge nogle penge, da det var sidst på måneden, og hun havde lige betalt en del til hende brystforøgelse. Som den hjælpsomme og retfærde som jeg er, hjalp jeg hende med et lille beløb (for mig men det dobbelte af det hun havde brug for).
Beløbet er ikke det, der irriterer mig mest, men hendes efterfølgende løgne-historie, at hun nu var opsagt i hendes bolig og desperat skulle finde en ny bolig - og hun havde ingen penge. Så hun kunne nok ikke tage med til Maldiverne... - ikke flere penge fra mig....

Hun tror ikke, jeg ved hvem hun er, men jeg kender hendes fulde navn, adresse, hendes nye brystmål (efter operation i slutning af marts) og sågar hendes FB profil, hvor hun næsten lige har postet et friskt billede af sig selv liggende på en strandstol i en stram sommerkjole med palmer i baggrunden - desperat og leder efter ny bolig, eeh? - nok ikke mere...
Røvrendt og spillet rundt med...føler mig frustreret og dum...

Så her en advarsel - Hvis en single mor til to børn med brystmål på HH vil have lidt penge, som bruger sin eks mands mobilnummer.
Så giv hende fingeren...og gerne fra mig også. Så er I advaret.

Dog vil jeg sætte pris på I ikke afslører for mange detaljer om denne episode til hende, da hun har mit rigtige nummer, og ved hvor jeg bor med mine børn.

 

Nu går rejsen alene til en andet eksotisk destination, og jeg bruger pengene på pigerne dernede...

Redigeret af zorroguy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan det være rigtigt at EG beskytter svindlere?

 

Man er uskyldig, indtil man er dømt - det gælder også på EG.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man er uskyldig, indtil man er dømt - det gælder også på EG.

​Rudolfski har jo blot konstateret at han har mistet 300,- og til hvem. Efterfølgende har Rudolfski ligeledes luftet en teori om hvem emnet kunne være. Mig bekendt er vedkommende anonym og kan derfor ikke anklages for noget, vel. Men det er måske også ulovligt herinde.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man ikke orker at læse hele dette link kan man hoppe til side 2 og læse under 6. juli 2014, hvor en pige får en fængselsdom for at lave noget af det samme som er sket ovenfor: https://www.eroguide.dk/forum/topic/13970-18-årig-i-sønderborg-forudbetalt-togbillet/?page=1

Disse piger gør det jo næppe kun overfor en enkelt person men formentlig overfor mange.

Pigen i linket fik så ikke kun dommen for at have snydt mænd på annoncelight, idet hun havde snydt sig til penge på andre måder også.

Så en politianmeldelse, som der skete i linket, kan jo stoppe disse piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er selv blevet taget røven på fra én fra SD.
Jeg faldt også i den desværre.
Vi havde skrevet sammen i et stykke tid, og vi havde næsten aftalt at mødes til en middag. Hun virkede oprigtigt som et voksent, samvittighedsfuldt og fornuftigt menneske...
Jeg havde udkåret hende som min rejseven til Maldiverne blandt en del andre profiler. 
Lige pludseligt skulle bruge nogle penge, da det var sidst på måneden, og hun havde lige betalt en del til hende brystforøgelse. Som den hjælpsomme og retfærde som jeg er, hjalp jeg hende med et lille beløb (for mig men det dobbelte af det hun havde brug for).
Beløbet er ikke det, der irriterer mig mest, men hendes efterfølgende løgne-historie, at hun nu var opsagt i hendes bolig og desperat skulle finde en ny bolig - og hun havde ingen penge . Så hun kunne nok ikke tage med til Maldiverne... - ikke flere penge fra....

Hun tror ikke, jeg ved hvem hun er, men jeg kender hendes fulde navn, adresse, hendes nye brystmål (efter operation i slutning af marts) og sågar hendes FB profil, hvor hun har næsten lige har postet et friskt billede af hende liggende i en stram sommerkjole med palmer i baggrunden - desperat og leder efter ny bolig eeh - nok mere?
Røvrendt og spillet rundt med...føler mig frustreret og dum...

Så her en advarsel - Hvis en single mor til to børn med brystmål på dobbelt HH vil have lidt penge, som bruger sin eks mands mobilnummer.
Så giv hende fingeren...og gerne fra mig også. Så er I advaret.

Dog vil jeg sætte pris på I ikke afslører for mange detaljer om denne episode til hende, da hun har mit rigtige nummer, og ved hvor jeg bor med mine børn.

 

Nu går rejsen alene til en andet eksotisk destination, og jeg bruger pengene på pigerne dernede...

​Jeg vil nødigt virke gammelklog eller på anden måde bedrevidende, men jeg har altid set på sukkerfarkonceptet med en del skepsis.

Det skyldes dels, at sukkerfaderen (ofte?) er en søgende sjæl, der måske let lader sig forføre af sine egne drømme/forestillinger, dels bliver forblændet af, at en ung pige, der måske ikke er moden nok til at møde en ældre mand, vil have med ham at gøre.

Min egen erfaring er, at lige børn nu engang leger bedst.

Dermed være ikke sagt, at der ikke findes lykkelige kombinationer af en sukkerfar og en sukkerdatter. Dem synes jeg bare ikke, at vi rigtigt har hørt om.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Rudolfski har jo blot konstateret at han har mistet 300,- og til hvem. Efterfølgende har Rudolfski ligeledes luftet en teori om hvem emnet kunne være. Mig bekendt er vedkommende anonym og kan derfor ikke anklages for noget, vel. Men det er måske også ulovligt herinde.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Min kommentar er et svar på wayfarers om at beskytte svindlere. Hvis nogen afslørede hendes identitet, ville det være dom uden rettergang, fristende, men ulovligligt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Jeg vil nødigt virke gammelklog eller på anden måde bedrevidende, men jeg har altid set på sukkerfarkonceptet med en del skepsis.

Det skyldes dels, at sukkerfaderen (ofte?) er en søgende sjæl, der måske let lader sig forføre af sine egne drømme/forestillinger, dels bliver forblændet af, at en ung pige, der måske ikke er moden nok til at møde en ældre mand, vil have med ham at gøre.

Min egen erfaring er, at lige børn nu engang leger bedst.

Dermed være ikke sagt, at der ikke findes lykkelige kombinationer af en sukkerfar og en sukkerdatter. Dem synes jeg bare ikke, at vi rigtigt har hørt om.

Jeg er bestemt ikke en søgende sjæl

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er bestemt ikke en søgende sjæl

​Come on. Vi er alle sammen søgende sjæle herinde :)

Jeg er hverken gammel eller grim...jeg holder kroppen igang med fitness og styrketræning. Jeg er midt i 30'erne og kigger blot efter noget lækkert og uden forpligtelser...
Vi søger oplevelser for penge...jeg mistede blot mine penge på ingenting :(

Redigeret af zorroguy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er bestemt ikke en søgende sjæl

​Nu angav jeg med vilje ikke, i hvilken retning, du kunne være "søgende".

Jeg tænkte imidlertid her på min egen, fjerne ungdom, og den var da bestemt søgende – specielt i forhold til det modsatte køn. Det er det, jeg så har projiceret over på dig, og det kan da godt være, at det er forkert.

Men dit indlæg efterlader mig alligevel med en følelse af, at det, du søger, er "ungdom, fart og glæde".

Selv har jeg fundet piger, der er livskloge, erfarne, og stadig helt med på at få opfyldt livets ubønhørlige krav til egen fordel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikk lige hvad der sker, men 90% af mit indlæg kommer ikke med. Jeg gør det her fordi det er skide sjovt, frækt og forbudt. Har det meste af hvad man kan ønske sig i livet, bare ikke en fast elskerinde på 20, endnu.

Redigeret af Rudolfski

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved ikk lige hvad der sker, men 90% af mit indlæg kommer ikke med. Jeg gør det her fordi det er skide sjovt, frækt og forbudt. Har det meste af hvad man kan ønske sig i livet, bare ikke en fast elskerinde på 20, endnu.

​Prøv at poste igen. Vi andre har jo i givet fald svaret helt ud i det blå på et indlæg, vi ikke kendte hele indholdet af.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bare rolig, i har vist fået det hele med :grin:. Men når man bruger smiley fra sin telefon, bliver ens indlæg cuttet over lige efter de smiley man indsætter, ret mystisk...

Men, det som ikke er kommet med er, at jeg også har gode erfaringer med SD. Har en fast pige, en muslim som går med tørklæde. Og ja, det er sq sjovt, og meget spændende, lidt farligt :shock:.

Men mere om det en anden dag, skal nok bidrage med en lille anmeldelse, hvor jeg dog holder ALLE kontakt info for mig selv, for hun er min :cool:.

BX, yes, du har ret i det sidste, jeg er selv 45, det giver mening alt sammen :smile:.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest wayfarer

Mht. til at man er uskyldig til man er dømt, jo og det gælder da også her, det er jo kun annoncen man dømmer ved at lægge den op her og ikke pigen eller manden bag det pågældende scam.

Del dette indlæg


Link til indlæg

well, også jeg er gået i den fælde en enkelt gang. "Jeg skal bare lige bruge 300kr til transporten...".  Dagen eft forsvandt hun, forklarede banken at jeg var "kommet til" at overføre nogle penge til en ven. Desværre vil banker ikke trække penge tilbage, når der er gået et døgn. Så skulle jeg bede min ven om at overføre dem. Jeg tror ikke købeloven gælder når der er tale om sexkøb... jeg har i hvert fald ikke tænkt mig at skulle forklare situationen til min bank. Oh well, velfortjente lærepenge ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...