Hop til indhold
The Rider

Sugardaters kan også være godt

Recommended Posts

Hej

Nu har jeg læst så mange negative ting om sugardaters så nu syntes jeg dert er på tide med en positiv oplevelse også.

Jeg oprettede en profil på sugardaters og betalte for en måned.

Havde en kontakt som jeg var lige ved at lave en aftale med men så kom der lige pludselig en mail fra en kvinde på 29 der skrev at det lige var hende jeg havde brug for, jeg fik en mail udveksling igang med hende og hun var vældig sød at skrive sammen med, eneste ulempe var at jeg ikke kunne få lov at se billeder af hende hvad jeg jo mente var vigtigt for mig.

Jeg er selv 67 og havde billede i min profil så hun kunne se hvem hun havde forbindelse med men hun ville ikke udlevere noget billede, efter nogen tid kom jeg med det forslag at hun kunne få 1000 kr ubeset, det gik hun med til og jeg bestilte et værelse i Rødovre.

Jeg var meget spændt på mødet og sad i min bil og ventede.

Så kom hun og hun havde ikke løjet da hun fortalte at hun så godt ud og at hun havde nogle pæne store babser som var naturlige.

Vi hilste på hinanden og gik ind på værelset som jeg havde lejet i 2 timer, vi klædte os af og sludrede som om vi havde kendt hinanden længe, krøb under dynen, nussede, kyssede og hvad vi ellers havde tænkt os at gøre, et rigtig hyggeligt møde og lige pludselig var de 2 timer gået, vi blev enige om at mødes hver 2 uge, og gjorde det et stykke tid til min økonomi ændrede sig og jeg ikke mere havde råd.

Hverken hende eller jeg er på sugardaters mere men jeg har hendes tlf.nummer og prøver nok snart og se om hun  stadig er interesseret.

Jeg kan se den pris jeg gav for 2 timer slet ikke harmonerer med de priser jeg læser herinde så jeg må have været utrolig heldig ellers har jeg bare mødt en rigtig sugarbabe som bare ville hygge sig lidt og have lidt penge for det, hun var ikke typen der skulle have hverken 2 eller flere sugardadys

Nok for nu

Held og lykke

the rider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har nu været på min 5 date med samme sugarbaby, fungerer fint vi har en aftale om at når jeg har lyst til og være sammen med hende så sms'er jeg og vi finder et sted og en tid der passer os begge.

Hun har ikke behov for at have andre sugardady'es men klarer sig med det hun får fra mig, som et suplement til hendes indkomst, ingen grådighed og ingen hastværk,

dejligt

the rider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er det største problem, jeg måtte leje hotelværelse for 1 døgn kr. 580,- .

De steder der lejer værelser ud på timebasis har lejet det hele ud til udenlandske piger.

jeg lejede et værelse på 

 Hotel Euroglobe
Niels Ebbesens Vej 20
Telefon: +45-33797954

det er tarvelige værelser men man kan chekke ind allerede fra kl. 9 om formiddagen og jeg har kun tid mellem 9-15 så det var okay

The rider

Del dette indlæg


Link til indlæg

The Rider,

Din pris passer nu meget godt på det, jeg typisk hører. At nogle betaler 2-4000 for et møde betyder ikke, at de ikke kan få pigen for mindre. De tror bare, pigerne forventer mere...

Jeg har aldrig givet over 1000 - heller ikke for mit sidste møde, som varede på den pæne side af tre timer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...