Hop til indhold
Gæst

Gangbang i Vejle den 2. juni med tøs under oplæring

Recommended Posts

tøsensherre = GB Peter

 

 

Pimp af guds nåde..

 

​Siger en skribent med 1! indlæg!!!! 

Næppe troværdigt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Tøsensherre,

Jeg skrev en wish list med lidt forskellige ideer - og så af et af dine svar at ihvert fald karabinhager ikke kommer på tale.

Er alle mine forslag yt ? 

Mvh,
Brandmand

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Brandmand :-) nej det var ikke et nej til det hele :-) 

Hun vil starte med at have blindfold på og sit halsbånd , jeg vil have 1 pisk med og til at starte med vil jeg have hende på alle 4 , så i gutter kan nyde synet af hendes dejlige røv og ja jeg vil starte med at varme hendes røv så hun er klar til at tage imod jer.

Jeg har endnu ikke fået købt en ballgag , så det bliver nødt til at blive en anden gang.

Håber at det gav dig svar.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er et smukt billede jeg ser for mig :-) 

Glæder mig rigtig meget til tirsdag.

Ideen med at følge tøsens udvikling over flere gangbangs er genial. Det vil helt sikkert også lette oplæringen når hun ved at en "eksamen" venter :-)

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg synes det er et smukt billede jeg ser for mig :-) 

Glæder mig rigtig meget til tirsdag.

Ideen med at følge tøsens udvikling over flere gangbangs er genial. Det vil helt sikkert også lette oplæringen når hun ved at en "eksamen" venter :-)

 

 

 

​Jeg glælder mig virkelig meget til i morgen, og vil give Brandmanden ret i at det virkelig vil være superfrækt hvis vi får muligheden for at følge den løbende udvikling - det er simpelthen en smadder fræk idé - i særdeleshed hvis det kommer dertil hvor deltagerne også måske kan være lidt med til afstraffelse m.v.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med fare for at reducere deltagerantal, ville det da være skønt om et sådant arrangement kunne henligges til først på aftenen. det vil sikkert give mulighed for en del andre også.

hilsen ægte ven

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

Med fare for at reducere deltagerantal, ville det da være skønt om et sådant arrangement kunne henligges til først på aftenen. det vil sikkert give mulighed for en del andre også.

hilsen ægte ven

​Det giver ikke så meget mening ,hvis konsekvensen er mindre deltagere :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var til gangbang i går i Vejle :-D og hold da helt op hvor var hun en lækker kvinde , en skøn og smuk krop " og havde en vanvittig god røv " og den blev brugt flittigt :-D hun fik også et par sandwich som så vildt frækt ud. 

Hun var virkelig på og hun stønnede højt " dejligt når man kan mærke hun virkelig nyder det " og da hun fik en stor orgasme rystede hele hendes krop og det var enormt frækt at stå og se på.

Hendes herre havde lagt op til at hun skulle sluge og det må man sige hun kom til :-D 

Jeg håber meget at hun kommer igen , for så er jeg på :-D:-D:-D  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...