Hop til indhold
Gæst

Gangbang i Vejle den 2. juni med tøs under oplæring

Recommended Posts

Uha, det ser godt ud. Tør næsten ikke at tænke på hvor fedt det ville være, hvis man måtte give hende nogle små lette svirp med en ridepisk.  

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej drenge :-) tøsens herre her.

Jeg kan fortælle jer at hun glæder sig rigtigt meget til at skulle stå til rådighed for jer d. 2 juni og hun er under oplæring og ivrig efter at lære.

Jeg håber i er friske på at komme og være med til at opleve denne skønne kvinde som er gennemsyret af liderlighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hej...

nu stiller jeg så spørgsmålet, som Tommy antyder - vil det mon være muligt at få lov til at man kan give hende et par slag med en pisk - måske mod ekstra betaling??

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske lidt bredere - hvad er grænserne ?

Kan hun bindes, blindfoldes f.eks.? Dildoer? Har hun manchetter på ?

Interessant oplevelse synes jeg ...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Hejsa!
 
Vi taler her om en kvinde der indtil for godt en måned siden var en ganske almindelig dansk husmor - gift og børn og hele baduljen, og som ikke tidligere har andet end haft "forestillinger" om dominans m.v.
 
Derfor er hun som det også er skrevet - under oplæring, og skal derfor behandles derefter - jeg kan umuligt bare give frit spillerum, - nogen fyre vil kunne håndtere det, men der vil også givetvis være nogen som ville overdrive.
 
Derfor så er det som udgangspunkt bare et GB med en tøs der skal lystre de beskeder hun får, men jeg vil vurdere under forløbet om der kan proppes lidt på, f.eks. en lille smule pisk, måske af mig eller måske af en deltager.

Det er i forvejen planen at der vil blive tale om fiksering på en eller anden måde ind i mellem, og blindfold, men jeg er nødt til at sige at det vil afhænge af situationen hvor meget og hvor lidt der blive af den slags.
 
Dildoer skal ikke i anvendelse, jeg satser på at der vil være rigeligt med "naturligt materiale"
 

Endelig er der også forskel på hvor "hardcore" fyrene er og det er vigtig at ingens grænser overskrides.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

Tør man spørge til om der er en speciel grund til prisen for 2 timer er steget med 200 kr :) i forhold til tidligere arrangementer

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tør man spørge til om der er en speciel grund til prisen for 2 timer er steget med 200 kr :) i forhold til tidligere arrangementer

​er det ikke nogenlunde normal når der er analsex med i prisen??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

hov og undskyld inden jeg bliver beskyldt for at skrive for meget, men kom lige til at tænke på at det annoncerede GB måske også er en smule anderledes end et normalt - det er vel altid lidt dyrere når man er i dominansafdelingen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tør man spørge til om der er en speciel grund til prisen for 2 timer er steget med 200 kr :) i forhold til tidligere arrangementer

​Hej Icemand - jeg tænkte på og det er ikke for at brokke, bare noget jeg lige bemærkede, men hvis du syns at Tommy og jeg til tider kommer ud i unødvendigheder, så prøv lige at tjekke hvor meget vrøvl der står særligt på den sidste side i tråden under Miss Hell's GB imorgen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

​er det ikke nogenlunde normal når der er analsex med i prisen??

​Det har du nok ret i ,men jeg dyrker ikke anal ,så for mit vedkommende er det jo dyrere :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Det har du nok ret i ,men jeg dyrker ikke anal ,så for mit vedkommende er det jo dyrere :)

​det er selvfølgelig rigtigt - det er lidt mere flexibelt når det er noget man kan vælge fra eller til

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, det er interessant at vide med sandwich som Nskh spørger om, jeg vil så gerne udvide spørgsmålet til om hun er til sorte kys hhv. give/modtage

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu aner jeg jo ikke om hun er til det, men jeg kunne godt drømme om at få lov til at pisse på sådan en tøs, så hvis hun evt. er, vil det så være turn off for jer andre - det kunne f.eks. være afslutningsvis - personligt ville jeg gerne betale et fornuftigt ekstra beløb, hvis jeg måtte få lov til det, og for den sags skyld bare se på at det blev gjort - måske er der andre som også kunne synes at det ville være pissefrækt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Reknas, Stodder1 og Knajten

 

Øf, øf - muligvis men jeg har til gengæld ikke så travlt med at svine andre til

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hey gutter ingen grund til at kaste med mudder efter hinanden :-D det er helt i orden at spørge om både det ene eller andet og de spørgsmål der har været indtil nu syntes jeg da er relevante.

Jeg vil starte med at svare på om hun er til sandwich...... JA

Til spørgsmålet ang. sorte kys , både ja og nej :-) hun giver ikke , men er klar på at i giver hende sorte kys.

Så til urin sex..... NEJ

Vil lige sige igen at hun er under oplæring og til jeres udmærket spørgsmål , vil det måske blive aktuelt til et andet gangbang på et senere tidspunkt.

Skulle i have andre spørgsmål er i meget velkomne til at spørge og jeg vil svare så godt jeg kan :-)  

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jeg har tænkt mig hun skal have selvsiddende på , røde negle + hun skal have halsbånd på og eventuelt have blindfolde på til at starte med :-)

​Øhmmm - hvis det må være tilladt - kunne det ikke bliver med strømpeholder i stedet for selvsiddende - det ser frækkere ud, og så falder de ikke ned hele tiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Upsss - ved godt der er nogen som tæller mine indlæg - men et par tårnhøje stiletter ville bestemt også se frækt ud

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...