Hop til indhold
Gæst

Gangbang i Vejle den 2. juni med tøs under oplæring

Recommended Posts

Nej hun kan ikke bruges uden gummi i alle huller , knep med gummi og hun sutter uden " og man må godt komme i munden og ansigt på hende " og uden halsknep.

 

Nej hun er ikke den der deltog d. 19/5 , dette er hendes første gangbang :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej hun kan ikke bruges uden gummi i alle huller , knep med gummi og hun sutter uden " og man må godt komme i munden og ansigt på hende " og uden halsknep.

 

Nej hun er ikke den der deltog d. 19/5 , dette er hendes første gangbang :-)

 

​OK men det er de samme billeder på begge annoncer...det var derfor jeg spurgte, men hvilke billeder passer så

Del dette indlæg


Link til indlæg

​OK men det er de samme billeder på begge annoncer...det var derfor jeg spurgte, men hvilke billeder passer så

​Det var en fejl fra min side, var ind og se billeder på annoncen den 19. maj, kan se billederne er til jeres event

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Undskyld afsporingen, men jeg er lidt nysgerrig.

Er det en del af læretiden som tøs, når man har andenpart til at svare på intime spørgsmål, hvor man selv ligger krop til..?

Er en "tøs" bedst, når hun er totalt umyndiggjort..?:)

God fornøjelse.

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Ludvig,

Objektifisering er bestemt en dejlig leg - objekter kan jo ikke selv tage stilling :-)

God startlitteratur er f.eks. O's Historie - begge bind!

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest anders Jensen

Hej drenge :-) tøsens herre her.

Jeg kan fortælle jer at hun glæder sig rigtigt meget til at skulle stå til rådighed for jer d. 2 juni og hun er under oplæring og ivrig efter at lære.

Jeg håber i er friske på at komme og være med til at opleve denne skønne kvinde som er gennemsyret af liderlighed.

​Hun er for lækker - kommer i ikke til københavn??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej Brandmand!

Tak, jeg kender godt til O's historie, og ved godt at underkastelse er blevet hip't efter filmen Fifty shades of grey. Selv syntes jeg også det kan være frækt med en kontant og dominerende rolle, hvor fokus er på egne lyster og fantasier..;-)

Jeg syntes bare det vil være god stil med et enkelt pip fra "legetøjet" som signalere at hun er indforstået med legen og præmisserne..:)

Men OK, min erfaring er nok som bønder og agurkesalat.

VH Ludvig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ludvig nu er det ikke sådan at hun bliver brugt til noget hun ikke selv er med på.

Det er mig der står for at skrive med jer og ikke hende " og sådan er det " nu er jeg ikke en skid der bruger hende som et andet stykke kød og har umyndiggjort hende.

Dette er en del af en leg som hun selv er indforstået med og tænder på.

Håber at det giver svar nok , så der ikke er nogle der misforstår dette event.

Og hermed lukker jeg den fra min side ;-)

Til Anders Jensen.......jo det er helt sikkert en mulighed at vi også laver noget i københavn på et tidspunkt :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Til Buller47 = jo det var måske nok noget der kunne lade sig gøre :grin: begge dele.

​det ville være vildt lækkeret - jeg glæder mig allerede

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min wishlist:
 

Halsbånd og manchetter på alle 4. Gerne med karabinhager i - de giver en dejlig lyd når hun bruges :-) og giver os mulighed for at være lidt kreative. Giver samtidig gode "holdepunkter" når hun skal tvinges til et eller andet. 

En ballgag hængt om halsen, spændt præcist så hun ikke selv kan spytte den ud - men sådan at den er let for os at vippe ind og ud. God til at forhindre at en ladning spyttes ud - og ved evt småbrok:-)

Pisk og blindfold kun fra starten - ellers tror jeg hun går død inden 4 timer. Et smukt billede kunne være at hun stod bundet og blindfoldet mens vi ankom. Det skulle nok pirre.  

Tøsensherre starter så evt seancen med at bringe hende i tilpas underkastet stemning med pisk. Der er ikke noget som pisk til at trække en kvinde ind i nuet - meget opmærksom på omverdenens behov, krav og ønsker :-) (Og Ja Ludvig - det gør HENDE liderlig)

Glæder mig til at se hvordan det spænder af :-)
Send mig en PM for ideer eller evt lån af udstyr

 

 

 


 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg syntes bare det vil være god stil med et enkelt pip fra "legetøjet" som signalere at hun er indforstået med legen og præmisserne..:)

Men OK, min erfaring er nok som bønder og agurkesalat.

 

 

​Med fare for afsporing - det her er nok et emne for generel debat: Hvis du har talt med sub-piger om sådan noget som det her, så vil du vide, at det kan være en del af legen, at herren står for det hele. Tillids-spillet er jo mellem tøsen og herren, så hun må stole på, at han kan finde ud at sætte grænserne lige præcis der hvor de skal sidde. Det ville ikke give mening at hun selv udtalte sig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vi godt lige præcisere at det er et gangbang med et lille twist af dominans :-)  hun vil ikke komme til at have karabinhager på og hun skal ikke kastes rundt i en masse forskellige stillinger og spændes fast med karabinhager.

Dominansen består i at hun er tøs for mig og der vil selvfølgelig være mulighed for at i kan bede hende om at gøre nogle ting og at i kalder hende nogle ting som " luder , tøs osv. " er helt fint og tænder hende.

Hun er i begynder fasen som tøs :-) tingende vil komme langsomt i hendes oplæring og det vil jo ikke være umuligt at hun kommer igen på et andet tidspunkt og så der , er kommet et stykke videre i sin oplæring og grænserne dermed er blevet rykket :-D så kom og deltag i hendes første gangbang og når vi kommer igen til hendes gangbang nr. 2 vil i kunne se om hun har rykket sig siden det første gangbang :-D dominans består også i at rykke tøsens grænser og ikke bare i smæk og binde hende op.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Alt i alt, så er det vel bare et nogenlunde almindeligt GB hun skal opleve, og det er vel bare en del af jers leg, at hun ligesom skal "lægge krop til" er det nogenlunde rigtigt forstået?

Redigeret af Buller47
meningsforstyrrende skrivefejl

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Øhmmm - hvis det må være tilladt - kunne det ikke bliver med strømpeholder i stedet for selvsiddende - det ser frækkere ud, og så falder de ikke ned hele tiden.

 

Det bliver bare så herrefedt...

 

Redigeret af Ratata

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja alt i alt er det sådan det er Buller47 :-) det tænder hende at hun bliver brugt som tøs og skal være til rådighed for jer mænd :-) 

​det var lige det jeg håbede på, det skal nok blive super frækt

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil godt lige henlede opmærksomheden på at priserne er ændret efter ICEMAND påpegede at det normalt er sådan at time prisen er mindre og så der er et tillæg for anal , så deltagelse for 1 og 2 timer er sat ned og der er så et tillæg på 200 for anal.

Selvfølgelig mere fair når alle ikke er til anal :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Vil godt lige henlede opmærksomheden på at priserne er ændret efter ICEMAND påpegede at det normalt er sådan at time prisen er mindre og så der er et tillæg for anal , så deltagelse for 1 og 2 timer er sat ned og der er så et tillæg på 200 for anal.

Selvfølgelig mere fair når alle ikke er til anal :-)

​God stil :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Det er ikke korrekt

Syntes da det er mærkelig bemærkning Ole-Christensen kommer med. 

Nu har jeg snakket og været sammen med peter til flere af hans gangbangs. Kan kun sige at det altid bliver håndteret på en ordenlig måde for alle parter! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...