Hop til indhold
Gæst

Hvor går din grænse rent økonomisk

Recommended Posts

Hvad koster 53 minutter ? hverken mere eller mindre :)

​derfor har mange ikke 45 min på menuen .... så ret irritationen mod mænd der har SÅ få hjerneceller at de spørger så torskedumt  :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Du skal nok kunne få det til 1512 kr. Hvis du er dygtig til at forhandle. Måske 1514 i hvert fald.

​Og hvis du har lige penge med. Mange piger kan ikke give tilbage og "runder op".

Del dette indlæg


Link til indlæg

​derfor har mange ikke 45 min på menuen .... så ret irritationen mod mænd der har SÅ få hjerneceller at de spørger så torskedumt  :)

​85% af mine besøg er 45 minutter :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor alle de der pengespørgsmål?...tag rigeligt med!

Eller vis dog din ynglingspige så meget tilid at du på forhånd sender hende dine Dankort-oplysninger og din pinkode!

Længre er den vel ikke?

Det handler om tillid mine herrer!

(der er sikkert en del af mine slaver der vil kunne nikke genkendene, til det jeg har skrevet!)

Lidt ligesom at blive bundet og få bind for øjnene, og så overlade sine ædlere dele til en, man håber man har tillid til (hæ hæ hæ (tror de) (fnis)):D:D:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eller vis dog din ynglingspige så meget tilid at du på forhånd sender hende dine Dankort-oplysninger og din pinkode!

​Hvorfor ikke produktudvikle? Du trækker bare magnetstriben ned imellem ballerne på dine slaver, og så er den betaling ordnet :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ynglingspige må siges at være en forfriskende og sprogfornyende fordanskning af det fortærskede låneord ladyboy. :grin:

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ynglingspige må siges at være en forfriskende og sprogfornyende fordanskning af det fortærskede låneord ladyboy. :grin:

​Ja, eller bare "rugemaskinen" :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg har halve timer til 1000 - sådan som Geilekarl beskriver dem hvor det er 30 min action... og hvis man gerne vil have 45 min - jamen så koster det da bare 500 oveni :)  

​Nogen gange, hvor jeg har besøgt en pige, der bare har forsøgt at gøre mig færdig på 5 min, selvom jeg har bestilt og betalt for en hel ½ time, har jeg tænkt at hvis det nu var ligesom på cam, at man betalte f.eks kr. 33,33 pr. min. så ville hun nok istedet forsøge at strække tiden så langt ud som muligt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min grænse går ved FKK Globe i Zürich - jeg synes 130 Schweizerfranc pr. halve time er for meget, når entré, rejseudgifter, mad, overnatning osv. lægges oveni. I alt fald når man har betalt topskat i Danmark.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min grænse går ved FKK Globe i Zürich - jeg synes 130 Schweizerfranc pr. halve time er for meget, når entré, rejseudgifter, mad, overnatning osv. lægges oveni. I alt fald når man har betalt topskat i Danmark.

​Joh, men nu kan man vel, ret beset, ikke gøre Globe ansvarlig for, at du både skal rejse og overnatte, ja og gu'hjælpeme også skal have mad :-D:grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Min grænse går ved FKK Globe i Zürich - jeg synes 130 Schweizerfranc pr. halve time er for meget, når entré, rejseudgifter, mad, overnatning osv. lægges oveni. I alt fald når man har betalt topskat i Danmark.

​Tja, jeg har været på Globe, så det er ikke min smertegrænse (tror faktisk jeg gav 140 CHF (1000 kr.) pr.½ time, så de har sat prisen lidt ned).

Det er dyrt i forhold til tyske klubber, men ikke meget dyrere end priserne herhjemme.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad koster 53 minutter ? hverken mere eller mindre :)

​Helt ærligt:-( Hvor dumt kan man spørge?

Jeg vil mene at du lige har toppet:-o Endnu engang skal du gøre dig bemærket:-( Der kommer et seriøst spørgsmål, og hvad ender det i ? Syntes du/i selv at i kan være det bekendt, nå det er nok bare mig der er lidt sær;-) Men selvfølgelig, i skal jo have jeres daglige indlæg, og det klarer i jo meget godt. held og lykke med det, og lad os se hvem der kan skrive flest indlæg:wink:

Fortsat god uge:-(

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Helt ærligt:-( Hvor dumt kan man spørge?

Jeg vil mene at du lige har toppet:-o Endnu engang skal du gøre dig bemærket:-( Der kommer et seriøst spørgsmål, og hvad ender det i ? Syntes du/i selv at i kan være det bekendt, nå det er nok bare mig der er lidt sær;-) Men selvfølgelig, i skal jo have jeres daglige indlæg, og det klarer i jo meget godt. held og lykke med det, og lad os se hvem der kan skrive flest indlæg:wink:

Fortsat god uge:-(

 

​Helt ærligt Gog, så er der også kommet nogle seriøse svar. At det også bliver lidt fnis er vi jo vandt til og kan vel leve med?

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Helt ærligt:-( Hvor dumt kan man spørge?

Jeg vil mene at du lige har toppet:-o Endnu engang skal du gøre dig bemærket:-( Der kommer et seriøst spørgsmål, og hvad ender det i ? Syntes du/i selv at i kan være det bekendt, nå det er nok bare mig der er lidt sær;-) Men selvfølgelig, i skal jo have jeres daglige indlæg, og det klarer i jo meget godt. held og lykke med det, og lad os se hvem der kan skrive flest indlæg:wink:

Fortsat god uge:-(

 

​Tak for komplimentet, tilbage på sporet, hvor går din smertegrænse for købesex ? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

​Helt ærligt:-( Hvor dumt kan man spørge?

Jeg vil mene at du lige har toppet:-o Endnu engang skal du gøre dig bemærket:-( Der kommer et seriøst spørgsmål, og hvad ender det i ? Syntes du/i selv at i kan være det bekendt, nå det er nok bare mig der er lidt sær;-) Men selvfølgelig, i skal jo have jeres daglige indlæg, og det klarer i jo meget godt. held og lykke med det, og lad os se hvem der kan skrive flest indlæg:wink:

Fortsat god uge:-(

 

​trådstarten er "hvor er jeres smertegrænse økonomisk" ovenstående er ligeså ligegyldig, intetsigende og irrelevant som "hvad koster 53 min" Fair nok, hvis du havde skrevet lidt om dine egne tanker om maxprisen, at der kommer en lille sidebemærkning om ligegyldigheder.. men dette er en ren mavesur afsporing, som egentlig er mere kedelig end en ligegyldig bemærkning som 53 min.

For god ordens skyld, har jeg tidligere i tråden givet mit besyv med omhandlende trådstarten. Kan godt copypaste, men betragtes vist mest som spam

Del dette indlæg


Link til indlæg

En tøsetur koster det, den koster og jeg prutter sjældent med prisen. Dog er thai-steder ofte undtagelsen; for de kan lægge ud med fuldstændigt forrykte priser (går den, så går den). Dér bliver foden lige sat ned - det resulterer ofte i et grin og en mere moderat pris.
Jeg vælger sjældent mere end ½ time første gang jeg besøger en pige. Men det sker at jeg midt under akten finder på nye sjove ting, som skal prøves, eller at tiden blot ikke slår til og skal øges med et kvarter eller en halv time. Ofte får jeg henstand med betalingen til bagefter - selv hos en ny pige. Men det er altså også noget turn-off med en afbrydelse netop når det går allerbedst. Det sker også at en pige giver mere end vi havde aftalt (tid eller andet) - ofte dog på forventet efterbevilling - og det må jo så accepteres ;0)
Det er skønt at kombinere massage og sex, så thaipigerne er tit et valg.
De øvrige udenlandske piger er ofte gode og billige; jeg har dog dårlige erfaringer med de sydøsteuropæiske piger (ikke de græske), der er for langt mellem "snapsene".
Men der er også plads til de dejlige, men desværre ofte dyre, danske piger. Dem vil jeg ikke undvære.
Det bliver vel ca til 1/3 thai, 1/3 udenlandsk og 1/3 dansk. Nogle er nye, andre er gengangere (ikke spøgelser).
Det er altså en dyr hobby, det her. Men dejlig, det er den!
/Brutus

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg


Det bliver vel ca til 1/3 thai, 1/3 udenlandsk og 1/3 dansk. Nogle er nye, andre er gengangere (ikke spøgelser).
Det er altså en dyr hobby, det her. Men dejlig, det er den!
/Brutus

​Kan du ikke finde en pige som er 1/3 thai, 1/3 udenlandsk og 1/3 dansk, så er det 3 fluer med et smæk, men thai er og udenlandsk :)

Så du kan nøjes med ½thai ½ dansk.

Ja det er en dyr hobby, vi kan omformulere TS's spørgsmål til hvor mange penge bruger vi på denne hobby, per mdr, per år, per liv... ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Ja det er en dyr hobby, vi kan omformulere TS's spørgsmål til hvor mange penge bruger vi på denne hobby, per mdr, per år, per liv... ?

​Ja jeg er jo super nørden her, jeg har faktisk skrevet det ned! Men har ikke noteret alle de medfølgende udgifter - hoteller, entré til FKK-klubber, flybilletter osv.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Helt ærligt Gog, så er der også kommet nogle seriøse svar. At det også bliver lidt fnis er vi jo vandt til og kan vel leve med?

​Ja, det er "vi jo" men gør det ikke for andre "nye læsere" en side som denne, som skulle være seriøs, om spørgsmål om bl.a sexkøb, lidt useriøs? måske derfor der ikke er så mange seriøse skribenter:eek:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...