Hop til indhold
Gæst

Hvor går din grænse rent økonomisk

Recommended Posts

​Tak for komplimentet, tilbage på sporet, hvor går din smertegrænse for købesex ? :)

​Den går fra det den GP`s pris hun forlanger:eek: ellers kunne jeg da aldrig kunne finde på at kontakte  hende, tror det kaldes respekt for GPèn:wink:

Så, for mig går grænsen, har du de penge der skal til, kan du få:-D har du ikke må du gå:-(

RESPEKT

Del dette indlæg


Link til indlæg

​trådstarten er "hvor er jeres smertegrænse økonomisk" ovenstående er ligeså ligegyldig, intetsigende og irrelevant som "hvad koster 53 min" Fair nok, hvis du havde skrevet lidt om dine egne tanker om maxprisen, at der kommer en lille sidebemærkning om ligegyldigheder.. men dette er en ren mavesur afsporing, som egentlig er mere kedelig end en ligegyldig bemærkning som 53 min.

For god ordens skyld, har jeg tidligere i tråden givet mit besyv med omhandlende trådstarten. Kan godt copypaste, men betragtes vist mest som spam

​Mavesur afsporing:-( Hvad forskel på en afsporing?, og en mavesur afsporing? ok kald mig bare mavesur, men jeg mener bare at de samme personer, gang på gang, ikke skal have lov til at komme med ligegyldige kommentarer, bare for at , vi skal se, at de stadig er her, og det kan vi jo ikke være i tvivl om:-D Kald mig da gerne mavesur, men jeg skrev bare min mening, undskyld hvis det ikke lige passede dig, min mening er åbenbart lig med mavesur, så 180 grader, så er vi enige:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...