Hop til indhold

Hvor går din grænse rent økonomisk

Featured Replies

Skrevet

​Tak for komplimentet, tilbage på sporet, hvor går din smertegrænse for købesex ? :)

​Den går fra det den GP`s pris hun forlanger:eek: ellers kunne jeg da aldrig kunne finde på at kontakte  hende, tror det kaldes respekt for GPèn:wink:

Så, for mig går grænsen, har du de penge der skal til, kan du få:-D har du ikke må du gå:-(

RESPEKT

• Svar 51
  • Visninger 4.2k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Enig med de fleste i tråden so far. Jeg rører mig mest i thaiverden, og her finder man typiskt to segment af klinikker og to segment af kunder. Der findes klinikkerne hvor man får hele pakken for 1000

• Lady Cherie
    Lady Cherie

Hvorfor alle de der pengespørgsmål?...tag rigeligt med! Eller vis dog din ynglingspige så meget tilid at du på forhånd sender hende dine Dankort-oplysninger og din pinkode! Længre er den vel ikke? Det

• En tøsetur koster det, den koster og jeg prutter sjældent med prisen. Dog er thai-steder ofte undtagelsen; for de kan lægge ud med fuldstændigt forrykte priser (går den, så går den). Dér bliver foden

Skrevet

​trådstarten er "hvor er jeres smertegrænse økonomisk" ovenstående er ligeså ligegyldig, intetsigende og irrelevant som "hvad koster 53 min" Fair nok, hvis du havde skrevet lidt om dine egne tanker om maxprisen, at der kommer en lille sidebemærkning om ligegyldigheder.. men dette er en ren mavesur afsporing, som egentlig er mere kedelig end en ligegyldig bemærkning som 53 min.

For god ordens skyld, har jeg tidligere i tråden givet mit besyv med omhandlende trådstarten. Kan godt copypaste, men betragtes vist mest som spam

​Mavesur afsporing:-( Hvad forskel på en afsporing?, og en mavesur afsporing? ok kald mig bare mavesur, men jeg mener bare at de samme personer, gang på gang, ikke skal have lov til at komme med ligegyldige kommentarer, bare for at , vi skal se, at de stadig er her, og det kan vi jo ikke være i tvivl om:-D Kald mig da gerne mavesur, men jeg skrev bare min mening, undskyld hvis det ikke lige passede dig, min mening er åbenbart lig med mavesur, så 180 grader, så er vi enige:-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.