Hop til indhold
Guest Trinetease

Here we go Again....

Recommended Posts

Guest Trinetease

En høflig forespørgsel fra mig....

Når i mænd har et billed i skal checke hvor gør i det så?

Jeg har i dag fået tilsendt et privat billed af mig selv af en anonym ( dvs ikke en som deltager i debatter el andet herinde).

Billedet er privat og har aldrig været brugt til reklame osv.

Nu er jeg jo både frustreret og ked af det.

For det er det samme billede jeg gentagne gange fik tilsendt på Fb og som gjorde at jeg måtte lukke min profil.

Så Hvordan finder man ud af om det billede ligger på nettet?

Og kan man overhovedet finde ud af det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Trinetease.

Det er da ikke rart, at få tilsendt et billede af sig selv. Men har man taget et billede af sig selv eller fx er blevet tagget hvis man har deltaget i en fest. Og billedet bliver lagt op på fx facebook ligger billedet jo derude på nettet. Et godt råd ang. Facebook, du kan lukke din facebook profil så kun dine venner kan se billeder, opslag osv. (men da du ikke har facebook mere er det ikke relevans jo)

Nogen bruger Tineye og andre bruger Googles billed search.  

God kristi himmelfartsdag Trine. Håber du får en dejlig dag.

KK 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Trinetease.

Det er da ikke rart, at få tilsendt et billede af sig selv. Men har man taget et billede af sig selv eller fx er blevet tagget hvis man har deltaget i en fest. Og billedet bliver lagt op på fx facebook ligger billedet jo derude på nettet. Et godt råd ang. Facebook, du kan lukke din facebook profil så kun dine venner kan se billeder, opslag osv. (men da du ikke har facebook mere er det ikke relevans jo)

Nogen bruger Tineye og andre bruger Googles billed search.  

God kristi himmelfartsdag Trine. Håber du får en dejlig dag.

KK 

​ALLE billeder der lægges på nettet er tilgængelige, robotter støvsuger nettet for billeder og lign. Hvis man tror at det er privat, så er man da godt nok noget naiv. 

Der er kun et råd - TÆNK JER DOG OM - inden i lægger billeder på nettet, 

God kristi himmelfartsdag

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

En høflig forespørgsel fra mig....

Når i mænd har et billed i skal checke hvor gør i det så?

Jeg har i dag fået tilsendt et privat billed af mig selv af en anonym ( dvs ikke en som deltager i debatter el andet herinde).

Billedet er privat og har aldrig været brugt til reklame osv.

Nu er jeg jo både frustreret og ked af det.

For det er det samme billede jeg gentagne gange fik tilsendt på Fb og som gjorde at jeg måtte lukke min profil.

Så Hvordan finder man ud af om det billede ligger på nettet?

Og kan man overhovedet finde ud af det?

​Har sendt dig en privat besked

Del dette indlæg


Link til indlæg

​ALLE billeder der lægges på nettet er tilgængelige, robotter støvsuger nettet for billeder og lign. Har man EN gang lagt et bilede offentligt, det være sig privat eller officielt, er de tilgængelige resten at livet. Hvis man tror at det er privat, så er man da godt nok noget naiv. 

Der er kun et råd - TÆNK JER DOG OM - inden i lægger billeder på nettet, 

God kristi himmelfartsdag

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

​Hej BD 

Ja det er vel egentlig det jeg skriver ikke :D

God dag.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Hej BD 

Ja det er vel egentlig det jeg skriver ikke :D

God dag.

KK

Nej, du siger at man kan gøre det privat, og vælge hvem der kan se. Det er sikkert rigtig nok i jeres fb grupper, men billedet er på nettet og kan findes af en robot

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg skærer det lige heeeeelt ud ;-)

Billedet er Privat- det har aldrig været på nettet.

Det ene billed vi taler om her er et en veninde har taget af mig for 10 år siden.

Denne her mand som sender de her ting sender en sær blanding af private og MEGET gamle arb billeder.

Han påstår at sender mig de her ting for at fortælle mig om hvor farlig Google er.

Men nogle af de billeder han sender har aldrig været ude på nettet - ihvertfald ikke lagt ud på min foranledning.

Grunden til at jeg spørger som jeg gør er at nu vil jeg egentligt gerne vide hvor mange steder mine private fotos egenligt ligger.

Han har tidligere sendt mig billeder fra forskellige date/sex osv sites.

Eneste problem ved det er at jeg Aldrig har haft profil de steder.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja du kan gøre din facebook profil privat. Men bliver du tagget af andre i et opslag, eller der tages billeder af dig. Kan de findes.

At der så er nogen der synes det er interessant, at bruge tid på det er jo underligt. 

God dag.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg skærer det lige heeeeelt ud ;-)

Billedet er Privat- det har aldrig været på nettet.

Det ene billed vi taler om her er et en veninde har taget af mig for 10 år siden.

Denne her mand som sender de her ting sender en sær blanding af private og MEGET gamle arb billeder.

Han påstår at sender mig de her ting for at fortælle mig om hvor farlig Google er.

Men nogle af de billeder han sender har aldrig været ude på nettet - ihvertfald ikke lagt ud på min foranledning.

Grunden til at jeg spørger som jeg gør er at nu vil jeg egentligt gerne vide hvor mange steder mine private fotos egenligt ligger.

Han har tidligere sendt mig billeder fra forskellige date/sex osv sites.

Eneste problem ved det er at jeg Aldrig har haft profil de steder.

 

Så er der jo ikke mange muligheder, han må have fået dem videregivet af en du kender, eller en du kender har alligevel scannet dem ind og måske lagt dem på en fildelingstjeneste, f.eks. dropbox

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Det virkeligt sære er at han er i besiddelse af en blanding af div billeder.

Han har spammet mig med dem på Fb og nu også herinde.

Og jeg er vitterligt på helt bar bund med hvor og hvem han er.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu var Trinetease jo ikke så meget ude efter formaninger og løftede pegefingre. Hun ønsker at vide hvordan.

​Se forklaring er der jo så skrevet nogle af de foregående indlæg, ikke sandt. En gang til for Prins Knud, robotter og andre personer der har lagt dem online.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt nok skræmmende. Måske han har hacket en drop-box eller din pc ?

Og hvad vil han iøvrigt ? 

Du skriver han spammer dig herinde, Trine. Kan du få admin til at finde hans IP nummer og gå til politiet ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det virkeligt sære er at han er i besiddelse af en blanding af div billeder.

Han har spammet mig med dem på Fb og nu også herinde.

Og jeg er vitterligt på helt bar bund med hvor og hvem han er.

 

​Hej Trinetease.

Ja men som info9, skriver kunne han have fået billederne af andre. Det er bestemt ikke fordi jeg vil komme med formaninger, undskylder hvis det opfattes sådan. Jeg undre mig bare over folk synes det er rart at gøre det overfor mennesker. Kan seriøst ikke forstå hvad den type vil opnå med at sende disse billeder til dig. Så jeg forstår skam godt din undren og hvis du er meget vred.

God dag Trine.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

​ALLE billeder der lægges på nettet er tilgængelige, robotter støvsuger nettet for billeder og lign. Hvis man tror at det er privat, så er man da godt nok noget naiv. 

Der er kun et råd - TÆNK JER DOG OM - inden i lægger billeder på nettet, 

God kristi himmelfartsdag

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

​Jeg har fundet dig på nettet :lol:

http://www.funckr.com/genimg.aspx?fn=freephotoswithbig_1242.jpg&t=p&wp=5

Generelt alt som ligger på nettet kan findes med lidt held og snilde.

Trine øv øv at det sker for dig.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg har skrevet til en af de vise mænd - Jeg kan ikke rigtigt hitte ud af hvem man skriver til mht den slags :-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Trine tease prøv at gå venner og bekendtes profiler igennem på facebook ogdiverse lignende steder. Altså dem som har været i forbindelse med dig i forbindelse med de billeder. Kig deres billeder igennem om der ligger disse billeder af dig

et billede ligger ikke sig selv på nettet! Nettet gennemsøger ikke din computer for at tage nogle interessante med trine tease og ligge ud på nettet. En har trykket del :-) en som er i besiddelse af dem.

tineye og lignende kan gennemsøge nettet for billeder. Så har en eksempelvis dit ansigtsbillede, kan nettet gennemsøges for et lignende ansigtsbillede ( dog skal det stadig være meget ens) men er det gamle billeder, er det nok ikke dette som er sket. Og billede skal som sagt ligge på nettet og ikke på privat computer

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Hej Trinetease.

Ja men som info9, skriver kunne han have fået billederne af andre. Det er bestemt ikke fordi jeg vil komme med formaninger, undskylder hvis det opfattes sådan. Jeg undre mig bare over folk synes det er rart at gøre det overfor mennesker. Kan seriøst ikke forstå hvad den type vil opnå med at sende disse billeder til dig. Så jeg forstår skam godt din undren og hvis du er meget vred.

God dag Trine.

KK

​Hvis du kender til psykologi, ved du at besiddelse af hemmelige info/billeder = en slags magt, manden får nok et kick at besidde og vise over for pigerne at han har hemmelige billeder af dem.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Hvis du kender til psykologi, ved du at besiddelse hemmelige info/billeder = en slags magt, manden får nok et kick at besidde og vise over for pigerne at han har hemmelige billeder af dem.

​Hej Nille.

Jo jo kan godt min psykologi, At have den viden Nille, gør jo ikke mænd mere macho, snare tværtimod. Og den magt er jo ofte bare lavt selvværd og utilstrækkelighed ved mænd.

Det jo en manglende anstændighed. Og det florere jo i stor stil, at der er nogen der enten vil finde, kender eller leder efter identiteten på pigerne imod deres vilje. Underlig form for magt. At besidde.

God dag Nille.

KK

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Se forklaring er der jo så skrevet nogle af de foregående indlæg, ikke sandt. En gang til for Prins Knud, robotter og andre personer der har lagt dem online.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet.

Hvorfor pokker anvender du altid denne ubehageligt nedgørende tone. ?

Det er helt unødvendigt, og bidrager med -intet. 

 

En robot er ikke en person. Bare til info

Redigeret af Aarhuselsker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

​Hvis du kender til psykologi, ved du at besiddelse af hemmelige info/billeder = en slags magt, manden får nok et kick at besidde og vise over for pigerne at han har hemmelige billeder af dem.

Det kan da gøres på en meget federe måde!! Først et kemimøde, hvor hun bliver lidt tryg ved en og får en fornemmelse af man ikke er en afstumpet psykopat. 

Så kan man forespørge om hun er til bindelege. Evt først kun vikle rundt om hænderne uden at slå knude, så hun let kan komme ud igen, hvis hun ikke føler sig tryg.

nu ligger hun pludselig nøgen foran dig til fri disposition, du har magten over hende. Alt andet meget federe end sidde derhjemme og gemme sig bag tastaturet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Hvis du kender til psykologi, ved du at besiddelse af hemmelige info/billeder = en slags magt, manden får nok et kick at besidde og vise over for pigerne at han har hemmelige billeder af dem.

Altså, ligesom når BigDick gemmer billeder? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Altså, ligesom når BigDick gemmer billeder? 

Altså han kan jo ikke bebrejdes for at gemme dit profilbillede lækkerbidsken :-D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Hej Nille.

Jo jo kan godt min psykologi, At have den viden Nille, gør jo ikke mænd mere macho, snare tværtimod. Og den magt er jo ofte bare lavt selvværd og utilstrækkelighed ved mænd.

Det jo en manglende anstændighed. Og det florere jo i stor stil, at der er nogen der enten vil finde, kender eller leder efter identiteten på pigerne imod deres vilje. Underlig form for magt. At besidde.

God dag Nille.

KK

​Jeg konstaterer nøgent disse mænds tankegang, jeg kommenterer ikke om det macho eller cool. Alle mænd er mere eller mindre nysgerrige, for nogle tager det bare overhånd. 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...