Hop til indhold
Guest Trinetease

Here we go Again....

Recommended Posts

Det kan da gøres på en meget federe måde!! Først et kemimøde, hvor hun bliver lidt tryg ved en og får en fornemmelse af man ikke er en afstumpet psykopat. 

Så kan man forespørge om hun er til bindelege. Evt først kun vikle rundt om hænderne uden at slå knude, så hun let kan komme ud igen, hvis hun ikke føler sig tryg.

nu ligger hun pludselig nøgen foran dig til fri disposition, du har magten over hende. Alt andet meget federe end sidde derhjemme og gemme sig bag tastaturet

​Geilekarl, jeg ved godt du har en fetish med bindelege, har du reb med når du tager på klub ?

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skærer det lige heeeeelt ud ;-)

Billedet er Privat- det har aldrig været på nettet.

Det ene billed vi taler om her er et en veninde har taget af mig for 10 år siden.

Denne her mand som sender de her ting sender en sær blanding af private og MEGET gamle arb billeder.

Han påstår at sender mig de her ting for at fortælle mig om hvor farlig Google er.

Men nogle af de billeder han sender har aldrig været ude på nettet - ihvertfald ikke lagt ud på min foranledning.

Grunden til at jeg spørger som jeg gør er at nu vil jeg egentligt gerne vide hvor mange steder mine private fotos egenligt ligger.

Han har tidligere sendt mig billeder fra forskellige date/sex osv sites.

Eneste problem ved det er at jeg Aldrig har haft profil de steder.

 

 

 

Aha, hvordan blev de billeder fremkaldt? 

Snakker vi hos en foto handler med film rulle, eller bare digitalt hos Bilka eller den slags. 

Der kan billeder vel godt "stjæles".  

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

De har ligget på en harddisk.

Jeg ved godt at Alle kan findes på nettet - Og jeg ved også godt at for nogle er det er sport at finde ud af alt om os piger.

Men Ham her fyren er skræmmende.

Han har jo en desideret fest ud af at gøre opmærksom på hvor meget han ved om mig.

De her billeder er 10 år gamle.

De har aldrig været fremkaldt ( de private af dem ).... 

Arbejdsbillederne har ligget på de hjemmesider jeg har lagt dem ud på selv.

At være en fremmed mands syge hobby er altså skræmmende.

Og at han ligefrem laver en profil herinde for at kunne sende mig billederne og div mails er alligevel lidt vildt.

Hvorfor ikke bare sende mig dem på

min arb mail...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg kan oplyse at vi har undersøgt sagen og at en bruger har modtaget karantæne på ubestemt tid for at chikanere Trine Tease. Det er ikke i orden med den slags skjult pression og det er langt over grænsen for hvad vi vil acceptere.

Har man mistanke eller viden om at noget sådan foregår her på EG bør man selvfølgelig tage direkte kontakt til ledelsen og vi vil så undersøge sagen og tage affære. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan oplyse at vi har undersøgt sagen og at en bruger har modtaget karantæne på ubestemt tid for at chikanere Trine Tease. Det er ikke i orden med den slags skjult pression og det er langt over grænsen for hvad vi vil acceptere.

Har man mistanke eller viden om at noget sådan foregår her på EG bør man selvfølgelig tage direkte kontakt til ledelsen og vi vil så undersøge sagen og tage affære. 

Vedkommende kan forhåbentligt ikke oprette nye profiler i karantæne perioden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vedkommende kan forhåbentligt ikke oprette nye profiler i karantæne perioden.

​og forhåbentlig er IP adressen givet videre til Trine så hun kan gå til politiet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan oplyse at vi har undersøgt sagen og at en bruger har modtaget karantæne på ubestemt tid for at chikanere Trine Tease. Det er ikke i orden med den slags skjult pression og det er langt over grænsen for hvad vi vil acceptere.

Har man mistanke eller viden om at noget sådan foregår her på EG bør man selvfølgelig tage direkte kontakt til ledelsen og vi vil så undersøge sagen og tage affære. 

​Godt gået! :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg takker Ledelsen for at tage mig alvorligt og endnu mere for at reagere .

Jeg er klar over at han ikke stopper her - Men det er rart at vide at han ihvertfald bare et sted på nettet har fundet ud af at hans adfærd har en konsekvens.

Og 1000 tak for alle jeres søde Mails ❤️

 

Kh Trine

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vedkommende kan forhåbentligt ikke oprette nye profiler i karantæne perioden.

​eller har forhåbentligt ikke flere profiler/dobbeltprofil herinde i forvejen!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

 

Det kunne også være en eks eller en af dine kollegaer, hvis du har haft din computer med ude.. 

Prøv at komme til bunds i det- kan en hardware hackes og har du fået en ip- adresse fra administrationen? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

robotter og andre personer der har lagt dem online.

​Og hvordan lægger robotterne billeder online?

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​og forhåbentlig er IP adressen givet videre til Trine så hun kan gå til politiet.

​Supplerende vil jeg opfordre til at tjekke om andre profiler herinde bruger samme ip ...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kunne også være en eks eller en af dine kollegaer, hvis du har haft din computer med ude.. 

Prøv at komme til bunds i det- kan en hardware hackes og har du fået en ip- adresse fra administrationen? 

​Eller hvis pc'en har været til rep. eller du har fået hjælp til et eller andet (installation o.lign.) 

Hvis stalkeren har været lusket har han først sendt en mail som måske indeholdt noget der fik dig til at klikke på alle vedhæftninger og derved smuglet en trojaner ind på din pc, så han kunne få fjernadgang? (Kør scanning for virus/malware - men det er jo for sent nu.)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ACDsee

Det virkeligt sære er at han er i besiddelse af en blanding af div billeder.

Han har spammet mig med dem på Fb og nu også herinde.

Og jeg er vitterligt på helt bar bund med hvor og hvem han er.

 

​Der er en reel sandsynlighed for at din eller en andens medier (computer/tlf osv) er hacket/stjålet, hvis det aldrig har været på nettet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest ACDsee
Og jeg er vitterligt på helt bar bund med hvor og hvem han er.

 

​Hvad vil han opnå?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runaldo

Nogle mennesker tænder på chikane. Der er sikkert intet han vil opnå.

Det er uden tvivl fordi nogen har haft adgang til dine enheder, hvis du mener at det er billeder der aldrig har været på internettet - og vi taler vel om før tiden med iClouds, GoogleDrive og MSN SkyDrive.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Trine tease prøv at gå venner og bekendtes profiler igennem på facebook ogdiverse lignende steder. Altså dem som har været i forbindelse med dig i forbindelse med de billeder. Kig deres billeder igennem om der ligger disse billeder af dig

et billede ligger ikke sig selv på nettet! Nettet gennemsøger ikke din computer for at tage nogle interessante med trine tease og ligge ud på nettet. En har trykket del :-) en som er i besiddelse af dem.

tineye og lignende kan gennemsøge nettet for billeder. Så har en eksempelvis dit ansigtsbillede, kan nettet gennemsøges for et lignende ansigtsbillede ( dog skal det stadig være meget ens) men er det gamle billeder, er det nok ikke dette som er sket. Og billede skal som sagt ligge på nettet og ikke på privat computer

​Det er jo helt rigtigt som GK skriver, at billeder lægger ikke sig selv på nettet. Hvis man ikke selv lægger et billede på nettet er der kun 2 muligheder for hvordan det ender der:

1: Din computer er blevet hacket og indholdet kopieret (eller et fysisk indbrud, hvor indholdet er kopieret)

eller

2: én eller anden i din omgangskreds (eller deres børn) har lagt billeder af dig på deres Facebook eller et andet socialt medie. Selvom billedet bliver slettet ligger det eet eller andet sted i cyberspace og kan findes, hvis man ved hvordan man skal lede.

Det sidste er nok det mest sandsynlige og forekommer rigtig tit uden at nogen af de implicerede fatter hvordan det er sket. Et typisk eksempel er, at Gerda tager et billede af Trine. Gerda får en kopi pr sms til minde om en fed pige-aften (eller whatever). Gerda's telefon tømmer automatisk sit billedarkiv og i Gerda's PC. Alle glemmer alt om det. 4 år senere sidder Gerda's teenage-datter, Gertrud og roder i mors PC. Af grunde som kun en teenager forstår læsser hun en række af mors billeder over på sin PC. Et års tid senere skal hun bruge nogle billeder til at illustrere eet eller andet på sin Facebook-profil. Og vupti er Trines billede på nettet. Det bliver godt nok slettet et par dage senere, men nu ligger billedet i Cyberspace. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad har han gjort har han truet hende med det billed eller hvad??

Er det ikke et underligt spørgsmål at komme med på nuværende tidspunkt?

1) Tråden er et par uger gammel!!

2) Det er dit første indlæg!

Kun en tanke!!!???

God Grundlovsdag 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad har han gjort har han truet hende med det billed eller hvad??

​Velkommen til. Hvis du læser tråden fra start, så finder du svaret på din spørgsmål.

God fredag herfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tænker, vil han lige vise at han er her endnu? Første indlæg i en gammel streng

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hunter

Er det ikke et underligt spørgsmål at komme med på nuværende tidspunkt?

1) Tråden er et par uger gammel!!

2) Det er dit første indlæg!

Kun en tanke!!!???

God Grundlovsdag

​Ja det tænkte jeg godt nok også.

Macavelli: Hvad interesse har du i denne her sag - ???

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...