Hop til indhold
Maxxx6000

Super fransk

Recommended Posts

 

Er jeg den eneste der nervøs for at blive smittet med et eller andet?

 

​Nej, det er du bestemt ikke.

Risikoen er dog væsentlig mindre end ved ubeskyttet sex.

AIDS-fondet har begået følgende artikel til bøsser (som åbenbart dyrker meget oralsex), som er meget god: https://aidsfondet.dk/vaerd-vide-om-oralsex

Risikoen er i øvrigt mindre for den der bliver suttet(normalt manden), end den der sutter(normalt kvinden).

Kondom er en god ting, og bør altid være udgangspunktet i forbindelse med købesex.

Men man kan forsøge at vurderer den enkelte pige, f.eks. mundhygiejne/personlig hygiejne, sammenholdt med hvor hun kommer fra (dansk/udenlandsk), og på denne baggrund foretager et valg om det skal være et kondomfrit blowjob.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som modtager kan du kun få HIV hvis hun, eller han, har smittekilder i munden, f.eks. sæd fra en anden mand, blødende sår eller lignende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

gonore , syfilis , herpes smitter vist ganske godt ved sex uden gummi og det, om så det  franske eller danske

 

Redigeret af linda

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kondomer sikrer dig ikke 100%, hvis det er det du tænker på. Kønsvorter klarer fint at smitte alligevel, og kysser du med pigen kan du få herpes - og hvis du lægger dig på sengen, kan du få stafylokokker fra sengetøjet. Sidstnævnte har jeg haft tre gange nu - ikke sjovt. Du kan naturligvis få en masse - undtagen hiv - hvis du slikker pigen.

Med hensyn til sygdomme er det bedste nok at droppe det danske købesexmarked og holde sig til FKK-klubber i Tyskland, hvor der er regelmæssige lægetjek. Det er der i alt fald på Artemis i Berlin, Samya i Köln og World i Hessen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Alt andet lige Louie, så reducerer de lægetjek af pigerne kun det potentielle omfang af hvor mange piger der kan være smittebærere af hvad det nu kan være, mens danske pigers princip om ikke at yde fransk uden, hvis du så heller ikke slikker pigen, trods alt yder både pigen og manden maksimal beskyttelse mod at blive smittet.

Os der modtager fransk uden i Tyskland udsætter os for en risiko, som vi ikke får lov til hos danske piger der ikke yder fransk uden.

Jeg er så også nået dertil, at så teoretisk hiv udgør som en risikofaktor i forbindelse med orale lege uden beskyttelse, der dyrker jeg det også, samtidig med at jeg har søgt at minimere risikoen ved at betale for alle de vaccinationer der kan købes.

Herefter skulle det man kan pådrage sig være til at behandle, særligt det mest harmløse, der stadig er den største risiko forbundet med.

Jeg kunne godt tænke mig noget statistik over et år, over hvad pigerne testes positivt for, og hvilket omfang det har over et år i de klubber du nævner.

Måske det kunne sige noget om hvor lille en risiko både piger og mænd udsætter sig for, ved lavrisiko sex hvor der altid benyttes kondom ved vaginalt og analt samleje.

Jeg har aldrig læst om epidemier i branchen i Tyskland med dens ca 400000 sexarbejdere, og mig bekendt fylder alt denne lavrisiko købesex ikke en faktor, negativt for sig i den tyske statistik over kønssygdomme.

Måske vi alligevel relativt betragtet ikke opfører os mere uansvarligt end den gennemsnitlige seksuelt aktive andel af en befolkning på 80 millioner, samtidig med alt den kontrol pigerne er underlagt, og at vi mænd forhåbentlig også flest bliver testet i et fornødent omfang.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Kan læse herinde at de fleste knalder med gummi men får blowjob uden gummi.

Er jeg den eneste der nervøs for at blive smittet med et eller andet?

 

 

Nix, du er ikke den eneste, der gerne vil være på den sikre side. Der er heldigvis mange piger, der sutter med gummi. Jeg har også indkøbt slikkelapper, hvis nogen ønsker at benytte dem ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kondomer sikrer dig ikke 100%, hvis det er det du tænker på. Kønsvorter klarer fint at smitte alligevel, og kysser du med pigen kan du få herpes - og hvis du lægger dig på sengen, kan du få stafylokokker fra sengetøjet. Sidstnævnte har jeg haft tre gange nu - ikke sjovt. Du kan naturligvis få en masse - undtagen hiv - hvis du slikker pigen.

Med hensyn til sygdomme er det bedste nok at droppe det danske købesexmarked og holde sig til FKK-klubber i Tyskland, hvor der er regelmæssige lægetjek. Det er der i alt fald på Artemis i Berlin, Samya i Köln og World i Hessen.

Jeg har ikke hørt om nogen, som er blevet smittet med stafylokokker i DK? Desuden bruger de fleste danske piger kondom ved alt? Har aldrig fået nogle kønssygdomme i den tid, jeg har været gp.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

gonore , syfilis , herpes smitter vist ganske godt ved sex uden gummi og det, om så det  franske eller danske

 

Klamydia, ​gonoré og syfilis smitter ved slimhindekontakt.

Ved normalt samleje vil penis-slimhinden (glansen på penis) komme i voldsom kraftig kontakt med slimhinderne i skeden. Det er heller ikke unormalt, at der komme små-rifter i begges slimhinder ved samleje.

Ved oralsex, vil slimhindekontakten normalt være mere afdæmpet, kontrolleret og rolig, og der opstår kun sjældent rifter mv. Desuden har spyttet i munden en vis bakteriedræbende effekt.

Generelt siger man derfor, at risikoen for at overføre disse sygdommen, er højere ved ubeskyttet samleje, end det er ved ubeskyttet oralsex.

Men det siger sig selv, at risikoen stiger, hvis man udfører mere "hård" oralsex, f.eks. deep throating eller hvis oralsexen på en kvinde bliver kombineret med hård fisting el. lign. Derudover så stiger risikoen også hvis den givende part, har halsbetændelse, tandkødsbetændelse osv.

Dette er dog en teoretisk diskussion. Der findes ingen valide undersøgelser/kilder, der med sikkerhed kan sige noget om smitterisikoen ved henholdsvis ubeskyttet samleje vs. ubeskyttet oralsex.

Men som jeg har forstået det, så er ubeskyttet oralsex "lille risiko", og ubeskyttet samleje "høj risiko".

Ved brug af kondom, reduceres begge dog til "ubetydelig lille risiko"

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan godt være at risikoen er minimal ved ubeskyttet oral, men det siger sig selv, at den stiger hvis man udsætter sig for det på daglig basis med mange partnere. Den der "får noget i munden" har størst risiko for smitte. Af samme grund tør jeg godt modtage oral, og bliver naturligvis testet for alt med jævne mellemrum, men jeg vil ikke give ubeskyttet oral.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan godt være at risikoen er minimal ved ubeskyttet oral, men det siger sig selv, at den stiger hvis man udsætter sig for det på daglig basis med mange partnere. Den der "får noget i munden" har størst risiko for smitte. Af samme grund tør jeg godt modtage oral, og bliver naturligvis testet for alt med jævne mellemrum, men jeg vil ikke give ubeskyttet oral.

Du har, på et grundlag du er selv er kommet frem til, selv opgjort en risiko, og besluttet, at denne risiko ikke er en risiko, du vil påtage dig.

Dette er en yderst fornuftig fremgangsmåde og bør egentligt være det grundliggende råd i forhold til ens personlige overvejelser i forhold til ubeskyttet oralsex.

(personligt synes jeg dog, at det er en yderst fornuftig beslutning du er kommet frem til! ;-))

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

http://www.netdoktor.dk/emnecenter/hpv.shtml - 

http://www.kaere-kvinde.dk/om-hpv/fakta-om-hpv-virus.aspx

Jeg husker at LA kaldte HVP- virus for en 'ludersygdom' - lidt misvisende, da de vist hentydede til piger, som dyrker usikker sex med mange skiftende partnere.  Virussen kan sætte sig og udvikle sig til kræftceller både på penis, endetarm, mandler osv.. Eeew.. 

Men ja- ved usikker sex, så håber jeg da at man går til nogle, som bliver tjekket ofte og at man selv bliver det : ) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

Kondomer sikrer dig ikke 100%, hvis det er det du tænker på. Kønsvorter klarer fint at smitte alligevel, og kysser du med pigen kan du få herpes - og hvis du lægger dig på sengen, kan du få stafylokokker fra sengetøjet. Sidstnævnte har jeg haft tre gange nu - ikke sjovt. Du kan naturligvis få en masse - undtagen hiv - hvis du slikker pigen.

Med hensyn til sygdomme er det bedste nok at droppe det danske købesexmarked og holde sig til FKK-klubber i Tyskland, hvor der er regelmæssige lægetjek. Det er der i alt fald på Artemis i Berlin, Samya i Köln og World i Hessen.

​De lægetjek er intet værd. Jeg har i tidernes morgen arbejdet i Tyskland og allerede dengang blev attesterne hjulpet lidt på vej.... Mutter havde simpelthen en hotline til en læge, der fik en freebee tilgode til stedet, når en pige ikke kunne få en attest fra Gesundheits Amt. 

Knus Pia

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nix, du er ikke den eneste, der gerne vil være på den sikre side. Der er heldigvis mange piger, der sutter med gummi. Jeg har også indkøbt slikkelapper, hvis nogen ønsker at benytte dem ;) 

Slikkelapper?? Hvad dælen er det?? :D

Jeg har nævnt det flere gange før, men af hensyn til de bagerste rækker.

tidligere modtog jeg gerne oral uden gummi.

så oplevede jeg lidt svien ved urinering og tænkte: "pis jeg har fået noget"

så blev jeg tjekket og var negativ. Svien gik væk af sig selv

så fik jeg blow igen uden gummi efter noget tid.

så fik jeg svien igen. Jeg fik lavet en test men det var ikke noget, og svien gik væk igen.

og så besluttede jeg mig for at permanent droppe oral uden gummi. Oral skal nydes. 15 minutters oral sex efterfulgt af 15 dages bekymring er ikke det værd.

 

Risikoen et lille, så man må gøre det op med sig selv og lade være med at google det for meget. For det bliver man ikke klogere af.

Redigeret af Tip toe

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kondomer sikrer dig ikke 100%, hvis det er det du tænker på. Kønsvorter klarer fint at smitte alligevel, og kysser du med pigen kan du få herpes - og hvis du lægger dig på sengen, kan du få stafylokokker fra sengetøjet. Sidstnævnte har jeg haft tre gange nu - ikke sjovt. Du kan naturligvis få en masse - undtagen hiv - hvis du slikker pigen.

Med hensyn til sygdomme er det bedste nok at droppe det danske købesexmarked og holde sig til FKK-klubber i Tyskland, hvor der er regelmæssige lægetjek. Det er der i alt fald på Artemis i Berlin, Samya i Köln og World i Hessen.

​Så længe der er et 'åbent vindue' , hvor man kan smitte, UDEN at kunne konstatere sygdom....og så længe man reelt ikke tester efter HVER omgang, er sådanne lægecheck er ret DÅRLIG forsikring.

Kun ved at fjerne årsagen til mulig smitte, vil man opnå sikkerhed.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Slikkelapper er nogle små stykker gummi (jeg har købt med mintsmag ;) ) til at lægge på missen for sikker slikning. De fås hos AIDS-fonden. Jeg valgte at købe dem, fordi en gæst havde medbragt en plastikpose hjemme fra køkkenet til formålet, det synes jeg ikke var så charmerende alligevel ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest VarmePia

Slikkelapper?? Hvad dælen er det?? :D

Jeg har nævnt det flere gange før, men af hensyn til de bagerste rækker.

tidligere modtog jeg gerne oral uden gummi.

så oplevede jeg lidt svien ved urinering og tænkte: "pis jeg har fået noget"

så blev jeg tjekket og var negativ. Svien gik væk af sig selv

så fik jeg blow igen uden gummi efter noget tid.

så fik jeg svien igen. Jeg fik lavet en test men det var ikke noget, og svien gik væk igen.

og så besluttede jeg mig for at permanent droppe oral uden gummi. Oral skal nydes. 15 minutters oral sex efterfulgt af 15 dages bekymring er ikke det værd.

 

Risikoen et lille, så man må gøre det op med sig selv og lade være med at google det for meget. For det bliver man ikke klogere af.

​Svamp. Svaret er svamp. Alle piger der giver fransk uden har mundskyl med klorhexidin stående da de ofte får svamp på tungen og i svælget. 

https://www.google.dk/search?q=svamp+på+tungen&biw=1517&bih=714&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=YsRRVYDQCMPVygO9v4CYAw&sqi=2&ved=0CAYQ_AUoAQ&dpr=0.9 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har ikke hørt om nogen, som er blevet smittet med stafylokokker i DK? Desuden bruger de fleste danske piger kondom ved alt? Har aldrig fået nogle kønssygdomme i den tid, jeg har været gp.. 

​Kan man få stafylokokker af at slikke fisse. så tror jeg sgu jeg har sovet i sexual undervisningstimen da det blev omtalt. Forstod at det kun var når man havde et sår på kroppen det var muligt. Men nu er jeg jo heller kun en dum uvidende vestjyde fra kartoffelmarken, men med tablet.

Fissen er vist ikke det jeg forstår ved et "sår", men opdater mig lige, hvis jeg tager fejl.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Redigeret af BigDick
redigeret

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Kan man få stafylokokker af at slikke fisse. så tror jeg sgu jeg har sovet i sexual undervisningstimen da det blev omtalt. Forstod at det kun var når man havde et sår på kroppen det var muligt. Men nu er jeg jo heller kun en dum uvidende vestjyde fra kartoffelmarken, men med tablet.

Fissen er vist ikke det jeg forstår ved et "sår", men opdater mig lige, hvis jeg tager fejl.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Tror Louie mente fra sengetøjet.. http://www.apoteket.dk/Sygdomsleksikon/SygdommeEgenproduktion/Stafylokokker.aspx

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Slikkelapper er nogle små stykker gummi (jeg har købt med mintsmag ;) ) til at lægge på missen for sikker slikning. De fås hos AIDS-fonden. Jeg valgte at købe dem, fordi en gæst havde medbragt en plastikpose hjemme fra køkkenet til formålet, det synes jeg ikke var så charmerende alligevel ;) 

Mint smag? Hvad er der galt med den ægte smag af kvinde. ;)

Har aldrig hørt om det før, og jeg har efterhånden hørt meget. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er intet galt med den ægte smag af kvinde, men hvis folk gerne vil bruge slikkelapper, så er mintsmag at foretrække fremfor smag af gummi. Ligesom jeg altid bruger kondomer med jordbærsmag ;)  Som en kær gæst sagde, jeg vil aldrig mere kunne spise jordbær, uden at tænke på dig :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Slikkelapper er ikke specielt små, når de først er blevet foldet ud, jeg har sjældent set noget så usexet som det mini a ture latexlagen. :D

 

GPO94RL.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...