Hop til indhold
Gæst

Titman

Recommended Posts

Gæst

Titman har bedt om at få slettet sit navn herinde, som den vågne bruger nok har set, og ønsket har ledelsen naturligvis efterkommet.

Belært af erfaringen mange gange, når flere andre er smuttet herinde, så vil vi gribe ind overfor at man jagter ham personligt på en nedladende måde nu hvor han ikke længere er her. Vi ser det hver eneste gang en kendt bruger er smuttet herinde fra og fra mange af de samme brugere i øvrigt, og vi vil ikke se det denne gang eller i fremtiden i øvrigt.

Det vil vi gøre af to årsager. Dels mener vi ikke at der er nogen grund til at sparke til en person der ikke kan svare igen eller er her mere, dels så ved vi belært af erfaringen at begynder at man sparke til en person der netop er smuttet vil det give yderligere ballade herinde. Når personen ikke længere er her og frivilligt har valgt at gå, så må alle fjender af personen vel kunne komme videre også ret nemt, skulle man mene.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hå Hå orv hvor Sjovt ik?

En der fik en Advasel eller karentæne, som lige skulle korsfæstes....hænges ud, i indtil flere indlæg, med spydige bemærkninger!

Sådan!

Så kan den formastlige lære at gå sin bodsgang i fuld offentlighed! Ned med synderen!

Vi fik ham væk!

Nogen der er stolte?....

nogen jeg skal nævne ved navn som har nedgjort ham i sine sidste indlæg?

Nej Lad os få nogle flere "syndere" frem....:

Dem vi kan korsfæste, lave grin med, voksenmobbe (nå nej, det er jo helt normalt siger ha ha Nille)

Lave indirekte ondskabsfulde indlæg omkring,

Du der læser det her, det er jo ikke møntet på dig, kun alle de andre, eller er det?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hå Hå orv hvor Sjovt ik?

En der fik en Advasel eller karentæne, som lige skulle korsfæstes....hænges ud, i indtil flere indlæg, med spydige bemærkninger!

Sådan!

Så kan den formastlige lære at gå sin bodsgang i fuld offentlighed! Ned med synderen!

Vi fik ham væk!

Nogen der er stolte?....

nogen jeg skal nævne ved navn som har nedgjort ham i sine sidste indlæg?

Nej Lad os få nogle flere "syndere" frem....:

Dem vi kan korsfæste, lave grin med, voksenmobbe (nå nej, det er jo helt normalt siger ha ha Nille)

Lave indirekte ondskabsfulde indlæg omkring,

Du der læser det her, det er jo ikke møntet på dig, kun alle de andre, eller er det?

3d applause Perfekt indlæg,

Venligst Landsbytossen - nu med tablet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hå Hå orv hvor Sjovt ik?

En der fik en Advasel eller karentæne, som lige skulle korsfæstes....hænges ud, i indtil flere indlæg, med spydige bemærkninger!

Sådan!

Så kan den formastlige lære at gå sin bodsgang i fuld offentlighed! Ned med synderen!

Vi fik ham væk!

Nogen der er stolte?....

nogen jeg skal nævne ved navn som har nedgjort ham i sine sidste indlæg?

Nej Lad os få nogle flere "syndere" frem....:

Dem vi kan korsfæste, lave grin med, voksenmobbe (nå nej, det er jo helt normalt siger ha ha Nille)

Lave indirekte ondskabsfulde indlæg omkring,

Du der læser det her, det er jo ikke møntet på dig, kun alle de andre, eller er det?

​Falder på knæ og siger det er det bedste indlæg der har været skrevet herinde i meget lang tid. :eek:

Hov :shock:

Det er sku trist at sådan en opsang må gå under at være det bedste indlæg der er skrevet herinde i meget lang tid. :!:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er egentlig forskellen på at blive slettet herinde og bare at lade være med at komme herind mere?

Man kan jo bare logge af for sidste gang uden at vende tilbage - så vidt, jeg kan se, står alle éns indlæg der jo alligevel, selv om man er blevet slettet - og så kan man jo osse bare vende tilbage igen på et senere tidspunkt, hvis man har lyst uden den helt store hurlumhej...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hå Hå orv hvor Sjovt ik?

En der fik en Advasel eller karentæne, som lige skulle korsfæstes....hænges ud, i indtil flere indlæg, med spydige bemærkninger!

Sådan!

Så kan den formastlige lære at gå sin bodsgang i fuld offentlighed! Ned med synderen!

Vi fik ham væk!

Nogen der er stolte?....

nogen jeg skal nævne ved navn som har nedgjort ham i sine sidste indlæg?

Nej Lad os få nogle flere "syndere" frem....:

Dem vi kan korsfæste, lave grin med, voksenmobbe (nå nej, det er jo helt normalt siger ha ha Nille)

Lave indirekte ondskabsfulde indlæg omkring,

Du der læser det her, det er jo ikke møntet på dig, kun alle de andre, eller er det?

​Hov Cherie, jeg så du nævnte mit nick, selv om du skriver du ikke vil nævne nogle navne, ikke fordi jeg føler mig særlig ramt for jeg er ikke ude efter Titman som person, der er visse ting som jeg er uenig i hans skriv, men værre er det ikke.

Cherie dit barmhjerteligt skriv og løftet pegefinger ovenfor er sikkert rammende, men jeg er lidt overrasket over, det skulle komme fra din hånd. Cherie, hånden på hjertet, du har aldrig nogensinde mobbet nogen på dette forum og tidligere fora ? Det virker lidt for helligt til at være sandt.

PS. Moderator har bedt os om ikke snakke om folk som ikke er her mere, fair nok ! Men Cherie lægger altså ikke en dæmper på gemytterne med sit skriv.

 

 

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tillykke til alle røvhullerne der fik mobbet Titman ud.

3d applause  ​ Kan kun være enig med dig. 

Det er ikke den første, der er blevet gjort det ved, og det vil garanteret heller ikke være den sidste.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tillykke til alle røvhullerne der fik mobbet Titman ud.

Det kan vel ikke siges klarere end, at man  ikke skal kaste med sten, når man bor i et glashus.

jeg synes ikke denne sag fortjener al den omtale.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Hov Cherie, jeg så du nævnte mit nick, selv om du skriver du ikke vil nævne nogle navne, ikke fordi jeg føler mig særlig ramt for jeg er ikke ude efter Titman som person, der er visse ting som jeg er uenig i hans skriv, men værre er det ikke.

Cherie dit barmhjerteligt skriv og løftet pegefinger ovenfor er sikkert rammende, men jeg er lidt overrasket over, det skulle komme fra din hånd. Cherie, hånden på hjertet, du har aldrig nogensinde mobbet nogen på dette forum og tidligere fora ? Det virker lidt for helligt til at være sandt.

PS. Moderator har bedt os om ikke snakke om folk som ikke er her mere, fair nok ! Men Cherie lægger altså ikke en dæmper på gemytterne med sit skriv.

 

 

​Hej Nille

Jeg hører ikke til Guds Bedste børn, jeg er verdens mester i at komme i dum debat, især hvis jeg ser der er en eller anden der mangler en hånd. sidst kostede det mig en advasel fordi jeg syntes der var grænser for hvordan man omtaler et andet menneske (nej ikke mig) og kaftstleme, om jeg ikke gjorde igen her for en uge siden igen da en fyr, var efter sin hade-ynglings-pige igen (jeg kan så spørge mig selv hvornår jeg bliver klogere)

Jo jeg har også mobbet, klart! men Nille, Jeg nævner dit Navn, fordi, du i stregen "Voksen-mobningen" direkte skrev:

Det er helt legalt at hvis man træder udenfor "fællesskabet" bliver man hængt ud (mobbet om man vil) og "straffet"

Sådan fungerer verden nu en gang - take it or leave it !

Altså syntes du det er i orden at mobbe?

Efter min advarsel, jeg kom på tjatten,  syntes du det var sjovt at at grine det af mig, som flere gjorde,

Jamen det var da godt det var sjovt. ho ho

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad er egentlig forskellen på at blive slettet herinde og bare at lade være med at komme herind mere?

Man kan jo bare logge af for sidste gang uden at vende tilbage - så vidt, jeg kan se, står alle éns indlæg der jo alligevel, selv om man er blevet slettet - og så kan man jo osse bare vende tilbage igen på et senere tidspunkt, hvis man har lyst uden den helt store hurlumhej...

​Der er nok nogen, der ikke bryder sig om at glide i stilhed, da de gerne vil se om de er savnede - og så logger de ind anonymt for at checke ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Hej Nille

Jeg hører ikke til Guds Bedste børn, jeg er verdens mester i at komme i dum debat, især hvis jeg ser der er en eller anden der mangler en hånd. sidst kostede det mig en advasel fordi jeg syntes der var grænser for hvordan man omtaler et andet menneske (nej ikke mig) og kaftstleme, om jeg ikke gjorde igen her for en uge siden igen da en fyr, var efter sin hade-ynglings-pige igen (jeg kan så spørge mig selv hvornår jeg bliver klogere)

Jo jeg har også mobbet, klart! men Nille, Jeg nævner dit Navn, fordi, du i stregen "Voksen-mobningen" direkte skrev:

Det er helt legalt at hvis man træder udenfor "fællesskabet" bliver man hængt ud (mobbet om man vil) og "straffet"

Sådan fungerer verden nu en gang - take it or leave it !

Altså syntes du det er i orden at mobbe?

Efter min advarsel, jeg kom på tjatten,  syntes du det var sjovt at at grine det af mig, som flere gjorde,

Jamen det var da godt det var sjovt. ho ho

Jeg synes ikke det er i orden at mobbe uskyldige, men det er sjældent at uskyldige bliver mobbet herinde.

Ingen røg uden ild !

Må jeg ikke grine af dig på chatten ? Det var ikke ondt ment, jeg beklager, chatten er et uformelt forum hvor der bliver flirter, drillet, brugt sarkasme, øgenavne så det batter og det kan blive ret internt, det ved du da godt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Der er nok nogen, der ikke bryder sig om at glide i stilhed, da de gerne vil se om de er savnede - og så logger de ind anonymt for at checke ;-)

​Lidt lige som at begå selvmord for at se om man er savnet, dog kan man ikke komme tilbage og se hvem der dukker op til sin begravelse :P arrh dårlig vittighed...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

​Lidt lige som at begå selvmord for at se om man er savnet, dog kan man ikke komme tilbage og se hvem der dukker op til sin begravelse :P arrh dårlig vittighed...

Ja hjernedød lallende dårlig. Ingen lavere???

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes ikke det er i orden at mobbe uskyldige, men det er sjældent at uskyldige bliver mobbet herinde.

Ingen røg uden ild !

Må jeg ikke grine af dig på chatten ? Det var ikke ondt ment, jeg beklager, chatten er et uformelt forum hvor der bliver flirter, drillet, brugt sarkasme, øgenavne så det batter og det kan blive ret internt, det ved du da godt.

​ja, det kræver en hel del selvironi at være på chatten

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes ikke det er i orden at mobbe uskyldige, men det er sjældent at uskyldige bliver mobbet herinde.

Ingen røg uden ild !

​Den lader vi lige stå et øjeblik  ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg synes ikke det er i orden at mobbe uskyldige, men det er sjældent at uskyldige bliver mobbet herinde.

Ingen røg uden ild !

 

Den er jeg og ledelsen altså ikke enig i. ​Hvornår har man gjort sig skyldig i at være mobbeoffer ? Hvad skal man have gjort, der gør det fortjent at man bliver mobbet ?

Vi har netop i dag haft en snak i ledelsen sammen og vi vil slå hårdere ned overfor decideret mobning. I kan drille, I kan diskutere, I kan måske også småskændes (men helst ikke for meget), men mobning vil vi ikke se længere.

Jeg er udmærket godt klar over at grænsen mellem drilleri og mobberi kan være hårfin, men jo mere personlig nedladende man er, jo mere personlig grov man er, jo mere man bruger øgenavne, jo mere man hænger en person ud osv.  jo tættere er man på at mobbbe. Man kan være uenige, man kan synes den anden er firkantet og alt muligt men det er ingen undskyldning for at mobbe. Man kan godt være uenige og diskutere hårdt uden at man behøver at forfalde til mobning.

På det sidste har der været for mange tilfælde af mobning også fra flere af sidens mere aktive brugere, ligesom flere både er blevet mobbet men så sandelig også har mobbet andre. Hele banden, drenge som piger, kan se frem til at en hilsen fra ledelsen hvis de genoptager det, også hvis de gør det om 1-2-3 uger eller måneder.

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den er jeg og ledelsen altså ikke enig i. ​Hvornår har man gjort sig skyldig i at være mobbeoffer ? Hvad skal man have gjort, der gør det fortjent at man bliver mobbet ?

Vi har netop i dag haft en snak i ledelsen sammen og vi vil slå hårdere ned overfor decideret mobning. I kan drille, I kan diskutere, I kan måske også småskændes (men helst ikke for meget), men mobning vil vi ikke se længere.

Jeg er udmærket godt klar over at grænsen mellem drilleri og mobberi kan være hårfin, men jo mere personlig nedladende man er, jo mere personlig grov man er, jo mere man bruger øgenavne, jo mere man hænger en person ud osv.  jo tættere er man på at mobbbe. Man kan være uenige, man kan synes den anden er firkantet og alt muligt men det er ingen undskyldning for at mobbe. Man kan godt være uenige og diskutere hårdt uden at man behøver at forfalde til mobning.

På det sidste har der været for mange tilfælde af mobning også fra flere af sidens mere aktive brugere, ligesom flere både er blevet mobbet men så sandelig også har mobbet andre. Hele banden, drenge som piger, kan se frem til at en hilsen fra ledelsen hvis de genoptager det, også hvis de gør det om 1-2-3 uger eller måneder.

​Mod, det er rimelige termer, men jeg synes også I skulle slå hårdere ned på "trolleri" og provokationer, tråde som bevidst indbyder til ballade.

Vi må kører en STOP MOB ! kampagne, så er det lovlig at anmelde alt mobberi og trolleri ?

Hvad med mobning på chatten ? Her bruges øgenavne i flæng, men vi hygger os.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Mod, det er rimelige termer, men jeg synes også I skulle slå hårdere ned på "trolleri" og provokationer, tråde som bevidst indbyder til ballade.

Vi må kører en STOP MOB ! kampagne, så er det lovlig at anmelde alt mobberi og trolleri ? Hvad med Mobning på chatten ?

Det har altid været lovligt at anmelde lige det indlæg man og bruge de begrundelser man vil.

Vi vil naturligvis også slå hårdere ned på provokationer og trolleri, det siger sig selv. Der foregår også en del bag linjerne ingen kender til, f.eks. advarsler og karantæner, I ved jo ikke hvilke advarsler og karantæner der er givet herinde og til hvem, ikke dem alle sammen i hvert fald. Men der er givet en del advarsler og karantæner i den senere tid grundet en skrappere linje og det vil også forsætte. Mht tråde så vil vi gerne også hurtigere gribe ind, specielt i et par tilfælde på det sidste, men nogle gange eksploderer det jo hvor I kaster jer over hinanden og har man været væk i 12 timer, så kan det være ragnarock man vender hjem til og damage control man må lave, og vi kan ikke overvåge siden 24 timer i døgnet, så ansvaret for ikke at skabe ballade påhviler også hver enkelt bruger.

Mobning på chatten er heller ikke ok, send en pm til en i ledelsen med kopi af det skrevne hvis det forekommer.

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det største problem er at alle selv føler de er overordentligt vittige elegante og morsomme - og at de derfor umuligt kan være en del af problemet.

Heldigvis gælder det ikke mig :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Heine

Dit indlæg, burde være et pligtlæsning i indgangs-bønnen!

Ja jeg ved det godt...der er ingen indgangsbøn,....men man kunne ønske sig en side, med "pligtlæsning" før man når hovedesiden!

(hvor fanden har jeg det fra? Heine, du har "ingen hukommelse" omkring mit skriv) ;);)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest stump

Jeg har selv brugt satire et par gange, men generelt fungere ironi , satire, og drilleri ikke på fora. Med mindre der er 69 smileys efter hver sætning :sad:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der foregår også en del bag linjerne ingen kender til, f.eks. advarsler og karantæner, I ved jo ikke hvilke advarsler og karantæner der er givet herinde og til hvem, ikke dem alle sammen i hvert fald. 

​Kunne i måske skrive i her når en bruger for en advarsel eller karantæne? Så ville vi andre kunne spore os lidt mere ind på hvor grænsen er. Et andet forum jeg er på bruger det, synes det virker bedre end som der er nu.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...