Hop til indhold
Morten1981

Hvem tager ansvar ?

Recommended Posts

Gæst

PS. er der nogen der har fundet min butt-plug med modhager ?:shock:

​Ja, du har glemt den hjemme hos mig!

Redigeret af Bly

Del dette indlæg

Link til indlæg

MM40 jeg ville ønske at det var tilfældet at virkeligheden var som du skriver - dog skal du informeres om at min interesse for dette områder spænder meget vidt og ikke er på internet stadiet - jeg har det helt helt tæt inde på mit liv på flere niveauer og til dagligt har jeg min gang blandt mennesker der har været i denne branche / er i den - så for første gang nogen sinde har jeg løftet sløret for min viden.til alle herinde.

Jeg er ikke ude på at ramme nogen eller for den salgs skyld genere nogen 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MM40

Hej Morten1981,

udover at du "røber" dig selv ifht til den mistanke andre har rettet mod dig, kommer du jo ikke med nogen nye argumenter i ovenstående.

Lad os til eksempel sige du arbejder på "reden" .. vil du ikke der, lige præcis møde de skæbner du advarer imod, men ikke de mange, der ikke er de skæbner ?

(ps. det klæder dig at tone "næsten" rent flag :-) )

Del dette indlæg

Link til indlæg

MM40 jeg ville ønske at det var tilfældet at virkeligheden var som du skriver - dog skal du informeres om at min interesse for dette områder spænder meget vidt og ikke er på internet stadiet - jeg har det helt helt tæt inde på mit liv på flere niveauer og til dagligt har jeg min gang blandt mennesker der har været i denne branche / er i den - så for første gang nogen sinde har jeg løftet sløret for min viden.til alle herinde.

Jeg er ikke ude på at ramme nogen eller for den salgs skyld genere nogen 

​Var det så ikke en idé, som Netværket advokerer for, at komme ud af busken og fortælle os klart, hvem du er, i stedet for det kratluskeri, du bedriver?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

​Var det så ikke en idé, som Netværket advokerer for, at komme ud af busken og fortælle os klart, hvem du er, i stedet for det kratluskeri, du bedriver?

Det er Tanja! :o 

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Jeg har så meget viden at jeg ikke kan beskrive det herinde 

http://www.lmso.dk/prostitution.htm

​Interessant hjemmeside. Men på hjemmesiden står der blandt andet:

Accept af prostitution er grundlæggende udtryk for en accept af, at den prostitueredes krop er en vare. 

Det rent logisk forholdsvis nemt at deducere, at man ikke kan købe adgang til en krop´som om det er en vare sålænge kroppen er en del af et levende menneske (dvs. ikke død).

Kroppen og det levende menneske kan ikke adskilles, og det er netop en vrangforestilling af rang at fremføre postulater om det modsatte!

At man opstiller sådan et postulat, tyder mere på, at man baserer sin "viden" på fordomme og at ens verdensanskuelse mere er funderet ideologiske-, politiske- eller religiøse overbevisninger, end på reel viden.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Det er Tanja! :o 

​Det skulle sgu' ikke undre mig det mindste :-(

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MM40

​Ja, du har glemt den hjemme hos mig!

​HIT MED DEN .. min røv klør :huh:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

For jeg er overbevist om, at du, "Titman" er identisk med "Morten1981". Jeres sure tilgang til tilværelsen er den samme, og Jeres hadske argumentation er også den samme.

​Det skulle sgu' ikke undre mig det mindste :-(

​Nu må du bestemme dig. Du beskylder gud og hver mand for at være ditten og datten. Stop nu med at skyde med spredehagl hele tiden. Det er trættende at læse dine beskyldninger. Også dem.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Nu må du bestemme dig. Du beskylder gud og hver mand for at være ditten og datten. Stop nu med at skyde med spredehagl hele tiden. Det er trættende at læse dine beskyldninger. Også dem.

​Som sædvanligt i din kendte John Wayne-stil med at sparke dørene ind først og spørge bagefter:

Jeg har ikke hævdet, at Morten er identisk med frk. Harm. Jeg har blot sagt, at det ikke skulle undre mig, hvis det var tilfældet, så kravl du bare ned i dit hul igen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

​Som sædvanligt i din kendte John Wayne-stil med at sparke dørene ind først og spørge bagefter:

Jeg har ikke hævdet, at Morten er identisk med frk. Harm. Jeg har blot sagt, at det ikke skulle undre mig, hvis det var tilfældet, så kravl du bare ned i dit hul igen.

​Du ville da undre dig, hvis du er overbevist om noget andet. Prøv for en gangs skyld at læse, hvad du selv skriver.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Grækeren

Jeg har ikke hævdet, at Morten er identisk med frk. Harm. Jeg har blot sagt, at det ikke skulle undre mig, hvis det var tilfældet, så kravl du bare ned i dit hul igen

børnehaven har lukket for idag....imorgen har du fri (Bededag) bliv dog voksen, ufatteligt at du får lov at forsætte med dine person angreb.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og hvad er denne tråd så endt med IGEN, ævl, kævl og stridighedder/personfnidder, så nu mangler vi bare, at Ledvogter også låser denne.

Kom nu Ledvogter.

For helvede da osse. Kan børnehaven nu ikke snart gå på bededagsferie. 

Venligst Landsbytossen - nu med tablet.

Redigeret af BigDick
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

børnehaven har lukket for idag....imorgen har du fri (Bededag) bliv dog voksen, ufatteligt at du får lov at forsætte med dine person angreb.

​Det er da mig, der her bliver overfaldet af Starson.

​Du ville da undre dig, hvis du er overbevist om noget andet. Prøv for en gangs skyld at læse, hvad du selv skriver.

​Næ, det er dig, der er læseblind. Jeg anstiller ikke et faktum, ikke engang en formodning. Men det overser du i din evige iver efter at få knaldet mig.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ærlig talt BD En tråd der småkriminaliserer sex kunder og gør GPer til forsvarsløse stakkels incestofre

selvfølgelig vil den da ende der... det var da hele formålet med at oprette tråden in the first place 

og det lykkedes jo også fint for Morten. ...igen at få polariseret nok til at følelserne kom uden på tøjet 

han er da ved at brække sig af grin nu 

• Synes godt om 6

Del dette indlæg

Link til indlæg

Forsvarsmekanismerne giver mennesket en næsten uendelig evne til at omforme det, som sker med os. Så det bliver muligt at bevare den mentale balance og integritet, som vi behøver for at overleve.

Ved fortrængning holdes ideer eller impulser, som er uacceptable for jeg’et, borte fra bevidstheden. Når man ikke kan huske ubehagelige oplevelser, skyldes det ofte fortrængninger. Fortrænger man en konfliktsituation slipper man for at opleve angst. Fortrængningen sker, når jeg’et ikke kan integrere og bearbejde ubehagelige følelser og konflikter rationelt og bevidst. Når påvirkningerne bliver for stærke til, at hjerne eller sind kan tåle det, bliver de derfor ikke bearbejdet, men lagres ubearbejdet på et ubevidst plan.

Det fortrængte lever imidlertid videre i det udbevidste og kan, når fortrængningerne af en eller anden grund mindskes, give sig til kende i drømme og fantasier, ved fortalelse og som neurotiske eller psykotiske symptomer. Hvis fortrængningen svækkes og de uacceptable impulser og følelser truer med at bryde igennem til bevidstheden opleves det som angst. /Citat: Sigmund Freud

​Hej Asspassion.

Du mener, at alle GPér fortrænger hvad de laver, en ret så hård generalisering at, komme med. Du har, da vist også et par ting du fortrænger ikke. Jeg ser det helt helt anderledes. At nogen piger kan have det svært i dette univers fornægter jeg bestemt ikke, Men at nogen også kan nyde faget må vi jo også forstå. Om det så er det ene eller andet der er motivationen, Skal jeg ikke blande mig i. Og det har vi vel ret beset ikke ret til at fortrænge.

”Yesterday is history, tomorrow is a mystery. Today? Today is a gift. That’s why we call it the present.” Må folk ikke være lykke med det de laver.
Sådan siger Kung-Fu mesteren Wugui til sin elev i blockbuster tegnefilmen Kung-Fu Panda fra 2008. Anti-helten, den fede Panda, er frustreret over, hvordan han skal leve op til de krav, som omverden stiller til ham og han har allermest lyst til at give op og flygte fra sin opgave. Det er her, at mesteren i venlig tone gør ham opmærksom på, at han ikke skal bekymre sig om fremtidens problemer, men blot se det nuværende øjeblik som en gave. Det er der nogle piger der gør, og så skal de stemples, umyndiggøres eller værre stigmatiseres. 

Jeg er fascineret og mystificeret af dette særlige nu. Hvor nogen kan glæde mig. Jeg analysere og reflektere meget før et besøg, og synes jeg kan nogenlunde beskue, hvordan mennesker er, det er vel ikke fortrængning? Jeg kan godt lide når piger drenge er til stede i nuet, for det er her vi lever fuldt ud og nyder/lever dette vores givne liv, Og det skal vel igen ikke være årsag til at det kaldes fortrængning?

Har selv arbejdet en del med, coachingen, psykologien, pædagogikken. Og selv organisationernes mangfoldige udviklingsprogrammer dyrker nuet som en ungdommens kilde iblandt en verden af oldinge. Og Jeg kan godt forstå hvorfor. For der er noget særligt ved dette begreb om nuet - som også jeg er meget optaget af.

Vi kan vel i princippet ikke andet, end at være til stede i nuet – men det føles bare ikke altid sådan. Vi kan have dårlige dage, dårlig kemi med pige ja alle dem vi omgåes af i dagligdagen. Men er det fortrængning Asspassion?  Faktisk kan man i lange perioder være koblet fra denne fornemmelse af at være fuldt ud nærværende i øjeblikket og i stedet føle sig ved siden af sit liv og den situation, som man nu engang er i. Er det det både dig og Morten1981, mener med der er så mange udsatte, sølle og ramte GPér. 

I forhold til coaching-samtalen kender jeg til dette fænomen. Vi har sikkert alle haft øjeblikke, hvor vi følte os intenst til stede, hvor det ligesom var noget specielt. Det kan være her den kortvarrige lykkefølelse spiller ind, fx et besøg ved den søde pige.

Der er på en eller anden måde en særlige kvalitet ved denne tilstedeværelse i nuet, som jeg ønsker at finde, Jeg er meget spontan. Og de GPér jeg har kendt er spontane omend de også kan være Lidt rappenskralder, men hallo det er mennesker vi her har med at, gøre som dig og mig.

God dag til alle.

KK

• Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MM40

​Det tror jeg faktisk også :grin:

og noget større tab for menneskeheden, end at få låst lige præcis denne tråd, er det jo heller ikke ..

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ærlig talt BD En tråd der småkriminaliserer sex kunder og gør GPer til forsvarsløse stakkels incestofre

selvfølgelig vil den da ende der... det var da hele formålet med at oprette tråden in the first place 

og det lykkedes jo også fint for Morten. ...igen at få polariseret nok til at følelserne kom uden på tøjet 

​Lige præcis og hvem falder i igen med begge ben, ikke 1 profil men adskillige profiler, det er sgu da utroligt at der ikke kan gennemskues agendaen i en tråd. Gud hvor er folk nemme.

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Lige præcis og hvem falder i igen med begge ben, ikke 1 profil men adskillige profiler, det er sgu da utroligt at der ikke kan gennemskues agendaen i en tråd. Gud hvor er folk nemme.

Det er altså den anden vej rundt 

det er et debat forum  og tråde oprettes for at generere respons og reaktioner 

her er en trådstarter der opretter tråde for at skabe negative reaktioner og gøre folk skidt tilpas med dem selv  

det genererer så førnævnte respons som en tråd skal på et forum bortset fra at mange svar er stødte ærgerlige og triste 

det er ikke dem der bruger forummet som det er tænkt der plumper i Det er den klaphat der misbruger sin ret til at deltage til at skabe den dårlige stemning, ved at oprette trolling  tråde, der har skylden

For hvis alle skulle tie var der intet forum Kun en lille mand der med sit drama havde spoleret det for mange...

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Burde du så ikke være gået ind allerede med indlæg nr. to ​og have afsløret sagens rette sammenhæng?

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Og hvad er denne tråd så endt med IGEN, ævl, kævl og stridighedder/personfnidder, så nu mangler vi bare, at Ledvogter også låser denne.

Kom nu Ledvogter.

For helvede da osse. Kan børnehaven nu ikke snart gå på bededagsferie. 

​Jamen nu er der 15 som har stemt for at Morten/Tanja skal smides ud og det håber jeg han/hun bliver for vedkommende er kun ude på at få folk op at køre og skabe spild og spetakel. UD siger jeg bare! 

Del dette indlæg

Link til indlæg

her er en trådstarter der opretter tråde for at skabe negative reaktioner og gøre folk skidt tilpas med dem selv  

​Hvis en tråd på et anonymt debat forum er nok til at man får det skidt med sig selv, så skal man vist lige gentænke hvad et anonymt debatforum er.

Der er nok ikke mange herinde der kender hinanden synderligt godt, så derfor kan man i bedste fald kun forholde sig til en meget overfladisk version af de øvrige debattører. Så hvis en debattør som Morten mener at pigerne herinde er ulykkelige ofre lige under overfladen, så skal man huske på at det aner han absolut intet om, da han ikke kender dem. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Så tag en uddannelse, hvor du kan få et job bagefter, - hvor du kan tjene gode penge.

Mon ikke de fleste af pigerne herinde, ligesom jeg, allerede har en eller flere uddannelser ;) Vi har valgt at arbejde som sexarbejdere, nogle fuldtid andre som bijob, fordi det er et sjovt og dejligt arbejde. Synes det er en underlig tanke, at du gerne vil besøge piger, men synes vi hellere skulle arbejde i Bilka? 

• Synes godt om 7

Del dette indlæg

Link til indlæg

Buede du så ikke være gået ind allerede med indlæg nr. to ​og have afsløret sagens rette sammenhæng?

​Nope, det klarer de øvrige debattører ganske udmærket selv, det er  bedre at den kører så længe at ledvogter låser tråden. Selvgjort er velgjort. sm154

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bear

Jasmin sagde, at Mortens tråd var lavet for at få folk til at føle sig skidt tilpas med sig selv.

Hun sagde intet om, at han havde held med sit forehavende. Og indlæggene i denne tråd tyder heller ikke på, at det lykkedes for ham.

Derfor forstår jeg ikke rigtigt det første afsnit i din kommentar.

Hvem konkret i denne tråd er det, der efter din mening føler sig skidt tilpas over tråden, og som du derfor mener skal gentænke noget?

GF

Redigeret af Good Fun
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...