Hop til indhold
KNALDEKALLE

tilbud på ludere

Recommended Posts

Fnidder fnadder, Kan I ikke gå på chat i stedet for? Sjovt at de mest indholdsløse indslag tit får de fleste svar.

Redigeret af cuddler

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fnidder fnadder, Kan I ikke gå på chat i stedet for?

​Nej tak.. vi har ikke fnidder fnadder på chatten og det må gerne fortsætte sådan ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Warmgun 

Jeg har anmeldt dit indlæg grundet personfnidder!

​Det er da utroligt, så hellig du er blevet.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
      bemærkninger fra ludere andet end tilbud bør slettes af admins

​Jeg tror, du her kan være helt rolig. Der er næppe nogen glædespige der vil give et seriøst tilbud på dit trolderi.

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Kan du forklare, hvorfor det er nødvendigt at forsvare, når der ingen steder er gjort indsigelser imod ordet??

Mvh,

/Gina.

​Du kan bare læse i adskille tråde hvor det pågældende ord er blevet nævnt, så finder du svaret på det rejste spørgsmål.

venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Warmgun skrev at jeg skrev det bare for at provokere.

Det betragter jeg som et afsporende personangreb og derfor har jeg anmeldt indlægget til moderationen.

Så må vi se, hvad de siger til det.  

​Hvis man vil provokere, ligger der oftest en bevidst tanke bag. Det gør der sjældent bag dine indlæg

Redigeret af Borende X
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Haha ... jeg tror sgu HavneBumsen/Knaldekalle er vågnet op på kajen efter 3 dages langdruk ... nu kan han hverken finde sin pung eller sit Nick :D

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Endnu et indlæg anmeldt til moderationen.

Det bliver en laaang dag. 

​Det er sgu' da dig, der gør dagen lang.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Det er sgu' da dig, der gør dagen lang.

​Ja, men jeg kan konstatere at dine indlæg selvfølgelig er anmeldt!

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå, drenge, der fandt I nok lige en tråd at skændes i. Men det er i det mindste ikke noget stort tab, når Ledvogter lukker denne ;-)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg læner mig tilbage, nyder en øl i solen samt lidt grillmad og ser hvordan denne tråd udvikler sig :lol:

 

​Kan jeg kigge forbi? :razz:

Del dette indlæg


Link til indlæg

@​ leraar - Nå, drenge, der fandt I nok lige en tråd at skændes i. Men det er i det mindste ikke noget stort tab, når Ledvogter lukker denne ;-)

Ja nu er der endeslig ankommet en, der er en handlingens/konsekvensernes mand.  sm244

venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone. 

Redigeret af BigDick
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Endnu et indlæg anmeldt til moderationen.

Det bliver en laaang dag. 

​Jeg har så også anmeldt dit indlæg. Det er jo ren chikane

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Du kan bare læse i adskille tråde hvor det pågældende ord er blevet nævnt, så finder du svaret på det rejste spørgsmål.

venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone

​jamen hvorfor skal det blandes ind her ? Der jo ingen der har gjort indsigelser, så sorry BD, både du og Titman er helt galt afmarcheret. Helt helt galt.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Du kan bare læse i adskille tråde hvor det pågældende ord er blevet nævnt, så finder du svaret på det rejste spørgsmål.

venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone

​Kunne det tænkes, at det er derfor at det altid går galt, fordi folk altid liiige skal nævne noget, der blev sagt for 100 år siden?

Noget som sjældent har relevans overhovedet.

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg synes priserne er for lave...

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Kunne det tænkes, at det er derfor at det altid går galt, fordi folk altid liiige skal nævne noget, der blev sagt for 100 år siden?

​ja !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Kunne det tænkes, at det er derfor at det altid går galt, fordi folk altid liiige skal nævne noget, der blev sagt for 100 år siden?

Noget som sjældent har relevans overhovedet.

​Ingen relevans? Du reklamere selv med det, kære Bly. 

Se under dit profilnavn til venstre og så forklar mig hvordan du ikke kan lide den betegnelse, når du selv bruger den ;)

Redigeret af Titman
uddybning
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Jeg har så også anmeldt dit indlæg. Det er jo ren chikane

​Okay, så siger vi det. Det var jer, der startede med at chikanere mig fordi jeg udtrykte min holdning om at det var iorden at bruge ordet Luder og det står jeg fast ved om så jeg får tildelt karantæne!

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Okay, så siger vi det. Det var jer, der startede med at chikanere mig fordi jeg udtrykte min holdning om at det var iorden at bruge ordet Luder og det står jeg fast ved om så jeg får tildelt karantæne!

​Åh Gud..... og så kan de ikke forstå man drikker !!

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Ingen relevans? Du reklamere selv med det, kære Bly. 

Hvad fabler du om? Ved du det overhovedet selv?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad fabler du om? Ved du det overhovedet selv?

​Bly, jeg tror ikke han forstår det selv. Jeg tror han tror at han forsvarer "sin ret" til at bruge L-ordet, men at han ikke er klar over hvad der blev skrevet.... Om han ikke kan læse eller ikke forstå det han læser, er jeg i tvivl om. Tror bare vi må bære over med ham......

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Bly, jeg tror ikke han forstår det selv. Jeg tror han tror at han forsvarer "sin ret" til at bruge L-ordet, men at han ikke er klar over hvad der blev skrevet.... Om han ikke kan læse eller ikke forstå det han læser, er jeg i tvivl om. Tror bare vi må bære over med ham......

​Jamen selvfølgelig har jeg ret til at bruge det ord. Ligesom du også har ret til at være uenig med mig, men behøver du at diskreditere mig blot fordi jeg udtrykker min holdning? 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...