Hop til indhold
KNALDEKALLE

tilbud på ludere

Recommended Posts

​Jamen selvfølgelig har jeg ret til at bruge det ord. Ligesom du også har ret til at være uenig med mig, men behøver du at diskreditere mig blot fordi jeg udtrykker min holdning? 

Og der er jo ingen i denne tråd, der siger du ikke kan bruge det. Ejheller om trådstarter kan.... så jeg ser slet ikke hvad det er du ABSOLUT vil diskutere, hvis det ikke er noget nogen engang har sagt i en anden tråd...... og det er vel det.

Hvorfor du bliver ved og ved, er jo egentlig det der bliver spurgt om. Se bla tidligere svar fra Gina - IKKE om trådstarter kan bruge l-ordet eller ej.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har vi ikke allesammen gået i skole med den der møgirriterende unge som ingen gad at lege med. Ikke fordi man ville mobbe ham/hende, men bare fordi man kunne bare ikke lide personen. Når man så bad ham/hende om at pisse af og passe sine egne sager, så løb han/hun hen til læreren og "sladrede" eller fandt på en eller anden historie, for på den måde at gøre sig vigtig. Bare man dog dengang havde haft muligheden af en IGNORE knap, så havde jeg tilbragt færre eftermiddage på inspektørens kontor.

Redigeret af hot6
  • Synes godt om 6

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har vi ikke allesammen gået i skole med den der møgirriterende unge som ingen gad at lege med. Ikke fordi man ville mobbe ham/hende, men bare fordi man kunne bare ikke lide personen. Når man så bad ham/hende om at pisse af og passe sine egne sager, så løb han/hun hen til læreren og "sladrede" eller fandt på en eller anden historie, for på den måde at gøre sig vigtig. Bare man dog dengang havde haft muligheden af en IGNORE knap, så havde jeg tilbragt færre eftermiddage på inspektørens kontor.

​Nå, er det ham...... 

Så forstår jeg det bedre. Han KUNNE iøvrigt heller ikke læse. Det forklarer en del.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Har vi ikke allesammen gået i skole med den der møgirriterende unge som ingen gad at lege med. Ikke fordi man ville mobbe ham, men bare fordi man kunne bare ikke lide personen. Når man så bad ham/hende om at pisse af og passe sine egne sager, så løb han/hun hen til læreren og "sladrede" eller fandt på en eller anden historie, for på den måde at gøre sig vigtig. Bare man dog dengang havde haft muligheden af en IGNORE knap, så havde jeg tilbragt færre eftermiddage på inspektørens kontor.

​Kære Hot6

Dit indlæg betragter jeg som en retfædiggørelse af mobning og det at hænge andre ud.

Du er selv en af de medløbere og meningsdannere, som efter min mening gør EG til et træls sted at være. 

Der skal være plads til alle. 

Redigeret af Titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad med at bruge debatten eller hyggen til jeres mobbning og mundhuggeri?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

af frygt for at ødelægge den underholdning som denne tråd, ligesom mange andre er. Så er der en ting jeg ikke forstår.

 

Når folk som tydeligvis prøver at "trolle" bliver ved. Hvorfor så ikke bare ignorere dem? Hvis de ikke får nogen svar, så mister de jo motivationen for at skrive. Ingen får noget konstruktivt ud af at diskutere med en person som i denne tråd.

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Nå, er det ham...... 

Så forstår jeg det bedre. Han KUNNE iøvrigt heller ikke læse. Det forklarer en del.

 

Don't feed the troll!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Don't feed the troll!

​Jeg vil være lykkelig, hvis der også bliver karantæne til dig og tvr!

Redigeret af Titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bly    2578

  • Luder
  • Glædespiger
  • 2578
  • 791 indlæg
  • Lokation: København

Bly, hvis du kigger på dit ikon, der er udfor dit indlæg, så ser det jo for det første skønt ud, og lige over dit ansigt, så står der "Luder". Det synes jeg er cool.

 

I øvrigt så forstår jeg ikke helt, hvad folk får ud af at bashe løs på Titman.

Redigeret af Fisseslikkeren
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bly    2578

  • Luder
  • Glædespiger
  • 2578
  • 791 indlæg
  • Lokation: København

Bly, hvis du kigger på dit ikon, der er udfor dit indlæg, så ser det jo for det første skønt ud, og lige over dit ansigt, så står der "Luder". Det synes jeg er cool.

​Ja, det er godt, at der er nogle, der tør stå ved prædikatet. 

Respekt :)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

 

I øvrigt så forstår jeg ikke helt, hvad folk får ud af at bashe løs på Titman.

​Ok, måske får de stiv pik eller noget. Sådan er folk jo så forskellige. Nogle koncentrerer sig om at få kneppet nogle ludere, andre om at lege børnehave, og andre igen om at lege politibetjente og smagsdommere (jeg undlader at nævne navne).

Redigeret af Fisseslikkeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bly    2578

  • Luder
  • Glædespiger
  • 2578
  • 791 indlæg
  • Lokation: København

Bly, hvis du kigger på dit ikon, der er udfor dit indlæg, så ser det jo for det første skønt ud, og lige over dit ansigt, så står der "Luder". Det synes jeg er cool.

 

I øvrigt så forstår jeg ikke helt, hvad folk får ud af at bashe løs på Titman.

​Jamen, det ved jeg da så udemærket godt at der står, jeg har jo selv bedt om at få det skrevet. Men hvilken relevans har det? Der er jo ingen der på noget tidspunkt i denne tråd har nævnt at man ikke må skrive luder? 

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bly    2578

  • Luder
  • Glædespiger
  • 2578
  • 791 indlæg
  • Lokation: København

Bly, hvis du kigger på dit ikon, der er udfor dit indlæg, så ser det jo for det første skønt ud, og lige over dit ansigt, så står der "Luder". Det synes jeg er cool.

 

I øvrigt så forstår jeg ikke helt, hvad folk får ud af at bashe løs på Titman.

​EJ, det er jo heller ikke det der tales om.... læser du lige så dårligt som Titman ?

Der er INGEN der siger man ikke må sige luder.... det er noget Titman har opfundet til denne tråd, og nu taler du om det samme..... der er derimod nogle der mener at vide at de VIL men ikke MÅ bruge l-ordet.... men det er jo noget andet.

 

Redigeret af tvr

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Jamen, det ved jeg da så udemærket godt at der står, jeg har jo selv bedt om at få det skrevet. Men hvilken relevans har det? Der er jo ingen der på noget tidspunkt i denne tråd har nævnt at man ikke må skrive luder? 

​Titman skriver jo, at du reklamerer med at være luder, og det undrede du dig over tidligere. Om du direkte reklamerer er måske så meget sagt, men faktum er jo, at du næppe forbinder ordet med noget negativt og bruger det, og det er vi jo nogle mænd, der godt kan lide. Men fuck det. Tråden her har jo alligevel ikke den store relevans.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​EJ, det er jo heller ikke det der tales om.... læser du lige så dårligt som Titman ?

Der er INGEN der siger man ikke må sige luder.... det er noget Titman har opfundet til denne tråd, og nu taler du om det samme..... der er derimod nogle der mener at vide at de VIL men ikke MÅ bruge l-ordet.... men det er jo noget andet.

 

​Det er du utroligt, at der skal langes ud efter Titman på den måde. Læser han dårligt? Nej ikke i min optik. Men jeg læser måske lige så godt som ham! Har jeg skrevet, at man ikke må sige luder. Nej, det har jeg ikke skrevet. Mht. at nogle mener at vide ... så er det noget andet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Jamen, det ved jeg da så udemærket godt at der står, jeg har jo selv bedt om at få det skrevet. Men hvilken relevans har det? Der er jo ingen der på noget tidspunkt i denne tråd har nævnt at man ikke må skrive luder? 

​Bly selvfølgelig har det relevans.

Når du er så meget ude med riven efter mig, så er det da relevant at jeg forsvare mig imod dine angreb. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Bly selvfølgelig har det relevans.

Når du er så meget ude med riven efter mig, så er det da relevant at jeg forsvare mig imod dine angreb. 

Jeez, bliv dog voksen mand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tillykke i har netop opnået det maksimale antal intetsigende kommentarer for en ligegyldig og intetsigende tråd så vi siger TAK :-) 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Jeg har så også anmeldt dit indlæg. Det er jo ren chikane

​- - :):)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tillykke i har netop opnået det maksimale antal intetsigende kommentarer for en ligegyldig og intetsigende tråd så vi siger TAK :-) 

Hej Skiderik

Det ville være fedt, om du placerede ansvaret hos den eller dem, der efter din mening har ansvaret - i stedet for at skære alle over en kam ved at bruge ordet "I". 

Måske ville det også være mest korrekt, at du undlader at udtale dig på alles vegne (ordet "vi"), og nøjes med at tale på egne vegne (ordet "jeg").

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes priserne er for lave...

​Kære Sara:):)

Indtil nu i denne streng: - det korteste indlæg - krystal klar holdning - klar tale - og yderst fornuftigt :)

- - næppe nogen kan blive mopset over dit indlæg - tror jeg da ikke 

Mange hilsner

Nyder livet

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tillykke i har netop opnået det maksimale antal intetsigende kommentarer for en ligegyldig og intetsigende tråd så vi siger TAK :-) 

​Kære Skiderik 

Du har fuldstændig ret. Det er ikke kun mig, der har ansvaret for hele miseren i denne tråd :)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Kære Skiderik 

Du har fuldstændig ret. Det er ikke kun mig, der har ansvaret for hele miseren i denne tråd :)

Titman, husk de 5 om dagen. :D

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

:D :D:P

​Jeg vidste ikke at en af hoveddebattørerne herinde var tv-stjerne...vedkommendes navn bliver endda nævnt ved 0:53!

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...