Hop til indhold
KNALDEKALLE

tilbud på ludere

Recommended Posts

Guest MM40

​Har vi ikke allesammen gået i skole med den der møgirriterende unge som ingen gad at lege med. Ikke fordi man ville mobbe ham/hende, men bare fordi man kunne bare ikke lide personen. Når man så bad ham/hende om at pisse af og passe sine egne sager, så løb han/hun hen til læreren og "sladrede" eller fandt på en eller anden historie, for på den måde at gøre sig vigtig. Bare man dog dengang havde haft muligheden af en IGNORE knap, så havde jeg tilbragt færre eftermiddage på inspektørens kontor.

​denne kommentar, er det absolut eneste der er værd at læse i denne tråd - den er så til gengæld også et guldkorn der gav mig et godt grin :-D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

vil bare have prisen hænger sammen med det jeg får og ikke som f.eks de ludere som blander sig her i debatten. 

de ser dem selv som gudinder og de er bare afdankede seniorludere der knalder på sidste vers

jeg ønsker kvalitet og ikke som ovennævnte og er bedøvende om de kommer fra øst eller vest

det er jo ikke en bachelorgrad de ludere slæber rundt med og de burde kigge på priser i eks. vis tyskland

hvis de var brugtvognshandlere var de smidt i spjældet for at sminke gamle lig

hvorfor skal luderne i det hele taget blande sig, når der nu ikke ønskes andet end tilbud, er det fordi der rammes i bullseye ?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

vil bare have prisen hænger sammen med det jeg får og ikke som f.eks de ludere som blander sig her i debatten. 

de ser dem selv som gudinder og de er bare afdankede seniorludere der knalder på sidste vers

jeg ønsker kvalitet og ikke som ovennævnte og er bedøvende om de kommer fra øst eller vest

det er jo ikke en bachelorgrad de ludere slæber rundt med og de burde kigge på priser i eks. vis tyskland

hvis de var brugtvognshandlere var de smidt i spjældet for at sminke gamle lig

hvorfor skal luderne i det hele taget blande sig, når der nu ikke ønskes andet end tilbud, er det fordi der rammes i bullseye ?

knaldekalle- du må jo lære at score, hvis du ikke kan få nok og er lidt underernæret.. 

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

vil bare have prisen hænger sammen med det jeg får og ikke som f.eks de ludere som blander sig her i debatten. 

de ser dem selv som gudinder og de er bare afdankede seniorludere der knalder på sidste vers

jeg ønsker kvalitet og ikke som ovennævnte og er bedøvende om de kommer fra øst eller vest

det er jo ikke en bachelorgrad de ludere slæber rundt med og de burde kigge på priser i eks. vis tyskland

hvis de var brugtvognshandlere var de smidt i spjældet for at sminke gamle lig

hvorfor skal luderne i det hele taget blande sig, når der nu ikke ønskes andet end tilbud, er det fordi der rammes i bullseye ?

​Jeg vil gerne lige minde dig om at Tyskland har et langt højere befolkningstal end Danmark. Derfor er det klart priserne er lavere, da udbud og efterspørgsel er større end i Dk.

Del dette indlæg


Link til indlæg

knaldekalle- du må jo lære at score, hvis du ikke kan få nok og er lidt underernæret.. 

​eller besøge dig, men det ønsker jeg ikke grundet mine tidligere nævnte høje kvalitetskrav

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​eller besøge dig, men det ønsker jeg ikke grundet mine tidligere nævnte høje kvalitetskrav

Det er jeg sørme ked af..

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Jeg vil gerne lige minde dig om at Tyskland har et langt højere befolkningstal end Danmark. Derfor er det klart priserne er lavere, da udbud og efterspørgsel er større end i Dk.

​hænger vist ikke sammen, da priserne i United Over There så burde være så meget lavere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...