Hop til indhold
Brutus

Et smil i mørket.

Recommended Posts

Ha jeg byder dig en kølhaling! det er dig som er til bondage haha :lol:

​Kan du ikke invitere Nikita på en søtur igen, for gamle beskedskabs skyld :lol:

​For det første savner jeg en smiley i form af en fuckfinger :grin:, og for det andet har Nikita vist skiftet (til et landligt) spor. Jeg hører, at hun er på en rideskole – dog nu med heste :wink:.

Jeg ved ikke om det er rigtigt, men jeg ved i hvert fald, at det er sjovt at have en pige med ude på vågen og se på søheste.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

og for det andet har Nikita vist skiftet (til et landligt) spor. Jeg hører, at hun er på en rideskole – dog nu med heste :wink:.

Jeg ved ikke om det er rigtigt, men jeg ved i hvert fald, at det er sjovt at have en pige med ude på vågen og se på søheste.

​Så vil hun sikkert gerne se på søheste :lol:

Sidste sæson tog vi to piger med på en sejltur med en skøn picnic-kurv, vi lagde til på en af øerne og hoppede i vandet :D skønt skønt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Så vil hun sikkert gerne se på søheste :lol:

Sidste sæson tog vi to piger med på en sejltur med en skøn picnic-kurv, vi lagde til på en af øerne og hoppede i vandet :D skønt skønt.

​Det er jo helt, som det skal være, og jeg gendender det i den grad. Men hvem er "vi"? ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Mig og min kammi + 2 piger :D say no more :P

​Årh din slibrigt slubrende slubbert: Gerne nyde, men ej yde :grin:

PS: Var det dig, der med en agterfortøjning sidste sommer i Hornbæk Havn ødelagde min gps-antenne? :shock:

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Årh din slibrigt slubrende slubbert: Gerne nyde, men ej yde :grin:

PS: Var det dig, der med en agterfortøjning sidste sommer i Hornbæk Havn ødelagde min gps-antenne? :shock:

Er det dagen hvor folk næsten tror at de kender hinanden :D denne tråd og ( tvr tråden )

Del dette indlæg


Link til indlæg

Inden jeg blev en gammel bitter mand :D der smilede jeg rigtigt meget ( og heldigvis smilede pigerne igen :) ) jeg kunne rigtigt godt lide den der 5 sekunders flirt, når man smilede mens man gik forbi hinanden. Man fik det godt indeni :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Inden jeg blev en gammel bitter mand :D der smilede jeg rigtigt meget ( og heldigvis smilede pigerne igen :) ) jeg kunne rigtigt godt lide den der 5 sekunders flirt, når man smilede mens man gik forbi hinanden. Man fik det godt indeni :)

​Det er bare rigtigt dejlig at blive gammel, for så kan man tillade sig at være sur uden altid at skulle argumentere for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Det er bare rigtigt dejlig at blive gammel, for så kan man tillade sig at være sur uden altid at skulle argumentere for det.

Så jeg skal være glad for at være sur :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Det er bare rigtigt dejlig at blive gammel, for så kan man tillade sig at være sur uden altid at skulle argumentere for det.

​Du skal da bare på et charmekursus, så ska du nok lære at smile igen.... uanset om du er født før krigen eller ej ;)

Redigeret af gerog

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så jeg skal være glad for at være sur :D

​Ja, det en bitter beskyldning fra de unge, men i min alder betragter jeg det nu som et privilegium, jeg har ret til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

........  jeg kunne rigtigt godt lide den der 5 sekunders flirt, når man smilede mens man gik forbi hinanden. Man fik det godt indeni :)

​Hæhæ. Jeg går da bare i den lokale Irma.

Her sidder der et par dage om ugen en kassedame, som man ikke bare sådan "slipper forbi". Hun hører ikke til de slanke modeller rent vægtmæssigt, hun har født et par gange, og udseendet er ret almindeligt.

Men for Fanden da et humør og en humor, hun møder én med, når man når frem til kassen. Skulle jeg strande på en øde ø, var hun ikke den værste, der kunne drive i land :grin:.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Årh din slibrigt slubrende slubbert: Gerne nyde, men ej yde :grin:

PS: Var det dig, der med en agterfortøjning sidste sommer i Hornbæk Havn ødelagde min gps-antenne? :shock:

​Hov hov det var mig som var styrmand :P vi skulle over nogle gode bølger så der kom bølgegang i barmene :D

Hvilken GPS har du ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg håber ikke jeg bliver en sur og bitter mand haha, det tvivler jeg dog stærkt på, for masser af sex er vejen til et muntert liv.

​Javist, og Irma-damen kan da stadig nå at drive i land. Lige som så mange andre i et stærkt trafikeret farvand :razz:

Edit: Det med gammel og sur er ikke noget du selv bestemmer. Tro mig: Det sker bare :-P

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvilken GPS har du ?

​Den legendariske Garmin 128 samt, i reserve, Garmin GPS 72H

Del dette indlæg


Link til indlæg

​For det første savner jeg en smiley i form af en fuckfinger :grin:,

​Altid til tjeneste, den herre. giving-the-finger-smiley-emoticon       sm154  Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den korteste vej mellem to sjæle er et smil. :)

​Det var vist Victor Borge, der formulerede det, men det gør det ikke mindre værd, at det bliver gentaget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​ok jeg sejler med tomtom :)

:shock: OK, så render du sgu' da også på grund. Med eller uden grund :grin:.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Edit: Det med gammel og sur er ikke noget du selv bestemmer. Tro mig: Det sker bare :-P

​Jeg tror nu også at Nille har fat i noget. Det er svært at være gammel og sur, når man har høvlet igennem unge damer på FKK i dagevis. Så bliver man nemt sådan lidt haha-Nille-agtig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Jeg tror nu også at Nille har fat i noget. Det er svært at være gammel og sur, når man har høvlet igennem unge damer på FKK i dagevis. Så bliver man nemt sådan lidt haha-Nille-agtig.

​Næh, det er betemt ikke svært at blive gammel og sur. Det er derimod et adelsmærke.

De fleste kommer nok også dertil, om de så erkender det eller ej.

Glæden indfinder sig, når man logger ind på pensionskassen og ser, at indbetalingerne (egne + arbejdsgiverbetalte) igennem et langt liv har været så rimelige, at der nok bliver råd til en glædespige fremover også ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Jeg tror nu også at Nille har fat i noget. Det er svært at være gammel og sur, når man har høvlet igennem unge damer på FKK i dagevis. Så bliver man nemt sådan lidt haha-Nille-agtig.

​haha har du fået smag for Nille-virussen: Knald og vær glad! Jeg tror jeg vil søge patent på min livsfilosofi/virus :lol:

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

​haha har du fået smag for Nille-virussen: Knald og være glad! Jeg tror jeg vil søge patent som min livsfilosofi/virus :lol:

Du kunne være glædes pige, med det altid gode humør :P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...