Hop til indhold
Brutus

Et smil i mørket.

Recommended Posts

Det var en af de - heldigvis sjældne - dage, hvor ingenting lykkes og alt bare er noget lort.
Jeg handlede i Kvickly på vej hjem og ved kassen sad en pige. Hun gav mig et rigtigt varmt smil, da jeg gik igennem kassen - åh, hvor havde jeg altså brug for det, den dag. Tænk at et smil kan betyde så meget. Tak søde pige ..!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejlig oplevelse!

Nogen gange skal der bare ikke mere til en et smil eller en venlig kommentar fra en fremmed, for at man igen føler sig ovenpå. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er yderst sjældent man ser en sød kommentar herinde man skulle tro at alle var sure og indebrændte mænd.

Jeg vil ud og nyde solen og det super gode vejr og smile til alle på min vej :D

Og til alle de sure mænd og søde piger: I er alle smukke indeni så frem med smilet og lad os gør verden til er bedre sted :D

Gooood lørdag ! :D

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et smil :) et sødt blik :)  det kan rede en dårlig dag. 

Men det modsatte er jo også tilfældet man kommer på en dejlig dag møderne sur tvær ekspedient som ikke har lært services kan også trække mig ned i dårligt humør :( 

 

Men jeg kan mærke at i dag bliver en god dag :) sidder i det bedste selvskab man kan tænke sig :) og solen skinder og man kan i dag rigtigt mærke foråret er på vej :D og måske er der også lækkert sex i vente på denne skønne lørdag :)

 

 

 

 

Redigeret af Slaven_Randers

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Et smil :) et sødt blik :)  det kan rede en dårlig dag. 

Men det modsatte er jo også tilfældet man kommer på en dejlig dag møderne sur tvær ekspedient som ikke har lært services kan også trække mig ned i dårligt humør :( 

 

​Ja det er nemlig vigtigt at få nuanceret debatten.

Godt skriv slave :)

Redigeret af Titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et smil :) et sødt blik :)  det kan rede en dårlig dag. 

Men det modsatte er jo også tilfældet man kommer på en dejlig dag møderne sur tvær ekspedient som ikke har lært services kan også trække mig ned i dårligt humør :( 

 

​Der er jeg så god til at komme med en frisk bemærkning eller en kompliment, så ekspedienten kan komme i bedre humør, du skal tænke på det er et shitty job de har og ofte er det kunderne som er sure.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har sjældent mødt en sur ekspedient, men jeg glemmer ikke de få gange det er sket. 

Jeg synes det burde være standard at alle ekspedienter er smilende og glade. Selvfølgelig er der grænser for hvad de skal finde sig i, men langt hen af vejen har kunderne altid ret.

Redigeret af Titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Der er jeg så god til at komme med en frisk bemærkning eller en kompliment, så ekspedienten kan komme i bedre humør, du skal tænke på det er et shitty job de har og ofte er det kunderne som er sure.

 

Det forsøger jeg også, men nogle gange er det bare virkelig op ad bakke som i dag, da jeg og en god veninde var på tanken og lige skulle bruge lidt taletid til telefonen og espidienten havd slet ikke styr på hvad hun solgte. Endte med at måtte gå uden taletid :( men det giver så muligheden for en tur ud i solen senere efter taletid :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den korteste vej mellem to sjæle er et smil. :)

Og faktisk også den virus, hvor inkubationstiden er kortest, hvis altså modtageren er strikket ordenligt sammen oven i hovedet.

Redigeret af Onslow

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den korteste vej mellem to sjæle er et smil. :)

Og faktisk også den virus, hvor inkubationstiden er kortest, hvis altså modtageren er strikket ordenligt sammen overn i jovedet.

Det er det helt sikkert nyder at sende smil til dem jeg møder på min vej :)

Og her i foråret nyder jeg at altid springer ud det gør mig glad selv på en gråvejrs dag

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den korteste vej mellem to sjæle er et smil. :)

Og faktisk også den virus, hvor inkubationstiden er kortest, hvis altså modtageren er strikket ordenligt sammen oven i hovedet.

​Ville du smile til mig hvis vores veje krydsede ?  Sikkert ikke ? :P

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej derude

Her hvor jeg bor var det lidt overskyet i formiddags; men ikke længere end til jeg var i Rema 1000 og gøre nogle indkøb, og stillede mig i kassekøen, - - så skinnede solen igen:) til mig - og hvorfor ??? - - der sad min ynglings muslimske kassepige og som sædvanligt fuldstændigt indhyllet i 137 m sort klæde med kun ansigtet synligt i sådan ca. svarende til en lille desserttallerken. Hun gav mig et sødt smil fra et par kønne brune øjne:) - idag var hun ekstra dejlig og fræk- hun havde brugt en dybrød læbestift:wub:. Et pragtfuldt fuldendt øjeblik med en smuk ung muslimsk kvinde - - og på samme tid også det rene selvpineri fordi jeg ikke kan nyde resten af hendes garanteret smækker lækker krop m.m.m.;)  

Mange hilsner

Nyder livet

 

Redigeret af Nyder livet
x

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der skal fisse til, hvis min dag skal reddes.

Har fået dagens første omgang og selv om hun trækker min pine ud med 2 eller 3 omgange endnu før jeg får lov at komme smiler jeg stadig fra øre til øre :) 

Tjuhaj for en skøn solskinds lørdag :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
 
Det er yderst sjældent man ser en sød kommentar herinde man skulle tro at alle var sure og indebrændte mænd.

​Jamen, hvis det er så sjældent, du oplever det, skal du da have én til med på vejen:

Jeg har været oppe og klargøre det sidste på båden inden mandagens søsætning. Da jeg gik rundt om båden og voksede vandlinien, et kedeligt arbejde, stødte jeg bagfra ind i "naboen", der kom fra den anden side i samme ærinde på sin egen båd.

Det viste sig at være en gammel kending, idet vi havde haft børn i samme vuggestue.

Nå, "tilfældigvis" havde jeg en pose øl med, så vi kravlede op i cockpittet og fik slået en sludder af. Der gik kort sagt lidt "søgang" i den. Det er den slags, man må regne med sker, når man er medlem af en sejlklub, så vi blev enige om, at resten af vandlinien nok kunne vente til i morgen :wink:.

Det ordner vi nemt.    

Et større spørgsmål er imidlertid, om jeg også i år skal have en pige herinde fra med til søs til lidt "søgang"? :grin::grin:.  Det er jo ved at blive en vane for mig ;-);-):wink:.

Måske er der ligefrem nogen, der melder sig frivilligt??? :razz: – og nu skal Drille-Nille altså ikke dukke op i dametøj og høje hæle på molen :grin::grin:

Redigeret af Borende X
Edit, edit og edit fordi formatteringen er håbløs på denne nye version af programvaren. Linieskifte grejer den slet ikke

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

​Et større spørgsmål er imidlertid, om jeg også i år skal have en pige herinde fra med til søs til lidt "søgang"? :grin::grin:.  Det er jo ved at blive en vane for mig ;-);-):wink:.

Måske er der ligefrem nogen, der melder sig frivilligt??? :razz: – og nu skal Drille-Nille altså ikke dukke op i dametøj og høje hæle på molen :grin::grin:

​Hvis du vil have en lettere fedladen fyr i en lille sort nederdel og rød læbestift med, så er jeg da frisk ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

BX jeg sejler selv med en kammerat, så BX jeg afslår dit tilbud, du kan invitere Havnebumsen eller Montezi (han er ikke uvant i dametøj :P) på en tur :lol:

​Havnebumsen var da et bud.

Han sidder vel ofte og svinger benene ud over molen alene og drikker vel næppe under "guld". Men han bor vist i den anden ende af landet.

Når du nu – helt uventet for mig – afslører kendskab til sølivet, så vil jeg da meget gerne i stedet tilbyde dig en kølhaling :grin::grin:.

Men, ehrlich gestanden, håber jeg mest på, at en pige melder sig ;-)

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

Når du nu – helt uventet for mig – afslører kendskab til sølivet, så vil jeg da meget gerne i stedet tilbyde dig en kølhaling :grin::grin:.

Men, ehrlich gestanden, håber jeg mest på, at en pige melder sig ;-)

Ha jeg byder dig en kølhaling! det er dig som er til bondage haha :lol:

​Kan du ikke invitere Nikita på en søtur igen, for gamle beskedskabs skyld :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...