Hop til indhold

Et smil i mørket.

Featured Replies

• Svar 68
  • Visninger 3.8k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Det er dejligt at få et smil når man selv har en off dag. MEN det er også vigtigt at huske at smile til andre på sine gode dage.

• Dejlig oplevelse! Nogen gange skal der bare ikke mere til en et smil eller en venlig kommentar fra en fremmed, for at man igen føler sig ovenpå. 

• Den korteste vej mellem to sjæle er et smil. Og faktisk også den virus, hvor inkubationstiden er kortest, hvis altså modtageren er strikket ordenligt sammen oven i hovedet.

Postede billeder

Skrevet

​haha har du fået smag for Nille-virussen: Knald og være glad! Jeg tror jeg vil søge patent som min livsfilosofi/virus :lol:

​Du kan blive den næste generations Carl-Mar Møller. Go for it!

Carl_Mar.thumb.png.1ec866a4a94f09fbad8d7

Skrevet

​Du kan blive den næste generations Carl-Mar Møller. Go for it!

Carl_Mar.thumb.png.1ec866a4a94f09fbad8d7

​Det er sgu ikke okay, at du røber Nilles virkelige identitet, Louie:)

Skrevet

​Det er sgu ikke okay, at du røber Nilles virkelige identitet, Louie:)

​Jeg er helt enig.
Men du kunne da i det mindste finde et billede hvor han er velfriseret ;) nu når du skulle afsløre ham :)

Skrevet

​ok jeg sejler med tomtom :)

​Nå, bare det ikke er konkondom :wink:

Skrevet

​haha har du fået smag for Nille-virussen: Knald og vær glad! Jeg tror jeg vil søge patent på min livsfilosofi/virus :lol:

​Hæhæ, i så fald skal du kalde patentet for "knald og fald".

Redigeret af Borende X

Skrevet

​Bare du ikke er dumdum haha

​eller nilledillepillepille :grin:

Skrevet

Personfnidder, nej tak.

-Ledvogter

Redigeret af Ledvogter

Skrevet

Øh, hvem mener hvad, hvis vi går blot et par indlæg tilbage?

Skrevet

Det var en af de - heldigvis sjældne - dage, hvor ingenting lykkes og alt bare er noget lort.
Jeg handlede i Kvickly på vej hjem og ved kassen sad en pige. Hun gav mig et rigtigt varmt smil, da jeg gik igennem kassen - åh, hvor havde jeg altså brug for det, den dag. Tænk at et smil kan betyde så meget. Tak søde pige ..!

​For at komme tilbage til trådens emne.

Kan du afsløre hvor den Kvickly ligger, så der er flere herfra der kunne få samme varme smil? :smile:

Skrevet
  • Author

Beklager Arne, hun er min alene :-D 

Skrevet

​For at komme tilbage til trådens emne.

Kan du afsløre hvor den Kvickly ligger, så der er flere herfra der kunne få samme varme smil? :smile:

​Det er ikke sikkert hun smiler til alle, det kan være hun smiler til den flotte fyr bagved dig :P

Min Nettopige er supersød, vil du også vide hvor den Netto ligger :P:D

Redigeret af Nille

Skrevet

​Det er ikke sikkert hun smiler til alle, det kan være hun smiler til den flotte fyr bagved dig :P

Min Nettopige er supersød, vil du også vide hvor den Netto ligger :P:D

​Har du allerede taget ejerskab af pigen ? :)

I øvrigt, så synes jeg altid det dejligt at flirte og smile lidt med kassepigerne uanset alder - da det gør turen i supermarkedet lidt sjovere ;)

Skrevet

​Har du allerede taget ejerskab af pigen ? :)

I øvrigt, så synes jeg altid det dejligt at flirte og smile lidt med kassepigerne uanset alder - da det gør turen i supermarkedet lidt sjovere ;)

​Det er altid sjov at shoppe og bruge penge :D hvorfor skulle man ellers tjene penge ?

Ja "min Nettopige" lyder mere romantisk, det bliver hun sikkert også glad for at høre når jeg smiler og siger "du er min Nettopige" :D

Skrevet

Tilbage til TS: nu er det mørkt så det er tilladt at smile :D hvide tænder virker som reflekser i mørket :lol:

Kære Nille:)

​- ja det er rigtigt, i en mørk biografsal i Afrika kan man bare vende sig om og se hvor mange der synes filmen er morsom - det er dem der griner :grin:    

Mange hilsen

Nyder livet

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.