Hop til indhold
Brutus

Et smil i mørket.

Recommended Posts

​haha har du fået smag for Nille-virussen: Knald og være glad! Jeg tror jeg vil søge patent som min livsfilosofi/virus :lol:

​Du kan blive den næste generations Carl-Mar Møller. Go for it!

Carl_Mar.thumb.png.1ec866a4a94f09fbad8d7

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Du kan blive den næste generations Carl-Mar Møller. Go for it!

Carl_Mar.thumb.png.1ec866a4a94f09fbad8d7

​Det er sgu ikke okay, at du røber Nilles virkelige identitet, Louie:)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Det er sgu ikke okay, at du røber Nilles virkelige identitet, Louie:)

 

 

​Jeg er helt enig.
Men du kunne da i det mindste finde et billede hvor han er velfriseret ;) nu når du skulle afsløre ham :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

​haha har du fået smag for Nille-virussen: Knald og vær glad! Jeg tror jeg vil søge patent på min livsfilosofi/virus :lol:

​Hæhæ, i så fald skal du kalde patentet for "knald og fald".

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Personfnidder, nej tak.

-Ledvogter

Redigeret af Ledvogter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var en af de - heldigvis sjældne - dage, hvor ingenting lykkes og alt bare er noget lort.
Jeg handlede i Kvickly på vej hjem og ved kassen sad en pige. Hun gav mig et rigtigt varmt smil, da jeg gik igennem kassen - åh, hvor havde jeg altså brug for det, den dag. Tænk at et smil kan betyde så meget. Tak søde pige ..!

 

​For at komme tilbage til trådens emne.

Kan du afsløre hvor den Kvickly ligger, så der er flere herfra der kunne få samme varme smil? :smile:

Del dette indlæg


Link til indlæg

​For at komme tilbage til trådens emne.

Kan du afsløre hvor den Kvickly ligger, så der er flere herfra der kunne få samme varme smil? :smile:

​Det er ikke sikkert hun smiler til alle, det kan være hun smiler til den flotte fyr bagved dig :P

Min Nettopige er supersød, vil du også vide hvor den Netto ligger :P:D

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Det er ikke sikkert hun smiler til alle, det kan være hun smiler til den flotte fyr bagved dig :P

Min Nettopige er supersød, vil du også vide hvor den Netto ligger :P:D

​Har du allerede taget ejerskab af pigen ? :)

I øvrigt, så synes jeg altid det dejligt at flirte og smile lidt med kassepigerne uanset alder - da det gør turen i supermarkedet lidt sjovere ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Har du allerede taget ejerskab af pigen ? :)

I øvrigt, så synes jeg altid det dejligt at flirte og smile lidt med kassepigerne uanset alder - da det gør turen i supermarkedet lidt sjovere ;)

​Det er altid sjov at shoppe og bruge penge :D hvorfor skulle man ellers tjene penge ?

Ja "min Nettopige" lyder mere romantisk, det bliver hun sikkert også glad for at høre når jeg smiler og siger "du er min Nettopige" :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tilbage til TS: nu er det mørkt så det er tilladt at smile :D hvide tænder virker som reflekser i mørket :lol:

Kære Nille:)

​- ja det er rigtigt, i en mørk biografsal i Afrika kan man bare vende sig om og se hvor mange der synes filmen er morsom - det er dem der griner :grin:    

Mange hilsen

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...