Hop til indhold
Gæst

Besættelse

Recommended Posts

Gæst

Man skulle tror det er 1. aprilsnar.

Det viser sig at tyskerne besatte Danmark 9. marts 1940. Ingen har før nu opdaget det, så det var noget af et overraskelsesangreb. Men som der står i artiklen blev det eneste danske kampfly sat ud af spil mens det stod på jorden, så en måned senere 9. april overgav vi os, to timer efter det var gået op for os, at vi blev besat en måned før.

Sikken en historie :smile:

http://mobil.dr.dk/smartphone/#artikel/Nyheder/Indland/2015/04/08/151919.htm

Edit: oprettet i forkert forum, burde være under hyggesnak. Beklager.

 

Edit 2: nu er artiklen rettet ind, så den passer med de historiebøger, jeg har læst i historieundervisningen i skolen.

Redigeret af Starson45

Del dette indlæg


Link til indlæg

Sikken en historie :smile:

 

Ja, og i 1945 blev den tyske besættelse reelt afløst af en amerikansk.

Nemlig i form af bl.a. Hollywood, Disney, google, reality-TV, fuck-kultur o.s.v. Samt – ikke mindst – af et tungt og konstant pres på vort sprog.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Piger er en besættelse for mig :???:

 

Bange for jeg først slipper af med besættelsen når jeg skal i graven. Selvom jeg prøver ihærdig må jeg erkende min ryggrad mest minder om en regnorm lige med det. Der er noget om en kvinde kan gøre en mand svag :???: Fandens som det også altid er Pikken der bestemmer!!!

 

p.s Har kun læst overskriften muligvis der er noget jeg har misforstået i emnet

Redigeret af Havnebumsen

Del dette indlæg


Link til indlæg
p.s Har kun læst overskriften muligvis der er noget jeg har misforstået i emnet

 

Næh, en besættelse er såmænd en besættelse :-P :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Piger er en besættelse for mig :???:

 

p.s Har kun læst overskriften muligvis der er noget jeg har misforstået i emnet

 

Jeg deler din besættelse af piger. En livslang besættelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Piger er en besættelse for mig :???:

 

Bange for jeg først slipper af med besættelsen når jeg skal i graven. Selvom jeg prøver ihærdig må jeg erkende min ryggrad mest minder om en regnorm lige med det. Der er noget om en kvinde kan gøre en mand svag :???: Fandens som det også altid er Pikken der bestemmer!!!

 

p.s Har kun læst overskriften muligvis der er noget jeg har misforstået i emnet

 

Havnebums du drikker bajer dagen lang og tænker med pikken :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gangbang måske?

 

Gangbang har eksisteret længe, vi ved det var eksisterede hos de gamle grækere og efterfølgende romere.

 

I gennem flere tusinde år havde de gamle kejsere haft harems/konkubiner/slavere, som de kunne feste med, så det er absolut ikke noget nyt med bunkepul.

 

Berlusconi kan godt pakke sammen ifh. til de gamle konger og kejsere :P

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, og i 1945 blev den tyske besættelse reelt afløst af en amerikansk.

Nemlig i form af bl.a. Hollywood, Disney, google, reality-TV, fuck-kultur o.s.v. Samt – ikke mindst – af et tungt og konstant pres på vort sprog.

 

ENIG !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, og i 1945 blev den tyske besættelse reelt afløst af en amerikansk.

Nemlig i form af bl.a. Hollywood, Disney, google, reality-TV, fuck-kultur o.s.v. Samt – ikke mindst – af et tungt og konstant pres på vort sprog.

Det hedder globalisering.

Og så er du vist på vej til at lyde som en god gammel gnaven mand.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det hedder globalisering.

Og så er du vist på vej til at lyde som en god gammel gnaven mand.

Man behøver ikke at være en gammel, gnaven mand, fordi man har beholdt sin forstand intakt. :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man behøver ikke at være en gammel, gnaven mand, fordi man har beholdt sin forstand intakt. :P

 

sm244.gif   Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone  :(

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, og i 1945 blev den tyske besættelse reelt afløst af en amerikansk.

Nemlig i form af bl.a. Hollywood, Disney, google, reality-TV, fuck-kultur o.s.v. Samt – ikke mindst – af et tungt og konstant pres på vort sprog.

 

Hør hov, BX. Sagde du ikke, at du er højreorienteret.

 

Det der kan jeg da huske, at både Carl Madsen og Scherfig har skrevet. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hør hov, BX. Sagde du ikke, at du er højreorienteret.

 

Det der kan jeg da huske, at både Carl Madsen og Scherfig har skrevet. :)

 

Vores allerkæreste ven BX herindefra er ikke den ægte BX, nej han er fake og stjålet profilbilledet af den ægte BX :lol:

 

Se her er den ægte BX, da han blev sat fast :P :

 

2d1266dd-6401-4ab8-9cf8-609e527ce40a.jpg

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vores allerkæreste ven BX herindefra er ikke den ægte BX, nej han er fake og stjålet profilbilledet af den ægte BX :lol:

 

Hold da helt op. Her går man og tror, der er tale om Julius Framlev himself :)

 

Men det falske X herinde er nu åbenbart begyndt at sprede antiamerikansk og kommunistisk propaganda. Og så på en 9.april :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var jo nazisterne mere end det var tyskerne, som besatte os dengang.

 

Det moderne Tyskland er jo ikke så slemt. Hvis vi blev besat af det moderne Tyskland i dag, ville vi nok få indført tysk lovgivning og forvaltning med følgende effekter:

- Lavere skatter og afgifter

- Fuld lovliggørelse af prostitution og mulighed for FKK klubber

- mindre overvågning og mindre "Big Mamma stat"

- mindre sociale ydelser så der for mange igen vil være incitament til at tage et arbejde.

- Mere frihed under ansvar.

 

Jeg vil sgu egentlig gerne besættes igen ;).  Men det kunne nutidens Tyskland dog bare aldrig finde på.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var jo nazisterne mere end det var tyskerne, som besatte os dengang.

 

Det moderne Tyskland er jo ikke så slemt. Hvis vi blev besat af det moderne Tyskland i dag, ville vi nok få indført tysk lovgivning og forvaltning med følgende effekter:

- Lavere skatter og afgifter

- Fuld lovliggørelse af prostitution og mulighed for FKK klubber

- mindre overvågning og mindre "Big Mamma stat"

- mindre sociale ydelser så der for mange igen vil være incitament til at tage et arbejde.

- Mere frihed under ansvar.

 

Jeg vil sgu egentlig gerne besættes igen ;).  Men det kunne nutidens Tyskland dog bare aldrig finde på.

 

Ved nærmere omtanke er jeg tilfreds med vores samfund og ønsker ikke en besættelse.

Det er egentlig fint at vi har klubberne på afstand ellers kunne det løbe over gevind og vi kommer på klub hver uge :o

 

Og tyskernes arbejdslovgivning er helt hen i vejret når man skal ansætte/afskede folk, man kan ikke få lov til at slippe af med folk uden hensyntagen til en masse regler.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var jo nazisterne mere end det var tyskerne, som besatte os dengang.

 

Det moderne Tyskland er jo ikke så slemt. Hvis vi blev besat af det moderne Tyskland i dag, ville vi nok få indført tysk lovgivning og forvaltning med følgende effekter:

- Lavere skatter og afgifter

- Fuld lovliggørelse af prostitution og mulighed for FKK klubber

- mindre overvågning og mindre "Big Mamma stat"

- mindre sociale ydelser så der for mange igen vil være incitament til at tage et arbejde.

- Mere frihed under ansvar.

 

Jeg vil sgu egentlig gerne besættes igen ;).  Men det kunne nutidens Tyskland dog bare aldrig finde på.

BundesMutti Merkel blev af en idiotisk fantast spurgt, hvorfor man ikke fulgte det danske eksempel for velfærd.

 

Hun svarede, at det ville bevirke, at man i løbet af natten skulle ansætte 5.000.000 offentlige ansatte, det skræmme eksempel siger vist det hele. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til jer der er kede af jeres besættelse af kvinder, prøv følgende: Behold pikken, men skær nosserne af! Kom tilbage om et par uger og fortæl hvordan det går :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Det er egentlig fint at vi har klubberne på afstand ellers kunne det løbe over gevind og vi kommer på klub hver uge :o

 

Klart nok et seriøst problem hvis man ikke har styr på sit liv (og måske især på sin økonomi), :oops:

 

 

Og dette er ligesom stort alle øvrige indlæg irrelevant i forhold til trådstarters oplæg.

Redigeret af smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og dette er ligesom stort alle øvrige indlæg irrelevant i forhold til trådstarters oplæg.

 

smo, igen leger du EG-betjent med løftet pegefinger,

Dit indlæg er total irrelevant i forhold til TS og mit indlæg,

min kommentar var relevant ifh. til Frejs indlæg.

 

Du er som en trold i en æske, du venter på enhver lejlighed til at angribe og slå mig og andre i hovedet med din løftet pegefinger, tak for det.

 

Man skulle tro du var en wannabe moderator, Ups jeg glemte at du var ex-moderator på Venuslogen,

- du Gamle :lol: det var din storhedstid hva'.

 

Her på EG er du magtesløs haha :lol:

Så stop med at lege betjent, næh sæt dig hellere på reservebænken og tænk over om du kan skrive et fornuftigt og værdifuldt indlæg.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det var jo nazisterne mere end det var tyskerne, som besatte os dengang.

 

Det moderne Tyskland er jo ikke så slemt. Hvis vi blev besat af det moderne Tyskland i dag, ville vi nok få indført tysk lovgivning og forvaltning med følgende effekter:

- Lavere skatter og afgifter

- Fuld lovliggørelse af prostitution og mulighed for FKK klubber

- mindre overvågning og mindre "Big Mamma stat"

- mindre sociale ydelser så der for mange igen vil være incitament til at tage et arbejde.

- Mere frihed under ansvar.

 

Jeg vil sgu egentlig gerne besættes igen ;).  Men det kunne nutidens Tyskland dog bare aldrig finde på.

Du ville så også bo i et land hvor hver 10'ende lønmodtager levede i fattigdom, selvom de arbejdede. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...