Hop til indhold
Gæst

Besættelse

Recommended Posts

Gæst

Hahaha. :-P

 

Kære Nille. Dit vid er ubeskriveligt. Når det så er sagt (skrevet), er det trist at se at du ikke en gang kan læse og forstå en linie på 14 ord med et generelt indhold uden at du føler dig forfulgt/truffet. :oops:

 

Men kære Nille, du er tilgivet for ingen er forpligtet ud over sine evner. Og for ikke at gøre det alt for kompliceret for dig, har jeg valgt at undlade at kommentere dit indlæg; men det er det nu heller ikke værd, så det har været en let beslutning. :eek:

 

Kan du ha' en rigtig god fredag, kære Nille.

Redigeret af smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altid sjovt når nogen lige skal kommentere et indlæg med, at de lader være med at kommentere. Det er jo en kommentar i sig selv :D

Lige så skægt som dem der kommenterer, på dem der kommenterer at de ikke kommenterer :D

Redigeret af Plaskeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lige så skægt som dem der kommenterer, på dem der kommenterer at de ikke kommenterer :D

 

og så videre !!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Altid sjovt når nogen lige skal kommentere et indlæg med, at de lader være med at kommentere. Det er jo en kommentar i sig selv :D

 

Godt at den rigtige 007 var smartere end dig, ellers var han blevet ædt af hajer og så havde 'Dr. NO' været den første og eneste 007 film. :cool:

Redigeret af smo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Klart nok et seriøst problem hvis man ikke har styr på sit liv (og måske især på sin økonomi), :oops:

 

 

Og dette er ligesom stort alle øvrige indlæg irrelevant i forhold til trådstarters oplæg.

​Egentlig er jeg faktisk lidt nysgerrig på hvad et relevant indlæg i forhold til trådstart er? Eftersom hele tråden bygger på en morsom fejl med datoerne for Danmarks besættelse, som er godt spottet af Starson, vil jeg da mene at tråden lægger op til sjov og spas...... men der er måske noget jeg har misforstået? Please enlighten me

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bonobo - du skal sandelig ikke underkende værdien af rygmarvsreaktioner :)... en del skribenter har besluttet at alt hvad enkelte andre skriver per se er forkert ..ganske uden at have læst hvad der står ...:)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er det ikke snart nu vi skal have Holberg på banen? "I skabhalse - forlig jer!" 

 

Ærbødigst Oplevelsesrejsende

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...