Hop til indhold
Morten1981

Folk forsvinder

Recommended Posts

Ukvemsord. Har jeg kastet mig over dig med ukvemsord? Eller betvivlet din forklaring? Shit hvad jeg bliver nødt at tænke indad. Det kan tage hele ugen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ukvemsord. Har jeg kastet mig over dig med ukvemsord? Eller betvivlet din forklaring? Shit hvad jeg bliver nødt at tænke indad. Det kan tage hele ugen.

 

Du fortsætter bare hele ugen. Jeg trækker mig fra denne tråd nu. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg forstår sgu godt at folk forsvinder med al den personhetz og mobning som især BX, DETH og Bananas udmærker sig ved i denne tråd. 

 

Personlig er du ikke en af de personer jeg vil savne hvis de forsvandt. Jeg har siddet og kigget i en del tråde de sidste par dage hvor du har kommenteret. Fælles for dem alle er at kørte faktisk fint på sporet, og med humoristisk ironi, lige indtil du lagde en kommentar. Derefter forsumper de sig i person angreb etc.og det er dig som starter angrebne hvergang.

 

Denne tråd er ikke så meget anderledes end alle de andre tråde du har formået af afspore. Sørgeligt men sandt. :sad:

 

 

Dette er min personlige mening, og den står jeg ved, ligegyldigt hvad admin, moderator eller andre måtte sige.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...