Hop til indhold

Folk forsvinder

Featured Replies

Skrevet

Ukvemsord. Har jeg kastet mig over dig med ukvemsord? Eller betvivlet din forklaring? Shit hvad jeg bliver nødt at tænke indad. Det kan tage hele ugen.

• Svar 80
  • Visninger 6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Jeg har luret på, om det er en genopstandelse? Vi er jo i påsken

• Tja eller så har folk måske fundet kærligheden og ønsker at lukke døren til denne verden.

• SAVNER OGSÅ FLERE AF DE GAMLE . . .    Men stalking, useriøse angreb og generel fnidder, har nok fået flere til at lukke deres profil . . 

Skrevet

Ukvemsord. Har jeg kastet mig over dig med ukvemsord? Eller betvivlet din forklaring? Shit hvad jeg bliver nødt at tænke indad. Det kan tage hele ugen.

Du fortsætter bare hele ugen. Jeg trækker mig fra denne tråd nu. 

Skrevet

Jeg forstår sgu godt at folk forsvinder med al den personhetz og mobning som især BX, DETH og Bananas udmærker sig ved i denne tråd. 

Personlig er du ikke en af de personer jeg vil savne hvis de forsvandt. Jeg har siddet og kigget i en del tråde de sidste par dage hvor du har kommenteret. Fælles for dem alle er at kørte faktisk fint på sporet, og med humoristisk ironi, lige indtil du lagde en kommentar. Derefter forsumper de sig i person angreb etc.og det er dig som starter angrebne hvergang.

Denne tråd er ikke så meget anderledes end alle de andre tråde du har formået af afspore. Sørgeligt men sandt. :sad:

Dette er min personlige mening, og den står jeg ved, ligegyldigt hvad admin, moderator eller andre måtte sige.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.