Hop til indhold
Morten1981

Folk forsvinder

Recommended Posts

Men hvorfor .... kan nogen af jer smarte social media freaks forklare det ..... hvorfor har man flere nicks??

Så f.eks. at Sailor/Flaber blev afslørret. Men altså; hvad er hensigten med det? At udleve en split personality, eller hvad?

Måske for at de aldrig er alene i chatten?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Men hvorfor .... kan nogen af jer smarte social media freaks forklare det ..... hvorfor har man flere nicks??

Så f.eks. at Sailor/Flaber blev afslørret. Men altså; hvad er hensigten med det? At udleve en split personality, eller  hvad?

 

1) For at lave en aggressiv personhetz på dem, man ikke bryder sig om. 

2) For at forvirre moderatorerne ved at lave multiple anmeldelser på de indlæg, som man synes er udtryk for dårlig smag. Fx. kunne man forestille sig at en debattør skrev noget meget kontroversielt og en anden, der havde 2 brugere lavede 2 anmeldelser på det, så vil moderatorerne tro at det kom fra 2 forskellige brugere og dermed vil der være et kraftigere argument for at slette indlægget.  

3) For at bakke sig selv op. 

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

1) For at lave en aggressiv personhetz på dem, man ikke bryder sig om. 

2) For at forvirre moderatorerne ved at lave multiple anmeldelser på de indlæg, som man synes er udtryk for dårlig smag. Fx. kunne man forestille sig at en debattør skrev noget meget kontroversielt og en anden, der havde 2 brugere lavede 2 anmeldelser på det, så vil moderatorerne tro at det kom fra 2 forskellige brugere og dermed vil der være et kraftigere argument for at slette indlægget.  

3) For at bakke sig selv op. 

 

Serious? Har du flere?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Serious? Har du flere?

 

Nej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvorfor har man flere køretøjer ? :lol:

 

Den analogien gik mig forbi...?

Jeg har flere boksershorts, og jeg ved hvorfor. Men nicks?

Del dette indlæg


Link til indlæg

2) For at forvirre moderatorerne ved at lave multiple anmeldelser på de indlæg, som man synes er udtryk for dårlig smag. Fx. kunne man forestille sig at en debattør skrev noget meget kontroversielt og en anden, der havde 2 brugere lavede 2 anmeldelser på det, så vil moderatorerne tro at det kom fra 2 forskellige brugere og dermed vil der være et kraftigere argument for at slette indlægget.  

 

Tvilvler kraftigt på moderator kigger på hvor mange anmeldelser der er kommet på et indlæg, enter er det inden for reglerne eller ej. EG er ikke et demokrati?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

1) For at lave en aggressiv personhetz på dem, man ikke bryder sig om. 

2) For at forvirre moderatorerne ved at lave multiple anmeldelser på de indlæg, som man synes er udtryk for dårlig smag. Fx. kunne man forestille sig at en debattør skrev noget meget kontroversielt og en anden, der havde 2 brugere lavede 2 anmeldelser på det, så vil moderatorerne tro at det kom fra 2 forskellige brugere og dermed vil der være et kraftigere argument for at slette indlægget.  

3) For at bakke sig selv op. 

 

Måske bør du læse EG's regler fremover før du fyrer alle dine mærkelige teorier af, f.eks. udelukker nedenstående paragraf jo allerede fra starten dine punkter 2 og 3. :???:

 

§ 15. Det er ikke tilladt at deltage i en streng/tråd med flere profiler eller på nogen måde bakke sig selv op. Det gælder på alle forummer på Eroguide. Ligeledes er det ikke tilladt at anvende flere profiler på chatten samtidig.

 

Det virker som om du endnu en gang skyder med spredehagl uden at kende noget til baggrunden. Dine argumenter er altså ikke særlig seriøse. :shock:

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tvilvler kraftigt på moderator kigger på hvor mange anmeldelser der er kommet på et indlæg, enter er det inden for reglerne eller ej. EG er ikke et demokrati?

Nej det gør de næppe, men de kigger på substansen i anmeldelserne og er der flere brugere som anmelderet indlæg og skriver noget lignende, så kunne man forestille sig en situation, hvor moderator tror at der er noget rivende galt.

Der er flere af reglerne som er åben for fortolkning, så det er vist ikke så entydigt at sige om det er inde for reglerne eller ej. Fx denne:

 

§ 23. En bruger skal frit kunne spørge under efterlysninger og anmelde en oplevelse, uden andre brugere skal komme med fordomsfulde bemærkninger til efterlysningen eller anmeldelsen. Så længe brugere overholder dansk lovgivning og dette regelsæt, skal andre brugere ikke gøre sig til dommere over god smag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den analogien gik mig forbi...?

Jeg har flere boksershorts, og jeg ved hvorfor. Men nicks?

 

Man har en hverdagsbil, så har man en MC til sjov og fart, en mountain bike til naturen og en race-cykel... alt efter hvilke humør og temperament man er i...

 

Jeg er ligeglad om folk har 1 eller 10 nicks bare de opfører sig ordentligt og i god tone.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det virker som om du endnu en gang skyder med spredehagl uden at kende noget til baggrunden. Dine argumenter er altså ikke særlig seriøse. :shock:

Hvad ved du egentlig om noget smo? Du brokker dig og kværulerer i alle tråde. 

Jeg har oplysninger i den konkrete sag som jeg ikke har i sinde at dele med andre, men som bekræfter at den pågældende debattør flaber/sailor har ført personhetz mod Onslow. 

EDIT: Jeg har sagt hvad der skal siges i denne sag og smo dit indlæg er hermed anmeldt for personangreb jf. §2

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man har en hverdagsbil, så har man en MC til sjov og fart, en mountain bike til naturen og en race-cykel... alt efter hvilke humør og temperament man er i...

 

Jeg er ligeglad om folk har 1 eller 10 nicks bare de opfører sig ordentligt og i god tone.

 

Jeg har heller ingen problemer med at folk har flere nicks. Men det gør mig lidt forvirret. Og jeg forstår ikke hvorfor. Din analogi med køretøjer f.eks. Jeg er altså kedelige hverdagsbananas. Men på lørdag vil jeg være nogen med lidt mere sjov og fart og så bliver jeg Guleroden, med helt andre synspunkter og meninger. Er det sådan du mener?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har heller ingen problemer med at folk har flere nicks. Men det gør mig lidt forvirret. Og jeg forstår ikke hvorfor. Din analogi med køretøjer f.eks. Jeg er altså kedelige hverdagsbananas. Men på lørdag vil jeg være nogen med lidt mere sjov og fart og så bliver jeg Guleroden, med helt andre synspunkter og meninger. Er det sådan du mener?

 

Jeps, har du ikke bemærket at nogle nicks er flabet andre er seriøse, de kan sagtens komme fra samme person... kald det personlighedsspaltning hvis du vil, men ofte er det var folk som ønsker at spille forskellige roller... the good, the bad and the ugly i samme person :lol: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeps, har du ikke bemærket at nogle nicks er flabet andre er seriøse, de kan sagtens komme fra samme person... kald det personlighedsspaltning hvis du vil, men ofte er det var folk som ønsker at spille forskellige roller... the good, the bad and the ugly i samme person :lol:

 

På mig virker det til at man har for lidt at gøre irl...

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

På mig virker det til at man har for lidt at gøre irl...

 

Det er bestemt også et godt bud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeps, har du ikke bemærket at nogle nicks er flabet andre er seriøse, de kan sagtens komme fra samme person... kald det personlighedsspaltning hvis du vil, men ofte er det var folk som ønsker at spille forskellige roller... the good, the bad and the ugly i samme person :lol:

 

Ja nogle betragter EG lidt som et spil fx. gameguy eller gg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej det gør de næppe, men de kigger på substansen i anmeldelserne og er der flere brugere som anmelderet indlæg og skriver noget lignende, så kunne man forestille sig en situation, hvor moderator tror at der er noget rivende galt.

Der er flere af reglerne som er åben for fortolkning, så det er vist ikke så entydigt at sige om det er inde for reglerne eller ej. Fx denne:

 

Som mod så vurdere om er inden for reglerne, om der er 5 eller 50 der har anmeldt gør vist ingen forskel?

 

Lige den regel kan der vist  ikke fortolkes ret meget på.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Som mod så vurdere om er inden for reglerne, om der er 5 eller 50 der har anmeldt gør vist ingen forskel?

 

Lige den regel kan der vist  ikke fortolkes ret meget på.

 

Jeg gider ikke spilde tid på at diskutere med dig. Jeg kan bare gentage at i denne sag ligger jeg inde med konkrete oplysninger, der bekræfter min teori, som jeg har beskrevet tidligere i denne tråd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Livet er også et spille, nogle er gode til spillet og tjener kassen andre må nøjes med mindre f....

 

Ja det er sandt. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gider ikke spilde tid på at diskutere med dig. Jeg kan bare gentage at i denne sag ligger jeg inde med konkrete oplysninger, der bekræfter min teori, som jeg har beskrevet tidligere i denne tråd. 

Så stop med at diskutere og læg dine beviser på bordet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så stop med at diskutere og læg dine beviser på bordet.

 

Nej jeg må ikke offentliggøre indhold af PMs modtaget fra pågældende debattører. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
EDIT: Jeg har sagt hvad der skal siges i denne sag og smo dit indlæg er hermed anmeldt for personangreb jf. §2

 

For hvad da?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er deres problem.... du spurgte hvorfor, jeg forsøgte at forklare...

Helt ok. Og tak for det.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...