Hop til indhold
Morten1981

Folk forsvinder

Recommended Posts

Gæst

For hvad da?

 

For at fremsætte diskrediterende myter om at jeg skulle tale usandt i alt.

Det er da en svinestreg ud over det sædvanlige. 

Jeg føler mig stød på machetterne!

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej jeg må ikke offentliggøre indhold af PMs modtaget fra pågældende debattører. 

Så du har en teori du ikke vil diskutere, med beviser der for du ikke må/kan viser frem? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

For at fremsætte diskrediterende myter om at jeg skulle tale usandt i alt.

Det er da en svinestreg ud over det sædvanlige. 

Jeg føler mig stød på machetterne!

 

Det gør du jo lige så snart man ikke er enig med dig. ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

For at fremsætte diskrediterende myter om at jeg skulle tale usandt i alt.

Det er da en svinestreg ud over det sædvanlige. 

Jeg føler mig stød på machetterne!

 

Så ved du sgu' ikke, hvad et personangreb er.

Smo kritiserer dine argumenter, og det har man vel lov til i en diskussion?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så ved du sgu' ikke, hvad et personangreb er.

Smo kritiserer dine argumenter, og det har man vel lov til i en diskussion?

Aldrig sjovt at få et call på ens Bull shit :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så du har en teori du ikke vil diskutere, med beviser der for du ikke må/kan viser frem? 

 

Måske kan han vise frem manchetterne. Dem der er stødte.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det gør du jo lige så snart man ikke er enig med dig. ;)

 

Nej. Det er faktisk ikke ret ofte jeg laver en anmeldelse, men når folk ikke udtrykker sig i en ordentlig tone og ligefrem betvivler ens troværdighed, så reagere jeg selvfølgelig på det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Aldrig sjovt at få et call på ens Bull shit :)

 

Endnu en anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endnu en anmeldelse.

Mange tak. Tror det er min første, og så fra en der ikke ofte anmelder folk ;) Så fik jeg også prøvet det :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så du har en teori du ikke vil diskutere, med beviser der for du ikke må/kan viser frem? 

 

DETH jeg påpegede nogle muligheder/ teorier og nu gentager jeg dem fordi de er grundet i noget konkret. Hvad du mener om dem er jeg bedøvende ligeglad med. 

 

1) For at lave en aggressiv personhetz på dem, man ikke bryder sig om.

2) For at forvirre moderatorerne ved at lave multiple anmeldelser på de indlæg, som man synes er udtryk for dårlig smag. Fx. kunne man forestille sig at en debattør skrev noget meget kontroversielt og en anden, der havde 2 brugere lavede 2 anmeldelser på det, så vil moderatorerne tro at det kom fra 2 forskellige brugere og dermed vil der være et kraftigere argument for at slette indlægget. 

3) For at bakke sig selv op.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Endnu en anmeldelse.

 

Du er en mester i unødig trætte. Tror du ikke, moderatorerne har andet at lave?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du er en mester i unødig trætte. Tror du ikke, moderatorerne har andet at lave?

Og du er en mester i at brokke dig og hvis du ikke altid får ret, så er det os andre, der er noget galt med.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og jeg er en mester i at skrive noget helt ligegyldigt. Hvilket hermed er bevist.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Og jeg er en mester i at skrive noget helt ligegyldigt. Hvilket hermed er bevist.

 

Og du er en mester i at være en politisk korrekt svensker og smagsdommer, der straks løfter pegefingeren, når nogen siger noget der bare er en lille smule kontroversielt!

Den svenske syge har smittet mange!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og du er en mester i at være en politisk korrekt svensker og smagsdommer, der straks løfter pegefingeren, når nogen siger noget der bare er en lille smule kontroversielt!

Den svenske syge har smittet mange!

 

Ja, og stolt er jeg over det og over mine pegefingre (jeg har rigtigt mange).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Og jeg er en mester i at skrive noget helt ligegyldigt. Hvilket hermed er bevist.

Det passer vist ikke helt Bananas, du rammer tit hovedet rent på sømmet med dine indlæg. Nyder at læse dine ofte finurlige og sjove skriv på udendansk :)

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja, og stolt er jeg over det og over mine pegefingre (jeg har rigtigt mange).

 

Nogle gange er du sgu for dum at høre på Bananas. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det passer vist ikke helt Bananas, du rammer tit hovedet rent på sømmet med dine indlæg. Nyder at læse dine ofte finurlige og sjove skriv på udendansk :)

Tak. :wub: 

 

Udendansk .... dejligt ord. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogle gange er du sgu for dum at høre på Bananas. 

 

Ja, og det er jeg meget stolt over. Var du uendeligt glad og taknemmelig for jeg ikke har flere profiler. Så havde dine ører for længst afgået med døden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg forstår sgu godt at folk forsvinder med al den personhetz og mobning som især BX, DETH og Bananas udmærker sig ved i denne tråd. 

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg forstår sgu godt at folk forsvinder med al den personhetz og mobning som især BX, DETH og Bananas udmærker sig ved i denne tråd. 

 

Hvem hetzer mod hvem sagde du? Kigge lidt op i tråden. Hvad har jeg sagt om dig, og hvad har du sagt om mig?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvem hetzer mod hvem sagde du? Kigge lidt op i tråden. Hvad har jeg sagt om dig, og hvad har du sagt om mig?

 

Kære Bananas nogle gange handler det om at tænke indad. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Bananas nogle gange handler det om at tænke indad. 

 

Skal jeg altså tænke indad for at forstå at det at kalde mig for smagsdommere, politisk korrekt, fingerpegere og en som smitter jer med svenske sygdomme ... og at sige at jeg er for dum for at høre på .... at det ikke er hetz? 

Undskyld Titman, jeg bliver nødt at tænke helt indad og meget dybt for at forstå. Det tager måske hele natten.

 

Kan du ha' det.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

I lige måde og så prøv at forstå at hele miseren startede da i begyndte at betvivle min forklaring og i kastede jer over mig med alskens ukvemsord og personfnidder. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...