Hop til indhold
gerog

Giv en tudeklud til rødstrømpen

Recommended Posts

Øh! Dels er det da en afsporing af debatten af dimensioner. Dels har der vist ikke været vold ved moddemonstrationerne i forbindelse med racisterne fra SIAD og PEGIDAs demonstrationer.

Nej, du har ret, takket være politiets talstærke tilstedeværelse.

 

Det var i hvert fald det faktum, der forhindrede os hadefulde islamofober  i at smadre vores ansigter ned i baseballkæller, brosten og knytnæver under demonstrationen i Haderslev.

 

Og ja, jeg var der og har senere hørt domprovstens flammetale mod de hadefulde, der med risiko for liv og lemmer tillod sig at give udtryk for modvilje omkring den udvikling, vort engang så fredelige land har undergået.

 

Men selvfølgelig ved du ikke det, hvis du udelukkende søger dine informationer i MSM, som jo behændigt undgår at skildre virkeligheden, selv om den står og råber dem op i ansigtet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er da så langt udenfor rækkevidde, at det vil være omsonst at føre en debat med dig, så det vil jeg derfor afstå fra at forsøge fremadrettet. Det vil således ikke give mening at kommentere på dette indlæg.

 

Det har du jo sådan set allerede gjort  :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, du har ret, takket være politiets talstærke tilstedeværelse.

Det var i hvert fald det faktum, der forhindrede os hadefulde islamofober i at smadre vores ansigter ned i baseballkæller, brosten og knytnæver under demonstrationen i Haderslev.

Og ja, jeg var der og har senere hørt domprovstens flammetale mod de hadefulde, der med risiko for liv og lemmer tillod sig at give udtryk for modvilje omkring den udvikling, vort engang så fredelige land har undergået.

Men selvfølgelig ved du ikke det, hvis du udelukkende søger dine informationer i MSM, som jo behændigt undgår at skildre virkeligheden, selv om den står og råber dem op i ansigtet.

Jeg kender ikke til forholdene i udkantsdanmark, men i Hovedstaden gjorde København for Mangfoldighed et stort og vellykket stykke arbejde for at undgå vold og provokationer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender ikke til forholdene i udkantsdanmark, men i Hovedstaden gjorde København for Mangfoldighed et stort og vellykket stykke arbejde for at undgå vold og provokationer.

Hvis nogen gjorde et stort arbejde desangående i Røvstaden, så var det politiet.

 

Læs dog for helvede andet end Politiken og Avisen.dk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis nogen gjorde et stort arbejde desangående i Røvstaden, så var det politiet.

 

Læs dog for helvede andet end Politiken og Avisen.dk

 

Ved du hvad? Jeg ville faktisk påskønne, at du lod være med at kalde min by sådan.

 

Det forholder sig nok bare sådan, at vi som oftest er mere end tre mennesker sammen uden at komme op at slås.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

En af de få gode ting ved København er den mangfoldighed og plads til forskellighed, som jeg af og til godt kunne savne herovre i det mørke jylland. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

En af de få gode ting ved København er den mangfoldighed og plads til forskellighed, som jeg af og til godt kunne savne herovre i det mørke jylland. 

 

Det er måske derfor, landdistrikterne synligt affolkes? ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

En af de få gode ting ved København er den mangfoldighed og plads til forskellighed, som jeg af og til godt kunne savne herovre i det mørke jylland. 

 

Men hvad skulle det dårlige ved København så være? Beboerne eller sådan noget? :)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men hvad skulle det dårlige ved København så være? Beboerne eller sådan noget? :)

 

 

Det vides så ikke.

Vi er og bliver til evig tid Djæveløen. Om så 99,9% af befolkningen efterhånden finder herover  :mrgreen: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det vides så ikke.

Vi er og bliver til evig tid Djæveløen. Om så 99,9% af befolkningen efterhånden finder herover  :mrgreen:

 

Det er vi, og det må vi vel leve med.. men Røvstaden gider jeg ikke finde mig i :wacko::angry:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men hvad skulle det dårlige ved København så være? Beboerne eller sådan noget? :)

 

Dem der tror Kbh er en metropol, når det bare er en forvokset landsby. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Men hvad skulle det dårlige ved København så være? Beboerne eller sådan noget? :)

Der er for mange mennesker og mange skumle typer :P

Redigeret af titman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er for mange mennesker og mange skumle typer :P

 

Ja, der er jo mange tilflyttere, men vi, der er født her, lærer jo at manøvrere i det :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er for mange mennesker og mange skumle typer :P

 

Jeg troede egentlig, at det var herovre, alle de venstreorienterede var. På landet er man jo traditionelt set "Løkke-riddere" :mrgreen:

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg troede egentlig, at det var herovre, alle de venstreorienterede var. På landet er man jo traditionelt "Løkke-riddere"

Gid det var så vel ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg troede egentlig, at det var herovre, alle de venstreorienterede var. På landet er man jo traditionelt "Løkke-riddere"

 

Det kender jeg ikke noget til, men der er mange storbytosser :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kender jeg ikke noget til, men der er mange storbytosser :P

 

.... altså sammenlignet med landsbytosser (med eller uden smartfon)? :mrgreen:

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dem der tror Kbh er en metropol, når det bare er en forvokset landsby. 

 

København er nok snarere en hel del store landsbyer, som ligger ret tæt på hinanden. Man skal vist komme ovre fra Jylland for at tro København er en storby.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis nogen gjorde et stort arbejde desangående i Røvstaden, så var det politiet.

Læs dog for helvede andet end Politiken og Avisen.dk

Og du kunne læse noget andet end Morgenfascisten Jyllandspesten...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Og du kunne læse noget andet end Morgenfascisten Jyllandspesten...

 

Jeg vil ikke læse nogen af dem :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

..... Man skal vist komme ovre fra Jylland for at tro København er en storby.

 

Så ville jyder nok føle sig mere hjemme i Oslo.

Deroppe får man følelsen af at være nået igennem alt, når man er gået fra Sentralstasjonen ad Carl Johan til kongeslottet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det helt vildt fantastiske er, at 3Fjolser finansierer buskørsel for voldsberedte AFA-idioter, når SIAD og PEGIDA afholder fredelige demonstrationer, så disse kan deltage i moddemonstrationer med det ene forfål at yde vold mod fortrinsvis ældre og helt fredelige mennesker.

 

Og at biskopper, provster og præster synger med på samme melodi, gør ikke, at det lyder mere tonerigtigt og smukt.

Hvis nogen gjorde et stort arbejde desangående i Røvstaden, så var det politiet.

 

Læs dog for helvede andet end Politiken og Avisen.dk

 

 

Er det virkelig ikke muligt for dig at debatterer på et sagligt niveau uden at skulle kalde folk fjolser og idioter og vores hovedstad for røvstaden Onslow??

 

 

jeg har ikke fulgt med i hvordan demonstrationen foregik i Haderslev men foregik det som du hævder kan jeg kun tage afstand. Jeg er så absolut modstander af at man ikke kan holde fredelige demonstrationer, uanset motivet..  om ens ældre generationer er tilrejsende fra et muslimsktroende land, om man er bøsse,om man nære et ødelæggende had til danske statsborgere med en anden hudfarve end en selv, eller noget helt fjerde. Alle har ret til at komme til orde uden at skulle tage skudsikker vest på.

 

Når det så er sagt kan jeg ikke helt forstå hvad de demonstrationer har med Gerocs modvilje mod Johanne Smidt Nielsen at gøre? Jeg kan heller ikke helt forstå hvor du har fået den vildfarelse fra at vold kun kun næres blandt dine "alternativt pigmenterede". Når muslimske, danske statsborgere beretter om chikane og overfald så er det løgn, løgn og forbandet løgn fordi de ikke går til politiet (ville du gøre det hvis en sparkede dig i bussen og du intet kunne bevise og gutten iøvrigt var forduftet???) og fordi medierne ikke interesserer sig for dem???????????

 

Jeg synes du har en ret ekstrem og ensporet opfattelse Onslow, velvidende at du sikkert synes det samme om mig :P

 

Iøvrigt synes jeg at det klinger hult når du mener at vi mangler kildekritisk sans fordi vi læser politikken og lignende mens du selv henter din viden fra stærkt farvede medier som ekstra bladet, Den korte Avis, Urias Posten og lignende med en ekstrem dagsorden.

 

Når du peger en finger peger 5 andre tilbage på dig selv... husk det.. og hav så iøvrigt en god aften :)

 

P.S. og så kan jeg iøvrigt afsløre at jeg også søger information i andre aviser end politikken.. for at få et nuanceret indblik i verden ;)

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så ville jyder nok føle sig mere hjemme i Oslo.

Deroppe får man følelsen af at være nået igennem alt, når man er gået fra Sentralstasjonen ad Carl Johan til kongeslottet.

 

Men det er jo dybt uretfærdigt. Der sker faktisk også en del i Akersgatan. Og med to gader er Oslo en storby, en metropol, en verdensstad, hvis du spørger en nordmand.  :D  :D 

Del dette indlæg


Link til indlæg

København er nok snarere en hel del store landsbyer, som ligger ret tæt på hinanden. Man skal vist komme ovre fra Jylland for at tro København er en storby.

Eller aldrig været i en rigtig storby ;) Bare synd vores hovedstad flyder i lort. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Eller aldrig været i en rigtig storby ;) Bare synd vores hovedstad flyder i lort. 

 

Ja, det er alle dem ude fra forstæderne, der hærger byen. Rengøringfyren på Nørreport siger, at det eneste sted, der ikke ligger affald lørdag og søndag morgen, er i skraldespandene

 

Men der bliver gjort en stor indsats for at feje op i Indre By i det mindste - sikkert af hensyn til turismen ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...