Hop til indhold
gerog

Giv en tudeklud til rødstrømpen

Recommended Posts

Ja, det er hårdt at være arbejdsløs.

Men hvad hjælper det når "rødstrømpen" selv repræsenterer et parti, der hjertens gerne vil skabe store hindringer for dem der prøver at skabe arbejdspladser til dem?

 

https://www.facebook.com/johanneschmidt/photos/a.400095008639.178356.78130643639/10152916041358640/?type=1&theater

 

 

 

Jeg ved ikke hvem der er værst, Tanja Rahm eller rødstrømpen...

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Den partiejer er totalt utroværdig, når han sidder i sit skattely og udtaler sig.

 

Det parti er hamrende utroværdigt, når man tager i betragtning, at det er finansieret af Lars Seir Christensens Saxo Bank.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære venner,

 

Jeg er lidt overrasket over at komme tilbage til PC, og se at tre i streg har valgt at se bort fra emnet og kommenterer på helt andre ting.

 

Harran

Lars Seier Christensen er (næsten) lige så kendt som Johanne Schmidt-Nielsens. Jeg kender ikke manden, men hans besked var relevant for trådstarters emne.

Du er velkommen til at uddybe i en privatbesked, hvad jeg gjorde forkert, så jeg kan undgå det en anden gang.

 

warmgun

Jeg kender ikke Lars Seier Christensens skatteindbetalinger, og de er ikke relevante for trådstarters emne.

Skal vi forholde os til emnet, som trådstarter har valgt, og nøjes med at kommentere på Johanne Schmidt-Nielsens plakat?

 

titman

Alle partier modtager økonomisk støtte.

Jeg vil gerne høre hvilke dele Liberal Alliances politik du mener er utroværdig, men overvej at sende det i en privatbesked, da det ikke er relevant for trådstarters emne.

 

--

 

Lad os fortsætte debatten med fornuftige indlæg der følger den røde tråd.

Redigeret af narpy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det parti er hamrende utroværdigt, når man tager i betragtning, at det er finansieret af Lars Seir Christensens Saxo Bank.

 

De røde partier er jo også meget mere troværdige, da de er finansieret af fagforeningerne...

Del dette indlæg


Link til indlæg

De røde partier er jo også meget mere troværdige, da de er finansieret af fagforeningerne...

Af fagforeninger man tit er tvunget til at være medlem af, uden mulighed for ikke at bedrage til de røde partier. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Af fagforeninger man tit er tvunget til at være medlem af, uden mulighed for ikke at bedrage til de røde partier. 

 

Det er noget vrøvl DETH.

Der findes masser af fagforeninger, som ikke støtter de røde partier!!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er noget vrøvl DETH.

Der findes masser af fagforeninger, som ikke støtter de røde partier!!

 

Det er muligt. Men hvordan er det 3F opfører sig når et firma vælger en anden fagforening? Knapt så diplomatisk, da det er den ene blokade efter den anden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er noget vrøvl DETH.

Der findes masser af fagforeninger, som ikke støtter de røde partier!!

Igen udtaler du dig om noget du tydeligvis ikke har begreb om. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er muligt. Men hvordan er det 3F opfører sig når et firma vælger en anden fagforening? Knapt så diplomatisk, da det er den ene blokade efter den anden.

 

Ja okay.

Jeg vil medgive dig at 3F har for meget magt i forhold til andre fagforeninger. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hvad fuck hjælper andre fagforeninger når man ikke kan arbejde et sted uden at være medlem af enten 3F eller dansk metal? 

 

Ja der må jeg erkende, at det ved jeg ikke så meget om.

Jeg forholdt mig udelukkende til at dit argument teoretisk set ikke holdt vand eftersom der ikke er fagforenings tvang i Danmark. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja der må jeg erkende, at det ved jeg ikke så meget om.

Jeg forholdt mig udelukkende til at dit argument teoretisk set ikke holdt vand eftersom der ikke er fagforenings tvang i Danmark. 

Teori og praksis er to vildt forskelliger ting. Nogle gange er det bedst at holde mund og lade folk tro man er en idiot, end at åbne munden og overbevise folk om man er det. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja der må jeg erkende, at det ved jeg ikke så meget om.

Jeg forholdt mig udelukkende til at dit argument teoretisk set ikke holdt vand eftersom der ikke er fagforenings tvang i Danmark. 

 

Jeg ved heller ikke meget om det. Jeg kan huske sagen med Restaurant Vejlegården, hvor 3F lavede blokade, fordi at restauranten havde en aftale med en anden fagforening end 3F.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære venner,

Jeg er lidt overrasket over at komme tilbage til PC, og se at tre i streg har valgt at se bort fra emnet og kommenterer på helt andre ting.

Harran

Lars Seier Christensen er (næsten) lige så kendt som Johanne Schmidt-Nielsens. Jeg kender ikke manden, men hans besked var relevant for trådstarters emne.

Du er velkommen til at uddybe i en privatbesked, hvad jeg gjorde forkert, så jeg kan undgå det en anden gang.

warmgun

Jeg kender ikke Lars Seier Christensens skatteindbetalinger, og de er ikke relevante for trådstarters emne.

Skal vi forholde os til emnet, som trådstarter har valgt, og nøjes med at kommentere på Johanne Schmidt-Nielsens plakat?

titman

Alle partier modtager økonomisk støtte.

Jeg vil gerne høre hvilke dele Liberal Alliances politik du mener er utroværdig, men overvej at sende det i en privatbesked, da det ikke er relevant for trådstarters emne.

--

Lad os fortsætte debatten med fornuftige indlæg der følger den røde tråd.

Skal vi lige få det på plads, at det var dig, der bragte bankejer/partiejer Seier Christensen ind i debatten.

Når man startet/nærer en politisk debat, må man finde sig i, at der kommer noget op, som man ikke bryder sig så meget om. Hvis du ikke kan lide at blive modsagt, så lad være med at indgå i en debat.

Redigeret af warmgun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Teori og praksis er to vildt forskelliger ting. Nogle gange er det bedst at holde mund og lade folk tro man er en idiot, end at åbne munden og overbevise folk om man er det. 

 

Nej det ved jeg nu ikke.

Du er selv ude med riven efter andre, når vi udtaler os en smule bastant.

Og så stopper den her afsporing for mit vedkommende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det helt vildt fantastiske er, at 3Fjolser finansierer buskørsel for voldsberedte AFA-idioter, når SIAD og PEGIDA afholder fredelige demonstrationer, så disse kan deltage i moddemonstrationer med det ene forfål at yde vold mod fortrinsvis ældre og helt fredelige mennesker.

 

Og at biskopper, provster og præster synger med på samme melodi, gør ikke, at det lyder mere tonerigtigt og smukt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det helt vildt fantastiske er, at 3Fjolser finansierer buskørsel for voldsberedte AFA-idioter, når SIAD og PEGIDA afholder fredelige demonstrationer, så disse kan deltage i moddemonstrationer med det ene forfål at yde vold mod fortrinsvis ældre og helt fredelige mennesker.

Og at biskopper, provster og præster synger med på samme melodi, gør ikke, at det lyder mere tonerigtigt og smukt.

Øh! Dels er det da en afsporing af debatten af dimensioner. Dels har der vist ikke været vold ved moddemonstrationerne i forbindelse med racisterne fra SIAD og PEGIDAs demonstrationer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er selv ude med riven efter andre, når vi udtaler os en smule bastant.

En smule bastant? Kalder man en andes skriv for vrøvl må man regne med han tager det ilde op. Især når han har ret i hvad han skriver. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal vi lige få det på plads, at det var dig, der bragte bankejer/partiejer Seier Christensen ind i debatten.

Når man startet/nærer en politisk debat, må man finde sig i, at der kommer noget op, som man ikke bryder sig så meget om. Hvis du ikke kan lide at blive modsagt, så lad være med at indgå i en debat.

 

Åh gud... Vil du ikke nok være sød at hæve niveauet bare 10%?  :unsure:

Jeg ved næsten ikke hvad jeg skal svare.

  1. Jeg refererende til Lars' citat, da det var helt i tråd med trådstarters emne.
  2. Jeg forsøgte efterfølgende at holde den røde tråd til første indlæg, af respekt for trådstarter, da der var tre i streg der ønskede at ændre til andet politisk debat.
  3. Jeg sætter stor pris på at skrive med folk af andre holdninger end mine egne, men jeg har ikke valgt emnet i denne tråd. Jeg har ikke skrevet at jeg ikke vil blive modsagt, men jeg kan ikke tillade mig at ændre emnet som det passer mig. Hvad er dit bidrag til denne debat?
  4. Lars Seier Christensen er ikke partiejer.

Vil du være venlig at forholde dig til de ting der bliver skrevet, og ikke de ting som du tror folk føler?

Det ville også være rart, hvis du bringer facts i stedet for usandheder.

 

Tak. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Åh gud... Vil du ikke nok være sød at hæve niveauet bare 10%? :unsure:

Jeg ved næsten ikke hvad jeg skal svare.

  • Jeg refererende til Lars' citat, da det var helt i tråd med trådstarters emne.
  • Jeg forsøgte efterfølgende at holde den røde tråd til første indlæg, af respekt for trådstarter, da der var tre i streg der ønskede at ændre til andet politisk debat.
  • Jeg sætter stor pris på at skrive med folk af andre holdninger end mine egne, men jeg har ikke valgt emnet i denne tråd. Jeg har ikke skrevet at jeg ikke vil blive modsagt, men jeg kan ikke tillade mig at ændre emnet som det passer mig. Hvad er dit bidrag til denne debat?
  • Lars Seier Christensen er ikke partiejer.
Vil du være venlig at forholde dig til de ting der bliver skrevet, og ikke de ting som du tror folk føler?

Det ville også være rart, hvis du bringer facts i stedet for usandheder.

Tak.

Du er da så langt udenfor rækkevidde, at det vil være omsonst at føre en debat med dig, så det vil jeg derfor afstå fra at forsøge fremadrettet. Det vil således ikke give mening at kommentere på dette indlæg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...