gerog 9288 Skrevet 2. April, 2015 Ja, det er hårdt at være arbejdsløs. Men hvad hjælper det når "rødstrømpen" selv repræsenterer et parti, der hjertens gerne vil skabe store hindringer for dem der prøver at skabe arbejdspladser til dem? https://www.facebook.com/johanneschmidt/photos/a.400095008639.178356.78130643639/10152916041358640/?type=1&theater Jeg ved ikke hvem der er værst, Tanja Rahm eller rødstrømpen... 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 2. April, 2015 Det er ikke et enten eller, men både og. Begge 2 er lige værst 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
narpy 96 Skrevet 3. April, 2015 1af59e4a8f949b33918bfc17bbf290e5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Harran 2412 Skrevet 3. April, 2015 1af59e4a8f949b33918bfc17bbf290e5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 3. April, 2015 1bbb50762f3e1ad858c5be1447814c11 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. April, 2015 Den partiejer er totalt utroværdig, når han sidder i sit skattely og udtaler sig. Det parti er hamrende utroværdigt, når man tager i betragtning, at det er finansieret af Lars Seir Christensens Saxo Bank. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
narpy 96 Skrevet 3. April, 2015 (edited) Kære venner, Jeg er lidt overrasket over at komme tilbage til PC, og se at tre i streg har valgt at se bort fra emnet og kommenterer på helt andre ting. Harran Lars Seier Christensen er (næsten) lige så kendt som Johanne Schmidt-Nielsens. Jeg kender ikke manden, men hans besked var relevant for trådstarters emne. Du er velkommen til at uddybe i en privatbesked, hvad jeg gjorde forkert, så jeg kan undgå det en anden gang. warmgun Jeg kender ikke Lars Seier Christensens skatteindbetalinger, og de er ikke relevante for trådstarters emne. Skal vi forholde os til emnet, som trådstarter har valgt, og nøjes med at kommentere på Johanne Schmidt-Nielsens plakat? titman Alle partier modtager økonomisk støtte. Jeg vil gerne høre hvilke dele Liberal Alliances politik du mener er utroværdig, men overvej at sende det i en privatbesked, da det ikke er relevant for trådstarters emne. -- Lad os fortsætte debatten med fornuftige indlæg der følger den røde tråd. Redigeret 3. April, 2015 af narpy Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 3. April, 2015 Det parti er hamrende utroværdigt, når man tager i betragtning, at det er finansieret af Lars Seir Christensens Saxo Bank. De røde partier er jo også meget mere troværdige, da de er finansieret af fagforeningerne... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 3. April, 2015 De røde partier er jo også meget mere troværdige, da de er finansieret af fagforeningerne... Af fagforeninger man tit er tvunget til at være medlem af, uden mulighed for ikke at bedrage til de røde partier. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. April, 2015 Af fagforeninger man tit er tvunget til at være medlem af, uden mulighed for ikke at bedrage til de røde partier. Det er noget vrøvl DETH. Der findes masser af fagforeninger, som ikke støtter de røde partier!! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9288 Skrevet 3. April, 2015 Det er noget vrøvl DETH. Der findes masser af fagforeninger, som ikke støtter de røde partier!! Det er muligt. Men hvordan er det 3F opfører sig når et firma vælger en anden fagforening? Knapt så diplomatisk, da det er den ene blokade efter den anden. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 3. April, 2015 Det er noget vrøvl DETH. Der findes masser af fagforeninger, som ikke støtter de røde partier!! Igen udtaler du dig om noget du tydeligvis ikke har begreb om. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. April, 2015 Det er muligt. Men hvordan er det 3F opfører sig når et firma vælger en anden fagforening? Knapt så diplomatisk, da det er den ene blokade efter den anden. Ja okay. Jeg vil medgive dig at 3F har for meget magt i forhold til andre fagforeninger. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. April, 2015 (edited) Igen udtaler du dig om noget du tydeligvis ikke har begreb om. Læs: Det er allesammen upolitiske fagforeninger. http://www.billige-fagforeninger.dk/ Redigeret 3. April, 2015 af titman Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 3. April, 2015 http://www.billige-fagforeninger.dk/ Hvad fuck hjælper andre fagforeninger når man ikke kan arbejde et sted uden at være medlem af enten 3F eller dansk metal? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. April, 2015 Hvad fuck hjælper andre fagforeninger når man ikke kan arbejde et sted uden at være medlem af enten 3F eller dansk metal? Ja der må jeg erkende, at det ved jeg ikke så meget om. Jeg forholdt mig udelukkende til at dit argument teoretisk set ikke holdt vand eftersom der ikke er fagforenings tvang i Danmark. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 3. April, 2015 Ja der må jeg erkende, at det ved jeg ikke så meget om. Jeg forholdt mig udelukkende til at dit argument teoretisk set ikke holdt vand eftersom der ikke er fagforenings tvang i Danmark. Teori og praksis er to vildt forskelliger ting. Nogle gange er det bedst at holde mund og lade folk tro man er en idiot, end at åbne munden og overbevise folk om man er det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
narpy 96 Skrevet 3. April, 2015 Ja der må jeg erkende, at det ved jeg ikke så meget om. Jeg forholdt mig udelukkende til at dit argument teoretisk set ikke holdt vand eftersom der ikke er fagforenings tvang i Danmark. Jeg ved heller ikke meget om det. Jeg kan huske sagen med Restaurant Vejlegården, hvor 3F lavede blokade, fordi at restauranten havde en aftale med en anden fagforening end 3F. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 3. April, 2015 (edited) Kære venner, Jeg er lidt overrasket over at komme tilbage til PC, og se at tre i streg har valgt at se bort fra emnet og kommenterer på helt andre ting.Harran Lars Seier Christensen er (næsten) lige så kendt som Johanne Schmidt-Nielsens. Jeg kender ikke manden, men hans besked var relevant for trådstarters emne. Du er velkommen til at uddybe i en privatbesked, hvad jeg gjorde forkert, så jeg kan undgå det en anden gang.warmgun Jeg kender ikke Lars Seier Christensens skatteindbetalinger, og de er ikke relevante for trådstarters emne. Skal vi forholde os til emnet, som trådstarter har valgt, og nøjes med at kommentere på Johanne Schmidt-Nielsens plakat?titman Alle partier modtager økonomisk støtte. Jeg vil gerne høre hvilke dele Liberal Alliances politik du mener er utroværdig, men overvej at sende det i en privatbesked, da det ikke er relevant for trådstarters emne. -- Lad os fortsætte debatten med fornuftige indlæg der følger den røde tråd. Skal vi lige få det på plads, at det var dig, der bragte bankejer/partiejer Seier Christensen ind i debatten. Når man startet/nærer en politisk debat, må man finde sig i, at der kommer noget op, som man ikke bryder sig så meget om. Hvis du ikke kan lide at blive modsagt, så lad være med at indgå i en debat. Redigeret 3. April, 2015 af warmgun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 3. April, 2015 Teori og praksis er to vildt forskelliger ting. Nogle gange er det bedst at holde mund og lade folk tro man er en idiot, end at åbne munden og overbevise folk om man er det. Nej det ved jeg nu ikke. Du er selv ude med riven efter andre, når vi udtaler os en smule bastant. Og så stopper den her afsporing for mit vedkommende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Onslow 15846 Skrevet 3. April, 2015 Det helt vildt fantastiske er, at 3Fjolser finansierer buskørsel for voldsberedte AFA-idioter, når SIAD og PEGIDA afholder fredelige demonstrationer, så disse kan deltage i moddemonstrationer med det ene forfål at yde vold mod fortrinsvis ældre og helt fredelige mennesker. Og at biskopper, provster og præster synger med på samme melodi, gør ikke, at det lyder mere tonerigtigt og smukt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 3. April, 2015 Det helt vildt fantastiske er, at 3Fjolser finansierer buskørsel for voldsberedte AFA-idioter, når SIAD og PEGIDA afholder fredelige demonstrationer, så disse kan deltage i moddemonstrationer med det ene forfål at yde vold mod fortrinsvis ældre og helt fredelige mennesker. Og at biskopper, provster og præster synger med på samme melodi, gør ikke, at det lyder mere tonerigtigt og smukt. Øh! Dels er det da en afsporing af debatten af dimensioner. Dels har der vist ikke været vold ved moddemonstrationerne i forbindelse med racisterne fra SIAD og PEGIDAs demonstrationer. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
DETH 5545 Skrevet 3. April, 2015 Du er selv ude med riven efter andre, når vi udtaler os en smule bastant. En smule bastant? Kalder man en andes skriv for vrøvl må man regne med han tager det ilde op. Især når han har ret i hvad han skriver. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
narpy 96 Skrevet 3. April, 2015 Skal vi lige få det på plads, at det var dig, der bragte bankejer/partiejer Seier Christensen ind i debatten. Når man startet/nærer en politisk debat, må man finde sig i, at der kommer noget op, som man ikke bryder sig så meget om. Hvis du ikke kan lide at blive modsagt, så lad være med at indgå i en debat. Åh gud... Vil du ikke nok være sød at hæve niveauet bare 10%? Jeg ved næsten ikke hvad jeg skal svare. Jeg refererende til Lars' citat, da det var helt i tråd med trådstarters emne. Jeg forsøgte efterfølgende at holde den røde tråd til første indlæg, af respekt for trådstarter, da der var tre i streg der ønskede at ændre til andet politisk debat. Jeg sætter stor pris på at skrive med folk af andre holdninger end mine egne, men jeg har ikke valgt emnet i denne tråd. Jeg har ikke skrevet at jeg ikke vil blive modsagt, men jeg kan ikke tillade mig at ændre emnet som det passer mig. Hvad er dit bidrag til denne debat? Lars Seier Christensen er ikke partiejer. Vil du være venlig at forholde dig til de ting der bliver skrevet, og ikke de ting som du tror folk føler? Det ville også være rart, hvis du bringer facts i stedet for usandheder. Tak. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4143 Skrevet 3. April, 2015 Åh gud... Vil du ikke nok være sød at hæve niveauet bare 10%? Jeg ved næsten ikke hvad jeg skal svare.Jeg refererende til Lars' citat, da det var helt i tråd med trådstarters emne.Jeg forsøgte efterfølgende at holde den røde tråd til første indlæg, af respekt for trådstarter, da der var tre i streg der ønskede at ændre til andet politisk debat.Jeg sætter stor pris på at skrive med folk af andre holdninger end mine egne, men jeg har ikke valgt emnet i denne tråd. Jeg har ikke skrevet at jeg ikke vil blive modsagt, men jeg kan ikke tillade mig at ændre emnet som det passer mig. Hvad er dit bidrag til denne debat?Lars Seier Christensen er ikke partiejer. Vil du være venlig at forholde dig til de ting der bliver skrevet, og ikke de ting som du tror folk føler? Det ville også være rart, hvis du bringer facts i stedet for usandheder. Tak. Du er da så langt udenfor rækkevidde, at det vil være omsonst at føre en debat med dig, så det vil jeg derfor afstå fra at forsøge fremadrettet. Det vil således ikke give mening at kommentere på dette indlæg. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg