Hop til indhold
Gæst

Den virkelige verden.

Recommended Posts

Gæst

Jeg kan godt se det principielt rigtige i din kritik af mit indlæg, men jeg har kun taget udgangspunkt i Titmans trådstart, og den lyder:

 

"Er det rimeligt at AE skriver at han lever i virkeligheden og jeg ikke gør det?".

 

Det er vel den, man må forholde sig til og ikke et indlæg i en helt anden streng?

 

:arrow: I hans første indlæg på denne debatstreng er der citeret de to citater jeg gengiver og det er udgangspunktet for hans trådstart klart og tydeligt. Han forklarer baggrunden for sin trådsstart med de to citater jeg gengiver i hans første indlæg og forholder man sig til de to citater som er baggrunden for hans trådsstart og hans efterfølgende spørgsmål så holder din argumentation ingen steder. Forholder man sig til alene til det spørgsmål du citerer og ikke baggrunden for spørgsmålet, samt hvad der ellers står i hans første indlæg, så holder din argumentation fuldt ud. Jeg troede bare du havde forholdt dig til det hele i hans indlæg, men hvis det kun er det spørgsmål du har forholdt dig til, så forstår jeg dit indlæg og er da enig hvis man kigger sådan på det :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Titman. Jeg må vel hellere prøve at udrede dette for dig. 

 

For mig, og det er kun for mig jeg her udtaler mig,  virker samtlige dine indlæg som om du har svært ved at opfatte humor, sarkasme og ironi. Det indrømmer du vist også selv et sted. Du virker utrolig ung/umoden.

Jamen et sted som EG er fyld med det, virkelig fyldt.  Det er altså den bagerilugt du må leve med, eller lade være. 

 

Du skrev, så vidt jeg husker, selv i en tråd, at du brugte internettet når du kedede dig. Og du skev også at du ofte kedede dig. Du lever altså i den verden. Det ses også tydeligt herinde, hvor du - imponerende nok - er inde i flere tråde end vi andre gamle rotter, der ellers er flittige :) 

Derfor skrev jeg at vi andre befinder os i en verden, du ikke er i. At du opfatter det nedsættende, er ikke min fejl, men baseret på noget i dig selv. 

Du anerkender selv i dit spørgsmål til Bly at du ikke aner hvad den virkelige verden er? Du mener det er noget indforstået snak? 

 

Titman, jeg vil gerne give dig et par råd - helt uden ironi og alle de andre ting: 

Hver gang du falder over noget du ikke forstår på EG, så Google. Finder du ikke umiddelbart et brugbart svar, så spørg dine venner. Melder de også pas,så sig til dig slev at det nok var humor, ironi, sarkasme osv. og skriv det så ned. Ved at læse alle dine notater vil du langsomt blive indført i den ånd og modus operandi der hersker her på siden. Jeg har været med næsten siden starten, og jeg har lært rigtig meget af mine aktiviteter herinde - efter behørig filtrering.

 

Nyd nu din påske, og lad en enkelt lille Kylle Rylle bajer skabe ro i din mave.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg syntes at det er enormt vigtigt at der er plads til stort set alle herinde, ellers ender det med at alle render rundt og giver sorte kys

Del dette indlæg


Link til indlæg

ellers ender det med at alle render rundt og giver sorte kys

Skulle det nu være en dårlig ting? :D

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Titman. Jeg må vel hellere prøve at udrede dette for dig. 

 

For mig, og det er kun for mig jeg her udtaler mig,  virker samtlige dine indlæg som om du har svært ved at opfatte humor, sarkasme og ironi. Det indrømmer du vist også selv et sted. Du virker utrolig ung/umoden.

Jamen et sted som EG er fyld med det, virkelig fyldt.  Det er altså den bagerilugt du må leve med, eller lade være. 

 

Du skrev, så vidt jeg husker, selv i en tråd, at du brugte internettet når du kedede dig. Og du skev også at du ofte kedede dig. Du lever altså i den verden. Det ses også tydeligt herinde, hvor du - imponerende nok - er inde i flere tråde end vi andre gamle rotter, der ellers er flittige :)

Derfor skrev jeg at vi andre befinder os i en verden, du ikke er i. At du opfatter det nedsættende, er ikke min fejl, men baseret på noget i dig selv. 

Du anerkender selv i dit spørgsmål til Bly at du ikke aner hvad den virkelige verden er? Du mener det er noget indforstået snak? 

 

Titman, jeg vil gerne give dig et par råd - helt uden ironi og alle de andre ting: 

Hver gang du falder over noget du ikke forstår på EG, så Google. Finder du ikke umiddelbart et brugbart svar, så spørg dine venner. Melder de også pas,så sig til dig slev at det nok var humor, ironi, sarkasme osv. og skriv det så ned. Ved at læse alle dine notater vil du langsomt blive indført i den ånd og modus operandi der hersker her på siden. Jeg har været med næsten siden starten, og jeg har lært rigtig meget af mine aktiviteter herinde - efter behørig filtrering.

 

Nyd nu din påske, og lad en enkelt lille Kylle Rylle bajer skabe ro i din mave.

 

Jeg er bange for at jeg er kommet ind i en stime her.  Atter engang må jeg mod min vilje give Århuselsker ret i en del af det, han skriver.

 

Titman  ( undskyld udtrykket: tittelutteman     -   beklager allerede for øgenavn )  kommer med mange gode, sjove og pusserløjerlige

 

ting her på lille EG.  Jeg vil savne Titman, hvis han forsvinder.

 

Så Titman: Fortsæt  -  fortsæt  -  og fortsæt.

Redigeret af Krølle Bølle
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skulle det nu være en dårlig ting? :D

 

 

Nej, men der findes fordele og bagdele ved alt ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den danske sprogskat gemmer på følgende udtryk: Som man spørger, således får man svar.

 

Hvis titman nu havde sat sig minimalt ind i hvad originaltråden omhandlede, i stedet for at komme med en helt blæst kommentar, så var vi ikke havnet her.... 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den danske sprogskat gemmer på følgende udtryk: Som man spørger, således får man svar.

 

Hvis titman nu havde sat sig minimalt ind i hvad originaltråden omhandlede, i stedet for at komme med en helt blæst kommentar, så var vi ikke havnet her.... 

 

 

Prins enig men nogen  gange er det nødvendigt med en samtale oppe i klassen - du ved få snakket tingene igennem

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

 JEG er virkelig bange for jer to! I er skingrende skøre og farlige for alle.... incl GP

 

 

Bange for to internetdebattørers trolling? Tænk, jeg synes faktisk, at det er meget farligere, når en kvinde beder om råd i forhold til en operation, og en mand så påstår, at han er kirurg i netop dét felt - uden rent faktisk at være det. Dét er dælme skræmmende! 

 

Men sådan er der jo så meget fusk i verdenen i dag.

 

 

/Gina.

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bange for to internetdebattørers trolling? Tænk, jeg synes faktisk, at det er meget farligere, når en kvinde beder om råd i forhold til en operation, og en mand så påstår, at han er kirurg i netop dét felt - uden rent faktisk at være det. Dét er dælme skræmmende! 

 

Men sådan er der jo så meget fusk i verdenen i dag.

 

 

/Gina.

 

Der er ikke tale om trolling!

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er ikke tale om trolling!

Nej, der er vel tale om idioti, hvilket nogen virkelig udmærker sig i.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, der er vel tale om idioti, hvilket nogen virkelig udmærker sig i.

 

 

Inden du kommer for godt i gang så kig indad - denne sætning har du selv lagt frem :

 

Jeg har det med kvinder som med elefanter. Jeg kan godt lide at se på dem, men jeg ville nu nødig eje èn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
 

 

Der er ikke tale om trolling!

 

 

Ok, skift ordet ud. :) Jeg er sikker på, at Osculatio og hans hukommelse fanger den dybere mening i mit indlæg til ham. 

 

 

Mvh,

 

/Gina.

Redigeret af Gina Faith
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nej, der er vel tale om idioti, hvilket nogen virkelig udmærker sig i.

 

Ej det var en lidt hård dom.

Du taler også for at EG skal være et sted for intellektuelle smagsdommere og eliten.

Jeg synes nu der skal være plads til at stille "dumme" spørgsmål også ved de ting som andre synes er selvindlysende. 

Jeg tænker meget konkret og opfattede AE's indlæg konkret, som om at jeg ikke var en del af dem som levede i den virkelige verden. Efter han har forklaret hvordan det hænger sammen, kan jeg bedre forstå det :)

Redigeret af titman
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Inden du kommer for godt i gang så kig indad - denne sætning har du selv lagt frem :

Jeg har det med kvinder som med elefanter. Jeg kan godt lide at se på dem, men jeg ville nu nødig eje èn.

Ja, det er en af C W Fields

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg tvivler på at vi kommer videre i denne streng på en positiv måde, det meste er vist små personlige angreb så jeg låser den.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...