Hop til indhold
Gæst

Den virkelige verden.

Recommended Posts

Gæst

Jeg vil gerne høre jeres mening om dette her.

Er det rimeligt at AE skriver at han lever i virkeligheden og jeg ikke gør det? 
 

Hvad mener du med den virkelige verden ?
Lyder som noget indforstået snak.


Den alle vi andre lever i vil jeg tro ;)


Jeg synes det minder om voksenmobning. 

Hvad mener i?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Jeg mener du går i meget små sko der klemmer rigtig meget, hvis det der kan få dit pis i kog.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Absolut ikke mobning.

Humor snarere

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg mener du går i meget små sko der klemmer rigtig meget, hvis det der kan få dit pis i kog.

 

Det er muligt jeg gør, men det synes jeg så sandelig også AE og andre gør.

Jeg stillede et reelt spørgsmål til Bly i en anden tråd om hvad hun mente med den"virkelige verden" og straks, så farer AE ud kommer med sine sædvanlige dumsmarte og uvenlige kommentarer. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du bliver mobbet herinde - det er klart og tydeligt

 

Men du er ikke den eneste.

 

Dette forum minder om en skoleklasse med en masse elever der alle vil have opmærksomhed

 

Inde i klassen er der både stærke og svage børn 

 

Derudover er der også dem der følger efter de andre og kysser dem i røven

 

Præcis det samme sker herinde

 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Titman,

Hvis man er hurtig til at føle sig forurettet, så er dette forum ikke det rette sted for én.

Der findes jo tonsvis af sådanne indlæg og drillerier fra tonsvis af brugere, og ingen af os kan pudse glorien i forhold til ikke at have gjort sig skyldig i det. Heller ikke dig. :)

Hvis vi alle skulle oprette en tråd hver gang nogen "var efter os", så kunne vi jo ikke lave andet, så hop du bare op og fald ned på lige det indlæg. Man behøver jo heller ikke at reagere på enhver provokation. Det er da i hvert fald noget, jeg selv prøver på. :)

  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej Titman,

Hvis man er hurtig til at føle sig forurettet, så er dette forum ikke det rette sted for én.

Der findes jo tonsvis af sådanne indlæg og drillerier fra tonsvis af brugere, og ingen af os kan pudse glorien i forhold til ikke at have gjort sig skyldig i det. Heller ikke dig. :)

Hvis vi alle skulle oprette en tråd hver gang nogen "var efter os", så kunne vi jo ikke lave andet, så hop du bare op og fald ned på lige det indlæg. Man behøver jo heller ikke at reagere på enhver provokation. Det er da i hvert fald noget, jeg selv prøver på. :)

 

 

Der bliver kørt hetz på titman - det er lidt ligesom klassens tykke dreng - man går og griner i krogene - det er ikke i orden

 

din sugardaddy number one har endda været så fræk at kæde titman og jeg sammen og endnu frækkere - kaldt mig Fickenstein 

 

Det er mobning i fuld skala

Redigeret af Morten1981

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Titman, virker det ikke lidt melodramatisk og patetisk efterhånden..?

 

Du skriger jo efter opmærksomhed ved enhver lejlighed.

 

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Titman- du lever og ånder for det her.....

Og for at starte nye debatter, og du får tydeligvis et kick ud af selv af provokere/drille...kald det hvad du vil.

Du må være parat til selv at få lidt igen.

Du er jo vitterligt OVER ALT herinde.

Intet emne er for Stort eller småt til at du skal give dit besyv med.

Så du må altså udvikle liiiiiidt bredere skuldre.

For du forventer jo at andre skal kunne tåle lidt af hver fra din side af ;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kaldes trolling, Ludvig. Men jeg er imponeret af, hvor mange der stadig plumper i. ;)

 

Titman, virker det ikke lidt melodramatisk og patetisk efterhånden..?

 

Du skriger jo efter opmærksomhed ved enhver lejlighed.

 

VH Ludvig.

 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der bliver kørt hetz på titman - det er lidt ligesom klassens tykke dreng - man går og griner i krogene - det er ikke i orden

Det er mobning i fuld scala

Arh, det er nok lige at strække den lidt, Morten. :)

Titman har ikke selv holdt sig tilbage med at være lidt af en ballademager, og det kommer der selvfølgelig nogle reaktioner af fra brugerne herinde.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kaldes trolling, Ludvig. Men jeg er imponeret af, hvor mange der stadig plumper i. ;)

 

 

Titman er ingen troll, han er god nok også selvom han ikke er som alle andre i klassen

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det kaldes trolling, Ludvig. Men jeg er imponeret af, hvor mange der stadig plumper i. ;)

 

Det er selvfølgelig altid et argument man kan bruge og det er svært at forsvare sig selv overfor sådanne nedrige beskyldninger. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Titman- du lever og ånder for det her.....

Og for at starte nye debatter, og du får tydeligvis et kick ud af selv af provokere/drille...kald det hvad du vil.

Du må være parat til selv at få lidt igen.

Du er jo vitterligt OVER ALT herinde.

Intet emne er for Stort eller småt til at du skal give dit besyv med.

Så du må altså udvikle liiiiiidt bredere skuldre.

For du forventer jo at andre skal kunne tåle lidt af hver fra din side af :wink:

 

Jeg synes stadig væk ikke det er rimeligt at stille sig op på en pidestal og sige at jeg ikke lever i den virkelige verden, men det gør i andre. 

Ja jeg er overalt og der er intet emne som er for stort eller småt til at give mit besyv med, men jeg har ret til at give mit besyv med uanset hvad i andre mener om det. 

Redigeret af titman
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg vil gerne høre jeres mening om dette her.

Jeg synes det minder om voksenmobning. 

Hvad mener i?

Ahh "Hold your horses", herinde er det vand ved siden af det, der skete fra/til visse profiler, på det nu hedengangne Gimel samt det hensygnede http://venuslogen.dk/der kunne du snakke om voksenmobning der sagde spar 2.

Det var sateme IKKE smukt, uha da da da..'

Mht. til trolderier, hold da kæft, hvor er der profiler der er nemme, og få til at plumpe i HVER gang.

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone.

Redigeret af BigDick
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

i er en flok børn som høre hjemme i en børnehave.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du bliver mobbet herinde - det er klart og tydeligt

 

Men du er ikke den eneste.

 

Dette forum minder om en skoleklasse med en masse elever der alle vil have opmærksomhed

 

Inde i klassen er der både stærke og svage børn 

 

Derudover er der også dem der følger efter de andre og kysser dem i røven

 

Præcis det samme sker herinde

 

Kan ik være mere enig :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Titman har ret i hans kritik af Aarhuselskerens indlæg men Titman er jo også selv på samme måde af og til. ;)

Flere af dem der jagter Titman mobber har mobbet før når nogen har skilt sig ud. Burkowski fik samme behandling fra samme mennesker. Det er noget med at når nogen skiller sig ud og har nogle forkerte holdninger så kommer mobningen frem. Det er en del af den negative menneskelige træk, og det ses mange steder. :) Jeg ser mobbetrækket hos Titman selv jo :)

Jeg synes Titman selv provokerer så meget og også kan være grov, at han ikke burde tage på vej af en kommentar som sådan en Aarhuselskeren kom med. Det skal han kunne klare uden videre selvom det kan have karakter af mobning. :)

Jeg synes selv at Titman er en provokatør og han kan irritere mig som sagt men hvis jeg forfalder til mobning, så er jeg noget negativt der er værre end provokatør. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

TiTman og Morten: I kunne fx slå jer sammen om fx.15 psykologtimer? Det vil være billige for jer to, hvis i gør det sammen. Problemet er akkurat det samme. JEG er virkelig bange for jer to! I er skingrende skøre og farlige for alle.... incl GP

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Okay jeg indrømmer at jeg ikke altid er den skarpeste kniv i skuffen, men der er da ingen grund til at "bashe" folk hver gang de stiller et dumt spørgsmål. Indrømmet alle mine mange spørgsmål og meninger kan godt virke ret tåbelige og uintelligente på overfladen, men det er vigtigt for mig at få svar på dem og i forhold til den specifikke sag, så fattede jeg intet om kvinders anatomi, men Nikita var så venlig at svare på det. 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

TiTman og Morten: I kunne fx slå jer sammen om fx.15 psykologtimer? Det vil være billige for jer to, hvis i gør det sammen. Problemet er akkurat det samme. JEG er virkelig bange for jer to! I er skingrende skøre og farlige for alle.... incl GP

 

Hov hov du skal da nødig tale.

Vi har før set hvilken kryster du er når du bliver trængt op i en krog ;)

I rest my case :P

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mobning er desværre ikke en ny tendens, men ingen tvivl om at cyberspace tydeliggøre den mere.

Et andet problem er også at den personlige respons man normalt får ved menneskelig kontakt normalt vil vise modparten at ubehag har indfundet sig hos modtageren og der således kan korrigeres for ens udtryksform.

Den mobning vi ser her vil jeg næsten påstå er væsentligt mindre i det virkelige liv, altså face to face. Det gør det dog ikke mindre problematisk.

Min konklusion på de her ting er at, teknologien har skubbet os hurtigere fremad end vores evne til at tilpasse os egentlig kan rumme. Mennesket har flyttet sig hurtigere socialt og teknologisk på 100 år end man tidligere har gjort på 10.000 år. På en måde kan vi kalde det en eksistens krise. Vi er udfordret på alle sanser og fornuft. Det vil nok tage noget tid og generationer før vi tilpasser os det her nye livsmønster.

Lidt et sidespring :-D

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

TiTman og Morten: I kunne fx slå jer sammen om fx.15 psykologtimer? Det vil være billige for jer to, hvis i gør det sammen. Problemet er akkurat det samme. JEG er virkelig bange for jer to! I er skingrende skøre og farlige for alle.... incl GP

 

 

Det er aldrig sjovt når der er nogen der skiller sig ud - og endnu værre - når de ikke efterligner de andre men går deres egne veje - så er det at det at de mennesker der ønsker at kontrol ikke længere kan regne det næste skridt ud og så bliver de bange og nogen bliver rigtigt bange og ligefrem angste

 

Jeg tænker at du skal med hen til psykologen også

Redigeret af Morten1981
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Problemet med dig Tirman er at du har en mening om Alt.

Og du blander dig i Alt.....og det er provokerende for de fleste.

En debat kan være god og konstruktiv.

Men du har altså en eller anden sær evne til at hive den heeeeelt ned hvor den ikke høre hjemme.

Og hvis du godt selv ved at du spørger dumt , hvorfor pokker gør du det så?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay jeg indrømmer at jeg ikke altid er den skarpeste kniv i skuffen, men der er da ingen grund til at "bashe" folk hver gang de stiller et dumt spørgsmål. Indrømmet alle mine mange spørgsmål og meninger kan godt virke ret tåbelige og uintelligente på overfladen, men det er vigtigt for mig at få svar på dem og i forhold til den specifikke sag, så fattede jeg intet om kvinders anatomi, men Nikita var så venlig at svare på det.

Der findes IKKE dumme spørgsmål, men KUN dumme svar. Og naturligvis har du da krav på, at få et pænt svar på de spørgsmål, du stiller for at blive klogere.

At de for visse Kloge Åger herinde, der har mere hjerne end os andre, opfattes som latterlige, skal du bare springe op og falde ned på.

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...