Hop til indhold
Born1982

Gemmer GP ens nummer?

Recommended Posts

Gæst

Ja og det sørgelige ved dig er at du, som jeg også tidligere har nævnt, ikke kan gardere dig imod en kunde som mig. Du kender ikke min identitet og du må bare lære at leve med at det også er en mulighed i denne branche ;)

 

Hvad er det fede i at besøge en kvinde, der reelt ikke har lyst til at se dig? Er det fordi du så for en kort stund har bukserne på?

Redigeret af Bly

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er vist flere sub emner i denne tråd :)

 

Man kan også løbe ind i en sex formidler som er skingrende skør :D så er det smart nok at have brugt en bollofon.

( og så kan det jo være lige meget om glædes pigen har gemt nummeret eller får telefonen stjålet ).

 

En af de første jeg besøgte, der fik jeg en "god weekend" sms da jeg var kommet hjem, det fortsatte hver weekend i 1 måned og opkald uden samtale :D

Den sidste sms jeg fik var faktisk 1 år efter mit besøg, så... ja heldigvis er jeg single :)

 

Det er da ind i mellem sket, at jeg har fået en SMS bagefter. Mest fordi jeg selv i reglen melder tilbage og siger tak for samværet, hvis jeg synes det har været rart. Men jeg har også været ude for nogle, som er lidt mere vedholdende, som hende du nævner.

 

Det har aldrig generet mig det mindste. Det kan da godt være, at det er fordi jeg er løbet ind i "en skingrende skør sexformidler", men jeg bliver faktisk lidt glad for det. :)

 

Om det er almindelig kundepleje, eller fordi de synes, det kunne være ok at se mig igen, kan man jo aldrig vide, men jeg tænker, at det er positivt, fordi det giver mig en behagelig tanke ;):P  Også i den grad midt i hverdagen. Pinligt - næh hvorfor?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja og det sørgelige ved dig er at du, som jeg også tidligere har nævnt, ikke kan gardere dig imod en kunde som mig. Du kender ikke min identitet og du må bare lære at leve med at det også er en mulighed i denne branche ;)

det er en lille og meget ynkelig mand der truer med at besøge en GP der ville kaste op ud over dig hvis hun opdagede hvem du var....

og lige nu sidder dem der har læst dit indlæg og tænker:

er det sørgeligt ved Jasmin?? (og dermed også samtlige hendes kolleger) at der findes svin der vil besøge GPer mod deres specifikke ønsker ?? hvordan kan det være sørgeligt ved pigerne??

 

og så tænker de.... nej... det er da  meget mere sørgeligt for alle GPere at der findes så nedrige mænd i kunde-puljen

 

det er faktisk rigtig rigtig ærgeligt for os at vi ikke kan gardere os mod mænd som dig...  for kunne vi - så lover jeg dig at der var dømt fisse-fri zone i din nærhed for time and ever 

Titman - jeg gentager lige så mange gange det behøves.....bare så ingen er i tvivl.. 

 

Jeg ønsker ALDRIG nogensinde at se dig ved min dør uanset om jeg er i KBH, i Jylland eller på et helt andet kontinent. Du er ganske enkelt et menneske jeg aldrig nogensinde vil røre med en ildtang... 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja og det sørgelige ved dig er at du, som jeg også tidligere har nævnt, ikke kan gardere dig imod en kunde som mig.

For en gang skyld er vi enige, Titman. :)

Det er sgu sørgeligt, at Jasmin - og andre piger - ikke kan gardere sig imod mænd som dig...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

Jeg ønsker ALDRIG nogensinde at se dig ved min dør uanset om jeg er i KBH, i Jylland eller på et helt andet kontinent. Du er ganske enkelt et menneske jeg aldrig nogensinde vil røre med en ildtang... 

 

Og jeg gentager at du er en hysterisk kælling !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Titman og Jasmin

 

Med mindre dette er en form for flirt, som jeg ikke helt forstår, så tror jeg I er rimeligt enige, om at I ikke vil have noget med hinanden at gøre.

 

Så måske skulle I bare slutte den der. Jeg har efterhånden tæerne et stykke bag hælene, og det gør sgu lidt ondt ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

For en gang skyld er vi enige, Titman. :)

Det er sgu sørgeligt, at Jasmin - og andre piger - ikke kan gardere sig imod mænd som dig...

 

Ved du i det hele taget noget om hvem jeg er ?

Har du mødt mig ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Med mindre dette er en form for flirt, som jeg ikke helt forstår, så tror jeg I er rimeligt enige, om at I ikke vil have noget med hinanden at gøre.

 

jeg  er i hvert fald HELT enig i det 111smileychubbyhilarious.gif

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er da ind i mellem sket, at jeg har fået en SMS bagefter. Mest fordi jeg selv i reglen melder tilbage og siger tak for samværet, hvis jeg synes det har været rart. Men jeg har også været ude for nogle, som er lidt mere vedholdende, som hende du nævner.

 

Det har aldrig generet mig det mindste. Det kan da godt være, at det er fordi jeg er løbet ind i "en skingrende skør sexformidler", men jeg bliver faktisk lidt glad for det. :)

 

Om det er almindelig kundepleje, eller fordi de synes, det kunne være ok at se mig igen, kan man jo aldrig vide, men jeg tænker, at det er positivt, fordi det giver mig en behagelig tanke ;):P  Også i den grad midt i hverdagen. Pinligt - næh hvorfor?

 

 

Man kan jo fornemme om en person er "normal" eller om vedkommende har nogle "issues" :)

Der af ved man jo om man burde se det som en kompliment, eller ignorere det.

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du mødt mig ?

Det har jeg i hvert fald ikke kunnet gardere mig imod :D

Ved du i det hele taget noget om hvem jeg er ?

Her på sådan et anonymt internetforum ved vi jo kun det om hinanden, som man giver udtryk for i sine indlæg...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Man kan jo fornemme om en person er "normal" eller om vedkommende har nogle "issues" :)

Der af ved man jo om man burde se det som en kompliment, eller ignorere det.

 

Ja, du har selvfølgelig fuldstændig ret. Jeg kan også en historie om netop det, og den gav mig grund til en del eftertanke. Men på den måde ligger man, som man har redt.

 

Selve den historie tror jeg lige jeg gemmer.  Om ikke andre grunde så fordi jeg også har en forpligtelse til at være diskret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Moderator har en gang hævet stemmen i denne tråd, det må jeg bede jer respektere eller falder der advarsler. Dette er særligt henvendt til Jasmin og Titman, stop jeres indbyrdes skænderi eller tag det over pm systemet. Kurator

Del dette indlæg


Link til indlæg

Moderator har en gang hævet stemmen i denne tråd, det må jeg bede jer respektere eller falder der advarsler. Dette er særligt henvendt til Jasmin og Titman, stop jeres indbyrdes skænderi eller tag det over pm systemet. Kurator

 

 

10-4 forstået   Salute-emoticon-1.gif

 

 

og rigtig glædelig påske  og påskeferie til alle :) 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg gemmer ingen numre, har et par der af gode grunde er blokerede.. Jeg bruger en iPhone som arbejdsmobil, så der er en historik når man sender mig sms'er og det fungere ret fint, især efter en del forventer at man ved præcis hvem det er, når de skriver "Hej det er mig, har du tid" :P .. Jeg går den regelmæssigt igennem og sletter gamle beskeder fra dem, der ikke skriver til mig regelmæssigt.. Kan ikke se hvad jeg skal bruge numrene til, hvis det ikke er "faste" gæster.. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mener det i et tidligere indlæg i en tråd om lignende slags, der blev skrevet af en Moderator, tror jeg det var, (kan ikke huske hvem) at der var noget med, et nummer blev identificeret og det blev gjort ved at den pgl. pige havde ansættelse i et teleselskab.

Dette er under alt kritik, ligesom personer der har adgang til, at se hvem der har hemmelige/udeladt nummer, og plaprer ud med det.

Kan IKKE lige finde indlægget.

God påske

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mener det i et tidligere indlæg i en tråd om lignende slags, der blev skrevet af en Moderator, tror jeg det var, (kan ikke huske hvem) at der var noget med, et nummer blev identificeret og det blev gjort ved at den pgl. pige havde ansættelse i et teleselskab.

Dette er under alt kritik, ligesom personer der har adgang til, at se hvem der har hemmelige/udeladt nummer, og plaprer ud med det.

Kan IKKE lige finde indlægget.

God påske

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone.

Søgeord: "Lebara" :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Søgeord: "Lebara" :D

Mange tak, en gammel mands hjerne er jo ikke så frisk, som jer unge knajters.

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak, en gammel mands hjerne er jo ikke så frisk, som jer unge knajters.

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone.

Jeg kan nu kun huske den, fordi at jeg selv skrev i tråden :)

Men SØGEFUNKTIONEN herinde er ret smart :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kan nu kun huske den, fordi at jeg selv skrev i tråden :)

Men SØGEFUNKTIONEN herinde er ret smart :D

Ja det ved jeg godt, men manglede lige søgeordet, så tak for link.

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hot6 og Jasmin kan i ikke tage flytte jeres flirteri over i PM systemet. Kan ikke se hvad det vedkommer os andre.

Det er for at vi kan følge med fra start til slut, når Jazz beretter om Hot krumspring på madrassen. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er for at vi kan følge med fra start til slut, når Jazz beretter om Hot krumspring på madrassen. ;)

 

Måske skulle du lade den passere ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men hvad er der galt i at der er nummeret på mobilen? Er vi ude i en eller anden "teoretisk set, kan din mobil blive stjålet, og så er der en der kan gå igennem de rigtigt rigtigt rigtigt mange opkald du får dagligt, og se hvem der har ringet" og hvad så? Og hvorfor skulle nogen gøre det?

Så snart man ringer til en anden, vil opkaldet blive registreret, sådan er det bare, selv om jeg sletter alle beskeder, numre, opkalds lister, om jeg så renser hele mobilen og gendanner den, vil opkaldene jo stadig stå på en liste et sted, som regler hos teleselskaberne.

Er man som kunde bange for sådan noget, kan man evt gardere sig med et kontant betalt taletids kort, det bruger vi piger også :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er man som kunde bange for sådan noget, kan man evt gardere sig med et kontant betalt taletids kort, det bruger vi piger også :)

 

Det tror jeg også de fleste af os gør, og selv skifter jeg nummer jævnligt :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...