Hop til indhold
Born1982

Gemmer GP ens nummer?

Recommended Posts

Gæst

YEHAAAA - du har fået fat i en liste af numre tilknyttet stenalder-producerede bollofoner med taletidskort uden tilknytning til enkeltpersoner...  wow - thumbs up ... du er et geni!!! :)

 

 

skal vi ikke bare sige det sådan

 

nogle mennesker i denne verden lever livet... andre ligger under for paranoia... 

 

nogen der vil give et bud på hvem der er hvem ? 

 

Det er absolut ikke svært at kæde forskellige telefoner sammen til den samme adresse/person, hvis du endelig er inde i en af dem.

 

Herudover handler det ikke om at ligge under for paranoia, men om at anerkende at der findes en risiko for at den kan hackes.

Lige nu i dagens samfund er den ikke stor - alene pga. der ikke er mange hackere, der er gået ind i den "gren" af hackingen endnu, men i fremtiden vil vi se, at der vil blive hacket mange flere mobiler og så begynder det at blive ubehageligt for hr. Jensen, hvis nummer befinder sig i en GP-telefon, og som måske ikke bruger en bollofon, da han har tillid til at pigerne ikke laver lister over deres kunder.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg ønsker ALDRIG nogensinde at se dig ved min dør uanset om jeg er i KBH, i Jylland eller på et helt andet kontinent. Du er ganske enkelt et menneske jeg aldrig nogensinde vil røre med en ildtang... 

 

Mon ikke jeg overlever uden. 

Jeg har ganske enkelt heller ikke behov for at besøge en hysterisk kælling som dig.

Den eneste grund til at jeg nævnte det var at du ikke kan gardere dig imod at få besøg af mig, da du ikke kender min rigtige identitet og det er ikke en trussel som du hævder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Herudover handler det ikke om at ligge under for paranoia, men om at anerkende at der findes en risiko for at den kan hackes.

Lige nu i dagens samfund er den ikke stor 

 

der er også en risiko for at der er et fly der falder ned i min baghave - jeg bor jo kun 75 km fra Kastrup - men den er ikke særlig stor...  men jeg ANERKENDER at det kan ske

 

der er også en risiko for at Ringhals i Halland smelter ned og vinden er i den forkerte retning - men den er ikke særlig stor...  men jeg ANERKENDER at det kan ske

 

der er også en risiko for at en tsunami i stillehavet skaber en bølge der er stor nok til at lægge det meste af DK øde - men den er ikke særlig stor...  men jeg ANERKENDER at det kan ske

 

der er også en risiko for at jeg bliver ramt af en lastbil i morgen selv om det er skærtorsdag og jeg ligger i min seng 500 m fra en landevej - men den er ikke særlig stor...  men jeg ANERKENDER at det kan ske

 

 

man kan anerkende risiko for samtlige tænkelige og utænkelige scenarier der overhovedet kan konstrueres - og hvad kan man så helt præcist bruge det til ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan man ikke også forestille sig, at en person, der kan bryde ind i Jasmins telefon, har evner der langt overskrider det, som han evt. kan få ud af kende til Jasmins sexpartnere :shock:

Mon ikke den person er mere interesseret i at vide noget om finansverdenen eller måske efterretningsvæsenet?

Men hey! Hvis han kan plukke håret af en skaldet, så må han da godt prøve at afpresse mig :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er fint I diskuterer med hinanden men hold en sober tone og undgå personangreb. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

der er også en risiko for at der er et fly der falder ned i min baghave - jeg bor jo kun 75 km fra Kastrup - men den er ikke særlig stor...  men jeg ANERKENDER at det kan ske

 

der er også en risiko for at Ringhals i Halland smelter ned og vinden er i den forkerte retning - men den er ikke særlig stor...  men jeg ANERKENDER at det kan ske

 

der er også en risiko for at en tsunami i stillehavet skaber en bølge der er stor nok til at lægge det meste af DK øde - men den er ikke særlig stor...  men jeg ANERKENDER at det kan ske

 

der er også en risiko for at jeg bliver ramt af en lastbil i morgen selv om det er skærtorsdag og jeg ligger i min seng 500 m fra en landevej - men den er ikke særlig stor...  men jeg ANERKENDER at det kan ske

 

 

man kan anerkende risiko for samtlige tænkelige og utænkelige scenarier der overhovedet kan konstrueres - og hvad kan man så helt præcist bruge det til ? 

 

Hver dag i Danmark er der mobiler, der bliver hacket, men det er ikke hver dag et fly falder ned i en baghave.

 

Kan man ikke også forestille sig, at en person, der kan bryde ind i Jasmins telefon, har evner der langt overskrider det, som han evt. kan få ud af kende til Jasmins sexpartnere :shock:

Mon ikke den person er mere interesseret i at vide noget om finansverdenen eller måske efterretningsvæsenet?

Men hey! Hvis han kan plukke håret af en skaldet, så må han da godt prøve at afpresse mig :mrgreen:

 

Jo, det ville være meget mere givtigt at skaffe sig adgang til børsen eller fx banker, men chancen for at blive snuppet er også dét større.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hver dag i Danmark er der mobiler, der bliver hacket, men det er ikke hver dag et fly falder ned i en baghave.

 

 

Jo, det ville være meget mere givtigt at skaffe sig adgang til børsen eller fx banker, men chancen for at blive snuppet er også dét større.

 

Jajaja ... men bortset lige fra din (måske) uvidende kone, så er der sgu da ikke nogen, der overhovedet interesserer sig for, hvem du knalder med!? Med mindre du er Bill Clinton?

Folk er sgu da bedøvende ligeglade!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jajaja ... men bortset lige fra din (måske) uvidende kone, så er der sgu da ikke nogen, der overhovedet interesserer sig for, hvem du knalder med!? Med mindre du er Bill Clinton?

Folk er sgu da bedøvende ligeglade!

 

YATZE!!! 

 

what he said!! 

 

nogengange er information = magt .... og andre gange - der er information lig med.... tja... Information ????

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jajaja ... men bortset lige fra din (måske) uvidende kone, så er der sgu da ikke nogen, der overhovedet interesserer sig for, hvem du knalder med!? Med mindre du er Bill Clinton?

Folk er sgu da bedøvende ligeglade!

 

 

Det handler ikke om, folk er ligeglade, det handler om, hvad vedkommende vedkommende bag telefonnummeret.

 

 

YATZE!!! 

 

what he said!! 

 

nogengange er information = magt .... og andre gange - der er information lig med.... tja... Information ????

 

What I said :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jo - og ved du hvad... i got your number!!! :) *fnis*

 

HVAD!?! :eek:

 

Forhåbentlig i gruppe4 ;):D

Del dette indlæg


Link til indlæg

HVAD!?! :eek:

 

Forhåbentlig i gruppe4 ;):D

du har din helt egen gruppe - sådan en der hacker min kalender og rydder den for aftaler hvis du ringer :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er vist flere sub emner i denne tråd :)

 

Man kan også løbe ind i en sex formidler som er skingrende skør :D så er det smart nok at have brugt en bollofon.

( og så kan det jo være lige meget om glædes pigen har gemt nummeret eller får telefonen stjålet ).

 

En af de første jeg besøgte, der fik jeg en "god weekend" sms da jeg var kommet hjem, det fortsatte hver weekend i 1 måned og opkald uden samtale :D

Den sidste sms jeg fik var faktisk 1 år efter mit besøg, så... ja heldigvis er jeg single :)

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hot6 og Jasmin kan i ikke tage flytte jeres flirteri over i PM systemet. Kan ikke se hvad det vedkommer os andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Omvendt kan man få SMS fra hvemsomhelst, hvis man bruger en firmafon. Nogle gange er det bedste skjul at være helt åben.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er vist flere sub emner i denne tråd :)

 

Man kan også løbe ind i en sex formidler som er skingrende skør :D så er det smart nok at have brugt en bollofon.

( og så kan det jo være lige meget om glædes pigen har gemt nummeret eller får telefonen stjålet ).

 

En af de første jeg besøgte, der fik jeg en "god weekend" sms da jeg var kommet hjem, det fortsatte hver weekend i 1 måned og opkald uden samtale :D

Den sidste sms jeg fik var faktisk 1 år efter mit besøg, så... ja heldigvis er jeg single :)

 

Jeg har siddet en lørdag aften og snakket og set TV med min svigerdatter da jeg pludselig blev ringet op af en rigtig sød pige jeg havde besøgt et par gange. Det var ikke en samtale der kunne afsluttes hurtigt så jeg måtte jo trække ind i et andet rum, sammenhængen kunne ikke skjules men heldigvis er min hobby accepteret af familien  . Jeg anbefalede dog venligt pigen at sms'e først en anden gang. 

 

Venligst

 

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hot6 og Jasmin kan i ikke tage flytte jeres flirteri over i PM systemet. Kan ikke se hvad det vedkommer os andre.

 

Ok Titty ... men det kunne jo være du kunne lære noget? ;)

 

Sov godt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hot6 og Jasmin kan i ikke tage flytte jeres flirteri over i PM systemet. Kan ikke se hvad det vedkommer os andre.

 

Hey titman jalousi er sådan en grim ting ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hot6 og Jasmin kan i ikke tage flytte jeres flirteri over i PM systemet. Kan ikke se hvad det vedkommer os andre.

 

nej det kan du  ikke - og det er det der er så sørgeligt ved dig tit-bit...  at du slet ikke har blik for den slags... 

 

men bare rolig - vi holder det ikke imod dig.... ikke så meget i hvert  fald....

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Maria Din Gudinde

Som svar på spørgsmålet, har jeg noteret dem jeg gerne vil se igen, under deres navn, eller noget jeg kan huske dem på, og "tag den ikke" når vedkommende ringer, så det nemmest for min veninde også at lade den ringe hvis hun er på vagt sammen med mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

:D

Dont mind me .

 

Med fare for at forskrue debatten og genere utallige læsere med inholdsløse indlæg, så vil jeg bare lige sige:

 

Hahaha ... cool cat! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja da! Særligt dem jeg overhovedet ikke gider at se, eller kommunikere med og dem jeg rigtig gerne vil se igen. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

nej det kan du  ikke - og det er det der er så sørgeligt ved dig tit-bit...  at du slet ikke har blik for den slags... 

 

men bare rolig - vi holder det ikke imod dig.... ikke så meget i hvert  fald....

 

Ja og det sørgelige ved dig er at du, som jeg også tidligere har nævnt, ikke kan gardere dig imod en kunde som mig. Du kender ikke min identitet og du må bare lære at leve med at det også er en mulighed i denne branche ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...