Hop til indhold
Born1982

Gemmer GP ens nummer?

Recommended Posts

Hej jeg ville gerne vide om glædespiger gemmer ens nummer eller føre en lille sort bog ;-) kunne forestille mig der er vildt mange der skriver til jer piger og mange sikkert aldrig møder op. Hvad gør i så gemmer i nummeret så hvis han skriver igen svare i ikke eller har i en anden måde at holde styr på "tidsrøvere"

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Marlene More

Psst....

Hvis kunden er en fuser blokerer jeg nummeret så vedkommende ikke kan lave ny aftale med mig. Nogle få får en chance mere.

Hvis det er en dejlig kunde hvor kemi osv har været i top, kommer der vedkommendes opgivne navn på skærmen, når vedkommende ringer eller skriver igen,

Numre bliver ALDRIG videregivet. Og der er kode på tlfen.

På klinik bliver alle numre taget uanset.

Sådan er det for mit vedkommende, kan selvfølgelig ikke svare på andre pigers vegne.

Redigeret af Marlene More

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja GP har et central register, hvor de blacklister folk, som spilder deres tid eller ikke møder op til aftaler  :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Numre bliver ALDRIG videregivet. Og der er kode på tlfen.

 

Respekt! Men sådan er det desværre langt fra hos alle.

Det har vist sig, at mange af pigerne herinde udveksler telefonnumre på kunderne.

 

Dog er der så også mange af fyrene, som jævnligt bytter telefonnummer, så spørgsmål er, hvor effektiv sådan er liste er :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

jep - naturligvis gør jeg det :)

jeg har de "useriøse" - det er dem der "glemte" at møde op... den gruppe kan slet ikke ringe min tlf op mere og jeg kan ikke modtage sms fra dem 

jeg har de "frasorterede" - det er dem der enten har skrevet noget ubehageligt/utrygt i en sms eller spurgt SÅ dumt at jeg ikke har lyst til at møde dem - der er grænser for laveste fællesnævner.. - den gruppe kan heller  ikke ringe til mig og sms er blokeret : )

jeg har "vil ikke se igen" gruppen som er de besøgende jeg har haft som jeg ikke under nogen omstændigheder ønsker at modtage besøg af igen - de kan heller ikke ringe til min tlf igen - hvis  de smser om nyt møde er der ingen respons

og sidst men ikke mindst - så har jeg "må meget gerne komme retur" - en gruppe der indeholder gæster der har givet mig den gode oplevelse der gør at jeg har lyst til at tage på vagt igen og igen og igen og igen og igen og.....

 

og når en fra  den gruppe ringer - så sørger jeg for at der bliver plads i kalenderen - for det er mænd som dem jeg altid og uden undtagelse kan finde tid til :) 


telefonen er naturligvis kraftigt krypteret og med et password der slår ind efter få minutters inaktivitet - så held og lykke med at få fat i numrene.... not gonna happen :)
 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Hvis man opfører sig som et redeligt menneske er det vel ikke noget problem i registrering af numre. Jeg ville da elske at vide at der kom en glad smilie op når jeg ringer.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Marlene More

Respekt! Men sådan er det desværre langt fra hos alle.

Det har vist sig, at mange af pigerne herinde udveksler telefonnumre på kunderne.

 

Dog er der så også mange af fyrene, som jævnligt bytter telefonnummer, så spørgsmål er, hvor effektiv sådan er liste er :)

Uf... Måske er jeg bare mega naiv når det kommer til andre. ... Jeg holder i hvert fald på den diskretion der skal være mellem gæsten og jeg. Uanset om han er No Go eller ikke.

Men ja der ER mange tidsrøvere der bare vil høre hvad tøj man har på, og om man kan tåle en stor pik, mens man bare VED, at de sidder og spiller pik, og aldrig har tænkt sig at komme alligevel.

Der er sikkert også piger der er bund ureelle. At dømme efter de forskellige anmeldelser herinde .. Smiler

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis man opfører sig som et redeligt menneske er det vel ikke noget problem i registrering af numre. Jeg ville da elske at vide at der kom en glad smilie op når jeg ringer.

 

Eller at man får en fødselsdagshilsen . .  :D GP'en her VED at telefonen er sikret . .  ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Eller at man får en fødselsdagshilsen . . :D GP'en her VED at telefonen er sikret . . ;)

Ja så bliver man da glad

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

jep - naturligvis gør jeg det :)

jeg har de "useriøse" - det er dem der "glemte" at møde op... den gruppe kan slet ikke ringe min tlf op mere og jeg kan ikke modtage sms fra dem 

jeg har de "frasorterede" - det er dem der enten har skrevet noget ubehageligt/utrygt i en sms eller spurgt SÅ dumt at jeg ikke har lyst til at møde dem - der er grænser for laveste fællesnævner.. - den gruppe kan heller  ikke ringe til mig og sms er blokeret : )

jeg har "vil ikke se igen" gruppen som er de besøgende jeg har haft som jeg ikke under nogen omstændigheder ønsker at modtage besøg af igen - de kan heller ikke ringe til min tlf igen - hvis  de smser om nyt møde er der ingen respons

og sidst men ikke mindst - så har jeg "må meget gerne komme retur" - en gruppe der indeholder gæster der har givet mig den gode oplevelse der gør at jeg har lyst til at tage på vagt igen og igen og igen og igen og igen og.....

 

og når en fra  den gruppe ringer - så sørger jeg for at der bliver plads i kalenderen - for det er mænd som dem jeg altid og uden undtagelse kan finde tid til :) 

telefonen er naturligvis kraftigt krypteret og med et password der slår ind efter få minutters inaktivitet - så held og lykke med at få fat i numrene.... not gonna happen :)

 

 

Intet er umuligt for den hacker, der virkelig vil have fat i de numre.

 

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg gemmer Kun de useriøse og dem som aldrig er dukket op.

Med mindre en gæst specifikt har sagt at jeg gerne må gemme hans nummer så bliver alt slettet.

Desværre betyder det så også at jeg ikke svare på sms'er med den store genkendende, men jeg stoler simpelthen ikke på alt det her med koder osv på telefonerne.

Better safe than Sorry :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Intet er umuligt for den hacker, der virkelig vil have fat i den numre.

 

 

LOL - hvis der virkelig er en hacker med det skill-set der skal til for at bryde den kryptering - så skulle han få sig et liv hvis han spilder sin tid på først at bruge oceaner af tid på at stjæle en GP-telefon for derefter at bryde ind i en telefon med 800 numre grupperet efter 

 

"useriøse" 001,2,3,4

"frasorterede" 001,2,3,4

"aldrig igen" 001,2,3,4

"velkomne" 001,2,3,4

 

sikke dog et spild af evner hvis han virkelig er dygtig nok til at hacke en heavy encryption in the first place :) :) :) :) :)

 

 

og vi må lige stille os selv det uhyre relevante spørgsmål:  (tada - wait for it) 

 

hvem skulle den super-hacker være der lige nu sidder og tænker... jeg må have DIT nummer.....  jeg er ligeglad med at det er en startpakke fra BBC mobile der ikke kan spores - jeg MÅ have nummeret...  og jeg er villig til at gøre hvad som helst for at få det... 

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

LOL - hvis der virkelig er en hacker med det skill-set der skal til for at bryde den kryptering - så skulle han få sig et liv hvis han spilder sin tid på først at bruge oceaner af tid på at stjæle en GP-telefon for derefter at bryde ind i en telefon med 800 numre grupperet efter 

 

"useriøse" 001,2,3,4

"frasorterede" 001,2,3,4

"aldrig igen" 001,2,3,4

"velkomne" 001,2,3,4

 

sikke dog et spild af evner hvis han virkelig er dygtig nok til at hacke en heavy encryption in the first place :) :) :) :) :)

 

Hvorfor skulle han stjæle den?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

LOL - hvis der virkelig er en hacker med det skill-set der skal til for at bryde den kryptering - så skulle han få sig et liv hvis han spilder sin tid på først at bruge oceaner af tid på at stjæle en GP-telefon for derefter at bryde ind i en telefon med 800 numre grupperet efter 

 

"useriøse" 001,2,3,4

"frasorterede" 001,2,3,4

"aldrig igen" 001,2,3,4

"velkomne" 001,2,3,4

 

sikke dog et spild af evner hvis han virkelig er dygtig nok til at hacke en heavy encryption in the first place :) :) :) :) :)

 

Jeg ved godt at det er næsten umuligt at bryde krypteringen, men hvis du virkelig tror du kan gardere dig 100% imod "useriøse" eller "aldrig igen" typer så kan du godt tro om igen. Kunderne kan bare købe et taletidskort eller skifte telefonnummer.

Desuden kan du ikke gardere dig imod mig, fordi du ved ikke hvem jeg er og jeg kan sagtens ringe og bestille tid, da jeg ikke er på din lister endnu ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg ved godt at det er næsten umuligt at bryde krypteringen, men hvis du virkelig tror du kan gardere dig 100% imod "useriøse" eller "aldrig igen" typer så kan du godt tro om igen. Kunderne kan bare købe et taletidskort eller skifte telefonnummer.

Desuden kan du ikke gardere dig imod mig, fordi du ved ikke hvem jeg er og jeg kan sagtens ringe og bestille tid, da jeg ikke er på din lister endnu ;)

 

Det ville være spild af tid at stjæle en mobil for derefter at bryde krypteringen.

En dygtig hacker vil blot inficere mobilen med malware, og derefter tømme telefonen for info og måske ringe et par samtaler mens vedkommende er inde i telefonen - nej, det er ikke science fiction, det er desværre den ramme alvor.

 

Redigeret af PrinceCharming

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvorfor skulle han stjæle den?

 

 

fordi det er meget svært (læs: ikke muligt) at hacke en telefon der ikke er tilknyttet nogen former for wifi, BT eller MD - thats why... kræver en hardline for at komme til numrene 

 

jeg tror pænt meget at jeg ville spotte en mand med en laptop der forsøgte at sætte et kabel i røven af min tlf mens den var i min taske!!! :)  (tror !!! ) :) :) :) :) :) :)

 

 

du kan ikke remote accesse en tlf der ikke er tilknyttet nogen former for data-netværk...  derfor er det indledende tyveri en ret vigtig detalje...  og det er altså ikke muligt at inficere med malware via sms....

 

det kan godt være det er muligt i de spionfilm du ser på netflix - men i den virkelige verden kræver den slags altså stadig et data-netværk af en eller anden art :) 

 

 

beklager prince... men hvis jeg havde dit nummer - så røg du altså i kategorien "spørger for dumt" :)

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Desuden kan du ikke gardere dig imod mig, fordi du ved ikke hvem jeg er og jeg kan sagtens ringe og bestille tid, da jeg ikke er på din lister endnu ;)

 

Ja - men det er også kun dig der er lige så dum at true med det ... ahh undtaget Bukowski som  gjorde det samme i sin tid - men i 2 er sgu også 2 alen af samme stykke

 

 

Titman - jeg siger det kun en gang (og så i øvrigt så mange gange at ingen nogensinde vil være i tvivl om hvor stort et svin du er hvis du ikke respekterer min udmelding) 

 

Jeg ønsker ALDRIG nogensinde at se dig ved min dør uanset om jeg er i KBH, i Jylland eller på et helt andet kontinent. Du er ganske enkelt et menneske jeg aldrig nogensinde vil røre med en ildtang... 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

beklager prince... men hvis jeg havde dit nummer - så røg du altså i kategorien "spørger for dumt" :)

 

Hmmm.

Jeg troede ellers kun du havde følgende 4 kategorier

  1. "useriøse" 
  2. "frasorterede" 
  3. "aldrig igen" 
  4. "velkomne" 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

fordi det er meget svært (læs: ikke muligt) at hacke en telefon der ikke er tilknyttet nogen former for wifi, BT eller MD - thats why... kræver en hardline for at komme til numrene 

 

jeg tror pænt meget at jeg ville spotte en mand med en laptop der forsøgte at sætte et kabel i røven af min tlf mens den var i min taske!!! :)  (tror !!! ) :) :) :) :) :) :)

 

 

du kan ikke remote accesse en tlf der ikke er tilknyttet nogen former for data-netværk...  derfor er det indledende tyveri en ret vigtig detalje...  og det er altså ikke muligt at inficere med malware via sms....

 

det kan godt være det er muligt i de spionfilm du ser på netflix - men i den virkelige verden kræver den slags altså stadig et data-netværk af en eller anden art :)

 

 

beklager prince... men hvis jeg havde dit nummer - så røg du altså i kategorien "spørger for dumt" :)

 

Selvfølgelig er det muligt at hacke en telefon via SMS. Måske lykkes det ikke i de første 100 SMSer, men i nummer 101 falder du i og begår en fejl og hackeren er inde i telefonen og kan se ud af kameraet, ringe og SMS fra mobilen, tømme den for info, lokalisere den osv..

 

Du behøver absolut ikke have et kabel i telefonen. Det er naturligvis lettest hvis der er et datanetværk på den, men det kan også lykkes via SMS. NP at all.

Herudover ser jeg sjældent film, jeg arbejder for meget, og når jeg gør er det ikke på Netflix :)

Du er velkommen til at smide mit nummer på "spørger for dumt". Skal jeg sende det i en PM?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Hmmm.

Jeg troede ellers kun du havde følgende 4 kategorier

  1. "useriøse" 
  2. "frasorterede" 
  3. "aldrig igen" 
  4. "velkomne" 

 

 

korrekt - og hvad var  det lige jeg skrev røg ind  under de frasorterede ?  prøv at læse første indlæg jeg skrev igen...   og prøv at LÆSE det denne gang.... dvs - også rent faktisk forstå de ord der udgør den, for min udmelding, relevante sætning! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay, den her diskussion er vist kommet på afveje ;)

 

Jeg har faktisk selv været nysgerrig om det samme og spurgt nogle af de piger jeg har været sammen med. De har også haft et system hvor de skriver små noter ved siden af telefonnummeret, om hvorvidt folk er useriøse, brænder dem af etc. Nogle af dem har haft mange hundrede kontakter på mobilen  :shock:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

og vi må lige stille os selv det uhyre relevante spørgsmål:  (tada - wait for it) 

 

hvem skulle den super-hacker være der lige nu sidder og tænker... jeg må have DIT nummer.....  jeg er ligeglad med at det er en startpakke fra BBC mobile der ikke kan spores - jeg MÅ have nummeret...  og jeg er villig til at gøre hvad som helst for at få det... 

 

I dagens samfund er information magt og magt er lig med penge.

Hvis jeg får fat i din listes telefonnumre og derefter kan få inficeret deres telefoner, så kan jeg begynde at skaffe mig viden om dem som personer, og når jeg ved hvem de er, hvor de bor og at de går til GP, så ligger det næste skridt meget lige for, hos en person uden skrupler...

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har faktisk selv været nysgerrig om det samme og spurgt nogle af de piger jeg har været sammen med. De har også haft et system hvor de skriver små noter ved siden af telefonnummeret, om hvorvidt folk er useriøse, brænder dem af etc. Nogle af dem har haft mange hundrede kontakter på mobilen :shock:

Det er lige indtil man får en telefon med blokeringsliste. :)

Som Jasmin skriver, så kan man tilføje disse afbrændere, useriøse og andet skravl til en blokeringsliste, og så behøver man slet ikke at beskæftige sig med hverken sms'er eller opkald fra disse numre. Man kan heller ikke blive fristet til at komme med flabede svar, som reelt er ren tidsspilde :D

Jeg gemte disse typer uden skrupler og frygt for, at nogle skulle have evnerne samt behovet for at stjæle og hacke min telefon... Tror faktisk aldrig jeg har hørt om, at det er sket. Det synes jeg bestemt, at pigerne skal gøre. Ellers bliver man altså hurtigt til grin og bruger en masse unødig tid. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

I dagens samfund er information magt og magt er lig med penge.

Hvis jeg får fat i din listes telefonnumre og derefter kan få inficeret deres telefoner, så kan jeg begynde at skaffe mig viden om dem som personer, og når jeg ved hvem de er, hvor de bor og at de går til GP, så ligger det næste skridt meget lige for, hos en person uden skrupler...

 

 

YEHAAAA - du har fået fat i en liste af numre tilknyttet stenalder-producerede bollofoner med taletidskort uden tilknytning til enkeltpersoner...  wow - thumbs up ... du er et geni!!! :) 

 

 

skal vi ikke bare sige det sådan

 

nogle mennesker i denne verden lever livet... andre ligger under for paranoia... 

 

nogen der vil give et bud på hvem der er hvem ? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...