Hop til indhold
Guest tzatiki

Pigernes alder - nye boller på suppen?

Recommended Posts

Guest tzatiki

Faldt over denne nyhed hos citygirls.dk

 

Vigtigt info vedr. pigernes alder
23.marts 2015

kære gæst
I denne branche har alle piger i Danmark, altid været nødsaget til at være mere eller mindre uærlige omkring deres alder,
pga. gæsterne på et tidspunkt, syntes at pigerne skulle være så unge som muligt, vi kan med glæde sige, at sådan er det ikke længere,
tværtimod er det nu sådan, at kvinder 30 plus er lige så sexede og attraktive som piger i 20’erne.
Så alle vi piger og kvinder hos Citygirls har besluttet, at fra nu og fremover vil vi som de første i landet være ærlige omkring vores alder

På vores profiler, kan du kære gæst, nu se vores rigtige alder
De kærligste hilsner fra os
Citygirls

 

Det er jo som sådan udmærket, men undrer mig dog lidt over holdningen "været nødsaget til at være mere eller mindre uærlige". Rigtigheden af dette udsagn ved andre nok mere om end jeg - nok især de lyserøde herinde - men det kunne da være interessant at få nogle bud på. Spændende om der er tale om en trend, at der fremover skiltes med den rigtige alder. At det så skulle være det første sted i landet.....det kan man nok også stille spørgsmålstegn ved :shock: .

 

Jeg ville hellere have citygirls.dk på en mere diskret adresse i Helsingør :wink:

Redigeret af tzatiki

Del dette indlæg


Link til indlæg

At de er de første nej :D måske som klinik men bestemt ikke mellem privat/diskret piger...

Det sted (privat-diskret) jeg var før inden jeg startede min solo karriere løj heller ikke om alderen og gik meget op i at info omkring pigerne og billeder af pigerne var så reele som muligt. så nej de er ikke de første . Men det må de om nogen falder nok for det :P ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forhåbentlig er det en trend, der vil vinde udbredelse. Men på det område går det i den rigtige retning. Læste fornylig at et undertøjsfirma havde oplevet, at deres salgstal steg, efter at de begyndte at reklamere med fyldige piger istedet for de anoreksi-ofre, den branche typisk bruger. Det søde og det naturlige (alder er også en naturlig ting, tro det eller ej) er tilsyneladende ved at komme på mode igen. Skønt. Simpelthen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Inspireret af denne tråd har jeg nu besluttet at jeg fra nu og fremover som den første sexkøber i Danmark vil være ærlig omkring min alder. I hvert fald nogenlunde ærlig.

Det har jo viset sig at mænd i 60'erne er langt mere sexede og attraktive end alle andre mænd.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Inspireret af denne tråd har jeg nu besluttet at jeg fra nu og fremover som den første sexkøber i Danmark vil være ærlig omkring min alder. I hvert fald nogenlunde ærlig.

Det har jo viset sig at mænd i 60'erne er langt mere sexede og attraktive end alle andre mænd.

 

 

Hmm... betyder det så at jeg skal holde 30 års pause ? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Inspireret af denne tråd har jeg nu besluttet at jeg fra nu og fremover som den første sexkøber i Danmark vil være ærlig omkring min alder. I hvert fald nogenlunde ærlig.

Det har jo viset sig at mænd i 60'erne er langt mere sexede og attraktive end alle andre mænd.

 

Jamen, så tror jeg da, at jeg vil lyve mig til at være ældre end jeg er :mrgreen:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmm... betyder det så at jeg skal holde 30 års pause ? :P

 

Ja du starter fra idag - bare roligt, alt godt kommer til den tålmodige :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja du starter fra idag - bare roligt, alt godt kommer til den tålmodige :)

 

 

...den MEGET tålmodige :D

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

At de er de første nej :D måske som klinik men bestemt ikke mellem privat/diskret piger...

Det sted (privat-diskret) jeg var før inden jeg startede min solo karriere løj heller ikke om alderen og gik meget op i at info omkring pigerne og billeder af pigerne var så reele som muligt. så nej de er ikke de første . Men det må de om nogen falder nok for det :P ..

 

Ahhh Daniella er det nu også helt rigtigt? Der er vist en pige eller to hos P-D der har "glemt" at holde fødselsdag....

 

Jeg ønsker ikke at starte en større debat, men tror ikke på at din påstand holder ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Rygterne i min indbakke fortæller så i øvrigt, at det med pigernes rigtige alder hos citygirls.dk vist skal tages med et gran salt.

Personligt har det så ikke den store betydning for mig, da jeg ikke er så aldersfixeret :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ahhh Daniella er det nu også helt rigtigt? Der er vist en pige eller to hos P-D der har "glemt" at holde fødselsdag....

 

Jeg ønsker ikke at starte en større debat, men tror ikke på at din påstand holder ;)

 

ja der er nok nogle der har glemt en fødselsdag men der er nu også et par stykker der har fyldt år før tid :)

men kan garenterer dig for at det max er +/- 2 år 

og ja det må i leve med da pigerne skal have lov til at skjule hvem de er i deres privatliv 

Del dette indlæg


Link til indlæg

altså med mig passede det, dog var der en måned til forskel fordi jeg ikke havde min fødselsdag ude og glemte at få dem til at ændre det .. 

 

 

Men det er ikke altid man husker at skifte alder, gjorde jeg ikke hos privat-diskret, men et år fra eller til kan jeg ikke se der er en store forskel på da det ikke burde kunne gøre noget.. 

jeg har ihvertfald ikke mistroet pigernes alder da jeg var der, syntes det passede.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Inspireret af denne tråd har jeg nu besluttet at jeg fra nu og fremover som den første sexkøber i Danmark vil være ærlig omkring min alder. I hvert fald nogenlunde ærlig.

Det har jo viset sig at mænd i 60'erne er langt mere sexede og attraktive end alle andre mænd.

Først er der en pensionist der melder ud i en anden tråd, at rigtige mænd skal have en pik på min. 22 cm. Og nu skal man også være over 60 for at være attraktiv....... tsk tsk tsk :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Først er der en pensionist der melder ud i en anden tråd, at rigtige mænd skal have en pik på min. 22 cm. Og nu skal man også være over 60 for at være attraktiv....... tsk tsk tsk :)

 

OG være indehaver af en Husqvarna motorsav. Jeg ved det er hårdt Butch, men med hårdt arbejde skal du nok nå det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

....... men et år fra eller til kan jeg ikke se der er en store forskel på da det ikke burde kunne gøre noget....

Jo da!... Der er en verden til forskel om pigen er 24 eller 25 :)

Jeg har selv en "lav-alder" som jeg holder mig til. Dvs. jeg vil ikke være sammen med piger der er for unge i min optik.

Så hvis en pige gør sig selv yngre end hun er, og derved falder for min grænse, så udelukkes hun helt automatisk fra at jeg vil besøge hende.

Det kommer hun så nok ikke til at mærke noget til, da der sikkert er kunder nok alligevel :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

OG være indehaver af en Husqvarna motorsav. Jeg ved det er hårdt Butch, men med hårdt arbejde skal du nok nå det.

Den der motorsav kan jeg købe i morgen, og alderen kan jeg lyve mig til.......det er straks værre med de 22 cm. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

vil vi som de første i landet være ærlige omkring vores alder

 

Ved Odin, sikke en gang vås...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Inspireret af denne tråd har jeg nu besluttet at jeg fra nu og fremover som den første sexkøber i Danmark vil være ærlig omkring min alder. I hvert fald nogenlunde ærlig.

Det har jo viset sig at mænd i 60'erne er langt mere sexede og attraktive end alle andre mænd.

 

Jeg må jo så være dobbelt så sexet /attraktiv ;) ;)

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den der motorsav kan jeg købe i morgen, og alderen kan jeg lyve mig til.......det er straks værre med de 22 cm. :D

 

Der findes snydemålestokke med mindre centimetrer end normale. Tag med den og vise pigen, så bliver hun hurtigt blød. Især hvis du har motorsaven i den andre hånd.

Redigeret af Bananas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der findes snydemålestokke med mindre centimetrer end normale. Tag med den og vise pigen, så bliver hun hurtigt blød. Især hvis du har motorsaven i den andre hånd.

Eller skræmt!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der findes snydemålestokke med mindre centimetrer end normale. Tag med den og vise pigen, så bliver hun hurtigt blød. Især hvis du har motorsaven i den andre hånd.

.....og hvis hun skulle finde på at måle efter, kan jeg altid sige at saven smuttede.....

Del dette indlæg


Link til indlæg
.....og hvis hun skulle finde på at måle efter, kan jeg altid sige at saven smuttede.....

 

 

Peter sad og skar i træ

Han skar sig nogle klodser

Så smutted' kniven væk fra ham

Og skar i Peters...... fingre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det rimer da overhovedet ikke på klodser! :D

Kære Butch :)

 

- nej men nosser rimer på klodser!

 

 

Peter sad og skar i træ

Han skar sig nogle klodser

Så smutted' kniven væk fra ham

Og skar i Peters...... fingre.

 

Og skar i Peters nosser :cry: 

 

Mange hilsner

 

Nyder livet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...