Hop til indhold
Guest tzatiki

Pigernes alder - nye boller på suppen?

Recommended Posts

Ahhh Daniella er det nu også helt rigtigt? Der er vist en pige eller to hos P-D der har "glemt" at holde fødselsdag....

Jeg ønsker ikke at starte en større debat, men tror ikke på at din påstand holder ;)

Til gengæld holder supermarkederne fødselsdag flere gange om året, så går det vel lige op.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Først er der en pensionist der melder ud i en anden tråd, at rigtige mænd skal have en pik på min. 22 cm.

Nåååerh, lille pus... Har du fået traume nu? :P :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Rygterne i min indbakke fortæller så i øvrigt, at det med pigernes rigtige alder hos citygirls.dk vist skal tages med et gran salt.

Personligt har det så ikke den store betydning for mig, da jeg ikke er så aldersfixeret :-)

Jeg har da mødt piger, der har fortalt deres rigtige alder, som var højere end angivet. Det bliver de da hverken grimmere, mindre dejlige eller sexede af.

Alder er kun et tal, man er ikke ældre, end man føler sig. Nogle gange er hylsteret så ikke lige så velbevaret som indholdet.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den der motorsav kan jeg købe i morgen, og alderen kan jeg lyve mig til.......det er straks værre med de 22 cm. :D

Ja det gør fandens ondt at skære 5 cm af :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har da mødt piger, der har fortalt deres rigtige alder, som var højere end angivet. Det bliver de da hverken grimmere, mindre dejlige eller sexede af.

Alder er kun et tal, man er ikke ældre, end man føler sig. Nogle gange er hylsteret så ikke lige så velbevaret som indholdet.

Ja, én ting er et par år eller 3, men når først der bliver løjet om 10 år eller mere (for det sker altså) så holder det da ikke, synes du?

For så kan typen af kvinde være en helt anden end forventet, og det kan da aldrig være den bedste start. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, én ting er et par år eller 3, men når først der bliver løjet om 10 år eller mere (for det sker altså) så holder det da ikke, synes du?

For så kan typen af kvinde være en helt anden end forventet, og det kan da aldrig være den bedste start. :)

Tja en var 7 år ældre end annonceret - jeg regnede hende til opgivne alder plus lidt. Hun er stadig dejlig, og jeg ser hende stadig.

En anden havde ikke opgivet alder, men var 10 år ældre, end jeg skød hende til.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nåååerh, lille pus... Har du fået traume nu? :P:D

Kæmpe traume.......og for at komme ud af det, har jeg netop bestilt denne lille sag på nettet :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja en var 7 år ældre end annonceret - jeg regnede hende til opgivne alder plus lidt. Hun er stadig dejlig, og jeg ser hende stadig.

En anden havde ikke opgivet alder, men var 10 år ældre, end jeg skød hende til.

Én ting er, at man ser meget yngre ud, end man er. Så er alt jo godt, selvom man ikke er ærlig. :)

Men jeg har selv haft kollegaer som lyver om både 10 og 15 år, og det holdte simpelthen ingen steder, og jeg kunne ikke forstå, at de kunne få sig selv til det. Men søde, det var de da. Det er bare ikke det, der er min pointe. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Én ting er, at man ser meget yngre ud, end man er. Så er alt jo godt, selvom man ikke er ærlig. :)

Men jeg har selv haft kollegaer som lyver om både 10 og 15 år, og det holdte simpelthen ingen steder, og jeg kunne ikke forstå, at de kunne få sig selv til det. Men søde, det var de da. Det er bare ikke det, der er min pointe. ;)

Ja ok. Den første GP, jeg besøgte for mange år siden, opgav sin alder til 38. Da jeg så hende, tænkte jeg, at hvis hun var 38, var jeg under den seksuelle lavalder, så selvkritik omkring alder vil være på sin plads.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Butch :)

- nej men nosser rimer på klodser!

Peter sad og skar i træ

Han skar sig nogle klodser

Så smutted' kniven væk fra ham

Og skar i Peters...... fingre.

Og skar i Peters nosser :cry:

Mange hilsner

Nyder livet

Aha...!

Jeg synes nu at Peter burde passe bedre på når han sidder og skærer i træ på den måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja ok. Den første GP, jeg besøgte for mange år siden, opgav sin alder til 38. Da jeg så hende, tænkte jeg, at hvis hun var 38, var jeg under den seksuelle lavalder, så selvkritik omkring alder vil være på sin plads.

 

Det er da helt rigtigt, at man kan komme ud for disse "unøjagtigheder".

 

Det værste, jeg har været ude for i den retning, var en pige, hvor alderen var opgivet til 31. Da jeg gik hende på klingen efter en ellers superb oplevelse, tilstod hun at være 48!

 

Direkte adspurgt sagde hun, at ingen ville reagere på annoncen, hvis hun/klinikken spillede ud med hendes rigtige alder. Her kan man mene, at hun/klinikken satser på et helt forkert segment.

 

Det er selvfølgelig ikke i orden at lyve sig over 33% yngre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tja en var 7 år ældre end annonceret - jeg regnede hende til opgivne alder plus lidt. Hun er stadig dejlig, og jeg ser hende stadig.

En anden havde ikke opgivet alder, men var 10 år ældre, end jeg skød hende til.

 

 

Jeg er også altid - stort set hele mit voksenliv - blevet skudt yngre end jeg var, og det tror jeg faktisk overvældende mange kvinder oplever. Som GP er jeg også blevet skudt op til ti år ved siden af. (Endda efter jeg er blevet set nøgen :lol:

 

Da jeg startede i branchen fik jeg at vide, at jeg skulle trække ti år fra min alder, eftersom mændene alligevel ville lægge ti år til, så snart der ikke stod 21 år i annoncen. Jeg syntes ærligt talt, at det lød fuldstændigt tåbeligt, så jeg valgte helt at lade være med at have alder stående i profiltekster. Ikke velset på de to klinikker, men det var jeg sådan set (på diplomatisk vis, naturligvis) fløjtende med, så sådan blev det. Så efter jeg i min spæde start fik fjernet den falske alder, har jeg ikke haft min alder stående på nettet.

 

En anden årsag er så, at jeg generelt hader at blive puttet i andres bokse. ;) Og det bliver man i den grad i forbindelse med alder.

 

 

Mvh,

 

Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En anden årsag er så, at jeg generelt hader at blive puttet i andres bokse. ;) Og det bliver man i den grad i forbindelse med alder.

Hehe, ja... Jeg har på et tidspunkt på klinikkens hjemmeside kun oplyst "gammel nok" i protest! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hehe, ja... Jeg har på et tidspunkt på klinikkens hjemmeside kun oplyst "gammel nok" i protest! :D

 

Haha :D Jeg foreslog at skrive "xx år (+10)" i min profil - men det var vist lige omkring dér, at det blev godtaget, at det så var mindre fjollet hvis jeg undlod alder. *Fniiis*

Redigeret af Gina Faith

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha :D Jeg foreslog at skrive "xx år (+10)" i min profil - men det var vist lige omkring dér, at det blev godtaget, at det så var mindre fjollet hvis jeg undlod alder. *Fniiis*

Hehe.

XX + det løse, havde nok fået nogle til at klø sig i nakken.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så længe billeder og tekst svarer til pigen, man møder, kan alderen vel være ligegyldig, men helt personligt ville jeg nok ikke have så meget at snakke med en 20-årig om, og med min indsats på lagnet taget i betragtning, skal der snakkes længe....

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så længe billeder og tekst svarer til pigen, man møder, kan alderen vel være ligegyldig, men helt personligt ville jeg nok ikke have så meget at snakke med en 20-årig om, og med min indsats på lagnet taget i betragtning, skal der snakkes længe....

 

Omvendt, ville jeg ikke bryde mig om at komme ind til en rynket ældre dame, hvis jeg havde sat mig op til og skulle møde en yngre sild.

 

Ærlighed kommer man længst med :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så længe billeder og tekst svarer til pigen, man møder, kan alderen vel være ligegyldig, men helt personligt ville jeg nok ikke have så meget at snakke med en 20-årig om, og med min indsats på lagnet taget i betragtning, skal der snakkes længe....

Som jeg nævnte tidligere i tråden, så har jeg en aldersgrænse for hvor unge pigerne må være i min optik.

En af grundene herfor er, at jeg gerne booker godt med tid og ikke bare kommer for at skyde mine mindre end 22 cm af.......der må godt være lidt at tale om ud over vejret når det er overstået.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Som jeg nævnte tidligere i tråden, så har jeg en aldersgrænse for hvor unge pigerne må være i min optik.

En af grundene herfor er, at jeg gerne booker godt med tid og ikke bare kommer for at skyde mine mindre end 22 cm af.......der må godt være lidt at tale om ud over vejret når det er overstået.

 

Der er også en aldersgrænse for hvor gamle pigerne må være i min optik. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Der er også en aldersgrænse for hvor gamle pigerne må være i min optik.

I den ende af skalaen ser jeg ikke på alder. Her er det udelukkende udseende der tæller.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Spændende tråd

 

For det første har jeg ikke en Husqvarna motorsav, men en De Walt skruemaskine, den må da også kunne bruges til noget.

 

For det andet, er jeg ikke udstyret med et megalem, men er det størrelsen eller gørrelsen som er vigtigst.

 

For det tredje er pigerne i en branche, hvor erfaring er af det gode men stor erfaring ikke altid er at foretrække. Derfor kan jeg godt forstå, at man tilpasser sig markedet, men kun inden for visse rimelige begrænsninger, da man ellers må se at kunderne finder andre muligheder.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det her er nok en af få brancher hvor nogle af forbrugerne mærkværdigvis forsvarer uhæderlig markedsføring. Det sker typisk med den egoistiske begrundelse at løgnene ikke betyder noget for disse forbrugere, og så kan andre forbrugeres ønsker om hæderlig markedsføring være ligegyldig for førstnævnte gruppe forbrugere.

I øvrigt er der fortsat falsk alder på nogle af pigerne på den klinik, trådstarter skriver om. Og fejlen er mere end bare et par år.

Redigeret af Dane

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tzatiki

Det her er nok en af få brancher hvor nogle af forbrugerne mærkværdigvis forsvarer uhæderlig markedsføring. Det sker typisk med den egoistiske begrundelse at løgnene ikke betyder noget for disse forbrugere, og så kan andre forbrugeres ønsker om hæderlig markedsføring være ligegyldig for førstnævnte gruppe forbrugere.

I øvrigt er der fortsat falsk alder på nogle af pigerne på den klinik, trådstarter skriver om. Og fejlen er mere end bare et par år.

 

Jeg er altså ikke enig i, at man forsvarer uhæderlig markedsføring ved samtidig at have den holdning, at forkerte oplysninger om alder ikke har den store personlige betydning. Betyder det så samtidig at man skal boykotte en klinik, hvis man har viden om, at de ikke angiver korrekt alder på pigerne? Som flere er inde på, så er det jo mere reglen end undtagelsen, at pigerne er ældre end der står i annoncerne.

 

Jeg er da ikke ligeglad med falsk markedsføring, men jeg har så heller ikke selv haft en oplevelse, hvor jeg har være i stand til at identificere, at der er pyntet på alderen - selvom det muligvis har været tilfældet.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
 
Ahhh Daniella er det nu også helt rigivrig Der er vist en pige eller to hos P-D der har "glemt" at holde fødselsdag....
 
 
Der er stadig ikke sket noget? Medmindre at PD fastholder at alderen passer pt? Skal man så tage til efterretning at nogle piger starter for tidligt derude? Med det som kom frem i den senest tråd om PD? Tro mere  at det er  PD som lyver mere end de ellers giver udtryk for + ÷ 2 år?  
 
Redigeret af hoghunter

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt at alder ikke længere betyder noget.

Så er det jo ligegyldigt, hvad pigerne skriver

;0)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...