Hop til indhold
narpy

Svært ved at holde / få erektion

Recommended Posts

Vi er nok nogen, der ville gøre det omvendte  :D

Personlig vil jeg hellere se dem af hans kæreste.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Underligt at denne streng er havnet under hyggesnak, Jeg synes da at den bør være flyttet til 'Generel Debat' fra starten, det er vel et seriøst indlæg fra trådstarter.

 

Så kom EG-betjenten ind fra sidelinjen med løftet pegefinger, igen.

Vi kan godt se forskel på hvornår en tråd er seriøst.

Skriv hellere noget fornuftig i tråden i stedet for dit evige brok og irettesættelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Skriv hellere noget fornuftig i tråden i stedet for dit evige brok og irettesættelse.

 

Kan passende svare 'i lige måde'.

Og du bliver åbenbart aldrig træt af at lege politimand.

Redigeret af smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan passende svare i lige måde.

 

I det mindste bidrager jeg med et par indlæg i tråden. Du banker bare folk i hovedet uden at bidrage med noget fornuftig. Der ligger forskellen.

 

Jeg er efter dig lige så længe du leger EG-betjent :P

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er efter dig lige så længe du leger EG-betjent :P

 

Ja, hver har jo sine fornøjelser, og besynderligt at det fylder så stor en del af dit liv. Jeg kan jo se, at du bare sidder og venter på at komme til at skrive endnu et af dine utallige indlæg.

Du vil måske fremover ha' en pb om hvad jeg har tænkt mig at skrive, så er du helt sikker på at kunne følge med og kommentere i samme sekund jeg poster det eller måske endda før. :mrgreen:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

vent med potentpiller imens du igang med det anbefalet "4 ugers" program jeg selv fulgte.

ellers er det svært at vide hvad der virker.

 

Roger! Jeg vender tilbage, når jeg har afprøvet 'redskabet' igen.

Bør jeg holde mig helt fra GPer i de fire uger, eller kan jeg snige et hurtigt besøg hos en Thai GP ind inden da?

 

Jeg er meget lydhør overfor eventuelle andre tips, hvis nogen har mere at byde ind med.

 

--

 

Kære moderator / administrator (der evt. måtte læse med). Jeg vil gerne bede om at få flyttet denne tråd til Generel debat, da jeg fejlagtigt kom til at oprette den under hyggesnak. Jeg beklager ulejligheden.

Redigeret af narpy

Del dette indlæg


Link til indlæg

Roger! Jeg vender tilbage, når jeg har afprøvet 'redskabet' igen.

Bør jeg holde mig helt fra GPer i de fire uger, eller kan jeg snige et hurtigt besøg hos en Thai GP ind inden da?

 

 

Det er hårdt, men husk på, vi stoler på dig. Men....

 

 

Jeg er meget lydhør overfor eventuelle andre andre tips, hvis nogen har mere at byde ind med.

 

Det gør du vist ikke selv. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Roger! Jeg vender tilbage, når jeg har afprøvet 'redskabet' igen.

Bør jeg holde mig helt fra GPer i de fire uger, eller kan jeg snige et hurtigt besøg hos en Thai GP ind inden da?

 

Jeg er meget lydhør overfor eventuelle andre tips, hvis nogen har mere at byde ind med.

 

--

 

Kære moderator / administrator (der evt. måtte læse med). Jeg vil gerne bede om at få flyttet denne tråd til Generel debat, da jeg fejlagtigt kom til at oprette den under hyggesnak. Jeg beklager ulejligheden.

 

Det er bedst klart at vente, men hvis du får styr på "kammeraten" efter 2 uger, så kan du sagtens hugge løs i en thai GP.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er bedst klart at vente, men hvis du får styr på "kammeraten" efter 2 uger, så kan du sagtens hugge løs i en thai GP.

 

:rolleyes:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Haha... Det kan da godt være, at synet af mig har givet ham potensproblemer :mrgreen:

Ej... Narpy, jeg håber at du finder en tilfredsstillende løsning på dine udfordringer :)

 

Synes sgu' det ville være mere sørgeligt, hvis man gik ud ad døren med dunkende erektion .. for så har man da vitterligt spildt tiden :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes sgu' det ville være mere sørgeligt, hvis man gik ud ad døren med dunkende erektion .. for så har man da vitterligt spildt tiden :D

Næeh... Man skulle bare været blevet lidt længere :D

Redigeret af Nikita Darling

Del dette indlæg


Link til indlæg

Næeh... Man skulle bare været blevet lidt længere :D

 

Nyt punkt på menu kortet: Bliv indtil du er kommet :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nyt punkt på menu kortet: Bliv indtil du er kommet :D

 

He he... Så må hun hellere rydde alle planer for den dag, og jeg bliver totalt ruineret.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

He he... Så må hun hellere rydde alle planer for den dag, og jeg bliver totalt ruineret.

 

 

Måske, hvis det ikke er fordi hun er pensioneret som GP og sikkert har andre og bedre ting at tage sig til. :grin:

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Måske, hvis det ikke er fordi hun er pensioneret som GP og sikkert har andre og bedre ting at tage sig til. :grin:

 

Min forrige besked var ikke rettet til NikitaDarling, som jeg havde en glimrende oplevelse med. Det var et oprigtigt kompliment i mit indledende oplæg til hende.

Da jeg skrev "Så må hun hellere rydde alle planer for den dag" i mit forrige indlæg, mente jeg en vilkårlig GP.  :grin:

 

Jeg tror også at det var det som Prinz mente, men jeg tager muligvis fejl.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Derudover overvejer jeg at besøge en Thai GP m. fuld pakke, selvom Thai GPer slet ikke tænder mig. Hvem ved - måske overrasker det mig positivt.

 

 

Det der lyder som at du siger "thai" men tænker "bordel". Pointen med thaiklinik i den situation du befinder dig i, er at du ikke skal overveje fuld pakke.  I hvert fald kke før du er så langt oppe i klokketårnet at du umuligt kan la være med at ringe. Hos den dygtige thaipigen behøver du ikke præstere noget som helst. Du bare flyder med, og ser hvad der sker.  Ikke noget med at ta tøjet af og begynde med sexen. Nej, nice and slow. Sjov og hygge. Skøn massage, pirrende strejf og så måske måske .... hvis du føler at du skal og hun vil. Eller så måske ikke .... men så har du i hvert fald ikke misslykkets.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Aarhus???? Jeg har hørt ordet nogetsteds.... hvad er det for noget?

Hovedstaden på Tysklands Odde. ha ha

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har du fået liv i banditten?

 

 

Og har du husket at lave afspænding og meditations øvelserne hverdag?

Jeg er nysgerrig om det også virker på dig, som det gjorde for mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest MM40

Hejsa narpy,

Jeg tror det er et klassisk eksempel på at dine to hoveder er igang med en kamp.

Dit (pik)hovede og dermed din liderlighed synes det er frækt at besøge en GP og opleve en ny kvinde, modsat den kæreste du har haft igennem 10 år (der er nok gået lidt rust og rutine i samlivet)

Men dit hoved og dermed din samvittighed, fortæller dig, at det ikke er heeeelt iorden det du har gang i. Og desværre/heldigvis vinder din samvittighed lige nu.

Jeg synes du skal spare pengene, energien og al tankevirksomheden til istedet at gøre følgende;

1) brug pengene på at forkæle din kæreste, med en romantisk gave i anledningen "bare fordi ...."

2) brug tankevirksomheden til at udtænke hvordan du forfører hende, som var det første gang i mødtes ...

3) brug energien på at give hende det bedste sex, du nogensinde har givet hende ...

... og med fare for at få de lyserøde på nakken :grin:... I må sgu leve med de mænd, der ikke er plaget af en god ordentlig samvittighed (og dem er der jo så heldigvis for jer .. absolut flest af *GG*) samt naturligvis et shitload af singletons ...

.. det var så for 25 øres lomme psykologi herfra .... gå så ud i verden .. klogere og oplyst :-D

 

Redigeret af MM40

Del dette indlæg


Link til indlæg

Simpelt.

Drop GP.

 

Hvor dum kan man egentlig være??

Det var dog en forfærdelig tanke. Det er jo detsamme som at flygte fra problemet og det tvivler jeg på kan løse nogetsomhelst 

Hvis han vil droppe GP, så er det da helt fint, men det skal da være af andre årsager end det

Jeg ville da mene at det ville være bedre at få løst problemet, få en succes oplevelse eller to og så først derefter stoppe med at besøge GP

på den måde kan han stoppe med en masse selvtillid og nogle dejlige minder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...