Hop til indhold
Lady Cherie

Hvem er du? er du nogen overhovede?

Recommended Posts

Den her er lidt svær....så bær lidt over med mig og læs mellem linjerne....

Det her Board er en sammensmeltning at Venuslogen og Gimel og Hedomax...jamen det er jo fint,

Nogen tør give udtryk for deres mening, andre render mere rundt om kagen....

Nogen har klart givet udtryk for hvor de har skrevet før, fint nok....

Nogen skriver nu, hvor de har skrevet før, men nu har de de lange knive fremme, de ved at de kan såre, dem der har haft de gamle board, de har hyldet, kan såres nu, de skal såres, de skal hegles igennem. De skal Ydmyges, det er ikke nok, med en gang, men livslang korsfæstelse.

Nogen mener de har ret til at være både anklager og dommer og udøver i straf. Den straf skal udøves hver dag, den skal Viskes vidre til den der ikke ved hvad den formastelige har gjort....Så den fælles mobning kan opretholdes.

I dag er det jo nemt at sidde med anklage fingre om hvad der skulle være bedre eller andet gjort, men hvor var du? Hjalp du? eller sad du bare som nu og var passiv? og peget fingre? Har du overhovede gjort noget? Sådan bare en enklt ting? eller har du ladet andre gøre det for dig?

Kom nu.....bare en enkelt ting, må du da have gjort ???Eller kan du kun vrænge af andre??

Du skulle jo skamme dig!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hvem er du der giver dig ret til at skrive det du skriver?

Har du mere ret til at skrive det du tror er en sandhed?

Fordi jeg ikke skriver sandheden, bliver din det så?

Er du noget overhovedet? der har betydning? Noget jeg behøver skænken tanke?

Jeg har talt!

Lady Cherie...Hex af Guds Nåde!!!

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg

Husker tydeligt Venuslogen som et sammenrend af psykopater, der styrede al debat, med trusler, udsmidninger og alt muligt andet.

Kom for for skade at anmelde et besøg hos dig, der åbenlyst ikke passede administrator, hvorefter et helvede med trusler, spaming, og udsmidning brød løs.

 

Her på sitet er der fed og ro, og man kan roligt skrive sine anmeldelser uden trusler, så tak for det.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Husker tydeligt Venuslogen som et sammenrend af psykopater, der styrede al debat, med trusler, udsmidninger og alt muligt andet.

Kom for for skade at anmelde et besøg hos dig, der åbenlyst ikke passede administrator, hvorefter et helvede med trusler, spaming, og udsmidning brød løs.

 

Her på sitet er der fed og ro, og man kan roligt skrive sine anmeldelser uden trusler, så tak for det.

Kære Reknas

Hvor er det godt du kan huske det, sådan du kan skrive det nu! Sådan du virkelig kan få det ud, i stedet for hvor du var før på Venuslogen mellem Psykopater og andet.

(ja Altså er psykopaterne, alle os andre, Minus administrator, dem der truer og dem der smider ud)

Det må være rart at få lettet dit hjerte efter alle det år. Der er intet som gamelt nag, der bare må ud, som bare må "gives som en sviner".Godt skrevet!

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bær også lidt over med mig Cherie. Har det lige sket noget, der får dig at starte denne tråd?

 

I øvrigt er jeg en af dem der skrev på VL og hyggede mig gevaldigt i nogle år. Og det skammer jeg mig ikke over.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det ikke en tråd der hører til yesteryear, eller måske endda længere tilbage?

Kære G og S

Nu skal vi jo ikke underkende Reknas behov, for at få lov til at få noget hævn og lufte sin utilfredshed, og det skal man jo gøre tit! Sådan Når man nu lige har tastaturet, og har fået internet tid. Jeg Kan se i Logens arkiver at han har gjort det samme i 2012, så han er jo en mand der virkelig, er i gang med at udviklerumfartsteknologi! :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bær også lidt over med mig Cherie. Har det lige sket noget, der får dig at starte denne tråd?

 

I øvrigt er jeg en af dem der skrev på VL og hyggede mig gevaldigt i nogle år. Og det skammer jeg mig ikke over.

Kære Bananas

Jamen jeg hyggede mig også,

nogle gange var det hyper sjovt andre gange, gjorde det bare ondt...

Men nogle gange læser jeg herinde folk der har været med på Logen, der sidder virklig at pisser de ting af vi havde dengang.

Folk sidder og må erkende af mange af de beslutninger vi kom til dengang, er ting, som herinde, der er måtte besluttes, for der er bare nogen der ikke kan finde ud af det.

Folk fra dengang ved at der var nogen ting, vi var oppe imod, som var bare, så slemt, så vi var nød til at køre en bestemt linje, hvor i dag der er let og lege dum omkring det.

Folk fra dengang, er i dag de bedste "adminstratore"/"moderatore", men dengang, turde de ikke, for legen var ikke for alle.

I dag er der nogen, der vil holde fast i gammelt nag om hvem der har gjort hvad hvornår, kommer de ikke vidre?

Redigeret af Lady Cherie

Del dette indlæg


Link til indlæg

De folk der ikke vil komme videre kan man ikke gøre noget ved. Så må man selv komme videre.  Der er mange om at ville skrive historien, men det man havde og det man en gang oplevede ved man bedst selv hvordan det var.

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

De folk der ikke vil komme videre kan man ikke gøre noget ved. Så må man selv komme videre.  Der er mange om at ville skrive historien, men det man havde og det man en gang oplevede ved man bedst selv hvordan det var.

Du har helt ret!

Nu jeg var over på Logen fandt jeg en gammel ting, men den vil jeg poste under Hyggesnak,

Den er et grin værd:D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender dig som en af de absolut dygtigste og mest talentfulde skribenter herinde. Hvad det angår er dit trådstart her ikke en af dine stolteste. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender dig som en af de absolut dygtigste og mest talentfulde skribenter herinde. Hvad det angår er dit trådstart her ikke en af dine stolteste. :)

Kære Midtj.

Jeg er jo lidt ude med riven, hvor jeg prøver rigtigt dårligt at skrive til et medlem der har været på Venuslogen, og det kommer jeg ret dårligt fra.

Hans skriv for nyligt såret mig rigtigt meget, trods det han skriver om, omhandlet ting, der foregik år tilbage, ikke for mig, men for dem der kæmpede de Proffe. pigers Sag.

Når vi snakker om de "vores sag" de Proffe piger, så er der mange, der kæmper for sagen, så indlæg, her og der, radio udsendelser osv, Klart alle der deltager modtageres med kyshånd.

Når man så hører et Medlem fra Venuslogen, sidde og nedgøre og ydmyger en, der har deltaget som en af de første i et annonymt program i tv2 Så undres jeg, hvad fanden bilder du dig ind?

Men Bananas fik mig tilbage på sporet igen!

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Venuslogen VAR nyskabende og en revolution til at starte med... men det går som det altid går - revolutionen ender med at æde sine børn. 

 

Jeg var med fra starten så jeg husker den eufori det var at finde og udvikle et forum der dybest set handlede om det besynderlige - "at betale nogle piger for at kneppe med os og derefter at prale med det"....  (suk...)

 

men det ændrede sig da der gik ekstrem hensynsbetændelse i organisationen og der blev lagt ALT for mange begrænsninger.

 

I de sidste år, efter betalingsjerntæppet gled ned og det for Thomas  blev "all business and no pleasure" var det til gengæld nærmest akavet bare at læse debatterne derinde.

 

Jeg ved hvilket kæmpe læs der skulle trækkes, og hvilke omkostninger det havde for nogle - men i sandhedens interesse Cherie - så blev det også noget sammen- og indspist.

 

Og for Thomas blev det bare en malkemaskine...

 

Derfor trak jeg mig.

 

Og jeg var bestemt ikke den eneste....

 

Derefter fristede jeg i nogle år en kummerlig skæbne som flegmatisk læser og skribent på Hedomax. Så - set fra førerpladsen i min japanske sportslimousine - (den legendariske Mazda 323 med 1kommatræls motor) er Eroguide en Gave. Med p-r-æ-c-i-s den rigtige kombination af drengerøv og hensyn.

 

jeg mindes de første år på VL som en fest - men:

 

Jeg er til gengæld HELT HELT HELT sikker på at hvis vi indfører lige så mange regler som på VL,  og håndhæver regler og begrænsninger (den famøse fransk uden saga)  lige så nidkært; så går det Eroguide ligesom det gik VL.

 

og hvis vi med samme energi forfølger de som har andre meninger -  så går det Eroguide ligesom det gik VL.

 

og endelig - hvis vi bliver lige så selvhøjtidelige, at vi ligesom VL troede på det latterlige at vi magtede og evnede at  være sexualpolitisk bannerførere - så går det Eroguide ligesom det gik VL.

 

Og det vil jeg begræde....

 

Jeg er helt tilfreds med niveauet og deltagerne/ledelsen af Eroguide - (selv når jeg er uenig...det er nemlig lakmusprøven at kunne rumme andres synspunkter)  - så  jeg er en glad læser (og nogle gange bidragyder)

 

 

 bortset fra det Cherie - så har du ret i det tendnesiøse i omtalen af de der i radio/tv - med stor personlig risiko - har stået frem.  

 

Redigeret af Heine
  • Synes godt om 8

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvem er du? er du nogen overhovede?

 

 

Jeg tror, at hvis du fik det at vide, - ville du nok bare tænke, - nå!

Redigeret af asspassion
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Som en af dem der var med helt fra massagepiger.dk over brandbilslisten til Venuslogen kan jeg nikke genkendende til beskrivelserne ovenfor. Der var i perioder VOLDSOMME personlige angreb og ballade, deciderede catfights mellem de af pigerne der skrev med, og jeg kan godt nikke genkendende til den berøringsangst og (overdreven?) hensyntagen til pigerne der blev normen. 

Det var som om at det blev glemt at det oprindeligt var et forum hvor mænd kunne anmelde og diskutere besøg hos prostituerede.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

VL var fuld af uskrevne regler og nogle piger måtte man ikke skrive negativt om.

Blev nogle nye piger for populære blev de smidt ud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Lidt sjovt så forskelligt man husker de gode gamle dage på Venuslogen. Ja, der var bestemt dramaer, klasken til hinanden, klikke dannelser osv., men som jeg ser det, sker det jo på alle levende internet-sites, og bestemt også på EG.  

 

Jeg hæfter mig nu mere ved, at nogen kan begå på sig på internet medier, og andre har en adfærd og en attetude hvor jeg blot tænker "Det er vist blot et spørgsmål om tid før personen vil opleve heftig modvind, og således vil give hele sitet skylden for ens medfart".

 

Men når det så er sagt, kunne jeg godt lide at debattere på VL og det kan jeg skam også her. Jeg er taknemmelig over, at moderator-teamet .fl. gør det muligt for alle os andre at kunne "boltre" os på EG.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Husker tydeligt Venuslogen som et sammenrend af psykopater, der styrede al debat, med trusler, udsmidninger og alt muligt andet.

Kom for for skade at anmelde et besøg hos dig, der åbenlyst ikke passede administrator, hvorefter et helvede med trusler, spaming, og udsmidning brød løs.

 

Her på sitet er der fed og ro, og man kan roligt skrive sine anmeldelser uden trusler, så tak for det.

 

 

Sjovt jeg oplevede det samme!

 

Skrev et af mine første indlæg i en debat om 'massagepigers rigtige alder'....og tænkte, at her vil jeg da bidrage med lidt sjov.

 

Så skrev, at jeg vidste, der var en pige i Hvidovre, der gennem mere end 10 år havde annonceret med, at hun var 29!

 

Så brød helvede løs!

 

Jeg blev slettet på sitet!

 

Og skulle i personlige mails med admin. undskylde, at jeg havde skrevet det, som jeg havde gjort....(selv om det jo var sandheden).

 

Og så blev jeg allernødigst givet adgang igen....men med en skriftlig advarsel!

 

 

Ja det var sgu et patetisk site, hvor du, Cherie, tilsyneladende havde 'forhexet' en flok 'hvide riddere'!

 

Havde så faktisk også besøgt dig i tiderens morgen....men aldrig anmeldt det besøg....

 

/Steve

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Bananas

Jamen jeg hyggede mig også,

nogle gange var det hyper sjovt andre gange, gjorde det bare ondt...

Men nogle gange læser jeg herinde folk der har været med på Logen, der sidder virklig at pisser de ting af vi havde dengang.

Folk sidder og må erkende af mange af de beslutninger vi kom til dengang, er ting, som herinde, der er måtte besluttes, for der er bare nogen der ikke kan finde ud af det.

Folk fra dengang ved at der var nogen ting, vi var oppe imod, som var bare, så slemt, så vi var nød til at køre en bestemt linje, hvor i dag der er let og lege dum omkring det.

Folk fra dengang, er i dag de bedste "adminstratore"/"moderatore", men dengang, turde de ikke, for legen var ikke for alle.

I dag er der nogen, der vil holde fast i gammelt nag om hvem der har gjort hvad hvornår, kommer de ikke vidre?

 

 

Du lægger op til fri debat om folks erfaringer fra div. sites??!

 

Gør du ikke?

 

Og så kommer en med sin erfaring....og så får han en sviner (i god gammel 'landsby' stil = VL (var det ikke det I kaldte det?)) og får at vide, at han holder fast i gammelt nag og ikke er kommet videre!

 

Kan du ikke se komikken??

Redigeret af McQueen
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Sjovt jeg oplevede det samme!

 

Skrev et af mine første indlæg i en debat om 'massagepigers rigtige alder'....og tænkte, at her vil jeg da bidrage med lidt sjov.

 

Så skrev, at jeg vidste, der var en pige i Hvidovre, der gennem mere end 10 år havde annonceret med, at hun var 29!

 

Så brød helvede løs!

 

Jeg blev slettet på sitet!

 

Og skulle i personlige mails med admin. undskylde, at jeg havde skrevet det, som jeg havde gjort....(selv om det jo var sandheden).

 

Og så blev jeg allernødigst givet adgang igen....men med en skriftlig advarsel!

 

 

Ja det var sgu et patetisk site, hvor du, Cherie, tilsyneladende havde 'forhexet' en flok 'hvide riddere'!

 

Havde så faktisk også besøgt dig i tiderens morgen....men aldrig anmeldt det besøg....

 

/Steve

 

Husker jeg havde læst en masse rosende anmeldelser på VL om en Hex i Hvidovre, så da jeg næste gang var i KBH måtte jeg besøge hende.

Det kom der en sober anmeldelse ud af hvor jeg endte med at skrive at det ikke helt levede op til mine forventninger og at der ikke var chance for gentagelse.

Havde bl.a. et problem med at hendes alder ikke var som lovet.

Det resulterede i at anmeldelsen blev slettet og jeg blev smidt ud!

Så VL var skisme et mærkeligt sted...

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er så grøn " i faget " at jeg aldrig har været på hverken VL eller Hedomax, men kun 2-3 måneder på Gimel, og der var jeg i forvejen ikke den "store skribent" :grin:

 

Men min opfattelse af de 2 først nævnte er da at her gjaldt Jante loven i vid udstrækning

Men det er som sagt blot MIN opfattelse

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

 

 

Ja det var sgu et patetisk site, hvor du, Cherie, tilsyneladende havde 'forhexet' en flok 'hvide riddere'!

 

 

 

For evt udeforstående føler jeg et behov for at gøre opmærksom på, at Lady Cherie bestemt ikke var omdrejningspunktet på VL - sorry to say.

 

Som jeg huske VL dengang hvor der var både gode og til tider rimelige heftige debatter, så er det såmænd ikke Lady Cherie, jeg kommer til at tænke på. Der var bestemt rigtig mange gode debattører på VL, og...... det er faktisk mit indtryk, at ganske mange under andre navne også findes den dag i dag på EG.

 

Jeg kan bestemt ikke genkende det billede, at VL  enten var en samling psykopater eller var en flok der tilbad Lady Cherie.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu var det netop denne Madame Cherie jeg havde anmeldt, egentlig var det ganske sobert, men skrev at hun på ingen måde levede op til alder der var oplyst, og at oplevelsen havde været gennemsnitlig.

Så brød helvede løs, først fra andre medlemmer der svinede mig til, så kom en mand alias Growler på banen og siden administrator, der i den grad kom med trusler af en ubehagelig adfærd, det nærmede sig rocker metoder, derfor tillader jeg mig at kalde den lille flok psykopater....

 

Det er dog dejligt at læse her at andre her har haft samme oplevelser som undertegnede.

 

Den gode Cherie er sikkert et udmærket menneske, men tåler ingen kritik af nogen art.

Redigeret af reknas
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

  Hæ hæ

 

Orv, Steve og Reknas

 

Nu er i godt nok i gang med at lyve, jeg har aldrig fortalt jeg er 29 år, jeg var i mange år 22 år, men det holde jeg op med og blev gammel nok!

 

Der er intet sted stået at jeg er 29 år! Så I er fyldt med løgn!

 

Reknas, du behøver ikke skrive nedladent til mig med Madamme og andet, og der er ingen, der har truet dig, din løgn bliver ikke mere rigtig af at opfinde flere løgnehistorier!

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu var det netop denne Madame Cherie jeg havde anmeldt, egentlig var det ganske sobert, men skrev at hun på ingen måde levede op til alder der var oplyst, og at oplevelsen havde været gennemsnitlig.

Så brød helvede løs, først fra andre medlemmer der svinede mig til, så kom en mand alias Growler på banen og siden administrator, der i den grad kom med trusler af en ubehagelig adfærd, det nærmede sig rocker metoder, derfor tillader jeg mig at kalde den lille flok psykopater....

 

Det er dog dejligt at læse her at andre her har haft samme oplevelser som undertegnede.

 

Den gode Cherie er sikkert et udmærket menneske, men tåler ingen kritik af nogen art.

 

 

Jeg vil bestemt ikke betvivle, at du har haft den oplevelse på VL, men at du udelukkende vælger at beskrive hele VL og alle dets dengang aktive medlemmer ud fra den oplevelse,  kan jeg have svært ved at forstå.

 

Med mindre man har et specielt ønske om, at forsøge at gøre hele VL til et skidt sted, kan jeg heller ikke forstå "Det er dog dejligt at læse her, at andre har haft samme oplevelser som undertegnede" Det er jo ikke anderledes end, at vi alle sikkert også her på EG kan nævne nogle navne på nogle profiler, som vi mener skaber mere ballade end glæde, og det synes jeg i hvert fald ikke er fair, hvis disse elementer skal gøres til genstand for en generalisering af EG.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå så var det 22 du skrev i Travbladet!

Er sgu da endnu værre!!

*griner*

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...