Hop til indhold
Lady Cherie

Hvem er du? er du nogen overhovede?

Recommended Posts

Du lægger op til fri debat om folks erfaringer fra div. sites??!

 

Gør du ikke?

 

Og så kommer en med sin erfaring....og så får han en sviner (i god gammel 'landsby' stil = VL (var det ikke det I kaldte det?)) og får at vide, at han holder fast i gammelt nag og ikke er kommet videre!

 

Kan du ikke se komikken??

 

 Nej Steve

 

Men det var dit indlæg i en anden streg, der tændte mig af, Stregen var bare låst.

 

Hvor jeg tænkte hvad fanden bilder du dig ind at skrive sådan over for et andet mennenske (nej ikke mig)

 

Men jeg kan jo se du er en ren gentlman, overfor dem der har været på Vl før i tiden,  og kan du være nedladene og lyve samtidig, så har du vist mig hvad du er for et menneske!

 

Skam dig!

 

Jeg har talt!

 

Cherie...Hex af Guds Nåde!!! 103 år gammel! Gammel nok og må godt og jeg har fået stemmeret!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Naturligvis var der mange udemærkede mennesker på VL, nød godt af sitet i mange år indtil den famøse anmeldelse af Cherie.

 

Den nævnte Growler fik mig smidt ud, men inden da blev jeg truet med offentliggørelse af IP adresse, hvis dette ikke er en trussel ved jeg ikke hvad det er, ligeledes kom der en lind strøm af opfordringer fra flere administratorer om at jeg skulle trække min anmeldelse tilbage, nøjagtigt som andre har oplevet.

Det er beklageligt at du ikke kan tåle et minimum af kritik, inden du farer i blækhuset, jeg betvivler ikke at du er et udmærket mennesker, jeg skrev bestemt ikke nedladent, brugte bare dine egne ord, når du beskriver dig selv :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forstår ikke hvis man er blevet smidt ud af et eller andet forum at man så kæmper så ihærdig med mail og div. til admin

for at komme tilbage

jeg ville da ikke kæmpe for at komme tilbage til nogen hvor jeg ikke var velkommen. hvis jeg var smidt ud men finde nye

Græsgange

Mvh

Ector

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Naturligvis var der mange udemærkede mennesker på VL, nød godt af sitet i mange år indtil den famøse anmeldelse af Cherie.

 

Den nævnte Growler fik mig smidt ud, men inden da blev jeg truet med offentliggørelse af IP adresse, hvis dette ikke er en trussel ved jeg ikke hvad det er, ligeledes kom der en lind strøm af opfordringer fra flere administratorer om at jeg skulle trække min anmeldelse tilbage, nøjagtigt som andre har oplevet.

Det er beklageligt at du ikke kan tåle et minimum af kritik, inden du farer i blækhuset, jeg betvivler ikke at du er et udmærket mennesker, jeg skrev bestemt ikke nedladent, brugte bare dine egne ord, når du beskriver dig selv :)

Okay Reknas

Hvor har du mødt mig?

Hvilken by?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vejle, Vestergade 33 C, 7100 Vejle

Okay Reknas

Rigtig svaret!

Du har aldrig fået oplyst en alder på mig,Jeg holdte op med at oplyse alder længe før jeg begyndte at gæstevisitte i Jylland. Men da du besøgte mig, måtte jeg belære dig om, præspærm, og om hvad der er sikker sex og hvad der er usikker sex!

Du ville have sex uden gummi, hvad jeg ikke tilbyder!

Du Brugte Venuslogen, som løftestang, med trusler om du ville skrive om mig, hvis jeg ikke ville!

Er der mere vi skal erindre sammen?

Jeg håber du er glad for endelig efter alle de gange du har siddet og liiiiige har skulle stikke til mig, at du er glad for mit svar, og du føler en forløsning ved det!

Så jeg kan godt forstå du føler dig uretfærdig behandlet, af alle de der psykopater fra Venuslogen!

Især alle moderatorne og Administratorne!

Cherie...Hex af Guds Nåde...tidligere Moderator på Venuslogen!!

ps. Jeg håber selvfølig du kan tage lidt kritik?

Redigeret af Lady Cherie
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kowalski

vi anmoder stilfærdigt om at man lader gamle fjendskaber ligge. og vi er flintrende ligeglade med hvem der startede.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kowalski

advarsler til lady cherie, mcqueen, reknas

Redigeret af Kowalski
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

advarsler til lady cherie, mcqueen, reknas

Hvorfor dog det???

Jeg har intet forhold eller gammelt fjendskab til Cherie!!

Du må da læse tråden først!

Cherie forsvarer en gammel bekendt som jeg huskede engang deltog i en tv debat.

Mit argument gik på en generel deltagelse af 'kunder' dvs.

folk der stiller op som kunder.

Cherie skriver dog ret indirekte og kryptisk...

Så samtalen drejer sig ind på stemningen på VL.

Hvori er problemet med det?

Den advarsel til mig kan du godt trække tilbage!

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kowalski

fint, jeg laver advarslen om til en 14 dages karantæne

Redigeret af Kowalski
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kowalski

tråden lukkes, men lady cherie nåede også lige 14 dages omtankepause

Redigeret af Kowalski
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...