Hop til indhold
Guest Miss Hell

Miss Hell Indtager JYLLAND! d. 21/5 (sommerhus nær Århus)

Recommended Posts

Guest Miss Hell

Mon de to frække tøser er kommet i poolen? :wink:

Vi er kommet til sofaen .... Fået tændt tv'et ... Smidt tøjet ;) og er ved og gøre status på det vi har glemt :( 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi er kommet til sofaen .... Fået tændt tv'et ... Smidt tøjet ;) og er ved og gøre status på det vi har glemt :( 

​De vigtigste elementer er vel fastmonteret ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

​De vigtigste elementer er vel fastmonteret ;)

Sofa, tv og strip :cool: 

det syns vi godt om

glemsomhed knap så godt.. Bare i har husket jer selv :cool:

​Rækkefølgen er følgende:  Strip, sofa, TV og fodbold fodsex :P

​hahaha aldrene drenges forsøg på morskab ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Til Alle tilmeldte:

Lægger os til og sove nu, så I får alle en sms i løbet af formiddagen ..! Gaaaaab <_< til jer der vil lægge dep. i ,orgen passer det nok bedst ved middagstid :) i Tved Daglig Brusen

 

IMG_5367.JPG

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

14 fyre i alt, så min personlige rekord bliver slået :wub: *indsæt jubel-scene her* 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Hvis nogen IKKE har modtaget min sms, så skriv asap til min email eller det tlf nr I brugte til mobilepay :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Regnestykket afhænger jo i høj grad af ukendte faktorer som gennremsnitligt antal meter pr.sekund og graden af friktion :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Vil lige sende en STOR tak til jer alle igår :twisted: også gengangeren fra det svenske :) vi får slappet af i Spa'en og poolen i dag. Og synes temperaturen er en smule bedre. Haha ingen hedeslag i dag. ;) men masser af slappen af inden turen går til fest og farver i morgen til Karnevallet i Aalborg <3 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ville egentlig gerne have deltaget i går men kunne ikke få det til at passe med arbejde.  ved du miss Hell om der kommer en version 2 i det jyske ?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil lige sende en STOR tak til jer alle igår :twisted: også gengangeren fra det svenske :) vi får slappet af i Spa'en og poolen i dag. Og synes temperaturen er en smule bedre. Haha ingen hedeslag i dag. ;) men masser af slappen af inden turen går til fest og farver i morgen til Karnevallet i Aalborg <3 

Selv tak. Det var jo en, på alle måder, varm fornøjelse :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vil også gerne sige tak for i går.

Jeg tror det eneste vi ikke nåede var hoppe i poolen.

I skal være velkomne heroppe i det nordjyske imorgen. Håber at vejret bliver bedre end det er idag.

Jeg vil kigge efter jer i paraden, men I drukner jo nok i mængden.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nå så vil jeg godt lige sige tak for en vidunderlig aften det var super fint på alle måder, et par meget søde og smukke piger hvor der var er rigtig god stemning fra starten og lige til slut. Jeg er så tilfreds at jeg godt kunne finde på at tage turen til København næste gang. Og Mister hell er en rigtig hyggelig fyr det er med til at give den gode stemning.

Mvh. Export

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...