Hop til indhold
Guest Miss Hell

Miss Hell Indtager JYLLAND! d. 21/5 (sommerhus nær Århus)

Recommended Posts

Guest Miss Hell

Hvorfor så belaste denne tråd med den, Nille? Det virker en smule anmasende og støjende.

GF

Good Fun: Rolig rooolig :) det er vel lige så relevant som en sang om pussycat dolls ;) bort set fra den her har en sjov og hyggelig historie bagved. 

​Nille: Dit Bøllefrø ... ikke så provokerende du :huh: du skal være garant for vi bibeholder den dejlige stemning vi plejer jo. Det har du altid stået for.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Good Fun: Rolig rooolig :) det er vel lige så relevant som en sang om pussycat dolls ;) bort set fra den her har en sjov og hyggelig historie bagved. 

​Nille: Dit Bøllefrø ... ikke så provokerende du :huh: du skal være garant for vi bibeholder den dejlige stemning vi plejer jo. Det har du altid stået for.

Miss Hell

Min reference til den konkrete sang af Pussicat Dolls (ovenikøbet med link til videoen) var en kærlig ment ros - noget, alle kunne forstå. Nilles kryptiske reference til McEinar var åbenbart også - men kun for særligt indviede.

Så for mig og andre uindviede var referencerne derfor ikke lige relevante. :shock:

Men forklar gerne, så den dejlige stemning kan komme alle til gode. :-)

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

3 døgn tilbage :wub: jeg er meget spændt på om rekorden overhovedet bliver taget..!? de jyske drenge er lidt tunge i røven med det her pre pay koncept :ph34r: Skriv gerne en PM mht jer der vil forudbetale personligt, så jeg ikke glemmer nogen, for der er kommet en del henvendelser på mail i den kategori. Jeg skal bare sikre jeg ikke glemmer nogen :unsure:

Der flere muligheder med hensyn til tid og sted. Vi tager jo også færgen over onsdag først på eftermiddagen til Århus, og der ville vi også evt. kunne møde nogen.

Kontakt mig for spørgsmål B) så laver vi en fast aftale allerede nu her hvor vi mødes og hvornår.

Del dette indlæg


Link til indlæg

En jyde betaler typisk ikke forud for noget som helst ;-) men ingen regler uden undtagelser! 

Betal nu bare forud for arrangementet og sørg for at Miss Hell og Innocent får så fed en oplevelse, at de snart kommer tilbage igen! :-) 

Rygtet siger, at de to prinsesser kan øge livsglæden ;-) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

og bedst som man provokerer jer lidt, så kommer I ind i kampen :wub: 

Takker hehe Nu skal bare 2 af dem der har sagt de vil forudbetale dagen før eller på dagen komme ind i kampen, så får jeg min rekord. JAAAARH! :shock: så nu er de næste dage REN bonus for os mht antal... alt alt ALT for fedt manner ..! 

:twisted:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Hvor mange er det så brandvarme miss hell. Hvor mange mænd blir vi om jer to 

​Jeg tør ikke sige det præcist endnu, da 3-5 har tilkendegivet de vil betale forud i Knebel inden eventet. Men pt er der 11 sikre (dvs det samme som min rekord) så det ville være ekstremt mærkeligt hvis der ikke kom over 15 :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Vi kan slet ikke vente med og komme afsted og gøre klar til jer :D

IMG_1543legs redigeret.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vi kan slet ikke vente med og komme afsted og gøre klar til jer :D

IMG_1543legs redigeret.jpg

Det er jo snart ikke til at være i bukserne mere, med de billeder I smider op. Godt at det snart er torsdag, så man kan smide dem :-P 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Det kunne måske være en mulighed at mødes på havnen i Århus, afhængig af hvornår det er onsdag. Eller skal jeg nok møde op torsdag formiddag. Skriv lige hvornår I er i havn.

Jeg er fortsat en sikker og seriøs person som selvfølgelig møder op

Knus kinky fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Hej

Det kunne måske være en mulighed at mødes på havnen i Århus, afhængig af hvornår det er onsdag. Eller skal jeg nok møde op torsdag formiddag. Skriv lige hvornår I er i havn.

Jeg er fortsat en sikker og seriøs person som selvfølgelig møder op

Knus kinky fyr

​Regner med og være i Havn ca. kl. 1530 :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej

Det kunne måske være en mulighed at mødes på havnen i Århus, afhængig af hvornår det er onsdag. Eller skal jeg nok møde op torsdag formiddag. Skriv lige hvornår I er i havn.

Jeg er fortsat en sikker og seriøs person som selvfølgelig møder op

Knus kinky fyr

​var det ikke nemmere at overføre mr seriøs
tror du virkelig de tjekker dig dit navn adresse tlf samt nummer i underbukser

Redigeret af knajten

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Lad mig lige slå fast :mad: 

Ingen får nogen adresse uden og have forudbetalt :) 

Forudbetaling vil ske fx. i Knebel eller hvis I fanger os i Århus osv. eventuelt tæt på sommerhuset nær Knebel. Det er nu engang min måde og stable disse "komsammener" på benene på hehe og det har jeg kun haft stor succe med især hvad angår anonymitet og seriøsitet. Jeg håber I alle kan forstå og respektere dette, for det er jo i alle parters interesse at stedet og folk kan føle sig i trygge og sikre rammer.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Lad mig lige slå fast :mad: 

Ingen får nogen adresse uden og have forudbetalt :) 

Forudbetaling vil ske fx. i Knebel eller hvis I fanger os i Århus osv. eventuelt tæt på sommerhuset nær Knebel. Det er nu engang min måde og stable disse "komsammener" på benene på hehe og det har jeg kun haft stor succe med især hvad angår anonymitet og seriøsitet. Jeg håber I alle kan forstå og respektere dette, for det er jo i alle parters interesse at stedet og folk kan føle sig i trygge og sikre rammer.

​Du kan da bare aftale med folk at de møder jer på P-Pladsen uden for grill baren " Havnens Perle " tæt på færgen når i ankommer. Så kan de betale der.

 
 
 
Redigeret af JerryT

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

​Du kan da bare aftale med folk at de møder jer på P-Pladsen uden for grill baren " Havnens Perle " tæt på færgen når i ankommer. Så kan de betale der.

 
 
 

​Vi har rigtigt travlt med og komme til Ebletoft (for og hente nøgle til huset) og tilbage til Knebel, men det er en mulighed for den/de der kontakter os. Men vi ruller kl 1230 og så er vi ikke ved internet (andet end sparsomt i bilen) og ellers så kan vi fanges når vi ankommer til sommerhuset :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Uuuuha :wub: og det vokser og vokser ligesom jeres (indsæt fy fy ord) kommer til og gøre det ... deltager antallet slår helt sikkert min rekord på 11 ..! jubii..!!:D:D

*Skriver senere et mere præcist tal. :)

Redigeret af Miss Hell

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Det nytter ikke noget og skrive til os mens vi befinder os på havet. Som vi tydeligt skrev ville vi være offline fra ca 1230 til 1700 så evt aftaler skulle have været foretaget inden og et indlæg i tråden opdagede vi først halvvejs til Ebeltoft ... Hvor imod en mail, sms eller privatbesked ville være blevet opdaget i tide :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Hej

ok, den er lige smuttet for mig. Er i knebel kl ca 16.35

Jeg skrev fra 1230-1700 var vi ikke på nettet ;) er i sommerhuset nu ca 10-15 minutter fra Knebel. Men vi er online fra nu af igen haha :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Og det lykkes og ses :) dejligt.!

3 tilmeldte mere i dag :wub: 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...