Hop til indhold
Guest Miss Hell

Miss Hell Indtager JYLLAND! d. 21/5 (sommerhus nær Århus)

Recommended Posts

Guest Miss Hell

Hej igen

Håber stadig jeg må komme forbi den 20.5 og betale mit dep.

 

Knus

 

​Man kan godt komme til Knebel og lægge dep. onsdag efter kl 18 eller inden kl. 12 torsdag ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Frækt hvor mange er så meldt til?

der er ca. 12 tilmeldte lige nu, hvoraf 9 har forudbetalt og resten har sagt de vil komme og betale dep. Inden eventet. Men dem regner vi ikke som sådan med & så forventer vi at der bliver ca. doblet op i dagene op til hehe sådan plejer det og være her i kbh i hvert fald ;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Husk nu I kan godt komme forbi Knebel og lægge dep. kontant onsdag aften efter kl. 18 helt frem til torsdag kl. 12 (absolut senest) Vi vil dog gerne have besked i forvejen, så vi lige kan planlægge det lidt ;) 

Iiiih det er slet ikke til og forstå der kun er 8 dage til nu :wub: ååårh jeg glæder mig til og se om I jyder er lige så søde, frække og friske til og kan få mig op og ringe som de københavnske drenge har kan..?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg glæder mig HELT vildt ... håber I jyder kan lide vores vi er "modsætninger" :P i hvert fald af udseende, dog er vi det perfekte team og vores liderlighed efter så mange pikke som muligt, BEGGE 2, matches vist ikke af nogen Miss Hell?

Åh hvor jeg glæder mig til og give jer et lækkert pige "show" i starten og dele sperm med Miss Hell :wub:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det bliver et klasse arregementer. 

Håber i to piger kunne ligget et par billeder mere ud på tråden.. 

Glæder mig til at se i deler sperm flere gange og til sidst sluger 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen

Jeg vil bare sige at jeg møder op senest torsdag formiddag og håber jeg må komme forbi og se faciliteterne. Jeg har skrevet før og har deltaget i et utal af GB. JEG ER SERIØS og kommer naturligvis når jeg har skrevet det. Det vil dem jeg har været til GB sammen med kunne bekræfte. Spørg bare Peter.

Har skrevet og tilmeldt mig for længe siden men vil lige bekræfte igen

Hvor kan vi mødes og betale depositum??

Mvh Kinky fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Det bliver et klasse arregementer. 

Håber i to piger kunne ligget et par billeder mere ud på tråden.. 

Glæder mig til at se i deler sperm flere gange og til sidst sluger 

Vi prøver men kan ikke love noget :) vi skal selv nå en masse her inden vi rejser over til jer jyske drenge og tager en lille ferie i sommerhus.​

 

Hej igen

Jeg vil bare sige at jeg møder op senest torsdag formiddag og håber jeg må komme forbi og se faciliteterne. Jeg har skrevet før og har deltaget i et utal af GB. JEG ER SERIØS og kommer naturligvis når jeg har skrevet det. Det vil dem jeg har været til GB sammen med kunne bekræfte. Spørg bare Peter.

Har skrevet og tilmeldt mig for længe siden men vil lige bekræfte igen

Hvor kan vi mødes og betale depositum??

Mvh Kinky fyr

​Altså som udgangspunkt kan man selvfølgelig ikke komme forbi og se stedet ;) det ville jo give et rend af fyre inden og vi har ret travlt om formiddagen med og gøre klar. Men en af os kan møde dig i Knebel (sammen med de andre der kommer med dep. torsdag formiddag) og hvis der er god tid, så efter du/I har lagt dep. Så vil jeg ikke afvise vi lige kan slå et smut forbi sommerhuset og se stedet. Men det er ikke noget vi kan eller vil hænges op på det er klart. ;)

Dels skal alle have lige vilkår og dels skal der også være noget og glæde sig til ... et GB er jo netop til for, at der er lige vilkår og alle har samme "status" ingen er forfordelt (ud over os piger hihi 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej igen

Jeg vil bare sige at jeg møder op senest torsdag formiddag og håber jeg må komme forbi og se faciliteterne. Jeg har skrevet før og har deltaget i et utal af GB. JEG ER SERIØS og kommer naturligvis når jeg har skrevet det. Det vil dem jeg har været til GB sammen med kunne bekræfte. Spørg bare Peter.

Har skrevet og tilmeldt mig for længe siden men vil lige bekræfte igen

Hvor kan vi mødes og betale depositum??

Mvh Kinky fyr

​Du lyder lidt desperat og er bange for at gå glip af GB'et :lol:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille

Jeg er absolut ikke desperat. Er vandt til gamet. Det er heller ikke afgørende for mig at se stedet først men det er bare en forespørgsel

Mvh Kinky fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nille

Jeg er absolut ikke desperat. Er vandt til gamet. Det er heller ikke afgørende for mig at se stedet først men det er bare en forespørgsel

Mvh Kinky fyr

​Du behøver ikke sige at du er seriøs og "bare spørg Peter", du skriver indlæg på indlæg og siger at du kommer med depositum og at du er seriøs. Hvilken virker lidt desperat og useriøst :P 

Just do it ! som vi andre gør. Du kan stole på Miss Hell.

PS. Du kan lave en Mobilepay overførsel.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

​Just do it ! som vi andre gør. Du kan stole på Miss Hell.

PS. Du kan lave en Mobilepay overførsel.

​Trust Miss Hell :twisted: hehe selvom mit "kunsner navn ikke klinger af tillid, så burde mit "ry" efterhånden gøre det -_- 

Jeg/Vi glæder os i hvert fald og håber du du Nille får samlet nogle af de Københavnske drenge og kigger over hehe det kunne være lækkert og opleve jer i de "nye anderledes" omgivelser :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Er I friske på nogle dug friske fotos? så sender vi nogle op løbende hehe ;)

 

IMG_1554redigeret.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

et mere :shock: og så skal vi lige sove lidt, så får I flere af vi leger når vi vågner hehe

IMG_1541redigeret.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

ZZZzzzZZZzzzZZZzzz Semi g'morn ... ligger og kysser på Inno :rolleyes: Vi lægger oa om på den anden side og sover videre hehe 

IMG_1536redigeret.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fuck nogle lækre piger.. Glæder mig til torsdag og så skal de prøves.. Tak miss hell og ino. Ser jo helt perfekt ud, er klar nu med stiv pik til.. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er I friske på nogle dug friske fotos? så sender vi nogle op løbende hehe ;)

 

IMG_1554redigeret.jpg

Jeg ved ikke hvorfor, men jeg får lyst til at høre denne sang og se denne video, hver jeg jeg støder ind i dig Miss Hell:

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg får lyst til at høre MC Einar når jeg tænker på Miss Hell, men det er vist en intern oplevelse :D ​

Hvorfor så belaste denne tråd med den, Nille? Det virker en smule anmasende og støjende.

GF

Redigeret af Good Fun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej tøser

Tak for de skønne billeder. Glæder mig helt vildt til torsdag. Vi må lige finde ud af hvor vi kan mødes torsdag formiddag til depositum

Kinky fyr

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...