Hop til indhold
Guest Miss Hell

Miss Hell Indtager JYLLAND! d. 21/5 (sommerhus nær Århus)

Recommended Posts

Guest Miss Hell

SÅ skete det sgu drenge på UTALLELIGE opfordringer, tager Miss Hell turen til det jyske og jeg tager min veninde med  :P De fleste af jer, har enten været forbi det Københavnske eller fulgt med i mine events her inde.

 

SÅ I "kender" jo mig ... mit lille ung pige uskyldige look ... min lille frække krop ... mit uskyldige udseende og bambi øjne ... nu får I virkelig en oplevelse!   :evil:

 

Miss Innocent er min perfekte modsætning hehe Mega fræk ... 100% DANSK som mig ... men med store, tunge og frække silikone bryster   :grin: og virkelig tusset og vild!

 

Vi er BEGGE liderlige efter GB's og vi tænder BEGGE på opmærksomheden fræk mange liderlige mænd/pikke hihi fuck hvor bliver det vildt   :P

 

Man kan deltage i dette GB på følgende måde:

 

SE HER:

Miss Hell & Miss Innocent ALL IN & inkl. alt fra sperm i mund og ansigt osv & prisen er 2200. Lidt højere end i Kbh pga udgifterne ved leje af sommerhus og rejse udgifter osv,

 

 

1. Jeg forlanger en overførsel dep. 500 via mobilepay (tlf nr. får I via tilmelding på mail [email protected])  

 

2. Overførsel senest på dagen kl. 12 (i denne anledning 500 kr.) 

 

3. HUSK og skriv hvad du ønsker fluffer eller all in. Samt dit tlf nr i første mail. Du er endelig tilmeldt når pengene er overført. På dagen modtager du også en info sms med lokation osv.

 

4. Sperm/Creampie tilladt på begge med NY sygdoms attest MAX 2 uger gammel.  Sperm i mund/Ansigt er også tilladt på begge.

 

5. Anal kun Miss Hell (Men som altid meget stille og roligt i starten) 

 

6. Husk nu tonen som I plejer   ;) Ingen nedladende, men spørg løs.

 

7. Jeg skal nok ligge flere fotos op løbende hvis jeg får taget nogen ... så lægger jeg dem op her i tråden :cool:

 

8. Jeg har HELT sikkert glemt noget men hold jer ajour med tråden .... og ellers spørg :idea:  

 

 

Redigeret af Miss Hell

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

HUSK nu det er for 2 piger ..! ikke KUN mig  :P

 

Sommerhuset bliver med pool osv og vi laver det TOP lækkert ... luksus oplevelse for jer alle hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Satans - det med den tussede veninde og prisen ødelægger det for mig, men i må have held og lykke med arrangementet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Hvad tid på dagen har i besluttet jer for??

 

17-20 tror vi passer folk bedst. Nogen kommer jo et stykke vej væk omvendt skal det passe nogenlunde med og "arbejde over"  :twisted: hehe

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Satans - det med den tussede veninde og prisen ødelægger det for mig, men i må have held og lykke med arrangementet

 

Der  ER mulighed for kun og lege med mig  ;) det er der en fin plan for ..! med armbånd og når vi går rigtigt i gang laver vi 2 senge områder til os tøser hehe så der er plads til alle kan komme til. Så kan nogle holde sig til mig og andre kan veksle til os begge. 

 

Vi leger selvfølgelig også med hinanden i starten og undervejs og til slut så bare rolig I "slipper" ikke for og se os lege med jeres sperm hihi  :wub:

 

__________________________________________________________________________

 

*ps. link gerne til dette svar hvis der senere i tråden kommer lign. henvendelser* 

 

**pps. så er prisen 1200 dog samme forudbetaling**

 

Redigeret af Miss Hell

Del dette indlæg


Link til indlæg

Må desværre melde pas.

Tidspunktet passer ikke særlig godt.

Men i må selvfølgelig have et rigtig godt arrangement.

Ditto, der er for sent på dagen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er på..

Miss hell skal opleves. Har læst her inde om hende KB gb og har følt en smule misundelse. Så de to skal opleves..

Stiv pik og våd fisse .. Ohh yes.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Er der max på deltagere??

 

altså vi er jo 2 og min rekord er 11 og hendes er vist 15 så nej pt. ikke noget maks ... ved ikke hvordan Jylland er, men vi sørger for masser af plads, koldt og drikke og for at man kan tage sig et dyp i poolen, hvis man får det varmt ...  

 

evt. udvider vi tiden hvis der kommer flere end forventet, men jeg forventer da ikke vi kommer mere end 15-20 stykker? gør vi det, så ser vi på det hen af vejen. 

 

Men de første tilmeldinger er kommer og dep. er lagt så de er jo sikre ... det har overrasket mig lidt, på den fede måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved det gangbang jeg var til i forrige uge i Veje var der nok op mod 30 deltagere i løbet af de fire timer, så mon ikke I kan trække 15-20 stykker

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Icemand

tror det kan blive et problem for mange med tidspunket ,grundet folk skal jo også hjem til deres koner :cool:

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

Altså tidspunktet passer (i hvert fald dem som er fra kbh) meget godt ... de har bare haft overarbejde og er så smuttet tidligere hjem de respektive koner, eller de har lige været forbi en kammert på vejen hjem.

 

Vi vil også meget gerne have andre end kun folk fra Århus og omegn med... og folk skal lige have fri fra arbejde... Jeg har haft en super succes med dem jeg har holdt i kbh ... mht tidspunktet, men nu kommer det an på en prøve.

 

Jeg kommer ikke til Jylland igen lige med det samme, husk det  :roll:

 

Jeg har fået en masse super råd, mht tidspunktet, forudbetalinger fra jer og andre arrangøre men ja jeg er en egenrådig lille pige, og som Mr. Hell siger ... "Dont try to fix it, if aint broken" og jeg har udelukkende reddet på et perfekt crew af alt fra nybegyndere i start tyverne, til super erfarne i 30'erne og enkelte på 40 og over men jeg føler og tror på mit koncept er rigtigt. Ellers må jeg jo pænt poste her bagefter hvis der kun kommer 4-5 stykker hehe  :cry:

 

Anyway for mig/os handler GB i den grad om kvalitet ... ikke om kvantitet ... det er ikke om og få så mange som muligt, men og skabe en unik stemning. Levere nogle fede rammer og DET her tager toppen af ALT jeg har lavet før OG vi piger udlever vores største fantasier og det gør Mr. Hell faktisk også  :wub: så kommer der 15 eller 25 det betyder ikke noget for os for vi VED de 15-25 får den vildeste oplevelse mht GB ... rammerne, os unge sprøde tøser ... og stemningen. SÅ lad os se hvad der sker ...  :ph34r:

Redigeret af Miss Hell

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tidspunktet er naturligvis helt og holdent miss Hell's afgørelse, og jeg kan også godt se hvad hun mener, det er nok bare os lidt "ældre" der er i forhold, som har problemer med tidspunktet, og det er jo en anden målgruppe hun går efter, så det er helt fair

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Miss Hell

de første 5 tilmeldte er i hvert fald en realitet  :wub: og der er jo i og for sig længe til ... så 20 rammer vi nok minimum hehe..!

 

Med to store senge og VED man kan stå 10-12 mænd rundt om en seng ... så skal der nok blive serviceret på fuld skrue hehe ... iih det må gerne blive Maj nu og her hehe  :ph34r:

Del dette indlæg


Link til indlæg

de første 5 tilmeldte er i hvert fald en realitet  :wub: og der er jo i og for sig længe til ... så 20 rammer vi nok minimum hehe..!

 

Med to store senge og VED man kan stå 10-12 mænd rundt om en seng ... så skal der nok blive serviceret på fuld skrue hehe ... iih det må gerne blive Maj nu og her hehe  :ph34r:

 

Vi kan jo vores kram skatter  :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det bare mig? jeg har en forstilling om 20 veltrænede mænd? det er nok bare min fordom ;) altså er der nogle der har t shirt på? er alle nøgne? eller hvordan :)

er selv alm af bygning, men måske nogle mænd der lige har lidt her og der ikke føler det så fedt at stå foran nogle veltrænede mænd? ved sku ikke :D tænker bare, er det alle typer eller er det mest dem der elsker at se sig selv i spejlet? :P

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er det bare mig? jeg har en forstilling om 20 veltrænede mænd? det er nok bare min fordom ;) altså er der nogle der har t shirt på? er alle nøgne? eller hvordan :)

er selv alm af bygning, men måske nogle mænd der lige har lidt her og der ikke føler det så fedt at stå foran nogle veltrænede mænd? ved sku ikke :D tænker bare, er det alle typer eller er det mest dem der elsker at se sig selv i spejlet? :P

 

Folk er nøgne til et GB, folk er stort set ligeglad med hvordan du ser ud, det vigtigste er at du er cool, ren, har pli og respekt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Forvent det bliver godt

Miss Hell er en mester til at arrangere events

Tro mig. Jeg har været der. Det var flot og frækt. Glemmer det aldrig :-)

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...