Hop til indhold

Miss Hell Indtager JYLLAND! d. 21/5 (sommerhus nær Århus)

Featured Replies

• Svar 122
  • Visninger 29.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• Folk er nøgne til et GB, folk er stort set ligeglad med hvordan du ser ud, det vigtigste er at du er cool, ren, har pli og respekt.

• Du kan påregne at der måske kommer en bus med Miss Hell/FCK-fans fra Sjælland

• Miss-innocent
    Miss-innocent

Jeg glæder mig HELT vildt ... håber I jyder kan lide vores vi er "modsætninger"  i hvert fald af udseende, dog er vi det perfekte team og vores liderlighed efter så mange pikke som muligt, BEGGE 2, ma

Postede billeder

Skrevet

Mon de to frække tøser er kommet i poolen? :wink:

Vi er kommet til sofaen .... Fået tændt tv'et ... Smidt tøjet ;) og er ved og gøre status på det vi har glemt :( 

Skrevet

Vi er kommet til sofaen .... Fået tændt tv'et ... Smidt tøjet ;) og er ved og gøre status på det vi har glemt :( 

​De vigtigste elementer er vel fastmonteret ;)

Skrevet

Sofa, tv og strip :cool: 

det syns vi godt om

glemsomhed knap så godt.. Bare i har husket jer selv :cool:

Skrevet

​De vigtigste elementer er vel fastmonteret ;)

Sofa, tv og strip :cool: 

det syns vi godt om

glemsomhed knap så godt.. Bare i har husket jer selv :cool:

​Rækkefølgen er følgende:  Strip, sofa, TV og fodbold fodsex :P

​hahaha aldrene drenges forsøg på morskab ;) 

Skrevet

Til Alle tilmeldte:

Lægger os til og sove nu, så I får alle en sms i løbet af formiddagen ..! Gaaaaab <_< til jer der vil lægge dep. i ,orgen passer det nok bedst ved middagstid :) i Tved Daglig Brusen

IMG_5367.JPG

Skrevet

14 fyre i alt, så min personlige rekord bliver slået :wub: *indsæt jubel-scene her* 

Skrevet

Hvis nogen IKKE har modtaget min sms, så skriv asap til min email eller det tlf nr I brugte til mobilepay :) 

Skrevet

Regnestykket afhænger jo i høj grad af ukendte faktorer som gennremsnitligt antal meter pr.sekund og graden af friktion :-)

Skrevet

Vil lige sende en STOR tak til jer alle igår :twisted: også gengangeren fra det svenske :) vi får slappet af i Spa'en og poolen i dag. Og synes temperaturen er en smule bedre. Haha ingen hedeslag i dag. ;) men masser af slappen af inden turen går til fest og farver i morgen til Karnevallet i Aalborg <3 

Skrevet

Ville egentlig gerne have deltaget i går men kunne ikke få det til at passe med arbejde.  ved du miss Hell om der kommer en version 2 i det jyske ?

Skrevet

Vil lige sende en STOR tak til jer alle igår :twisted: også gengangeren fra det svenske :) vi får slappet af i Spa'en og poolen i dag. Og synes temperaturen er en smule bedre. Haha ingen hedeslag i dag. ;) men masser af slappen af inden turen går til fest og farver i morgen til Karnevallet i Aalborg <3 

Selv tak. Det var jo en, på alle måder, varm fornøjelse :)

Skrevet

Det lyder til at alle har haft en dejlig og glad oplevelse. Spørger forsigtigt om der blev taget fotos denne gang?

Skrevet

Vil også gerne sige tak for i går.

Jeg tror det eneste vi ikke nåede var hoppe i poolen.

I skal være velkomne heroppe i det nordjyske imorgen. Håber at vejret bliver bedre end det er idag.

Jeg vil kigge efter jer i paraden, men I drukner jo nok i mængden.

Skrevet

Nysgerrighed herfra. Var arrangement så ordinært at det ikke tåler anmeldelse?

Skrevet

Nå så vil jeg godt lige sige tak for en vidunderlig aften det var super fint på alle måder, et par meget søde og smukke piger hvor der var er rigtig god stemning fra starten og lige til slut. Jeg er så tilfreds at jeg godt kunne finde på at tage turen til København næste gang. Og Mister hell er en rigtig hyggelig fyr det er med til at give den gode stemning.

Mvh. Export

Skrevet

PS : Jeg har brugt den lille uges tid her til at komme til krafter igen.

• 5 years later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.