Hop til indhold
oxen

Radio 24syv Kl 17 om Eroguide

Recommended Posts

Slettet pga. fejl.

@ Titman - Jo men mon ikke der kommer nye til ;)

Det gør der sikkert, men når de læser hvilken modtagelse tidligere nytilkommere får, af ”smagsdommerne” og de selvudnævnte ”Moderatorer”, mht. deres 1 anmeldelse, så ville jeg fandenme også som ny overveje mere end 1 x at lægge nogen som helst anmeldelser overhovedet.

Da det jo er Admin der ejer dette site, og som derfor har udstukket retningslinjerne for brugen, samt uddelegeret det til Moderatorerne om at disse bliver håndhævet, så må de profiler som IKKE finder sig veltilpas ved at frekventere dette site, jo bare ”tøffe” af og se om de kan få lov at bruge deres kreative evner på andre sider. Dette er jo ligeledes meldt ud af Admin i svarene til utilfredse brugere.

Det må fandme også være noget af en opgave at holde styr på sådan en flok tosser som os herinde.

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone

Redigeret af BigDick
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Hvem siger det er mænd som har skrevet disse klamme anmeldelser haha :lol::P

Det er diskriminerende at antage at kun mænd er uopdragne haha   :P

 

Hvad er er klam anmeldelse ?????...., og hvem har skrevet disse ?????

 

Ja....længe leve mangfoldigheden samt ikke mindst forskelligheden når det hele lige som er indtaget, og fordøjet så er er

det jo et eller andet sted op til hver enkelt individ at sortere i det indtagne.... vi er alle voksne nok til at købe sex, og dette

gør jo at der bliver oparbejdet en vis form for erfaring som kan bruges fremadrettet... :)

 

Med hensyn til gengivelse af oplevelserne (anmeldelser), så vil de blive modtaget med blandede interesser som kan

gå hen at blive noget være snavs...noget som kan gøre at der bliver holdt igen på dette område men igen det er

noget som man må være forberedt på :wink:

Men samtidig er det temmelig forundrende at opleve at det er de samme profiler der gang på gang afsporer trådene, og

samtidig er årsag til at tråden låses...at der findes Besserwissere, og andre interesser der bliver varetaget kan man kun

have et smil tilovers for, det mest skræmmende er at der sidder anonyme profiler og får deres seksualitet bekræftet

ved at sidde og snakke GP'erne efter munden taget i den betragtning at de aldrig har været ved en GP, og aldrig kommer det ;) 

 

Grækeren.

Del dette indlæg


Link til indlæg

For mit eget vedkommende ser jeg det som en Sisyfos opgave at hjælpe med at holde ro, orden og en god tone, jeg har i hvert fald opgivet, med mindre at det er meget grelle ting.

 

Mange af dem som skrev de sobre anmeldelser de er jo stoppet med at skrive anmeldelser, grundet en masse unødig støj når anmeldelsen blev postet.

Det ville der jo ikke være hvis der var en standard... men det er der ikke...

selv hvis standarden var så lav som Idas forslag (som i øvrigt er spot  on) 

 

Vi har faktisk en standart og fælles forståelse i Danmark for hvad god opdragelse og opførsel er, den bør ikke forklares til mænd, der er gamle nok til at købe sex og kloge nok til at stave..

 

så ville det skabe en MARKANT forbedring af sexkøberes image i DKs øjne og hælde meget meget mindre vand på prostitutions-modstandernes mølle... men som det er nu, der sørger EG for at skabe et frirum til dem der giver alle sexkøbere et dårligt ry og som sørger for at hele DK kan forarges over jer... som HELHED

 

ikke bare dem der skriver grimt men jer alle sammen.... 

 

Den måde i bliver lagt for had - og med rette hvis alle går og tror at de grimme anmeldelser er normen for hvordan i betragter piger - er den pris i skal huske på hver gang i jubler så højt over "højt til loftet"

 

Det er jer selv der skal sige stop.... men hvis "højt til loftet" er vigtigere end at hele DK ser jer som normale søde gentlemen og ikke monstre... så skal  i aldrig nogensinde mere brokke jer når journalister går efter det saftige materiale...for i er selv skyld i at det ligger der... 

 

og lad være med at sige det er Admins fejl - for hvis i allesammen krævede soberhed i anmeldelserne - så blev det sådan.... 

  • Synes godt om 8

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er jer selv der skal sige stop.... men hvis "højt til loftet" er vigtigere end at hele DK ser jer som normale søde gentlemen og ikke monstre... så skal i aldrig nogensinde mere brokke jer når journalister går efter det saftige materiale...for i er selv skyld i at det ligger der...

og lad være med at sige det er Admins fejl - for hvis i allesammen krævede soberhed i anmeldelserne - så blev det sådan....

Ja jeg kan godt se hvor du vil hen... Men jeg som alm. bruger kan ikke ændre på anmeldelses typerne.

Er du klar over hvor mange ukvemsord det ville give brugerne imellem?

Det er jo netop admins side, det er ham der overordnet bestemmer hvad der må skrives.

Men man kan måske sige, at det bider sig selv lidt i halen, at der ikke redigeres mere i selve anmeldelserne.

Det er jo først når nogen brokker sig over hvad der står, men selve anmeldelsen forbliver uændret.

Alle medier kan efterfølgende hive anmeldelser ud og læse dem op i radioen eller på tv.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

og lad være med at sige det er Admins fejl - for hvis i allesammen krævede soberhed i anmeldelserne - så blev det sådan.... 

 

Er det ikke krav som desværre er dødsdømt på forhånd under de givne omstændigheder????

 

Muligheden var også at appellere til fornuften hos hver enkelt, noget som jeg mener er det der bliver praktiseret

allerede nu...i form at de skrevne regelparagraffer, hvis ikke skal de da omformuleres .... ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Hurraaaaa Det er nemlig Spot on Jasmin.

Højt til Loftet er mange ting - i min verden er det ikke uforeneligt med at skrive/ tale pænt.

Der er vel ingen grund til at blive ved med at levere 'skyts' til fordommene om jer mænd som besøger os.

Jeg kender rigtigt mange mænd som læser med herinde, men som aldrig ville turde skrive et ord herinde.

De tør ikke, simpelhen fordi at tonen herinde er så hård.

Der er så mange som har kæmpet for at i gæster ikke skulle kriminaliseres.

De tog en kamp som i ikke turde deltage i pga jeres familieliv osv.

Det er dæleme svært at argumentere mod en prostitutions modstander når de så henviser til en pæn bunke frastødende anmeldelser herinde fra.

At blive 'afstigmatiseret' i samfundets øjne er en kamp som I kan hjælpe os med..... Ganske anonymt ovenikøbet.

Bare start herinde..... Med IKKE at acceptere frastødende gloser om pigerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hurraaaaa Det er nemlig Spot on Jasmin.

Højt til Loftet er mange ting - i min verden er det ikke uforeneligt med at skrive/ tale pænt.

Der er vel ingen grund til at blive ved med at levere 'skyts' til fordommene om jer mænd som besøger os.

Jeg kender rigtigt mange mænd som læser med herinde, men som aldrig ville turde skrive et ord herinde.

De tør ikke, simpelhen fordi at tonen herinde er så hård.

Der er så mange som har kæmpet for at i gæster ikke skulle kriminaliseres.

De tog en kamp som i ikke turde deltage i pga jeres familieliv osv.

Det er dæleme svært at argumentere mod en prostitutions modstander når de så henviser til en pæn bunke frastødende anmeldelser herinde fra.

At blive 'afstigmatiseret' i samfundets øjne er en kamp som I kan hjælpe os med..... Ganske anonymt ovenikøbet.

Bare start herinde..... Med IKKE at acceptere frastødende gloser om pigerne.

 

Godt indlæg :) :)

Det har aldrig kostet noget at tale/skrive pænt.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt indlæg :) :)

Det har aldrig kostet noget at tale/skrive pænt.

Men anmelder du ALT, som du synes er for hårdt / nedværdigende osv.?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Men anmelder du ALT, som du synes er for hårdt / nedværdigende osv.?

 

Nej, så kunne jeg få nok at lave ;). Der skal jo også være noget til Jer andre  :D.

 

Nej, spøg til side:

Det gør jeg ikke. Dels læser jeg ikke alle strenge, f.eks ikke dem, der specifikt handler om Jylland og udlandet, dels interesserer jeg mig mest for debatten, og det er især den hårde debattone, der irriterer mig.

 

Når jeg år og dag imellem har kommenteret sproget i en anmeldelse, er det hændt, at argumentet om "højt til loftet" og "sprogpolitibetjent" er blevet sendt retur. 

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Nu skal det altså ikke bare være et forum bestående af gentlemen og jeg er mildt sagt ret træt af den politiske korrekthed, der præger dette forum!

Jeg har observeret at hver eneste gang man tager diskussionen om superfransk og megafransk op herinde, så bliver man hetzet og bashet. Det er selvom, der faktisk er danske piger, der tilbyder den slags, men Jasmin og andre vil gerne bestemme over andre, hvad de skal mene. 

Det er den form for meningscensur, der er med til at kvæle et godt forum, som Eroguide og ikke det Trine T påpeger med at tonen er for hård. 

 

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu skal det altså ikke bare være et forum bestående af gentlemen og jeg er mildt sagt ret træt af den politiske korrekthed, der præger dette forum!

Jeg har observeret at hver eneste gang man tager diskussionen om superfransk og megafransk op herinde, så bliver man hetzet og bashet. Det er selvom, der faktisk er danske piger, der tilbyder den slags, men Jasmin og andre vil gerne bestemme over andre, hvad de skal mene. 

Det er den form for meningscensur, der er med til at kvæle et godt forum, som Eroguide og ikke det Trine T påpeger med at tonen er for hård. 

 

Fransk uden kondom er vist et andet emne, end sobert sprog, er det ikke ?

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg er helt med på at tingene herinde handler om sex, pik og bryster.

Jeg er også helt med på at i skal have lov til at anmelde jer blå i hovedet.

Men come on Titman - syntes du selv at sproget er okay?

Jeg er personligt hamrende ligeglad med om du ønsker det ene eller det andet hos en massagepige.

Du kan jo efterlyse det under.... Efterlysninger?

Men jeg efterlyser en pænere måde at omtale en pige man anmelder.

Jeg under dig alt det megafransk du måtte ønske hos en pige som tilbyder dette.

Kan du så ikke unde os piger ikke at blive stigmatiseret yderligere?

Der skal absolut være plads til alle - men Alle kan vel godt blive enige om at Alle gerne vil fordommene om jer gæster og os piger til livs.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Fransk uden kondom er vist et andet emne, end sobert sprog, er det ikke ?

 

Næh det er et eksempel på hvordan politisk korrekthed og sober tone kan kvæle enhver debat. Jeg har flere gange taget den debat op om superfransk og megafransk, men er hver gang blevet svinet til af andre glædespiger og deres medløbere.

Redigeret af titman
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt indlæg :) :)

Det har aldrig kostet noget at tale/skrive pænt.

 

Præcis. Som de siger i reklamerne "Tal ordentligt - det koster ikke noget"

 

Når man aligevel skal åbne munden eller skrive, hvorfor ikke tale pænt? Man bruger den samme tid og energi aligevel.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kender rigtigt mange mænd som læser med herinde, men som aldrig ville turde skrive et ord herinde.

De tør ikke, simpelhen fordi at tonen herinde er så hård.

 

 

 

Er tonen hård ? den er kontant

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Næh det er et eksempel på hvordan politisk korrekthed og sober tone kan kvæle enhver debat. Jeg har flere gange taget den debat op om superfransk og megafransk, men er hver gang blevet svinet til af andre glædespiger og deres medløbere.

'...Af andre glædespiger' Titman, du tilbyder bare megafransk, hvis du vil have det på menuen.. :D

Virker underligt at du kritiserer Jasmin. Hun ville da se dum ud i det offentlige billede, hvis hun ikke tager afstand fra de grimme anmeldelser, da hr. Og fru Danmark finder det overordentligt grænseoverskridende og ufatteligt objektificerende.

Redigeret af Sara
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er tonen hård ? den er kontant

Nej. Det er den så ikke. Anmeldelsestonen er. Klam og nedværdigende og debat tonen er lang, indviklet, klumpet, tit negativ, typisk "jeg-ved-hvad-du-mener-så-jeg-vil-ikke-læse-hvad-du-skriver-jeg-vil-høre-migselv", alt andet en "kontant" :p

  • Synes godt om 10

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Men jeg efterlyser en pænere måde at omtale en pige man anmelder.

 

 

Jamen du kan efterlyse, så meget du vil. Håber ikke at det er dig, Jasmin, Nikita og alle jeres medløbere, der kommer til at definere hvad en pænere og mere sober tone er. 

Hvis folk har haft en dårlig oplevelse med en GP, så er de selvfølgelig vrede og nogle vil skynde sig til tasterne og skrive en diskrediterende anmeldelse. Det er helt forståeligt set med mine øjne.

Dog vil jeg selv være mere diplomatisk og tage diverse forbehold ved at inddrage min egen adfærd under seancen, men det væsentlige i mit budskab er at folk anmelder forskelligt og tonen i anmeldelserne bør ikke dikteres af nogle smagsdommere. 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg oplever, at der er en bred mangfoldighed i skriverierne her på Eroguide. Både hvad angår indhold, tone, retskrivning og relevans. Lige fra det tåkrummende til det enestående.

Faktisk minder det en hel del om det, man oplever i den analoge virkelighed: En stor gang blandede bolcher. Godt og skidt i én stor pærevælling.

Og det betyder ikke, at alt er lige godt eller har lige stor værdi. Tværtimod. Men man må selv sortere.

GF

Redigeret af Good Fun
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Så må man da også acceptere at det bliver fremhævet af journalister. Det minder mig om det program på tv3, hvor folk sidder og gemmer sig bag pc'en og sviner folk til, men bliver vildt flove, når de skal stå til ansvar for det skrevne for åben skærm..

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

og lad være med at sige det er Admins fejl - for hvis i allesammen krævede soberhed i anmeldelserne - så blev det sådan.... 

 

En standard bliver ikke sat af sig selv, desværre, Ikke i et anonymt forum. Enten så redigeres det i anmeldelser, eller så kommer de mænd der har behov for at få ud sin frustration og modarbejde sit lave selvværd blive ved med at skrive lort de aldrig turde sige irl. 

 

At protestere imod pjat og lort er totalt meningsløst herinde. Jeg er jo svensker, så jeg er per definition politiskt korrekt uanset hvad jeg skriver. Alle andre bliver politiskt korrekte i samme øjeblik de protesterer imod perfide skriverier.  Ik' Titman???

 

Jo, jeg er overbevist at EG's 15 minutes of fame kraftigt vil bidrage til at øge prostitutionsmodstanden i samfundet. And so be it. Kan vi ikke få op blikket i øjenhøjde med kvinderne og betragte, behandle og beskrive dem ordentligt, så skal vi satme heller ikke have lov at købe tilgang til deres venlighed, liderlighed og generositet med deres kroppe.

 

 

Personligt er jeg kun glad for at eroguide ikke kun er et forum bestående af gentlemens, men der er også plads til  -------   DSB ansatte osv. 

 

 

DSB-ansatte???? Tager du ikke den mer end lovligt langt nu?

  • Synes godt om 5

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hov hov hov.. Jeg kender kun en DSB ansat her på EG og han er ganske behagelig og høflig..

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hov hov hov.. Jeg kender kun en DSB ansat her på EG og han er ganske behagelig og høflig..

 

Ja er det ikke sjovt at når de er herinde, så er de ganske behagelig og høflige, men dem jeg har mødt ude i virkeligheden er virkelige nogle dumme svin!

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja er det ikke sjovt at når de er herinde, så er de ganske behagelig og høflige, men dem jeg har mødt ude i virkeligheden er virkelige nogle dumme svin!

 

Måske skulle du tilbyde dem din krop?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja er det ikke sjovt at når de er herinde, så er de ganske behagelig og høflige, men dem jeg har mødt ude i virkeligheden er virkelige nogle dumme svin!

Det har nok noget af gøre med de passagerer vi møder i det daglige. Dem der er sure og sviner os til, bliver behandlet ligeså den anden vej.

Og hvad gør dem til dumme svin, nu når alle 3000+ DSV ansatte er det? :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...