Hop til indhold
oxen

Radio 24syv Kl 17 om Eroguide

Recommended Posts

Challenge accepted moderation og admin. La os sige at jeg fra nu af kun omtaler jer i vendinger der er blevet brugt om piger herinde og så ser vi hvornår det er tale om individualitet og hvornår der er tale om brud på de regler som JO i fucking har.

Det er sjovt i går mere op i at beskyttet brugerne, redigere i hvad brugerne siger til hinanden, men anything goes hvis det bliver sagt om en pige. Jeg kan slet ikke sætte ord på, hvor langt bagud det er.

Redigeret af Ida sunshine
  • Synes godt om 7

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest tvr

Der er bare ingen undskyldning for ikke at opføre sig ordenligt. Og en del tyder på at nogle skal hjælpes på vej med et regelsæt der er opdateret !

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dejligt at høre, at du også går ind for god opførsel, tvr!

Hvordan synes du, vi skal identificere dem med dårlig opførsel, hvem skal gøre det, og hvad skal der ske med dem?

Er brugerbetaling måske vejen frem?

GF

Del dette indlæg


Link til indlæg

EG er et af de sidste mande-fristed og tonen er også derefter...

Så I skal nok ikke forvente at der bliver lavet om på reglementet....

 

Som jeg plejer at joke med: "Pigerne kommer og går men drengene består"

 

Som sagt jeg tager afstand fra perfid sprogbrug og grov tone i anmeldelser såvel som i debatter.

Men jeg synes ikke EG skal diktere hvad man må skrive og hvad man ikke må skrive.

 

Det så vi hos Venuslogen, hvor ord som luder ikke måtte bruges man skulle omtale pigerne som gudinder...og kun skrive rosenrøde anmeldelser !

Mange medlemmer var ret utilfredse med den stramme moderationslinje hos VL og derfor opstod EG og folk strømmede til EG. 

 

Vi ønsker ikke EG bliver som VL !

Redigeret af Nille
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan synes du, vi skal identificere dem med dårlig opførsel, hvem skal gøre det, og hvad skal der ske med dem?

Det er utrolig nemt!!! - Kowalski har selv leveret svaret

 

som moderatorer oplever vi at der er mange anmeldelser vi ikke selv ville have skrevet, og mange formuleringer vi ikke selv som skribenter ville have brugt

Når admins falder over en anmeldelse med formuleringer de ikke selv kunne finde på at bruge - så er barren sat for lavt.

Det er dem der skal gøre det... og det er jo ingen sag at sanktionere på det og smide dem ud fra anmelder-forummerne der sætter admins på overarbejde

Det vil lynhurtigt regulere sig selv så der ikke skal gøres andet end at læse anmeldelser... og vupti - i mål på meget kort tid :)

EG er et af de sidste mande-fristed og tonen er også derefter...

---

Det så vi hos Venuslogen, hvor ord som luder ikke måtte bruges man skulle omtale pigerne som gudinder... Mange medlemmer var ret utilfredse med den stramme moderationslinje hos VL og derfor opstod EG og folk strømmede til EG. 

---

Vi ønsker ikke EG bliver som VL !

at omtale os som gudinder ect er jo lige så gudsjammerligt tåbeligt som at tillade den anden grøft... det skal ikke være poler eller ekstremiteter - det burde dikteres af normal sund omtanke

EG bliver næppe et nyt VL fordi man taler pænt....

men det kan ikke være rigtigt at "mande-fristed" skal være synonym med perfiditet???? dum og uintelligent er ikke og bør ikke være lig med "mand"!!! det er at drive spøgen for vidt.

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Vel talt, Nille!

Jasmin, din plade er gået i hak, og efter min mening har du ingen eller kun en meget begrænset pointe.

GF

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er snart i tvivl om jeg i det hele taget tør at indsende en anmeldelse, når man tænker på al den ballade, der har været 

Synes stadig Jasmin mfl. skylder os at give nogle eksempler på det de mener er en perfid anmeldelse. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hørt!

Endelig en, der sagde noget fornuftigt i denne tråd :)

Jeg troede at det var forbudt at bakke sin holdning op, ved brug af sine andre profiler :D

( ironi kan forekomme :P)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er snart i tvivl om jeg i det hele taget tør at indsende en anmeldelse, når man tænker på al den ballade, der har været 

Synes stadig Jasmin mfl. skylder os at give nogle eksempler på det de mener er en perfid anmeldelse. 

 

Kombado med en anmeldelse (du kunne fx. besøge Jasmin) vi skal nok læse den med lup, vende og dreje hver eneste ord.

 

Noget kan man altid finde hvis man leder længe nok.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Kowalski

egentlig vil vi ikke ind i en pindehuggerdebat om emnet. men lige for god ordens skyld. vores linie ligger fast.

der er meget vi allerede nu redigerer væk, om privatliv, om psyke, og personlige kendetegn, ren racisme, åbenlyst falske anmeldelser, ekstremt nedladende sprog. det foregår både i strengene eller som privat besked.

vi bruger faktisk en del timer herinde på hver evigt eneste dag at rette/holde balancen.

iøvrigt med god hjælp fra de mange der anmelder indlæg.

det er flere gange ugentligt, i perioder dagligt,at vi tildeler advarsler og banner medlemmer.

for en del skribenter ser det ud som om vi er alt for bløde overfor pigerne, og for en del ser det lige modsat ud. det tager ví egentlig som at vi rammer meget godt i midten.

det står jo enhver frit for om man vil læse med, deltage eller.lade være. men på det privat-ejede site eroguide er det admin der bestemmer linien.

med den vækst der opleves herinde i indlæg og læsere er der en del der tydér på at redaktionen ligger snittet i overenstemmelse med brugernes ønsker.

Redigeret af Kowalski
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

EG er et af de sidste mande-fristed og tonen er også derefter...

Så I skal nok ikke forvente at der bliver lavet om på reglementet....

Som jeg plejer at joke med: "Pigerne kommer og går men drengene består"

Som sagt jeg tager afstand fra perfid sprogbrug og grov tone i anmeldelser såvel som i debatter.

Men jeg synes ikke EG skal diktere hvad man må skrive og hvad man ikke må skrive.

Det så vi hos Venuslogen, hvor ord som luder ikke måtte bruges man skulle omtale pigerne som gudinder...og kun skrive rosenrøde anmeldelser !

Mange medlemmer var ret utilfredse med den stramme moderationslinje hos VL og derfor opstod EG og folk strømmede til EG.

Vi ønsker ikke EG bliver som VL !

det handler ikke om at lave om på reglerne.. Der står allerede at anmeldelser skal skrives sobert.. jeg har ikke set nogen der skriver at piger skal omtales som gudinder. Jeg kan også kører en kampange om at mænd ikke må voldtage piger, alle vil nok gi mig ret, men det er nok lidt urelevant når det ikke er det debatten går på og der umiddelbart ikke forgår voldtægt mellem EG's brugere og pigerne alligevel....

Og jeg syntes Jasmin har ret. Det er sjovt man surmuler over at medier lægger vægt på at eg er en side der tillader piger bliver anmeldt som "klamme ludere", men alligevel acceptere og ofte ligefrem bifalder man det når det sker..

Redigeret af Ida sunshine

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg må erkende at jeg tror sgu ikke anmeldelser i Eroguide har nogen som helst indvirkning på om det bliver udsendt et lovforbud eller ej. Som udgangspunkt synes jeg man skal tale pænt og respektfuldt til hinanden uanset køn. Min egen sti er ren og så kan jeg vitterligt ikke se det er mit problem at få ryddet op i baghaven hos andre.

 

Og i øvrigt:

Disrespektfulde mænd og tosser findes alle steder - også her. Når de ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt i soveværerelset kan de heller ikke når de anmelder... hvorfor skal det skjules? Branchen er ikke så rosenrød som nogen gerne vil gøre den til. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg er nu godt tilfreds med at det er Admin og hans lakajer som lægger linjen herinde, og ikke Jasmin, selvom hun tror at hun ved alt og hendes holdning altid er den rigtige. Men hun taler ikke på vegne af alle... ikke en gang alle pigerne herinde, så langt fra ;)

 

Admin har slået fast at dette er et site for mænd, men at pigerne også er velkomne - det betyder heldigvis ikke at tonen herinde skal indrettes efter de få højtråbende piger som dominerer herinde, ej heller efter de allermest nærtagende brugere... mænd som kvinder.

 

Det vil altid være individuelt hvad man bliver stødt over, og jeg kan slet ikke begribe at folk ikke kan acceptere at det er Admin som lægger linjen, og hvis man ikke kan leve med det er man i sin gode ret til at smutte og endda oprette et konkurrerende site, hvor moderations-linjen er mere restriktiv. Det må da være en smal sag at udkonkurrere EG, når nu her er så forfærdeligt - alle pigerne ville da smutte fra dette kvinde-fjendske site så snart der kom et alternativ... eller noget ;)

Redigeret af Montezi
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Logisk selvmodsigende udsagn. Der kan nemlig kun være to meninger om det ... Ergo er det forkert 

 

Du har ret..der kan ikke kun være to meninger om en sag, men i dette tilfælde er der op til mange indput som

er forskellige, og der kommer forskelligheden af opfattelsen til sin ret.. :)

 

Vil gerne pointere at personligt ikke er tilhænger af vulgære ordvalg i beretningerne, og man kan sagtens

fremlægge en beretning i et sobert sprog...men hvor går grænsen ????....og hvad er vulgært sprog ???

Del dette indlæg


Link til indlæg

..... Synes stadig Jasmin mfl. skylder os at give nogle eksempler på det de mener er en perfid anmeldelse. 

 

Tjah, det er jo ikke så længe siden, at jeg linkede til lidt ubehagelig læsning om et tandlægebesøg i Polen

. og så er der jo hele Fick(enstein)s produktion på hans datingstreng, der oser af kvindeforagt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det så vi hos Venuslogen, hvor ord som luder ikke måtte bruges man skulle omtale pigerne som gudinder...og kun skrive rosenrøde anmeldelser !

Mange medlemmer var ret utilfredse med den stramme moderationslinje hos VL og derfor opstod EG og folk strømmede til EG. 

 

Vi ønsker ikke EG bliver som VL !

Nej der ønskes absolut ikke at EG bliver som VL ,det ville da være forfærdeligt, ligeledes var det sprogbrug og tonefald Moderatorerne på VL brugte om de profiler, samt indlæg som de var uenige i var ikke just præget af venlighed og respekt for det enkelte individ.

Der er en stadig en snert af denne nedladenne tone i disses indlæg her på EG.

Venligst Landsbytossen - stadig uden smart phone.

Redigeret af BigDick

Del dette indlæg


Link til indlæg

EG er netop det største medie - og i er her for at fremme  købesex - men  hvad hvis det ender med at have den modsatte effekt fordi i ikke deltager i hhv afstigmatiseringen af sexkøbere, men tilmed fremmer modstandernes kamp fordi i tillader anmeldelser der bekræfter alle de forkerte fordomme om branchen og køberne?

 

EG er ikke sat i verden for at fremme købesex, men for at give de mænd som benytter sig af købesex en mulighed for at dele deres gode og dårlige oplevelser med hinanden.

 

Vi sidder ikke og tager stilling til om hvert eneste indlæg på EG, kan bruges af en journalist til at omtale sexkunder negativt. Hvis de havde et ønske om en neutral vinkel på deres historier, ville de sikkert også bruge nogle af de mange positive anmeldelser der findes herinde. Men når alt kommer til alt, så er det jo bare en bedre historier at fortælle om de negative sider.

 

Challenge accepted moderation og admin. La os sige at jeg fra nu af kun omtaler jer i vendinger der er blevet brugt om piger herinde og så ser vi hvornår det er tale om individualitet og hvornår der er tale om brud på de regler som JO i fucking har.

Det er sjovt i går mere op i at beskyttet brugerne, redigere i hvad brugerne siger til hinanden, men anything goes hvis det bliver sagt om en pige. Jeg kan slet ikke sætte ord på, hvor langt bagud det er.

 

Du skal være velkommen til at kalde mig lige hvad du ønsker.

  • Synes godt om 4

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Vil gerne pointere at personligt ikke er tilhænger af vulgære ordvalg i beretningerne, og man kan sagtens

fremlægge en beretning i et sobert sprog...men hvor går grænsen ????....og hvad er vulgært sprog ???

 

Endelig en der rammer spot on! Vi kan sagtens blive enige om at de perfide anmeldelser ikke er ansete af det store flertal, men hvor skal linjen være? Det kan blive et ret kompliceret regel sæt at nå frem til det. Brugere kommer med regelmæssigt med udbrud mod ledelsen, hvor de føler sig forurettet behandlet - dette vil der sikkert komme meget mere af, hvis der skal til at moderes hårdt i anmeldelserne.

 

Ud fra lyden på vandrørne lyder der til at være stor tilfredshed med det nuværende moderator team, hvilket bestemt ikke altid har været tilfældet! Det er meldt ud at det nuværende team ikke læser alt, men i høj grad beror sig på anmeldelser fra os brugere. Mere moderation vil betyde flere moderatorer, hvilket sikkert vil betyde flere linjer, som så igen vil føre til ævl om uretfærdigheder og forfølgelse fra bestemte moderatorer!

 

Ledelsen har tidlige formået at ændre linjen, uden at folk lagde mærke til det.... mon ikke de lytter lidt til vandrørnes rysten og justere lidt igen - ikke meget, men nok.

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Jeg må erkende at jeg tror sgu ikke anmeldelser i Eroguide har nogen som helst indvirkning på om det bliver udsendt et lovforbud eller ej. Som udgangspunkt synes jeg man skal tale pænt og respektfuldt til hinanden uanset køn. Min egen sti er ren og så kan jeg vitterligt ikke se det er mit problem at få ryddet op i baghaven hos andre.

 

Og i øvrigt:

Disrespektfulde mænd og tosser findes alle steder - også her. Når de ikke kan finde ud af at opføre sig ordentligt i soveværerelset kan de heller ikke når de anmelder... hvorfor skal det skjules? Branchen er ikke så rosenrød som nogen gerne vil gøre den til

 

;) ...........

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg synes at moderatorene på EG gør et fantastisk stykke arbejde og de er meget bevidste om den magt de har, og forsøger derfor også at være så objektive og fair som muligt. 

Der vil selvfølgelig altid være mange kværulanter på et stort site som EG og det er ikke altid lige let at være moderator.

Jeg ved for mig selv at jeg aldrig vil kunne håndtere at være i deres sko. 

Jasmin og Nikita mfl. vil gerne indføre et skriveforbud, men de skylder stadig at definere hvor grænsen skal gå. Faktisk forekommer det mig at håndhævelsen af et sådant skriveforbud vil være ret tilfældigt alt efter øjnene der ser. Derfor kan jeg bedre lide den model, der gælder idag, hvor man tager stilling fra indlæg til indlæg. 

 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

så er der jo hele Fick(enstein)s produktion på hans datingstreng, der oser af kvindeforagt.

 

Det viser vist meget godt at der er stor forskel på hvordan vi som brugere opfatter sprogbrugen. Jeg kan ikke med min bedste vilje se at Fick skulle udvise kvindeforagt - jeg ville ikke selv skrive og handle som han gør, men at kalde det kvindeforagt synes jeg er direkte skørt.

 

Det er den slags retorik der bliver brugt når man vil stigmatisere modparten... så udstiller man dem som ensidigt onde, og hvilken måde gøres det bedre på herinde - end at fremstille dem som mænd med kvindelede, kvindeforagt eller kvindehad. Det er dybt usympatisk og ikke særligt konstruktivt

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har endnu aldrig hørt en kollega kalde en anden kollega, for et brasiliansk pattedyr!

... Kun herinde :D

Redigeret af holstebronx
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det viser vist meget godt at der er stor forskel på hvordan vi som brugere opfatter sprogbrugen. Jeg kan ikke med min bedste vilje se at Fick skulle udvise kvindeforagt - jeg ville ikke selv skrive og handle som han gør, men at kalde det kvindeforagt synes jeg er direkte skørt.

 

Hvad ville du da kalde det?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Jeg har på fornemmelsen at den her suppen snart er færdigkogt. Mod-teamet og andre mener at det skal være højt til loftet og at vær fugle skal synge med sit næb. Nu er det jo ikke det som det drejer sig om her, men ordsprog er så taknemmelige at bruge, selv om de ikke siger noget om sammenhænget.
 
Det drejer sig jo nemmelig hverken om gentlemen eller Mao og Marx, eller om havnearbejdere eller fugle eller loft eller at en spade er en spade. Det drejer sig om det Ida var inde på meget tideligt: normal og høflig adfærd overfor andre, så som vi kender det gennem arv og opdragelse. Det handler altså om at den der lærken der synger så smukt, pludseligt begynder at hakke dig i øjnene. Skal vi have hunde i samfundet så må de skælde med hvilken en røst de vil, men det duer ikke at de pludseligt begynder at bide små børn. 
Og selv om vi skal have højt til loftet så kan vi ikke have det så højt at regn og blæst sniger sig ind og ødelægger vores varme hygge indendørs.
Nok om ordsprog.
 
Jeg er ikke i tvivl om at mod-teamet arbejder med siden. Og jeg tror ikke heller at mere censur er så nemt at indføre. Men noget skal jo gøres ved de værste skriv. Måske skulle det være tilstrækkeligt hvis nogen moderator simpelt hen gik ind efter et usædvanligt grimt skriv, og meldte ud at den tonen ikke er noget som hverken eg eller mod som mennesker bryder sig om. Det skulle være en manifestation der faktiskt sagde noget om vores samfund og de ideal vi efterstræber herinde. Og det skulle også være nemmere for andre brugere at hjælpe til.
 
For noget slags ideal skal vel alligevel findes her? Uanset hvor højt til loftet fuglerne skal pibe.
  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvad ville du da kalde det?

 

Nu er det et stykke tid siden jeg læste noget af Fickmasteren, men "kvindeforagt" er ikke min første association. Selvhævdelse ligger mere lige for. Jeg husker de fleste af hans beretninger som fortællinger om to liderlige voksne mennesker - ikke væsentligt forskelligt fra de klassiske Grå Sider.

 

Måske var det noget med hans beskrivelse af den enkeltes udseende? Jeg husker ham egentlig som lidt af en gourmand på det felt. Kan du lige give et tip om, hvad der sprang dig i øjnene?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...