Hop til indhold
Gæst

Hvorfor gør I det?

Recommended Posts

Gæst

Hej Titman

Du kunne jo også istedet svare på Bly's meget lige ud landevejen-spørgsmål, eftersom du gør brug af disse argumenter - på trods af at du endda selv er ret aktiv herinde. ;)

Hvorfor gør du det... Hvar, hvar, hvar? :D

 

Det indlæg, som jeg skrev til Borende X kom efter han kritiserede en anden debattør fordi vedkommende ikke var god til at stave, men skrev q istedet for g. Jeg synes ikke det er rimeligt, at man hænger en anden debattør ud på den måde. Derfor kom den kommentar, som du henviser til. Der var intet meningsforstyrrende i de indlæg, som debattøren skrev, men det hævdede BX, hvilket fik mig op af stolen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det indlæg, som jeg skrev til Borende X kom efter han kritiserede en anden debattør fordi vedkommende ikke var god til at stave, men skrev q istedet for g. Jeg synes ikke det er rimeligt, at man hænger en anden debattør ud på den måde. Derfor kom den kommentar, som du henviser til. Der var intet meningsforstyrrende i de indlæg, som debattøren skrev, men det hævdede BX, hvilket fik mig op af stolen. 

 

Du må da gerne linke til indlægget. Der var vist flere kokke om den ret.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du må da gerne linke til indlægget. Der var vist flere kokke om den ret.

 

Er det ikke nok med alle de madprogrammer i fjerneren?  :mrgreen:

Redigeret af Agent 007

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det indlæg, som jeg skrev til Borende X kom efter han kritiserede en anden debattør fordi vedkommende ikke var god til at stave, men skrev q istedet for g. Jeg synes ikke det er rimeligt, at man hænger en anden debattør ud på den måde. Derfor kom den kommentar, som du henviser til. Der var intet meningsforstyrrende i de indlæg, som debattøren skrev, men det hævdede BX, hvilket fik mig op af stolen. 

 

 

Titman du skal være varsom hvor du træder

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det indlæg, som jeg skrev til Borende X kom efter han kritiserede en anden debattør fordi vedkommende ikke var god til at stave, men skrev q istedet for g. Jeg synes ikke det er rimeligt, at man hænger en anden debattør ud på den måde. Derfor kom den kommentar, som du henviser til. Der var intet meningsforstyrrende i de indlæg, som debattøren skrev, men det hævdede BX, hvilket fik mig op af stolen. 

 

Den streng, du tænker på må være:

Her har jeg overhovedet ikke fremført kritik af den art, som du tillægger mig.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg


Link til indlæg

Bly sidder og keder sig lidt, og tænker så: "Jeg smider lige en knogle ind i manegen, og læner mig tilbage og skraldgriner over reaktionerne..." :D :D :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Bly sidder og keder sig lidt, og tænker så: "Jeg smider lige en knogle ind i manegen, og læner mig tilbage og skraldgriner over reaktionerne..." :D :D :D

 

Njaaaa, jeg er også sådan oprigtig nysgerrig. :D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

tror jeg vil skrive at min pik er større end din pik næste gang jeg vil have ret i noget uanset hvad ! :-)

MH

Min er ihvertfald mikro.. :p

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal vi ikke lade pikudmålings konkurrencen ligge og komme tilbage på sporet ? 

 

 

det er pigerne ligeglade med bare tegnedrengen er i orden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Skal vi ikke lade pikudmålings konkurrencen ligge og komme tilbage på sporet ? 

 

Og hvor er det efterhånden?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...